ما برخی از پانل های فانتزی و چراغ های زرق و برق دار در طبقه نشان می دهد در SID دیدم این هفته، اما سونی تصمیم گرفت برای حفظ آخرین ارائه صفحه نمایش خود دور در یک جلسه علمی جمع . ما در حال گرفتن کلمه امروزه از تکنولوژی در ! که ساز و برگ یک صفحه 13.3 اینچی انعطاف پذیر رنگ الکترونیکی مقاله و دو آزاد عینک پانل جدید 3D در یک جلسه جداگانه در کنفرانس پرده برداری کرد. راه حل های الکترونیکی مقاله جدید در SID بزرگ و نگران کننده جلوه ، اما ما با عدم وجود صفحه نمایش انعطاف پذیر شگفت زده شدند . سونی موفق به ارائه هر دو در یک صفحه نمایش است که وزن آن تنها 20 گرم است و اندازه آن تنها 150 میکرون ضخامت ، شاهکار با استفاده از یک لایه پلاستیکی ساخته شده است. ورق دارای 13 درصد وسعت رنگ ، 10:01 نسبت کنتراست و وضوح 150dpi .

همانطور که برای صفحه نمایش LCD 3D ، سونی کشت و تولید کنندگان دیگر در نشان دادن نام تجاری خاص خود را از پانل پیوست. این صفحه نمایش جدید ، اعم از 10 اینچ تا 23 اینچ ، ظاهرا برای ارائه 3D با چشم غیر مسلح از یک روش جدید است. این روش به ویژه با استفاده از نور پس زمینه ، بینپنل LCD و نور پس زمینه دیگری برای تصاویر 2D، و می تواند به آسانی شود برای مشاهده 2D روشن باشد. البته ما را دوست دارند برای دیدن این صفحه نمایش در گوشت ، ولی افسوس، سونی تصمیم به بازی خجالتی . گذشته از استراحت برای یک شات از پنل جدید 3D هاپ در .

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:33 | نویسنده : مهدی |

 

بسیاری از شرکت های رویای سریعتر، سرور های کارآمد تر، که صرفه جویی در فضا و انرژی است. سامسونگ، ماندن در بالای روند کسب و کار، بسیار هیجان زده به ارائه اولین صفر مشتری "ابر رایانه" مانیتور در جهان است، که در آن هر کامپیوتر متصل به 'ابر' تا به قدرت برای دسترسی به برنامه ها و فایل ها می باشد، به طور سرسام در سال های اخیر افزایش یافته است و ماه، و به احتمال زیاد مرز بعدی از اینترنت می باشد.

سامسونگ به تازگی راه اندازی اولین ابر رایانه لپ تاپ، سامسونگ Chromebook استفاده سری 5 در حال حاضر، در ماه گذشته رویداد سیسکو زنده در لاس وگاس، سامسونگ پرده برداری از مانیتور NC220، اولین مانیتور صفر مشتری در جهان است که با استفاده از سیسکو جهانی قدرت بیش از اترنت (UPOE) فن آوری. این محصول جمع آوری بسیاری از چشم ها، نه تنها به دلیل آن را در ویترین رهبر جهان در مانیتور بود، اما همچنین به این دلیل از فن آوری های نوآورانه و وعده آن را به ارمغان می آورد.

تصور کنید که یک فضای کاری بیشتر موثر پاک کننده ... اه ، نمی خواهد ذهن خلاص شدن از شر برخی از سیم در اینجا بر روی میز کار من در حال حاضر. سامسونگ NC220 نظارت با قدرت های سیسکو UPOE مانیتور فرد از طریق شبکه متصل به یک سرور مرکزی " مجازی " است که اجرا تمام وظایف معمولی و برنامه های کاربردی ، ارائه کسب و کار یک فضای کاری عاری از درهم و برهمی ، افزایش بهره وری و بهبود امنیت اطلاعات است.

تمیز کننده میز

مانیتور سرور مبتنی بر صفر مشتری مانند سامسونگ NC220 از بین بردن نیاز برای CPU های محلی، حافظه و ذخیره سازی در هر یک از ایستگاه های کاری فرد . به جای آن، مانیتور از طریق شبکه به یک سرور مرکزی که اجرا وظایف به طور سنتی توسط یک کامپیوتر رومیزی به کار گرفته متصل می شوند. فن آوری سیسکو UPOE را قادر می سازد هر دو داده ها و قدرت را از طریق یک کابل اترنت تنها عرضه ، اجازه می دهد برای نصب و راه اندازی ساده تر و انعطاف پذیری بیشتر در هنگام پیکربندی فضای اداری . شما هنوز هم می تواند انجام تمام کار و دسترسی به تمام فایل ها و برنامه های کاربردی شما استفاده می شود - شما فقط می توانید آن را بدون اجزای بزرگ شما احتمالا بر روی میز خود داشته باشید در حال حاضر.

دفاتر سبزتر

زمان و صرفه جویی در هزینه در حالی که کمک به این سیاره ، و نگاه بزرگ را انجام می دهند . فوق العاده باریک مانیتور 22 اینچ دارای طراحی سازگار با محیط زیست و تکنولوژی جدید LED BLU ، ارائه تصاویر فوق العاده روشن و فوق العاده روشن است. این تکنولوژی LED BLU به طرز چشمگیری بیشتر ( سرد کاتد لامپ فلورسنت ) مانیتور با انرژی کارآمد تر از CCFL مرسوم است. صحبت از بهره وری انرژی ، علاوه بر این از سیسکو UPOE انعطاف پذیری را افزایش و انتخاب برای کسب و کار با گسترش شبکه انعطاف پذیری ، قدرت ، در به طور چشمگیری کاهش هزینه در مقایسه با زیرساخت های قدرت سنتی . سیسکو UPOE می تواند تا 60 وات قدرت دو برابر POE موجود ( قدرت بیش از اترنت ) فن آوری ها، که در حال حاضر به 30 وات محدود شده است عرضه می شود. تکنولوژی UPOE همچنین می توانید صرفه جویی تا 65 ٪ از برق در مقایسه با POE . و اگر بود که کافی نیست، کسب و کار می تواند انتخاب کنید به استفاده از EnergyWise سیسکو به نگه داشتن چشم در و مدیریت مصرف برق دستگاه های IT خود را که به شبکه سیسکو خود متصل می شوند. تمام آنچه که در حالی که بهبود بهره وری ؟ مطمئنا ! امنیت و نرم افزار به روز رسانی می توانید از یک محل متمرکز مستقر شده ، به طوری که ایستگاه های کاری کارکنان انجام خدمات فردی زمان فشرده نیاز ندارند.

مدیریت امن تر داده ها

اختلال در عملکرد سخت افزار ؟ meltdowns CPU ؟ مطمئن باشید که اطلاعات خود را ایمن، امن ، و به راحتی قابل دسترسی خواهد بود . پشتیبان گیری داده ها نسیم است ، و شما می توانید اجازه دهید دیگران در مورد تهدیدات مانند ویروس ها و از دست دادن داده تصادفی نگران باشید. دستگاه های حافظه اضافی ، و مشکلات بالقوه آنها را ، دیگر مورد نیاز است . اطلاعات به صورت امن در ابر ذخیره می شود. همانطور که با همه چیز سامسونگ ، تمرکز نه تنها در زندگی خود را راحت تر ، اما در یک محصول با کیفیت و همچنین .

ویژگی های اضافی مانند ساخته شده است در بلندگو، 4 پورت USB و آداپتور POE خارجی را NC220 یک نیروگاه بهره وری ، ایمنی، و راحتی.

ویژگی های اصلی NC220 ( UPOE )
- 22 اینچ 16:10 LED
- بستر ( PCoIP ) : رسیور گرافیک
- خارجی POE آداپتور
- 4 USB
- بلندگوی داخلی
- مصرف برق : حداکثر 51W/Typical 38W قدرت آماده به کار تحت 2.7W
- 508X515X216mm ( شامل پایه)

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

 



تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:10 | نویسنده : مهدی |

 

 

نگاهی به دو کابل به دوش؟ AOC نشده، که اعلام کرد جدید e2251Fwu 22 اینچ مانیتور USB خود، یک گام قابل توجهی از زمان گذشته است. با توجه به قدرت و سیگنال از همان سرب به معنی یک پورت کمتر دیوار و کمتر روی میز، اسپاگتی، که ادعا می کند آن را برای محاسبات چند صفحه نمایش ایده آل است. تنظیمات دانا، ما به دنبال در 20،000،000:1 نسبت کنتراست دینامیک (به مراتب کمتر در مادری، بدون شک)، 1920 تفکیکپذیری X 1080 و زمان پاسخ 5ms.وصل و بازی دستگاه باید بر روی تمام سیستم عامل های مورد علاقه خود کار می کنند، زمانی که آن را در فوریه زمین برای 199 $.PR کامل پس از استراحت کنید.

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, | 22:33 | نویسنده : مهدی |

 

ما فقط باید چند روز باقی مانده تا جشن های واقعا توپ زدن در CES 2012 در لاس وگاس، اما LG در حال حاضر دست خود را با آزادی مطبوعات قول "بزرگترین جهان" پنل OLED برای نشان دادن نوک انگشتانش. ما در صفحه نمایش های کوچکتر از LG دیده می شود قبل و آن را در حال حاضر وعده داده HDTV OLED 55 اینچ برای اواسط سال 2012 بود، پس از این خبر فقط نشانه دیگری از این شرکت آماده را به جریان اصلی تکنولوژی آن است. فناوری های LG با استفاده از OLED ها به رنگ سفید تزیین با رنگ، که در آن ادعا می کند برای یک میزان خطا پایین تر و واضح تر "تعریف فوق العاده" روی صفحه نمایش، با رنگ های بیشتر از LCD های استاندارد. پس از آن برای یک تبلیغی PIC بیشتر از نمونه اولیه فاصله 5mm و فوق العاده لاغر LG را بررسی کنید، ما بهتر در آن (و رقابت اجتناب ناپذیر از رقیب کره ای سامسونگ) در شرکت غرفه ژانویه 9 دریافت کنید.

 

آموزش mms همراه اول

 



تاريخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, | 1:39 | نویسنده : مهدی |

 

به یاد داشته باشید آن روزها ایام خوب گذشته زمانی که مادر خود را سرزنش کردن شما به صاف بشین باید شما همیشه شروع به دولا دولا راه رفتن؟ خبر خوب، سوارکاران میز، به دلیل ErgoSensor مانیتور رومیزی فیلیپس است که در اینجا برای جلوگیری از دولا شدن شما در حال حاضر که مادر دیگر در اطراف - و نیازی نیست که شما به پوشیدن برخی آویز پلاستیکی احمقانه و یا اشغال هر یک از املاک و مستغلات USB خود را.24 اینچ، 250 نیت (nit)، 1920 * 1080 صفحه نمایش دارای یک سنسور در گودی آن است که شما به تماشای در حالی که شما کار می کنند و هشدار می دهد که شما زمانی که وضعیت خود را ضعیف می شود و یا اگر شما شده است در روی صفحه نمایش خیره بیش از حد طولانی است. آن را نیز به اطلاع کاربران نحوه تنظیم مانیتور برای مشاهده از راه دور بهینه و موقعیت ارگونومیک. علاوه بر این، می توانید بگویید که شما در اون اطراف نیست و بسته روی صفحه نمایش را به حفظ قدرت. ما نمی دانیم که چه مقدار پول مانیتور هزینه خواهد شد و یا حتی زمانی که آن را در دسترس است به رفع فرم نشستن خود را ضعیف می شود، اما ما نمی دانیم که شما می توانید هر چیز دیگری در مورد آن در منابع زیر یاد بگیرند.

 

آموزش اینترنت همراه اول

 



تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 20:9 | نویسنده : مهدی |

دور جمع به گوشه ای تاریک از غرفه پاناسونیک است برجسته و روشنی از ساز و برگ در IFA 2012 نمایشگاه: پانل 145 اینچ صفحه نمایش 8K پلاسما. طراحی و توسعه با همکاری NHK ژاپن، نمونه اولیه صرفا اثبات مفهوم برای برنامه ریزی 2020 راه اندازی پخش از سوپر سلام چشم انداز TV. در فرد، صفحه نمایش مسطح است واقعا هیبت الهام بخش، ارائه چنین غنای جزئیات که حتی تا نزدیک ما قادر به تشخیص هر پیکسل نیست، در حالی که رنگ متعادل و طبیعی به نظر می رسد. به طور کلی، کیفیت تصویر - 16 برابر به طور منظم HD کامل - میمون نزدیک به تصاویر واقعی جهان آن را تکرار. متاسفانه، شما باید منتظر بمانید گاهی اوقات قبل از این فن آوری trickles را به سطح بازار انبوه. در عین حال، خود را با دمو های ویدئویی کوتاهی پس از آن محتوا.

 

آموزش mms همراه اول



تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 2:29 | نویسنده : مهدی |

 

این امر می تواند به شرم اگر شارپ داشت که غول 90 اینچ AQUOS TV محدود به اتاق زندگی می کنند ، آن را نمی ؟ این شرکت به اندازه کافی به توافق می کنید که آن را به ساخت نسخه صنعتی، PN- R903 ، برای نشانه های دیجیتال تمایل . رزولوشن 1080p و LED های محلی کاهنده به عنوان آشنا به عنوان یک جفت کهنه کفش هستند، اما عرض 6 فوت و 8 اینچ اجازه می دهد تا ادعای شارپ یک رکورد برای فضاهای عمومی :R903 است ظاهرا علامت LCD برای اولین بار با تکنولوژی آن است که می تواند انسان به طور متوسط ​​در اندازه واقعی هنگامی که به یک مشاهده تصویر کج شده ، و آن را به تناسب ایده آل برای مد و یا هر چیزی که در آن یکی برای یکی از مسائل در مقیاس نمایش . روشنایی 700cd/m2 کمک می کند تا با نگه داشتن تصویر قابل مشاهده در روشنایی های سخت تر . اگر شما کاملا آماده برای دره غریبی نیست، شما خواهم بود خوشحالم که می دانیم که R903 نمی خواهد تا ژانویه 28 ، زمانی که آن را به فروش می رود با قیمت های پایین و باز کشتی. کسانی که هنوز هم ترجیح می دهم چیزی کمتر تحمیل می توانید یک 60 اینچ PN- R603 در همان زمان خرید یا صبر کنید برای 70 اینچ PN- R703 به فضل مغازه در فوریه 25 .

 

آموزش اینترنت همراه اول



تاريخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393برچسب:, | 1:2 | نویسنده : مهدی |

 

تلویزیون های 3D را در اطراف در حالی که در حال حاضر بوده است، اما هر دو عینک منفعل و فعال هستند درد برای مقابله با. چند شرکت سعی کرده اند به کار بر روی شیشه راه حل رایگان است، اما دالبی ممکن است در ترکیب واقعی برنده با ورودی جدید خود را در بازار رسید.

هنوز به صورت تجاری منتشر نشده، عینک دالبی را راه حل رایگان کار تا حدودی مانند کارت های بیس بال عدسی، و آن را اجازه خواهد داد که مردم در اتاق اثر به نمایش 3D از هر زاویه.

تاریخ انتشار هنوز اعلام شده برای این تلویزیون ها به بازار، اما دالبی در بحث های فعال با تولید کنندگان تلویزیون و تامین کنندگان محتوا به ادغام فن آوری است.

 

آموزش اینترنت همراه اول



تاريخ : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, | 1:17 | نویسنده : مهدی |

 

sonicum_speaker_narenji_ir.jpg

به یاد داشته باشید در ویندوز های قدیمی تر 3.11 و ویندوز Milennium ، که در آن آیکون بلندگوواقع در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش در 2D بود ؟ خوب، بلندگو Sonicum ما را به روزهای خوبی با آمدن در یک شکل مشابه زمانی که از طرف دیده شده - این بدان معنا نیست که صدا را که تولید می از دوره 1996 باشد.
با استفاده از تکنولوژی NXT ، صدا آیکون شکل بلندگوتولید صدا با کیفیت زیبا و براق سابووفر throbs برخی از باس به طور جدی معده wobbling . البته آنها فقط برای swishing تا ایستگاه های کاری طراح و پمپاژ از موسیقی را از کامپیوتر شما نیست، شما همچنین می توانید هر دستگاه پخش رسانه ای قابل حمل به آنها را با استفاده از کابل شامل پلاگین. سلام ما تقریبا یک جمله بدون استفاده از کلمه آی پاد به پایان! اوه انفجار ، ما نداشت. بود جایزه برای بسیاری به زیبایی طراحی شده و صدایی از کامپیوتر ( و یا آی پاد، لعنتی ما دوباره آن را انجام داد ) بلندگو، سپس Sonicums قطعا در بالای تریبون سخنرانی واقعا طولانی ، گریه ، و تشکر از مادر خود ایستاده وجود دارد.
شما می توانید انتخاب کنید تا یک جفت بلندگو Sonicum برای £ 59.95 .

 

آموزش اینترنت همراه اول



تاريخ : شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:39 | نویسنده : مهدی |

nec_lcd.jpg

 

اعتراف: تو را دوست دارم قاب عکس دیجیتال. شما آنها را خیلی دوست دارم، در واقع، که به شما خواهد بود هیجان زده اگر NEC بودند آمد تا یک پانل LCD قلبی شکل، بنابراین شما می تواند چیزی شبیه به نمونه اولیه در تصویر اینجا دریافت کنید. خوب، این دقیقا همان چیزی است که آن را با خود جدید بود "پیچیده، ماژول های غیر مستطیلی TFT LCD." این اولین صفحه نمایش های غیر مستطیلی دیده ایم نیست، اما قطعا یکی از متنوع ترین از نظر شکل آن اجازه می دهد. توسعه جدید بر روی یک صفحه نمایش TFT بیشتر انعطاف پذیر قرار می دهد که مدار درایور صفحه نمایش در طول محیط شیشه ای LCD، اجازه می دهد برای داده ها و دروازه ترتیبات خلاق تر است. به طور خلاصه، این همه نتایج در هیولا / توپ از cuteness - انتخاب شما - شما نگاه کنید به بالا.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول



تاريخ : جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:49 | نویسنده : مهدی |

نیز نهایتا ممکن است که از سال های چشم مصنوعی . حداقل که هدف مهندسان از چشم انداز گروه موناش ( MVG) از دانشگاه موناش در استرالیا است. آنها اخیرا نتایج آزمایشگاهی اولیه بسیار مثبت برای یک ریزتراشه های جدید است که چشم مصنوعی قدرت داشتند، و در مسیر برای داشتن یک آماده برای آزمایش بیمار در چند سال می باشد.

بر خلاف بسیاری دیگر از چشم / پروژه های ایمپلنت شبکیه مصنوعی در حال حاضر در توسعه، چشم مصنوعی MVG را دور می زند در چشم واقعی در دسترس نباشد. این سیستم متشکل از یک جفت ویژه عینک با یک دوربین کوچک که به شبکیه چشم ، یک پردازنده جیب فرسوده برای تبدیل ویدئو به سیگنال های الکتریکی و تراشه خود که به طور مستقیم بر روی سطح قشر بینایی بیمار کاشته عمل می کند. این مجموعه ریزتراشه متشکل از یک شبکه از تا 14 هشت توسط هشت تراشه ، خود متشکل از بیش از نیم میلیون ترانزیستور و 45 الکترود نازک برای دریافت با کیفیت پایین سیاه و سفید ویدئو و تحریک قشر بینایی .

هدف این است که برای تولید چشم مصنوعی است که حداقل معادل با استفاده از یک سگ چشم دیدن و یانیشکر و سفید . چشم مصنوعی به احتمال زیاد خواهد شد در رابطه با این کمک های سنتی استفاده می شود ، اما به عنوان فن آوری تکامل می یابد ، آن را در نهایت می تواند آنها را جایگزین .

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 

 



تاريخ : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:52 | نویسنده : مهدی |

 

در همکاری با دانشگاه ساتمتون، شارپ آزمایشگاه های اروپا در حال توسعه است تلفن همراه آزمایشگاه روی یک تراشه است که تف کردن نتایج در دقیقه، به طور بالقوه قرار دادن نتیجه تست بازی انتظار به پایان برسد. با استفاده از میکرو الکترونیک های موجود در LCD ها، مربع برنامه ریزی میکروسیالی تجزیه میکرولیتر از خون - و مایعات به طور بالقوه دیگر - به قطره های کوچک تر که آن را به واکنش های شیمیایی تحت کنترل افراد. یک نمونه خون تنها می توان برای تست های متعدد استفاده می شود، پس هیچ نیازی نیست برای تحمل و قدرت با یک مجموعه از حقیقتند وجود دارد. مردمی اضطراب برای نتایج آزمایشگاهی snappier ممکن است نیاز به نشستن تنگ، با این حال، به عنوان آن می تواند پنج تا ده سال قبل از دستگاه حل و فصل را به مطب دکتر شما. در همین حال، گذشته از استراحت برای دریافت lowdown علمی از شارپ سرپرست تحقیقات بن Hadwen سر.

 

آموزش اینترنت همراه اول



تاريخ : سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:39 | نویسنده : مهدی |

 

برخی از پژوهش های پزشکی هیجان انگیز ترین این روزها شامل نور است. نور درمانی برای سرطان ، که در آن یک رنگ تومور به دنبال به محض سمی می شود به عنوان یک نور روشن ، موفق به جلوگیری از کشتار سلول های سالم اطراف . Optogenetics ، با استفاده از نور برای روشن و خاموش کردن بیان نورون - دارای درک محققان پیشرفته از بیماری های عصبی .

در حال حاضر، مقاله اخیر یک یادآوری است که نور روزی ممکن است برای تحویل مواد مخدر کاملأ پیچیده طراحی شده استفاده می شود : در این مقاله ، بسته های کوچک تحمل تمام ماشین مولکولی برای ساخت یک پروتئین غیر فعال است هنگامی که به موش تزریق می شود، اما بهار را به عمل زمانی که به UV در معرض نور است.

نانوذرات ، که شما می توانید یک طرح کلی از بالا را ببینید ، پاکت نامه کمی از غشاء سلولی ، پیچیده در اطراف یک مجموعه اولیه از ماشین آلات پروتئین سازی و ژن برای هر آنچه شما می خواهم می باشد ساخته شده ، محققان یک پروتئین فلورسنت درخشان برای آزمون خود را مورد استفاده قرار . این ژن می تواند توسط ماشین آلات قابل استفاده نیست چرا که آن را به یک حلقه توسط یک تکه چسب مولکولی مهر و موم شده ، اما نور UV درخشش بر روی آن، و unsticks چسب . سپس ماشین آلات transcribes ژن و پروتئین بیان شده است . محققان دریافتند که زمانی که آنها ذرات را به موش تزریق کرد و به نور UV، محل تزریق پروتئین در برابر .

هر چند که ما به دور از مبادله مواد مخدر و یا پروتئین های پزشکی مفید به این کنترل از راه دور نانو کارخانه ها فقط رتبهدهی نشده است ، نشان می دهد که آنها می توانند در یک حیوان زنده عمل کنید یک پیشرفت هیجان انگیز است.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول



تاريخ : دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:52 | نویسنده : مهدی |

هنگامی که سنگ کلیه را نمی توان با استفاده از داروهای حل شود ، گام بعدی این است که معمولا یک روش شناخته شده به عنوان سنگ شکنی با امواج ضربه ای . این شامل تمرکز مجموعه ای از شدت بالا پالس های صوتی بر روی سنگ ، تا زمانی که آنها شکستن از هم جدا به نقطه ای که می توان آنها را در ادرار دفع می شود و یا محلول های مواد مخدر. با استفاده از تکنیک های نظارت در حال حاضر ، با این حال ، می توان آن را سخت به بگویید که و اگر آن نقطه رسیده است. دستگاه جدید شناخته شده به عنوان گوشی های هوشمند امکان می دهد پزشکان می دانید، با گوش دادن .

گوشی پزشکی توسط دکتر تیم لیتون از دانشگاه ساوتهمپتون ، توسعه یافته با همکاری در پسر و بنیاد اعتماد سنت توماس ( GSTT ) و بر اساس UK - شرکت فن آوری دقیق صدا و آموزشی ویبولیتین

گوشی خود را در برابر پوست بیمار ، که در آن نظارت بر شوک پالس موج سنگ شکنی تحویل آنها به عنوان پژواک خاموش سنگ کلیه قرار می گیرد. تا زمانی که سنگ دست نخورده باقی مانده است، کسانی که انعکاس یک نوع " تیک" صدا - یک بار آن را در هم شکسته ، با این حال ، آنها بیشتر از تبدیل شدن به " تاک . "

استفاده از یک سیستم نظارت از جمله گوشی های هوشمند نه تنها بدان معنی است که بیمار نمی خواهد به دریافت بیشتر از شوک دردناک از حد لازم ، بلکه آن است که روش نمی ندانسته قبل از موعد مقرر متوقف شود - در حال حاضر ، بیش از نیمی از تمام بیماران ارسال ها قبل از سنگ خود را به اندازه کافی در هم شکسته شده است. علاوه بر این، دستگاه را می توان برای ارزیابی اینکه آیا یا نه سنگ کلیه یک بیمار را به سنگ شکنی در وهله اول پاسخ می دهند استفاده می شود، به طوری که آنها نمی خواهد که به از طریق روش اگر یک جایگزین آن چیزی است که مورد نیاز است .

در حال حاضر، سنگ بیماران سنگ شکنی " با استفاده از یک سیستم اشعه X- فلوروسکوپی و سونوگرافی مانیتور شده است. بر خلاف اشعه X ، با این حال، گوشی های هوشمند ارائه می شود هیچ اشعه مضر باشد. این هم نسبتا ارزان، ساده برای استفاده است، و بنا به گزارش ها بسیار دقیق - در مسیرهای پیاده روی بالینی بیش از 200 نفر ، این میزان دقت به مقدار 94.7 درصد به دست آورد. در مقابل، پزشکان با استفاده از یک " دولت از هنر، مجموعه تجهیزات " معمولی فقط 36.8 درصد اداره می شود.

گوشی های هوشمند در حال حاضر به صورت تجاری در توسعه

 

شارژ اتوماتیک همراه اول



تاريخ : دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:, | 3:2 | نویسنده : مهدی |

 

 

این که آیا شما خیال پرستی از طریق تلسکوپ و یا تیراندازی یک ویدیو، سه پایه ها شل و ول می توانید تجربه مشاهده خود را خراب کردن. اگر شما می خواهید برای اضافه کردن بخش عمده کمی بیشتر به راه اندازی هر چند، فقط در طول یک گالن water.P را

این ترفند می آید حسن نیت ارائه میدهد از Instructables tholopotami کاربر. او نشان می دهد با استفاده از یک طناب آویزان کوزه از آب (یا شن و ماسه و یا سنگ، در صورتی که راحت تر) از بالای سه پایه. وزن اضافه پاهای سه پایه را حفظ خواهد کرد بصورتی پایدار و محکم بر روی زمین به عنوان دوربین و یا تلسکوپ خود را حین حرکت. بسیاری از این سه پایه عبارتند از قلاب تحمل وزن فقط برای این منظور، اما اگر شما نمی کند، معمولا چند مکان دیگر که شما می توانید آن را خاموش کراوات وجود دارد. اگر نجوم سرگرمی خود را از انتخاب است،

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:, | 3:10 | نویسنده : مهدی |

 

در تحقیقات اولیه مرحله ، دانشمندان در مرکز پزشکی دانشگاه دوک استفاده می شود ریز RNA برای تبدیل بافت زخم است که پس از حمله قلبی به قلب عملکرد شامل عضله قلب را تشکیل میدهد. تبدیل هر دو در شرایط آزمایشگاهی و در یک موش زنده موفقیت آمیز بود.

اگر چه مطالعات بیشتری برای تایید اثر بخشی این روش با سلول های انسانی مورد نیاز ، از روش ممکن است یک درمان امید بخش برای بیماران مبتلا به نارسایی قلب . یافته ها می تواند دیگر پیامدهای درمانی و همچنین ، با توجه به ویکتور J. Dzau ، MD ، نویسنده ارشد این مطالعه که استاد پزشکی و معاونت امور بهداشتی در دانشگاه دوک است داشته باشد. "اگر شما می توانید این را در قلب کار، شما می توانید آن را در مغز ، کلیه ها، و سایر بافت ها انجام دهد. این یک راه کاملا جدید از بازسازی بافت است ، "او در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت .

در این مطالعه، ترکیبی سفارشی ریز RNA ها به فیبروبلاست اسکار ، که پس از حمله قلبی را تشکیل می دهند تحویل داده شد. پس از آن سلول ها به سلول های شبیه قلب را تغییر داد.

استفاده از microRNA ها برای ترمیم بافت مشکلات فنی مانند تغییرات ژنتیکی از بین می برد . علاوه بر این ، این قابلیت از معضلات اخلاقی گاهی اوقات مرتبط با سلول های بنیادی .

روش در حال حاضر در حیوانات بزرگتر آزمایش می شود . دکتر Dzau گفت: روش های درمانی می تواند در عرض یک دهه توسعه در صورت انجام مطالعات پیشرفت در حیوانات بزرگتر و انسان است.

در مصاحبه ای با Medpage امروز ، دکتر Dzau توضیح داد که چگونه این پژوهش با تلاش هایی مشابه برای تبدیل بافت اسکار را به قلب عملکرد مقایسه :

[ Dzau ] گفت که تا همین اواخر، هیچ روش دیگر برای تبدیل فیبروبلاست به قلب عملکرد نشان داده شده است به کار در یک حیوان زندگی می کنند. او اشاره کرد که یک گروه تحقیقاتی از دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو به رهبری دیپاک استاوا ، MD ، اخیرا در طبیعت گزارش شده است که با استفاده از فاکتورهای رونویسی می تواند برنامه ریزی مجدد با بهره وری کم در موش ها دست یابد.

با توجه به Dzau ، به راحتی از فاکتورهای رونویسی استفاده می شود - با اندازه کوچک خود را - چه خبر مختلف در مورد مطالعه با استفاده از ریز RNA ها ، که " تنظیم کننده های اصلی " از ژن های متعدد و می باشد.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:, | 3:45 | نویسنده : مهدی |

 

تیم فوتبال دانشگاه استنفورد و لوازم جانبی با تکنولوژی بالا به روال کت و شلوار تا آن اضافه شده است ، به عنوان بازیکن آزمون از رابط مجهز به سنسور کوچک برای درک بهتر برخورد باعث تکان مغزی .

رابط - اهدا شده توسطدر سیاتل مستقر است راه حل آسیب های ورزشی شرکت ، X2 ضربه - اندازه گیری نیروی ضربه به سر در طول بازی ها و شیوه های ، بنابراین محققان می توانند یاد بگیرند اگر موقعیت های خاص و نمایشنامه در معرض خطر بیشتری از ضربه به مغز است. این قطعات دارای شتاب سنج و gyrometers که اندازه گیری نیروی خطی و دورانی از اثرات سر .

"ما در حال تلاش برای پیدا کردن یک دستگاه ارزان قیمت است که می تواند به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفتن اطلاعات دقیق به درک بهتر بیومکانیک آسیب های مغزی ، " دن گارزا ، استادیار جراحی ارتوپدی در مدرسه استنفورد پزشکی و دکتر پزشکی برای سان 49ers فرانسیسکو ، TechNewsDaily گفت .

"ما از حوزه ضربه مغزی " در حال حاضر نمی دانم، " گارزا اضافه شده است. " منادی می تواند به ما اطلاعات در مورد چگونه سخت کسی زده شد و محل تأثیر می دهد ، اما ما نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد کسانی که ارتباط ما ممکن است با برخی از نتایج شگفت زده کرد. "

در طول بازی ، مربی سر این تیم نظارت یک کامپیوتر که بر میدارد تا انتقال داده ها از دستگاه . با استفاده از ویدئو ، محققان همچنین قادر به ارتباط داده ها به وقایع خاص در این زمینه، مانند یک بازی خاص و یا مقابله است ، این دانشگاه در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت . [ خوانده شده : 10 نوآوری عمیق پیش ]

محققان پیش از این سخنگوی در ساختگی تصادف آزمون کلاه تست شده ، حذف سر خود را بیش از چهار هزار بار از زوایای مختلف ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اثرات برخورد .

دانشگاه گفت ، اگر چه سنسور در کلاه فوتبال قرار داده شده است برای نظارت بر اثرات در گذشته ، دقت و صحت مورد سئوال است از کلاه ایمنی می تواند بر روی سر بازیکنان در برخورد حرکت و پرتاب کردن و اندازه گیری . محققان بر این باورند سخنگوی داده های بسیار دقیق ارائه می کنند.

تکان مغزی مربوط به فوتبال و عواقب دراز مدت آن به یک موضوع از نگرانی برای سال بوده است. این درخواست جلسات کنگره و اخیرا ، قوانین سختگیرانه در مدیریت تکان مغزی در لیگ ملی فوتبال .

از آنجا تکان مغزی سختی هم تشخیص داده می شوند و بازیکنان اغلب نشانه های خود را برای ترس از benched نادیده بگیرد، بسیاری از به کمتر گزارش .

گارزا گفت: "ما ممکن است به درمان فردی برای صدمه به زانو و نمی دانم که آیا یا نه در جای دیگر برخورد شده است ." " ما می توانیم همه چیز را متوجه نشدم در حال حاضر و ما نیاز به. "

یک بررسی از سال 2000 که 1090 بازیکن بازنشسته NFL نظرسنجی نشان داد که کسانی که در حرفه خود حداقل یک ضربه مغزی دچار شده بود مشکلات بیشتری بیان، سیستم برخوردار نیست و دیگر مشکلات عصبی از کسانی که تا به حال گزارش شده است.

محققان در دانشگاه استانفورد - که تنها دانشگاه در کشور با استفاده از دستگاه برای جمع آوری داده های پژوهش از ورزشکاران کالج - همچنین برنامه ریزی برای جمع آوری داده ها سر تاثیر از تیم های هاکی روی چمن و لاکراس زنان مدرسه.

گارزا گفت: " لاکراس زنان تنها به فوتبال دوم به عنوان ورزش شایع ترین که در آن تکان مغزی رخ می دهد و آن را از نزدیک مورد مطالعه قرار نیست،" . " ما امیدواریم که این آزمون ها تکنولوژی به ما اطلاعات بیشتری در مورد آسیب به سر را از ما در حال حاضر. "

آموزش mms موبایل ویندوز



تاريخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, | 3:36 | نویسنده : مهدی |

 

اسکات Daigle، دانشجوی مهندسی کارشناسی ارشد در دانشگاه ایلینویز، تا به یک سیستم گیربکس اتوماتیک برای صندلی چرخ دار صندلی سنتی توسعه یافته است. این سیستم به عنوان دو چرخ جایگزینی که در مورد هر صندلی چرخدار و کار بدون هیچ گونه تعامل با کاربر را فقط به ضمیمه کنید. IntelliWheels، این شرکت که Daigle شروع به تجاری کردن چرخ ها، آنها را به بازار آورده نشده است، اما باید هزاران نفر از مردم امیدوار به آنها را امتحان کنید وجود داشته باشد.

شناخت حرکات کاربر، به طور خودکار آن را انتخاب دنده مناسب را برای رفتن از سربالایی، سراشیبی، و در سراسر اراضی ناهموار با نظارت بر سرعت کاربر در جریان است و چگونه سخت آنها را سیستم خودکار pushing.An بسیار مهم بود به طوری که کاربر نمی خواهد که به صرف هر زمان اضافی و یا تلاش برای تغییر gears.The طراحی ایده آل برای کاهش بار بر روی قسمت بالای بدن در حالی که ساخت چرخ دنده انتقال شفاف به کاربر است. کاربران صندلی چرخدار در حال توسعه فن آوری مشورت قرار گرفتند.

 

آموزش mms موبایل ویندوز



تاريخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, | 3:4 | نویسنده : مهدی |

 

TEST مارتین Mireles بخشی از یک آزمایش بالینی در دانشکده پزشکی نورث وسترن است.

اما به عنوان آقای Mireles به او گفت ، آن را برای پژوهش بود. فلج از صدمه به نخاع از او در گردن تقریبا دو دهه پیش به ضرب گلوله کشته شد ، او به تازگی با یک گل میخ مغناطیسی است که اجازه می دهد تا او را به هدایت صندلی چرخدار خود را با زبان خود نصب شد .

در حال حاضر او در حال کمک به محققان در دانشگاه نورث وسترن پزشکی در اینجا در یک کارآزمایی بالینی از فن آوری، با حدود 1 میلیون دلار در بودجه محرک فدرال تامین می شود.

آقای Mireles ، 37 ، تجهیزات یک بعد از ظهر های اخیر از طریق هدایت صندلی چرخدار از طریق دوره مانع اندود شده با سطل های زباله، تست شده است. دهان بسته ، او منتقل آهنربا به سفر به جلو و عقب ، چپ و راست .

این مطالعه یکی از حدود 200 پروژه از بیش از 20،000 متقاضیان انتخاب شده بود.

" بود در اینجا وجود دارد یک عامل 'مرسی' ، گفت:" نائومی Kleitman ، یک مدیر برنامه در موسسه ملی بهداشت، درمان و متخصص در پژوهش آسیب نخاعی . " این نوع از ایده سرد است . سوال این است : آیا این کار به اندازه کافی نیست که فقط سرد بود ، اما به عملی بیش از حد " ؟

آمریکایی ها یک چهارم میلیون دیگر صدمات شدید ستون فقرات و کارشناسان تخمین می زنند که حدود 10000 آسیب های جدید در هر سال وجود دارد. میلیون ها نفر به نوعی از فلج از مجموعه ای از شرایط ، از جمله سکته مغزی ، بیماری MS و فلج مغزی داشته باشد.

کاربران صندلی چرخدار را باید چندین گزینه در حال حاضر، از جمله " فکر تهیه مکان مستقل و پف " فن آوری، توسط بازیگر کریستوفر ریو قبل از مرگ او در سال 2004 استفاده می شود، که در آن صندلی است که تنفس از طریق یک نی رو هدف قرار بدن .

اما میثم قوانلو ، استادیار مهندسی برق و کامپیوتر در موسسه فناوری جورجیا ، می خواستم برای ایجاد یک تکنولوژی است که می تواند زیبا تر و دل انگیز - بدون کاه پنهان چهره - و قابل درک تر برای کاربران ، با کنترل بهتر و انعطاف پذیری بیشتر است.

پس از کار بر روی سیستم درایو زبان حدود پنج سال ، دکتر قوانلو [iii] در حال حاضر انجام آزمایشات بالینی با شمال غرب ، مرکز توان بخشی شیکاگو و مرکز چوپان در آتلانتا .

به کار سیستم ، کاربر می پوشد هدست با سنسور است که انتخاب کنید تا سیگنال های مغناطیسی از حلقه زبان . حرکت زبان به گوشه سمت چپ بالا به دهان ، به عنوان مثال ، حرکت صندلی چرخدار رو به جلو . ( محققان امیدوارند که در آینده ، دست زدن به هر دندان می تواند فرمان های مختلف سیگنال ، از روشن کردن تلویزیون به پاسخ دادن به تلفن به باز کردن درب. )

محققان تصمیم به استفاده از زبان ، زیرا آنها می خواستند را به استفاده از برخی از توابع فرد به شدت معلول هنوز هم به حال . زبان به این خسته به راحتی ، گفتند ، و آن را معمولا با آسیب نخاعی نمی شود به دلیل آن است که به طور مستقیم به مغز از طریق عصب جمجمه متصل می شوند.

در ابتدا آنها فقط به آهنربا چسب به زبان کاربر، اما اغلب پس از چند ساعت کاهش یافت. ایده برای پر سر و صدا از دکتر آن Laumann ، استادیار پوست دانشگاه نورث وسترن که هنر بدن مورد مطالعه قرار گرفته بودند.

ان Carias ، داوطلب nondisabled که به زبان او سوراخ شده برای مطالعه ، گفت: آن را برای چند روز است آسیب ببینید ولی درمان کردن سریع تر از او انتظار می رود . وقتی او آزمایش بر روی صندلی چرخدار ، او گفت: آن را آسان تر برای هدایت بیشتر او از آن استفاده شد.

خانم Carias ، دکتر 30 ساله دانش آموزی که دارای چند سوراخ دیگر و خالکوبی بزرگ، گفت که او گاهی اوقات احساس به دلیل سوراخ او را مورد قضاوت قرار . او فکر می کند که تکنولوژی افراد معلول را به آزادی بیشتری - و می تواند به نفع طرف برای دیگران نیز هست.

 

او گفت: " من فکر می کنم این که چیزی تابو را می توان به دلایل درمانی استفاده می شود ."

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

 



تاريخ : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:, | 3:6 | نویسنده : مهدی |

 

chip on a pill Novartis Pill Microchip Enables Remote Monitoring of Drug Dosage and Efficacy

نوارتیس AG، با استفاده از تکنولوژی مجوز از پروتئوس پزشکی ، در حال حاضر در حال توسعه Ingestible رویداد نشانگر ( IEM ) ، یک ریزتراشه تخصصی که این شرکت قصد دارد برای اضافه کردن به قرص . هنگامی که یک بیمارقرص IEM - افزایش قورت ، اسیدهای معده خود راریزتراشه ، که پس از آن می فرستد داده ها از قبیل ضربان قلب ، درجه حرارت، و حرکات بدن به پچ پوستی از طریق اتصال بلوتوث را فعال کنید. این پچ بعد از آن می تواند به صادرات داده ها به EMR ، به طوری که می توان آن را توسط پزشکان بیمار قابل دسترسی است. نوارتیس ادعا می کند که از آنجا که دستگاه خود را به اثرات مواد مخدر آن را با زوج تغییر نمی دهد ، آنها می توانند IEM را به بازار در کمتر از دو سال است.

این برنامه ابتدا به یکی از مواد مخدر تاسیس شرکت سوئیس است که توسط بیماران پیوند برای جلوگیری از رد عضو استفاده کنید. اما ترور Mundel ، سر جهانی از توسعه، معتقد است که این مفهوم را می توان به بسیاری از قرص های دیگر استفاده شود.
"ما در حال بدست گرفتن جلو این دارو پیوند با تراشه و ما در 18 ماه آینده امید به چیزی است که ما قادر خواهد بود برای ارسال به تنظیم کننده، حداقل در اروپا ، " Mundel اجلاس بهداشت رویترز در نیویورک گفت .
"من وعده را به عنوان رفتن بسیار فراتر از آن ،" او اضافه شده است.

آموزش mms همراه اول



تاريخ : شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:37 | نویسنده : مهدی |

thanko_narenji_ir.jpg

آیا طرح دندانپزشکی خود را خورد؟ آیا شما ترس از دندانپزشک؟ اگر بله، پس میکروسکوپ دندانپزشکی [JP]، ارائه شده توسط مستقر در توکیو تخصصی ابزار تلخه Thanko، ممکن است انتخاب مناسب برای شما. مشابه به lightoscope خود را در ماه آوریل منتشر شد، این میکروسکوپ جدید ترکیبی از یک میکروسکوپ و یک نور است. نیازی به گفتن نیست، یک پورت USB وجود دارد، بیش از حد.

میکروسکوپ دندانپزشکی ویژگی های شش و LED و یک دوربین کوچک CMOS که عکس JPEG یا BMPs از دندان های خود را شاخساره در وضوح 640 × 480 یا ویدئو در 1280 × 1024. بعد از آن شما می توانید قطعه فیلم از طریق USB 1.1 ذخیره بر روی کامپیوتر خود (ویندوز XP و یا ویستا). و یا 2.0.
میکروسکوپ دندانپزشکی هزینه $ 80، اما من احساس سرمایه گذاری این پول را به مراجعه به دندانپزشک را حس می کند بیشتر است. مردم خارج از ژاپن زندگی می توانید صبر کنید برای Thanko به لیست چیز در فروشگاه آنلاین زبان انگلیسی خود و یا از کامپیوتر ها 4 U به یک برای آنها.


آموزش mms موبایل ویندوز



 



تاريخ : جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:45 | نویسنده : مهدی |

 

girosponge_narenji_ir.jpg

فابیو Dabori، یک طراح صنعتی مستقر در برزیل ملایم تر کرده است تا بازی مسواک با مفهوم مسواک جدید خود، GIRO اسفنجی.مسواک شده است طول می کشد مفهوم با استفاده از موی و به طور کامل می اندازد که از درب، به جای جایگزین 'براش' سر با یک اسفنج کوچک است.

ساخته شده با هم در بزرگسالان و بچه ها در ذهن، فابیو تصور toothsponge به برای کسانی که با دندان های حساس مانند نوزادان، کودکان و سالمندان مفید باشد. عدم تمایل به اجازه فرصت منتقل شده، او همچنین نشان می دهد که GIRO اسفنجی می تواند برای گربه ها و سگ استفاده می شود.

طراح دارای اختراع ثبت شده برای او ایجاد می کند، بنابراین هیچ ایده می کنید. او در حال حاضر برای پیشنهادات برای دیدن GIRO اسفنجی به بازار به دنبال.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول



تاريخ : پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:42 | نویسنده : مهدی |

در پیبرق در چین بنا به گزارش ها به یک آداپتور برق شخص ثالث متصل به آی فون مرتبط است، اپل راه اندازی کرده است یک برنامه تجاری برای جایگزین شارژر شخص ثالث کاربران با خود را دارد.

 

با توجه به اینکه برخی از آداپتورهای شخص ثالث و یا قدرت تقلبی ممکن است ضعیف طراحی شده و منجر به مسائل ایمنی، اپل دوشنبه اعلام کرد که آداپتور برق برنامه Takeback USB خود را خواهد شارژر غیر اپل با خود را به مبلغ 10 دلار مبادله.

" ایمنی مشتریان اولویت بالا در اپل است ، " اپل در بیانیه ای گفت . "به همین دلیل همه از محصولات ما - از جمله آداپتورهای USB قدرت برای آی فون، iPad و iPod - تحت آزمایش جدی برای ایمنی و قابلیت اطمینان و طراحی شده اند برای دیدار با استانداردهای ایمنی دولتی در سراسر جهان است. "

بررسی دقیق از شخص ثالث و تقلبی شارژر شدت ماه گذشته بعد از یک زن 23 ساله چینی بنا به گزارش ها در حالی که پاسخ دادن به تماس در آی فون خود را به 5 ، اعتقاد بر این است که به شارژر شخص ثالث USB متصل شده است کشته شد. در یک رویداد جداگانه، یک مرد 30 ساله در پکن در حالی که اتصال آی فون خود را 4 به یک شارژر شخص ثالث ، و وی را در حالت اغما برای چند روز شوکه شده بود .

آغاز اوت 16، آی فون، اپل ، و یا آی پاد کاربران می توانند شارژر شخص ثالث در فروشگاه اپل خرده فروشی اپل و یا ارائه دهنده خدمات مجاز رها و پرداخت 10 دلار برای یک آداپتور USB اپل است، که معمولا برای $ 19 قیمت . اپل گفت: آداپتورهای قدیمی کاربران خواهد شد در راه سازگار با محیط زیست دور انداخته شوند.

این قرارداد اجرا می شود تا 18 اکتبر و به یک تجارت در هر دستگاه محدود شده است. برای واجد شرایط بودن ، آی فون، اپل ، و یا آی پاد کاربران باید دستگاه خود را با آنها در زمان تجارت به منظور بررسی شماره سریال را .

 

آموزش mms همراه اول

 

 



تاريخ : دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:34 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت