SteelSeries Guild Wars 2 Gaming Headset

 

استیل یک شرکت که به طور مستمر تولید محصولات با کیفیت بالا به طور عمده تمرکز بر روی موش، صفحه کلید به هدست. هر زمان که ما یک آیتم استیل در نیمکت تست ما ما همیشه می توانید بر روی آن حساب به خوبی ساخته شده است و آنها به ندرت نا امید، در واقع آنها اغلب فراتر از انتظارات ما.

امروز ما خواهد شد در نظر گرفتن یک نگاهی به جنگ های صنفی 2 هدست های جدید بازی از استیل. گاهی اوقات با حق رای دادن کراوات، قابل فهم پیدا کنیم که یک شرکت است بر روی نام بر روی جعبه بر روی تلاش در با محصول واقعی قرار داده نشده شمارش، خواهد استیل تکلیف این مسئله است؟

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

 



تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393برچسب:, | 20:2 | نویسنده : مهدی |

 

chip on a pill Novartis Pill Microchip Enables Remote Monitoring of Drug Dosage and Efficacy

نوارتیس AG، با استفاده از تکنولوژی مجوز از پروتئوس پزشکی ، در حال حاضر در حال توسعه Ingestible رویداد نشانگر ( IEM ) ، یک ریزتراشه تخصصی که این شرکت قصد دارد برای اضافه کردن به قرص . هنگامی که یک بیمارقرص IEM - افزایش قورت ، اسیدهای معده خود راریزتراشه ، که پس از آن می فرستد داده ها از قبیل ضربان قلب ، درجه حرارت، و حرکات بدن به پچ پوستی از طریق اتصال بلوتوث را فعال کنید. این پچ بعد از آن می تواند به صادرات داده ها به EMR ، به طوری که می توان آن را توسط پزشکان بیمار قابل دسترسی است. نوارتیس ادعا می کند که از آنجا که دستگاه خود را به اثرات مواد مخدر آن را با زوج تغییر نمی دهد ، آنها می توانند IEM را به بازار در کمتر از دو سال است.

این برنامه ابتدا به یکی از مواد مخدر تاسیس شرکت سوئیس است که توسط بیماران پیوند برای جلوگیری از رد عضو استفاده کنید. اما ترور Mundel ، سر جهانی از توسعه، معتقد است که این مفهوم را می توان به بسیاری از قرص های دیگر استفاده شود.
"ما در حال بدست گرفتن جلو این دارو پیوند با تراشه و ما در 18 ماه آینده امید به چیزی است که ما قادر خواهد بود برای ارسال به تنظیم کننده، حداقل در اروپا ، " Mundel اجلاس بهداشت رویترز در نیویورک گفت .
"من وعده را به عنوان رفتن بسیار فراتر از آن ،" او اضافه شده است.

آموزش mms همراه اول



تاريخ : یک شنبه 18 خرداد 1393برچسب:, | 21:31 | نویسنده : مهدی |

Apple AirPort Express 802.11n 2nd-gen

 اپل به روز شده فرودگاه اکسپرس، آسان به پیکربندی روتر کوچک است که شامل بسیاری از ویژگی های که در یک روتر مدرن انتظار می رود، از جمله به طور همزمان شبکه دو باند، به اشتراک گذاری چاپگر، و توانایی اضافه کردن حساب های مهمان است. این پشتیبانی از پخش برای جریان صوتی بی سیم، به شما اجازه بلندگو وصل به طور مستقیم به آنالوگ / نوری پورت های صوتی خود را. یکی از ویژگی های از دست رفته: شما می توانید یک درایو USB را اضافه نمی کند برای ایجاد یک شبکه قابل دسترسی دستگاه ذخیره سازی فوری، همان طور که در بسیاری از روتر های اخیر. اگر شما می توانید همراه بدون که دریافت می کنید، و شما می خواهید ساده، قوی، روتر کوچک است که می تواند مستقیما های صوتی به سخنرانان خود را در جریان، فرودگاه اکسپرس یک معامله خوب است.
 


تاريخ : جمعه 16 خرداد 1393برچسب:, | 21:8 | نویسنده : مهدی |

Ricoh GR

ریکو GR نمی خواهد برای همه است، اما کسانی که مانند آنچه در آن می تواند ارائه نمی نا امید خواهد شد. وقتی که خوراکی عکس ها، منتقدان بسیار تحت تاثیر قرار با قابلیت GR، با عکاسی دیجیتال دوربین دیجیتال و گفت آن را "کیفیت تصویر عالی"، و TechRadar می گوید که این تصاویر بودند "به خوبی در معرض، رنگ طبیعی و مقدار زیادی از جزئیات." در دست زدن به GR، Gizmodo می گوید که "گرفتن دست بسیار راحت و بدنه آلیاژ منیزیم زیبا و سبک وزن است." اما GR ندارد و نه فقط گرفتن عکس خوب - آن را نیز واقعا سریع است. عکاسی وبلاگ احساس می کند GR "برتری در بخش سرعت، با autofocusing تند و سریع قدرت در، شاتر تاخیر و زمان شات به شات." از آنجا که GR دارای یک لنز ثابت آن را به برای همه عکاسان کار می کنند، اما اگر شما می توانید با محدودیت های خود را در بخش زوم زندگی می کنند و سپس شما را با عکس های عالی به پاداش باشد.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:, | 22:49 | نویسنده : مهدی |

 

ماهیگیری برای جدید آندروید 3.1 قرص، بله است ؟ اگر چنین است، Archos از یک جفت جدید در حال ظهور از پاریس امروز، 80 G9 و 101 G9 . قابل پیش بینی ، بزرگترین تفاوت بین این دو اندازه صفحه نمایش است ، با ارائه سابقپانل 8 اینچ با وضوح صفحه نمایش 1024 در 768 و دومی افزایش به 10.1 incher ( 800 × 1280 ) . هر دو از اونا با افتخار با استفاده از 7mm Momentus نازک شرکت Seagate به منظور مقیاس به 250GB ، اما البته ، تنها زمان خواهد گفت که چگونه یک HDD تشنه قدرت در قرص عامل شکل انجام خواهد داد.

در زیر کاپوت ، شما یک دو هسته ای OMAP 4 پردازنده ( پردازنده 1.5GHz ARM قشر A9 ) پیدا کردن ، پشتیبانی از فلش ، دسترسی به بازار آندروید و تمام اندازه پورت USB - که خوب است برای پذیرش G9 جدید ساز و برگ را 3G WWAN چوب ($ 49) . شما همچنین می خواهید یک خروجی HDMI ، پشتیبانی از پخش 1080p وپرداخت به عنوان کنید! برو گزینه با فوق دانگل 3G دریافت کنید. این دو قرار است به فروش رفتن در پایان ماه سپتامبر ( شما می دانید ، فقط یک یا دو ماه قبل از بستنی ساندویچ می سازد لانه زنبوری شبیه کلاه قدیمی ) ، با 80 G9 رفتن برای $ 279 و101 G9 برای $ 349. هرگز نمی گویند حسابداران Archos از " به نظر نمی آید برای شما .

بروز رسانی: ما به ارزش یک گالری از دست بر روی عکس را از سایت Archos ' snagged امروز نشان می دهد در پاریس . ما در حال اجرا را برای بیشتر ما به عنوان نوع ، پس منتظر بمانید!...

 

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:, | 22:30 | نویسنده : مهدی |

با توجه به knockoffs موثر و کیت های رسمی دوربین دیده ایم، ما می خواهم می گویند که در اپل قطعا کردم چیز به کمک بیشتر shutterbugs، اما تا اکنون، محتوای آپلود از یک کارت CF دقیقا آسان نیست. خوب، دوستان ما در بیش از MIC گجت به تازگی اپل / آی پد کارت 2 سازگار با خواننده که رفع است که به قیمت ارزان نشان داد. نگران نباشید، کارت خوان CF برای آی پد و آی پد 2 نامیده می شود، چیزی که ورقه درست در اسکله پورت اتصال تخته سنگ و به عنوان شما می توانید از این ویدئو را ببینید آن را به انتقال ویدئو HD و تصاویر با وضوح بالا در یک ضربه محکم و ناگهانی - آن را نیز به ورزش اتصال USB. مانند سلف خود، خواننده را در دسترس از MIC برای $ 29.90، ​​اما شما باید حداقل یک ماه صبر کنید برای گرفتن دست خود را در یک. اوه، و یک کلمه از هشدار دهنده، شما ممکن است بخواهید مطمئن شوید که اپل پشتیبانی از فرمت های تصویری دوربین خود را قبل از توپخانه از خمیر، به عنوان MIC یافت دال می تواند ویدئو پخش نشده از یک کانن EOS 5D Mark II با.

 

 

 

 

 

آموزش اینترنت همراه اول

 



تاريخ : شنبه 10 خرداد 1393برچسب:, | 22:24 | نویسنده : مهدی |

 

2011-01-05notioninkho-23-narenji-ir.jpg

شما می بینید که وجود دارد؟ آه، بله، که جوهر مفهوم مدتها در انتظار آدم است، و آن را در دست ما است! در واقع، ما برخی از زمان بسیار صمیمی با 10 اینچ قرص PixelQi آندروید امروز صبح کردم، و ما باید بگوییم با وجود شک و تردید داشته ایم، ما فوق العاده با آنچه که این بر ​​هند و راه اندازی کسب کرده است، تحت تاثیر قرار گرفته است. با آن، ما نشان می دهد شما ضربه استراحت برای ما برداشت در عمق از آنچه به زودی یکی از قرص اندیشه منحصر به فرد در بازار خواهد بود.

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : جمعه 9 خرداد 1393برچسب:, | 23:27 | نویسنده : مهدی |

500x_apple-tablet-contest-narenji-ir.jpg

 

شما می دانید که مردم علاقه مند به صنعت تلفن همراه در حال صحبت کردن در مورد قرص اپل فرض محتمل در حال حاضر. شما همچنین می دانیم که این قرص ممکن است به نام iSlate و می توان آن را در 26 ژانویه اعلام کرد . با این حال، شما نمی دانید که چه مشخصات دستگاه می باشد. خوب، این در مورد به
ما فقط برخی از تصاویر به اسناد اپل داخلی ، با مشخص شدن مشخصات اپل iSlate آنچه که به نظر می رسد دریافت کرد. و آنچه که مشخصات این ! صفحه نمایش 7.1 اینچی چند لمسی با پوشش مقاوم در برابر اثر انگشت، پردازنده 2.26GHz Core 2 Duo است ، 2GB DDR3 RAM ، دیسک سخت 120GB ، ساخته شده است در پروژکتور ... در واقع شما می توانید لیست خود را بررسی کنید. ما نمی تواند مطمئن باشد که اگر اطلاعات قابل اعتماد شود ، اما اگر ما به اندازه کافی خوش شانس ... پسر، و نه خواهد شد iSlate فقط سنگ ؟ ! به بالا از آن خاموش ، با توجه به این اسناد ، قرص اپل در تاریخ جدید سیستم عامل Mac OS X 10.7 پلت فرم پلنگ تیره و ابر آلود است که برای عملکرد صفحه نمایش لمسی اجازه می دهد اجرا خواهد شد وصفحه اصلی مبتنی بر ویدجت جدید به ارمغان بیاورد. بنابراین ، در حال حاضر به نظر می رسد که تنها چیزی که از چپ به کار امید است این اطلاعات واقعی است و دستگاه خواهد یک گیرنده 3G ورزش بنابراین شما می توانید در هر زمان وب شما می خواهید گشت و گذار کنید . ما در حال حاضر انگشت ما برای ژانویه 26 اعلام iSlate اپل عبور کردند.

 

 

آموزش اینترنت همراه اول

 



تاريخ : پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:, | 23:46 | نویسنده : مهدی |

 

اپل ممکن است به هدر رفتن لمسی ID اختراع اسکنر اثر انگشت خود را با حضور تنها در 5S جدید آیفون، به نظر می رسد. پس از این گزارش ها که از آن خواهد شد به کلید خانه از آینده مینی اپل 2، و حدس و گمان که آیا آن خواهد شد را به اپل 5 پخته کاشته شده، در حال حاضر می آید اثبات جامد بیشتر در مورد نسل 5 اپل iPad و تجهیزات ID لمسی آن است.

کابل ادعا از iPad 5 تا به بیرون درز شده است، و بخشی که در آن کلید خانه می رود و نه متفاوت از انعطاف پذیری کابل ما در iPad 4 است، نشان می دهد یک دکمه ممکن خانه های جدید با سنسور ID لمسی محترم ممکن است راه خود را در iPad 5، بیش از حد.

البته، با توجه به اینکه آی پد جدید باریک، بدن جمع و جور تر به دلیل reworks در روشنایی صفحه نمایش را داشته باشد، کابل روبان ممکن است یک طراحی جدید دریافت کرده اند چون از آن، هر چند در آن صورت بخش تماس کلید خانه را در آنجا ماند همان. در هر صورت، اعلام شده است در هفته آخر اکتبر انتظار می رود، بنابراین ما باید بیشتر به زودی می دانند.

 

آموزش اینترنت همراه اول

 



تاريخ : چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, | 22:20 | نویسنده : مهدی |

 

اپل بدترین مخفی نگه داشته و یکی از اطلاعیه مهم ترین آن روز به تازگی ساخته شده است: مینی اپل اخذ شده است به روز رسانی با یک صفحه نمایش جدید شبکیه چشم. رزولوشن صفحه نمایش جدید است 2048 x 1536 - تطبیق که از آخرین iPads ها 10 اینچ - و پردازنده تأمین انرژی آن همان 64 بیتی تراشه اپل A7 به عنوان در iPad هوا و آی فون 5S است.

موجود در ماه نوامبر با قیمت 399 دلار با Wi-Fi و یا 529 $ با داده های تلفن همراه، مینی جدید است گران تر از سلف مستقیم است، اما دستگاه نسل اول است که در اطراف نگه داشته شده نیز هست. 2012 اپل مینی می شود کاهش قیمت، در حال حاضر هزینه 299 $ و اقدام به عنوان ورود به سطح دستگاه قرص اپل.

در کنار تجدید 7.9 اینچ مینی اپل، اپل است که به معرفی مجموعه ای جدید از پوشش های هوشمند رنگارنگ، هزینه 39 $ هر، و موارد کمر بند یا چیزی که دور بدن شخصی بسته باشند گسترده تر است که 69 $ هزینه.2013 اپل مینی در هر دو دسته کوچک موسیقی جاز رنگ سفید و نقره ای یا خاکستری فضا و جفت شدن سیاه و سفید در دسترس خواهد بود. یکی از ارتقاء زیرکانه در لیست تغییرات علاوه بر این از گزینه های ذخیره سازی 128GB جدید است - که شما را به عقب بر Wi-Fi را کوتاه و یا 829 $ مجموعه 699 $ اگر شما می خواهید یک اتصال به تلفن همراه نیز هست. اپل به طور غیر معمول محتاط با زمان بندی انتشار Ipad جدید کوتاه است، شناسایی آن را تنها به عنوان "بعد از آن در ماه نوامبر،" اما تیم کوک بسته ارائه امروز با وعده است که تمام محصولات جدید در زمان برای تعطیلات در دسترس باشد.

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, | 1:30 | نویسنده : مهدی |

امروز، مایکروسافت می افزاید: یک سطح جدید به خط قرص خود را. نه، یک سوم ابعاد ترک آن عینک های 3D در تئاتر. در عوض، اجازه دهید دوستان خود را در iFixit شکستن مشخصات اشعه X و چه در داخل سطح جدید طرفدار 2 به شما نشان دهد.

می خواهم به یک نگاه، نگاه کنید به بیشتر سرگرم کننده iFixit؟ نظیر به فیس بوک ما، از طریق، گل رز رنگی لنز نمایش مشخصات عمومی ما نگاه کنید، و یا زیرچشمی نگاه کردن در توییتر است....

 

 

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

 

 

 

 

 



تاريخ : دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:, | 23:31 | نویسنده : مهدی |

 

گزارش های اخیر گفت: اپل هوا گفته می شود در یک فروشگاه وودافون در کانبرا ، استرالیا منفجر شد و منجر به بسیاری از گمانه زنی در مورد چه چیزی باعث این حادثه. با این حال، منابع Mashable گفت که اپل در سوال بود اپل هوا نیست، بلکه یک مدل قدیمی تر .

"این نسل اپل در اوایل با استفاده از مدل صفحه نمایش شبکیه چشم بود - و نه یکی از دستگاه های به تازگی راه اندازی شد. اپل در حال تحقیق در مورد علت "، یک سخنگوی وودافون استرالیا Mashable گفت .

همچنین نگاه کنید به :25 بهترین Ipad رایگان نرم افزار

این اطلاعات جدید در تضاد با گزارش به طور گسترده ای منتشر شده است که گفت: دستگاه انفجار اپل هوا بود.

Mashable قادر به تماس با فروشگاه های وودافون در کانبرا ، بنابراین ما به فروشگاه رسمی اپل در شهرستان رسیده از . با این حال، نماینده در سایت اظهار نظر در انفجار اپل کاهش یافته است.

یکی دیگر از نماینده وودافون استرالیا بینش شبیه به این حادثه به عنوان اولین ارائه شده است. " آیا می توانم تایید آن یک هوا نیست؛ تمام من می دانم که یک مدل شبکیه چشم بود ، تا3 یا 4 ، سخنگوی گفت: " . "
اپل گرفته تا دستگاه برای تحقیقات، بنابراین ما نمی خواهد می دانم هر بیشتر تا زمانی که آنها انجام دهد.
در مورد عواقب بالقوه از این اپل هوا گزارش ، بر اساس نظر فوق از منابع ما، کسانی که علاقه مند به خرید جدیدترین قرص اپل نباید نگران کرده است.

اپل بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نمی دهند.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : یک شنبه 4 خرداد 1393برچسب:, | 23:31 | نویسنده : مهدی |

 

 

در دو سال از مقاله برای اپل راه اندازی شد، خالق FiftyThree شاهد ده ها اگر صدها نفر از رجیستری را برای تاج رقابت " بهترین قلم . " امروز ، این شرکت در نهایت کلاه خود را در حلقه با مداد، بلوتوث کم انرژی ( پرتاب BLE ) قلم برای قرص . اولین سخت افزار کشتی FiftyThree در دستگاه امروز در دو مدل : چوب جنگلی گردو، برای $ 59.95 و آلومینیوم " گرافیت، " برای $ 49.95. مدل گردو ساخته شده است در آهن ربا، مانند Applydea Maglus ، بنابراین شما می توانید آن را به یک هوشمند پوشش اپل ، و یا به یخچال خود را می چسبد. هر مداد همچنین دارای " پاک کن " در بالای آن ، تا زمانی که شما آن را تلنگر بر این، کاغذ به طور خودکار ابزار پاک کن آن را فعال . این دستگاه همراه با یک نوک اضافی و پاک کن ، و کشتی های با طیف گسترده ای کاغذ را از قلم دیجیتال، مانند قلم مو آبرنگ، که معمولا برای $ 1.99 در هر ( یا $ 6.99 به عنوان یک بسته ) داخل نرم افزار خرده فروشی .

مداد ، شاید، اولین قلم بلوتوث است که مردم عادی خواهد شد عشق است . بر خلاف بسیاری از رجیستری بلوتوث ، جفت شدن مداد با اپل نیازی نیست که شما به تلنگر هر سوئیچ را بر روی دستگاه ، و یا به آن سفر به برنامه تنظیمات ، و یا مطبوعات و یک دکمه فیزیکی را نگه دارید تا زمانی که پالس و یا باعث می شود صدا. همه شما باید انجام دهید را فشار دهید در بر روی صفحه نمایش را فشار دهید مقاله در جفت شدن برای چند ثانیه است را با مداد . FiftyThree روند ، که آن را می خواند علامت تجاری است " بوسه به جفت. " از آنجا که مداد ندارد سوئیچ قدرت ، آن را همیشه آماده برای استفاده می باشد .

با تشکر از BLE ، دستگاه می تواند به مدت یک ماه استفاده بدونشارژ زنده ماندن، FiftyThree می گوید . هنگامی که شما نیاز به شارژ مداد ، شما اسلاید از محفظه باتری داخلی خود را ، که به نوک آن متصل است، و وصل آن به هر پورت USB . اگر شما از قدرت باتری اجرا شود، مداد هنوز هم مانند هر قلم خازنی کار می کند اما نمی خواهد اجازه دهید شما را به استفاده از ویژگی های جدید فریبنده ترین آن : رد نخل و ترکیب . رد نخل است فقط آنچه در آن مانند تلفن های موبایل . هنگامی که مداد فعال است، شما می توانید دست خود را بر روی صفحه نمایش آی پد را به عنوان شما در قرعه کشی و یا ارسال استراحت ، از آنجا که مقاله به سمت دست خود را به عنوان یک لمس ولگرد ثبت نام نیست. برخی از برنامه رد نخل سعی کرده اند که با غیر فعال ( غیر الکترونیکی ) رجیستری را - که در آن تلاش برنامه به تفاوت میان لمس بزرگ و کوچک بر روی صفحه نمایش - اما به اثر کمتر موفق .

از سوی دیگر ، از آنجا که کاغذ می داند شما با استفاده از یک قلم ، آن را فراهم FiftyThree درجه جدیدی از انعطاف پذیری در هنگام ایجاد ویژگی های جدید فقط قابل دسترس با استفاده از دست خود . مخلوط ، نخستین ویژگی، شما اجازه می دهد لک و کشیدن در جوهر با انگشت خود را به عنوان اگر آن را زغال چوب در یک کاغذ لایی بود. " مخلوط می شود به آنچه که ما در ابتدا سعی به انجام این کار با کاغذ - را ایجاد از منوها و از UI قرار داده و آن را دوباره به دست مردم، و مداد گسترش است که کاملا کمی بیشتر ، می گوید:" اندرو آلن، طراح در FiftyThree . "شما حتی نیاز به تعامل با سینی - شما فقط تلنگر برای پاک کردن ، و یا استفاده از انگشت خود را به ترکیب رنگ. " مداد در واقع موسوم شد " ذغال سنگ ذغال سنگ ، " ، از استفاده از زغال چوب تنها در گچی آن است ، ویژگی های تاریک، اما در چگونه شما می توانید آن را بر روی کاغذ با دست های خود را دستکاری کنند. " هنگامی که شما یک ابزار، آن را آزاد می گذارد دست خود را به انجام کارهای طبیعی شما می خواهم را با دست خود انجام" - مانند لک و یا کوه در می رم یک صفحه ، که مقاله هنوز هم اجازه می دهد - می گوید: طراح سخت افزار جان Ikeda . مخلوط تنها آثار در حالی که مداد فعال است، و آن نقطه است. " یک تکه کاغذ می داند تفاوت بین انگشت شما و مداد خود را ، می گوید:" Ikeda ، و بنابراین باید برنامه کاغذ.

 

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

 

 

 

 

 



تاريخ : شنبه 3 خرداد 1393برچسب:, | 23:19 | نویسنده : مهدی |

small_asus_lcds_cebit_2691.jpg

 

اخبار ASUS از CEBIT ؟ بگو که این طور نیست ! تنها چند ساعت پس از این شرکت معرفی دو " سبز " LCD های جدید، ما متوقف شده توسط برای دیدن آنچه که همه سر و صدا بود. چیزی که ما دو LCD ها به جای وانیل به دنبال ( آنها را در گالری زیر هستید، ما قول می دهم ) در کنار چیزی کاملا جالب تر نشسته بود : یک نمونه اولیه LCD های بی سیم . هرزه ASUS ما اطلاع داد که مدل نشان داده شده است با استفاده از فوق العاده پهنای باند ( UWB ) استاندارد در حال حاضر در برزخ ، و او تأیید کرد که مانیتور بهنام مدل را نه تاریخ کشتی برآورد و یا قیمت ندارد . آن را به سادگی در دست بود تا ثابت کند که LCD های بی سیم امکان پذیر بود و آنها که در راه است. او اشاره کرد که ASUS بود به دنبال به دیگر پروتکل های بی سیم - HD یعنی بی سیم و WHDI - و آن را " انتظار همه چیز از " بود قبل از اتخاذ تصمیم نهایی در مورد آنچه تنوع استفاده کنید. برداشت ما ؟ به باور ما، آن را به هر دو تست برای بهترین سازگاری / برد و انتظار برای دیدن اگر UWB خواهد در ماه های آینده زنده باقی می ماند، که به احتمال زیاد به معنی هیچ محصول حمل و نقل برای مدتی است. برای آنچه در آن ارزش ، نسخه ی نمایشی در دست ستاره ای بود ، با تاخیر قابل مشاهده است، اشکالات و یا فریم به صحبت می کنند کاهش یافته است.

 

آموزش mms همراه اول

 



تاريخ : جمعه 2 خرداد 1393برچسب:, | 22:27 | نویسنده : مهدی |

dd-2008-04-17.jpg

این هفته در هنگ کنگ الکترونیک نمایشگاه، Sunlink بین المللی و iView محدود اعلام کرد SunView PMP پروژکتور (PMPP). این است که گفته می شود اولین صورت تجاری در دسترس قابل حمل یکپارچه پیکو پروژکتور. پروژکتور ساخته شده در 3.5 اینچ صفحه نمایش لمسی TFT-LCD و پیکو پروژکتور بر اساس iViewâ € ™ ثانیه ماژول IPL630 LCOS. در حالی که بسیاری از شرکت ها در حال کار به سمت این نوع از پروژکتور، Sunview تا به خط پایان بدست اول؛ با این حال هیچ کلمه ای در قیمت گذاری وجود دارد. پروژکتور شامل یک باتری ساخته شده در باتری های قابل شارژ، بلندگو، کنترل از راه دور، یک اسلات کارت حافظه SD، است و توسط مایکروسافت ویندوز CE 5.0 هسته شده و شامل دفتر بیننده. این پروژکتور اندازه 133mm X 79mm X 25mm است.

 

آموزش اینترنت همراه اول

 



تاريخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:, | 23:17 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت