معماران: INNOCAD Architektur ZT شرکت
محل سکونت: وین، اتریش
تکمیل: 2011
مساحت زیربنا: 4500 متر مربع
هزینه: 2،800،000 یورو

ARGE KOOP / INNOCAD به عنوان برندگان در رقابت معماری برای مقر جدید مایکروسافت در وین، بر اساس مفهوم WPA برگزار شد پدید آمده است.

کار در همکاری نزدیک با تیم پروژه مایکروسافت در پس از آن مرحله تحقق پروژه، گروهی از معماران مسئولیت طراحی کلی از مایکروسافت جدید محیط کار به عنوان ناظر ساخت و ساز و مدیران پروژه به عهده گرفت. معماران گفت: "هدف ما این است که درهم آمیخته و هماهنگ محیط کار فیزیکی، مجازی و اجتماعی است."

 

 

آموزش mms همراه اول

 



تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, | 1:35 | نویسنده : مهدی |

 

داغ به عنوان عکس های پانوراما و حوزه های عکس هستند، آنها را به یک محدودیت جدی : آنها نیاز به کوک با هم عکس چند هنوز هم ، همه در زمان کمی متفاوت گرفته شده است. اما برای به دست آوردن یک کره عکس واقعی - یک شات 360 درجه از یک لحظه در زمان - شما می خواهم در همه جهات در یک دستگاه است که می تواند همه آنها را در هماهنگی آتش نیاز به دوربین اشاره . چه نوع از دوربین می کند که ؟

دوربین Panono ، در واقع : یک دستگاه مانند توپ رو قابل پرتاب لود شده با دوربین بر ​​روی سطح بیرونی آن که به نظر می رسد نوع مانند های lightsaber توپ عمل لوک اسکای واکر از جنگ ستارگان . Panono همچنین دارای یک راه جدیدی را از گرفتن عکس : این برنامه ریزی به ضربه محکم و ناگهانی عکس شال خود را زمانی که به پایین پرتاب ، شلیک تمام 36 دوربین به طور همزمان هنگامی که دستگاه می رسد بالاترین نقطه آن ( و در نتیجه در حال حرکت نیست، به حداقل رساندن تاری حرکت ) .

همچنین نگاه کنید به : 12 عکس بیشتر کلیشه در نمایش مشخصات عمومی

هنگامی که Panono پردازش تمام تصاویر منحصر به فرد است، به آنها رله به ابر از طریق گوشی های هوشمند و یا نرم افزار قرص، که در آن الگوریتم پیوند کردن عکس ها برای ایجاد تصویر نهایی 72 مگاپیکسلی . هنگامی که در حوزه عکس (در حال حاضر در سایت Panono میزبان ) است پشت رله ، کاربر می تواند آن را بر روی گوشی مشاهده ، آنلاین و یا از طریق کد قراردادن در سایت خود ، مثل این توپ رو از ما در دفتر Mashable در هالووین دستگیر شده است. عکس در فضای باز است حتی بهتر است.

به نظر می رسد مردم می خواهند به عکاسی از افراد دیگر می گوید: " جوناس Pfeil ، مخترع Panono . " و با تکنولوژی فعلی - با چشم انداز بخیه - تمام [ تصاویر ] در نقاط مختلف در یک زمان گرفته شده است. مسائل حرکت می کند ، به خصوص مردم ، بنابراین شما می توانید تصاویر از چیزهای جالب را با آن روش را ندارد . در اینجا، شما همه چیز را تصرف در یک عکس ، و شما لازم نیست که به آن وجود دارد دقیقه را به تمام تصاویر . "

Panono هنوز فقط یک نمونه اولیه ، و دستگاه Pfeil به ما نشان داد به نظر می رسد تقریبا همان است که آن را نشانی از زمانی که او در اصل برای ثبت اختراع در سال 2011 استفاده شده است. به همین دلیل است Pfeil در حال گردش است به Indiegogo به دوربین توپ خود را تامین می شود، با مبارزات انتخاباتی امروز شروع .

جوناس برای اولین بار کارآفرین را به تلاش به بازار دوربین مانند توپ برای گرفتن عکس است. Squito چیزی بسیار شبیه و Bublcam (که همچنین این فیلم ) در حال حاضر هدف Kickstarter آن از 100،000 دلار با بیش از یک ماه به دو برابر شد.

رقابت ناگهانی برای دوربین مانند توپ است یک تصادف است یا یک توطئه نیست. این نشان دهنده consumerization از فن آوری استفاده می شود که نیاز به پول زیادی بیشتر و تلاش : اتصالات بی سیم با پهنای باند بالا ، محاسبات ابری، و تکنولوژی تصویربرداری ارزان قیمت است که همچنین با کیفیت خوب . حالا که آن TECHS عنوان مشترک به عنوان نزدیک ترین گوشی های هوشمند هستند، مخترعان می توانند از مزایای آنها را به ایجاد نوع جدیدی از عکاسی است.

آیا وجود یک بازار برای آن ، هر چند ؟ شما به ما بگویید . افکار خود را در زمینه ی عکاسی کروی در نظر اشتراک بگذارید.

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, | 22:5 | نویسنده : مهدی |

 

توسعه در UCSD را دیگو سان است برای چندین سال در جریان بوده است و در حال حاضر کودک ربات است برای اولین فیلم خانه اش به عنوان خوانده شده.ربات است که ساخته شده برای درک بهتر رشد شناختی کودکان، با یک دوربین در پشت هر چشم ضبط (و درس گرفتن از) تعاملات انسانی در اطراف آن. 27 قسمت متحرک وجود دارد که در صورت به تنهایی و دیگو سان قادر به تکرار وسعت کل از احساسات است - و ما لرزد را به عنوان او می کند. ما برخی از فیلم پیوسته واقعی را درست پس از استراحت کردم.

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, | 22:30 | نویسنده : مهدی |

 

 

به technophiles ، ممکن است به نظر می رسد عجیب و غریب به مردم همیشه در حال تماشای تلویزیون بیشتر از آنها در وب surfed فکر می کنم . اما آمار نشان دهنده یک تغییر بزرگ برای کشور بزرگ ، این سال برای اولین بار در مطالعه فورستر را که مردم به طور مساوی هزینه های زمان بر روی دو فعالیت گزارش کرده اند - 13 ساعت در هفته .

و این دلیل است که مردم به صرف وقت کمتر به تماشای تلویزیون نیست، تعداد کسانی که در مورد همان باقی مانده است. این به دلیل استفاده از اینترنت شده است به طور چشمگیری افزایش یافته است - در پنج سال گذشته 121 ٪ . بنابراین آنچه که مردم انجام می دهند کمتر می باشد ؟ گوش دادن به رادیو و خواندن چیزهایی مانند روزنامه ها و مجلات آنلاین ، با توجه به نظر سنجی . ( ما در شماره حدس می زنم آنها ممکن است به صرف وقت کمتر انجام کارهای دیگر نیز ، مانند " بیرون رفتن . " )

تجارت الکترونیک و شبکه های اجتماعی را دیده اند، بزرگترین افزایش محبوبیت از سال 2007 ، بررسی بیش از 40،000 نفر را نشان داد. سه سال پیش، تنها در حدود یک سوم از آمریکایی ها خرید آنلاین شدند ، و در حال حاضر نزدیک به دو سوم می باشد. تنها در حدود 35 ٪ از مردم بازدید سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک به طور منظم ، اما از 15 ٪ در سال 2007.

همانطور که برای تمام ابزار که بزرگترین وزوز در جهان فن آوری تولید کرده اند - خدمات میکروبلاگینگ مانند توییتر و جریان های رادیویی مانند پاندورا - خب، کسانی که نه کاملا در میان توده ها گرفتار . حتی خواندن وبلاگ چیزی تنها 18 درصد از مردم در این نظرسنجی را انجام داده است .

" واقعیت این است که این فعالیت ها هرگز به درخواست جمعی از چیزی مانند ایمیل ، باید " است که 92٪ از مردم استفاده می شود، می نویسد: محقق ژاکلین اندرسون در گزارش . نظریه او این است که مردم به احتمال زیاد به اتخاذ فن آوری است که پر نیاز عمومی و متناسب به راحتی با دیگر چیزهایی که آنها به هر حال انجام شد.

خوانندگان ، شما چه فکر میکنید ؟ چه چیزی شما را صرف بیشتر وقت - تماشای تلویزیون و یا با استفاده از اینترنت ؟ و فن آوری های جدید خواهد بود به احتمال زیاد برای گرفتن در با آمریکایی به طور متوسط ​​؟

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, | 1:31 | نویسنده : مهدی |

سال گذشته نیکون راه اندازی D600، DSLR فول فریم با pricetag که شما نیاز به فروش بچه های خود را به استطاعت انجام آن را. در حال حاضر، آنها D610 جدید، که ویژگی های برخی از پیشرفت های جزئی بیش از سلف خود راه اندازی کرده اند.

یکی از ویژگی های جدید آرام، حالت شاتر مستمر، که اجازه می دهد تا عکاسان به ساقه پنهانی در 3fps در حالت پشت سر هم است. نیکون همچنین بهبود تعادل رنگ سفید بر روی D610 بیش از سلف خود و در حال حاضر قطاری از رنگ های طبیعی تر از قبل. در نهایت، سرعت و عملکرد نیز بهبود یافته است و D610 در حال حاضر سریع تر، اجازه می دهد آن را به تصرف در حدود 6fps در حالت پشت سر هم.

دیگر از آن D610 شبیه به D600 می باشد، با همان 24 مگاپیکسل حسگر فول فریم، ISO 100-6400 محدوده (را می توان به 25600 افزایش داد)، 39 نقطه سیستم فوکوس اتوماتیک، 100 درصد پوشش قاب، 3.2 اینچ ، 921K نقطه LCD، 1080p30 ضبط ویدئو و اسلات دوگانه کارت SD.

D610 در تنظیمات فقط بدن در دسترس خواهد بود برای $ 1،999.95 و با AF-S NIKKOR 24-85MM لنز F/3.5-4.5G ED VR برای $ 2،599.95 شروع اواخر ماه اکتبر.

 

آموزش mms همراه اول

 



تاريخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, | 22:49 | نویسنده : مهدی |

 

با توجه به داده ها از کاناکورد Genuity ، اپل و سامسونگ موفق به جذب 100 درصد سود در صنعت تلفن همراه در سه ماهه گذشته است. در سه ماهه اول سال 2013، اپل به خانه در زمان 57٪ از سود صنعت گوشی های هوشمند جهانی ، در حالی که سامسونگ برداشت تقریبا 43٪ به ترک چیزی برای شاه توت، نوکیا یا HTC . در واقع، تنها شرکتی است که سهم سود تلفن همراه در بالا 0 ٪ موفق LG با سهم 1 ٪ بود. حتی در نزدیک به 100 ٪ ، با این حال ، اپل و سهم سامسونگ از سود تلفن همراه است در واقع از سال گذشته کاهش یافته است. شرکت تحقیقاتی قبلا گزارش شده است که این دو شرکت 103 ٪ از سود صنعت گوشی در سال 2012 دستگیر شده است.

" با توجه به ضرر و زیان عامل از رقبای مقیاس کوچکتر در تلاش برای رقابت ، اپل و سهم سامسونگ از سود صنعت 100 درصد در محله های قبلی فراتر رفته است ، " کاناکورد Genuity T. مایکل Walkley گفت ، با توجه به AllThingsD . "در حالی که اپل و سامسونگ همچنان به تسلط بر سهم سود صنعت ، بهبود ساختار هزینه و نتایج را از دیگر OEM ها اند اپل و سامسونگ سهم به 100 درصد از سطح بالاتر از 100 درصدچند فصل گذشته کاهش یافته است . "

سامسونگ به آرامی دور در سود اپل در طول چند فصل گذشته خورده است. شرکت تحقیقاتی اشاره می کند که سامسونگ در حال حاضر در مسیر به پیش افتادن از اپل برای بزرگترین سهم از سود صنعت گوشی های هوشمند در چند ماه آینده .

Walkley گفت: " در طول سه ماهه ژوئن ، به اعتقاد ما فروش آیفون نرم تر همراه با قوی فروش سامسونگ کهکشان S4 می تواند در سامسونگ فراتر اپل برای سهم از سود صنعت گوشی منجر شود ."

اگر چه انتظار می رود فروش آیفون برای نرم کردن در ماه های آینده ، راه اندازی آیفون 5S به احتمال زیاد تکان خوردن اپل عقب رو .

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

 



تاريخ : چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, | 21:32 | نویسنده : مهدی |

 

 

محققان دانشگاه ایلینویز مش الکترونیکی مانند خال کوبی است که متصل به پوست را توسعه داده اند ، و می تواند آمار حیاتی را اندازه گیری و آنها را گزارش بی سیم به کامپیوتر است. گزارش نقد و فناوری MIT ، دستگاه نازک شامل الکترود ، سنسور، قدرت، و یک سیستم ارتباطات بی سیم ، در آنچه که به نظر می رسد بیش از یک باند . این حسگرها می تواند آب و درجه حرارت پوست در زیر آن ، و همچنین هر گونه فشار به منطقه اعمال می شود اندازه گیری . مش توسط یک مهر لاستیکی استفاده شود ، و آن را می توان برای احتیاط نظارت بر سایت های بهبود بیمار بعد از عمل جراحی .

با توجه به نقد و فناوری MIT ، این تیم تحقیقاتی پیش از این تکنولوژی در شکل ضخیم تر است که به پشتوانه لاستیک رعایت شده است. در حال حاضر یک سیزدهم به عنوان ضخامت قبل از ، و می توان آن را به مدت دو هفته فرسوده قبل از آن آغاز خواهد شد به طور طبیعی سقوط کردن . با وجود آرایش ظاهر flimsier ، این نسخه جدید نگه می دارد تا بهتر به ساییدگی و پارگی، و با استفاده از چیزی به عنوان ساده به عنوان یک پانسمان اسپری بر روی بیش از بالای دستگاه به یک مقدار قابل توجهی از حفاظت بیشتر فراهم می کند. محقق برتری تیم پروژه cofounded یک شرکت به نام MC10 ، و او امیدوار است که یک سال و نیم از هم اکنون MC10 قادر خواهد بود را به پیشرفت های جدید به بازار است.

آموزش mms موبایل ویندوز

 

 



تاريخ : سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, | 18:51 | نویسنده : مهدی |

تلویزیون گوگل تا به خاموش با وجود بهترین تلاش های LG گرفته نشده است، و در حال حاضر به نظر می رسد تولید کننده کره ای ممکن است به دنبال گزینه های دیگر. با توجه به webOS ملت، گرم (تجسم دوباره متولد از نخل) و LG در حال کار با هم در یک تلویزیون های هوشمند جدید طراحی شده توسط webOS باز کردن. در حالی که webOS یک مقدار زیادی از ابتلا به انجام قبل از آن می تواند تبدیل به یک پلت فرم تلویزیون هوشمند معتبر داشته باشد، برنامه ها مانند Netflix، یوتیوب، و پاندورا ظاهرا برای چارچوب Enyo بازسازی شده.

منابع WebOS ملت می گویند که LG است "راحت با شرایط گوگل برای استفاده از تلویزیون گوگل،" و همچنین داشتن نگرانی های قابل فهم بیش از میزان استفاده از پلت فرم و تهدید اپل از ورود به بازار است. WebOS خواهد بود یک راه غیر متعارف برای مقابله با این ترس ها، اما با بازار تلویزیون های هوشمند هنوز در مرحله نوپای این امکان وجود دارد هر رول از تاس می تواند یک حق. LG و گرم بنا به گزارش ها می خواهید به پرده TV گسترش webOS کردن در CES 2013 - ما قطعا شما علاقه مند به دیدن در صورتی که می آید به تصویب باشد.

شارژ اتوماتیک همراه اول

 

 



تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:, | 22:49 | نویسنده : مهدی |

مانند به خواندن در حمام؟ نگاهی به صندلی در مدفوع حمام قدیمی مادر بزرگ خود را - سر دوش خود را در مورد به شما نشان می دهد تا است. آخرین نازل پراکندگی آب کوهلر، استرنج، ویژگی های یک سخنران بلوتوث قابل جدا شدن امن در مرکز سر دوش را با یک آهنربا. آن را مانند یک دهان باز کن Yakov Smirnoff بد برای تلفن های موبایل: در روسیه شوروی، حمام آواز می خواند به شما! سخنران میآید کردن سمپاش هنگامی که زمان آن را به حوله خاموش، و وعده به ارائه تا هفت ساعت از آهنگ های کف دار قبل از نیاز به شارژ مجدد. تنها چیزی که به نظر می رسد از دست رفته آب شده میکرو توربین است. دفعات بازدید در تاریخ برای آزادی مطبوعات رسمی کوهلر است.

 

آموزش اینترنت همراه اول

 



تاريخ : یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, | 22:25 | نویسنده : مهدی |

نیکو Economidis یک طراح چند رشته ای در بروکلین، نیویورک است.

نیکو به همان اندازه علاقه مند به شکل و عملکرد طرح را به عنوان او در دلبستگی عاطفی و معانی ایجاد شده توسط طراحی شده است. تمرکز او است به ایجاد طرح های که در بسیاری از سطوح صحبت می کنند، برای ایجاد کار است که تابعی است، اما همچنین می گوید یک داستان.

او می پردازد کار فعلی با بازنگری در اشیاء و مبلمان، و روابط ما به آنها، هر دو در عملکرد و شکل. احساس و شوخ طبعی مرکزی به کار خود می باشد. غالبا او اشاره اشکال گذشته، با استفاده از نماد ها و معانی موجود خود را به جاسازی یک معنی عمیق تر و روایت در کار خود را.

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, | 18:49 | نویسنده : مهدی |

این می تواند زمان بهینه ساز مهم برای کسانی که اضافی پنج در رختخواب دقیقه می خواهم.کلگیت برنامه ریزی برای یک مسواک با نشان داده است ساخته شده در پچ کافئین برای ارائه قهوه در صبح به عنوان به شما برس.درخواست حق ثبت اختراع نشان می دهد این شرکت است و حتی با توجه به تکه های عطر و طعم و حتی دارو با استفاده از سیستم.

درخواست حق ثبت اختراع از شرکت کلگیت پالمولیو تکنولوژی که اجازه می دهد مواد شیمیایی را به سر مسواک استاندارد تعبیه شده و به آرامی در طول استفاده از آزاد را نشان داد.
این شرکت برنامه ای برای همه چیز، از نعناع و سیب تکه های طعم دار به پچ کافئین از خواب بیدار خسته در صبح نشان داد.

هر پچ را در اطراف سه ماه گذشته، برنامه را نشان می دهد.
این شرکت همچنین می تواند ارائه گسترش یابد که داروهایی مانند آسپیرین، و برنامه حتی نشان می دهد 'مسواک رژیم غذایی رو با یک پچ که یک مهار کننده های اشتها ترشح می کند.

در درخواست حق ثبت اختراع، مسواک می تواند با پاک کننده زبان متفاوت به شکل مشخص، نشان می دهد طراحی - شکل سیب به معنی طعم سیب، برف ریزه به معنی احساس خنک کننده در حالی که یک نعناع منتشر برگ نعناع.
ثبت اختراع توصیف تصاویر به عنوان: "مراقبت از دهان پیاده سازی متشکل از یک دسته و سر، مواد حسی ترخیص یا نشر که در طول استفاده از فراخوانی یک پاسخ حسی در حفره دهان.
این همچنین در مورد یک "عنصر الاستومری شامل یک شکل است که نماینده بصری از پاسخ های حسی، و صحبت، مواد حسی ترخیص یا نشر شامل یکی از مواد طعم دهنده، حسی، و یا یک دارو.

همچنین این چشم انداز وحشتناک از نسخه فلفل فلفل را افزایش می دهد.
"به عنوان مثال، یک ماده شیمیایی موسوم به کپسایسین، به طور طبیعی در فلفل شیلی یافت می شود، می تواند مورد استفاده برای ارائه صدا، یک ماساژ گرم و یا گرم و یا گرم و یا گرم، تسکین دهنده احساس به یک کاربر، آن را می گوید.
"کپسایسین نیز شناخته شده است به تسکین درد و بیحس کننده احساس هنگام اعمال موضعی. '

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

 



تاريخ : جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, | 23:6 | نویسنده : مهدی |

دنیای محاسبات در روز چهارشنبه به دستیابی به موفقیت نادر در فناوری نانو تحت درمان قرار گرفت . پژوهشگران دانشگاه استانفورد ایجاد کامپیوتر نانولوله های کربنی اولین کار اعلام کرد .

این یافته ها در نسخه این هفته در مجله علمی Nature منتشر شد. به رهبری استاد Subhasish میترا و H.S. فیلیپ وانگ ، محققان در پشت این پروژه آن را " سدریک ، " یک سرنام آزادانه مشتق شده است که برای نانولوله های کربنی مدار مجتمع دیجیتال است.

همچنین مشاهده کنید : اینتل و آی بی ام نشان آینده از تراشه های کامپیوتری

برای uninitiated، این تحول جدید، نشانه تغییری از سیلیکون محاسبات ترانزیستور ، یک فن آوری است که به زودی از حد آن خواهد شد از ترانزیستورها فقط می تواند آنقدر کوچک قبل از اثرات کوانتومی است متوقف کردن آنها از کوچک شدن هر بیشتر است. ترانزیستورهای نانو لوله های کربنی ، با این حال ، در حال حاضر یک راه حل واقعی تر برای نسل های آینده از کامپیوتر به خاطر آنها جریان الکتریسیته را بهتر از سیلیکون، و می تواند کوچکتر در مقیاس .

این بدان معناست که رایانه های مبتنی بر نانولوله های کربنی خواهد بود قادر به ارائه سرعت سریع تر و بهره وری بیشتر در مصرف انرژی ، امروز یک چالش تولید کنندگان نیمه هادی در حال مبارزه برای مقابله با هر نسل جدیدی از پردازنده.

تکنولوژی کربن نانولوله هنوز جدید است، با این حال، و مشکلات بسیاری . راه حل تیم استنفورد به برخی از مسائل کلیدی با اصلاح خطا : سیستم آنها می تواند خاموش کردن نانولوله های کربنی معیوب ، و آنها یک الگوریتم به آدرس misalignments از نانولوله های کربنیاست که می تواند در مدار کوتاه از این سیستم نتیجه توسعه یافته است.

"مردم در مورد دوره جدیدی از کربن الکترونیک نانولوله حرکت فراتر از سیلیکون صحبت شده است ، " میترا در بیانیه ای گفت . " اما چند تظاهرات از سیستم های کامل دیجیتال با استفاده از این فن آوری هیجان انگیز وجود داشته است . در اینجا اثبات است . "

در این مرحله، سدریک است قادر به انجام فوری ، محاسبات پیچیده مانند دسکتاپ می توانید کامپیوتر خود نیست. با این حال، به عنوان فن آوری پیشرفت می کند، یک روز قادر به باشد. نمونه استنفورد نشان دهنده اولین گام به سوی نمونه های قوی تر از محاسبات کربن نانولوله در آینده است.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, | 1:35 | نویسنده : مهدی |

 

پالو آلتو ، کالیفرنیا - یه رول به رول چاپگر بزرگ است که شما مطمئن نیستید که چه باید بکنید با آن را ندارید؟ شما ممکن است در آینده در ساخت قطعات الکترونیکی است.

این هنوز روز بسیار زود است، اما محققان در مرکز تحقیقات پالو آلتو ( PARC ) شده اند مصرف گام های قابل توجهی در حال توسعه یک تکنولوژی جدید است که امکان چاپ قطعات الکترونیکی مانند سنسورها، ترانزیستور ، نور قطره چکان ، برچسب های هوشمند، باتری های قابل انعطاف، حافظه ، برچسب های هوشمند ، و بیشتر.
کار PARC همچنین می تواند یک عنصر جدید به چاپ 3D آورد : اضافه کردن ویژگی های الکترونیکی، سنجش و یا نوری به قطعات . چاپ سهام الکترونیک یک صفت مهم است که با فن آوری های بسیار داغ : این ماده افزودنی و نه کاهشی است . ، گفت: این بدان معناست که یانوش Veres ، مدیر برنامه PARC برای الکترونیک چاپ شده، که به جای اچ اجزاء از مواد دیگر ، سیستم جدید با استفاده از جوهر مخصوص ساخته برای تولید لوازم الکترونیکی از ابتدا. این جوهر ممکن است از مولکول ها، نانو مواد ، و حتی کوچک تراشه های سیلیکونی به حالت تعلیق در تشکیل شده است.

اگر چه PARC یک بخش از زیراکس است، و اغلب با بهره گیری از چندین دهه است که شرکت از تخصص چاپ، آن را در حال توسعه فن آوری های جدید برای پدر و مادر خود نیست. در عوض، آن است که کار در ارتباط با شرکت های خصوصی و مؤسسات آموزشی به منظور تلاش برای شکستن زمین جدید در زمینه چاپ، الکترونیک عملکردی است. در نهایت، آن است که به دنبال شرکای با ایده های پیشگامانه در مورد نحوه استفاده از فن آوری برای محصولات کاربردی و یا نمونه های اولیه. این بدان معناست که در آسمان است که تقریبا محدودیتی برای آنچه که ممکن است. Veres گفت، همه که مورد نیاز تخیل است.

 

آموزش mms موبایل ویندوز



تاريخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, | 1:31 | نویسنده : مهدی |

چقدر پول آمازون تولید از فروش eReaders و قرص روشن شدن آن؟ این به سختی می گویند به دلیل آمازون هرگز آمار فروش خاص برای دستگاه های خود را آزاد می کند. AllThingsD ما اشاره به تحقیقات جدید از مورگان استنلی که تخمین می زند آمازون خواهد 4500000000 $ ارزش دستگاه روشن شدن مارک فروش در سال جاری، افزایش 26٪ از 2012. محققان مورگان استنلی همچنین فکر می کنم که فروش بر افروختن 5 میلیارد دلار در 2015 تعداد در سال آینده و 5.5 میلیارد دلار است. آمازون خواهد شد نسل بعدی از 7 اینچ آن آتش افروختن این سقوط آزاد و مشخصات آن شامل یک صفحه نمایش 1920 X 1200 پیکسل، پردازنده 1.5GHz دو هسته تگزاس اینسترومنتز OMAP4 4470 پردازنده با گرافیک PowerVR SGX544، حافظه 1GB RAM و آندروید 4.2 خواهد شد 0.2 ژله لوبیا. نسل دوم قرص آتش افروختن HD نیز در این آثار هستند و از ویژگی های برخی از مشخصات قرص چشمگیر ترین ما تا کنون دیده اند.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:, | 23:35 | نویسنده : مهدی |

دو نفر از طراحان ارشد کار بر روی نقشه های گوگل نقشه راه 2013 کنفرانسی در سان فرانسیسکو در روز سه شنبه گفت که نقشه ها فقط یک "بوم برای آن چیزهایی که ما درباره جهان می دانیم،" و جستجو و غول وب محتوا در تلاش است تا ساخت به همان اندازه دانش را به نقشه های خود را به عنوان امکان پذیر است. و بافت تر از آن است در مورد شما، بیشتر مفید می توان آن را - به زودی، به گفته آنها، هر نقشه را برای یک فرد خاص و یک مکان خاص سفارشی.

یونس جونز، یک طراح تجربه کاربر در گوگل، گفت: بسیاری از دهه گذشته شده است در صرف به سادگی دیجیتالی همه از نقشه های کاغذی موجود و اطلاعات به طوری که می توان آنها را به راحتی بر روی وب و در دستگاه های تلفن همراه قابل دسترسی است. اما در حال حاضر که این پایه ایجاد شده است، او گفت، طراحان نقشه می توانید بیشتر و بیشتر با جزئیات که customizes تجربه بر اساس مکان و سیگنال های دیگر در مورد یک کاربر اضافه کنید.

یک نقشه بسیار خاص که هیچ کس تا به حال دیده خواهد شد و دوباره نمی تواند به دلیل آن را فقط برای ایجاد شد - " هنگامی که ما ترکیب محل با داده های دیگر ما ، ما در واقع می تواند یک نقشه جدید برای هر هدف و یا هر محل ساخت این یک هدف . "
به یک مثال، جونز گفت که هنگامی که کاربران زوم کردن بر روی نقشه، برچسب برای مکان و کسب و کار برخورد می کنند ، و این سرویس باید تصمیم بگیرید که کدام برای برجسته در نظر زوم کردن - پس از گوگل استفاده می شود که فقط یک انتخاب در مورد را که کسب و کار و یا از ویژگی های مهم تر بود. اما با توجه به مکان کاربر است یا چک به و یا جستجو برای ، گوگل می تواند برچسب های تغییر یا دوباره رتبه به طوری که کاربران به آنهایی که جذاب تر یا مهم است که آنها را ببینید.

برنهارد Seefeld ، مدیر محصول برای نقشه های گوگل، گفت که در برخی موارد ، گوگل ممکن است به اندازه کافی در مورد شما می دانید که آن را حتی نیاز به شما یک نقشه نشان می دهد - ممکن است می دانم که شما در فرودگاه می باشد ، و پس از آن می تواند نشان دهد زمان پرواز شما را بدون حتی شما نیاز به جستجو. او گفت ، مکان خود را در واقع می شود ، تقریبا مانند یک پرس و جو جستجو . او گفت که یک سرویس در مورد شما می داند "A نقشه فقط یکی از راه های تفسیر داده است " .

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, | 18:16 | نویسنده : مهدی |

می دانیم که اندیشه است تسلط بر بازار گوشی های هوشمند چین - حسابداری برای سهم حدود 86 درصد از دستگاه ها در Q4 2012 - و در حال حاضر سامسونگ ، فروشنده پیشرو در تلفن های مبتنی بر سیستم عامل گوگل متعلق است، زده است که موج برای تبدیل شدن به گوشی های هوشمند برتر چین ساز برای اولین بار ، با توجه به گزارش جدید است.

ارقام این آخر هفته از استراتژی تجزیه و تحلیل منتشر شد - از طریق Yonhap منتشر شده - نشان می دهد که غول الکترونیکی کره ای فروش گوشی های هوشمند در چین تقریبا سه برابر در طول 2012 دیدم . سامسونگ گفته شده است که 30،060،000 گوشی های هوشمند ( سهم 17.7 درصد بازار ) در چین در 2012 به فروش می رسد ، که افزایش قابل توجهی در 10.9 میلیون ( 12.4 درصد سهم بازار ) آن را تخمین زده است که در سال 2011 به فروش می رسد .

سامسونگ افزایش به بالای درخت گوشی های هوشمند در چین - که بزرگترین بازار گوشی های هوشمند در جهان - همزمان با کاهش زیادی برای نوکیا ، که سقوط سهم بازار خود را از 29.9 درصد به 2011 فقط 3.7 درصد در سال 2012 دیدم . این کاهش از مقام اول تا هفتم است.

از سازندگان گوشی های هوشمند باقی مانده ، خیر می آید در دوم با سهم 13.2 درصد بازار ، تا چهار درصد از سال 2011 . اپل ( 11 درصد سهم بازار ) ، ... تست شده ( 9.9 درصد ) و تولید کننده داخلی Coolpad ( 9.7 درصد ) کامل استراتژی تجزیه و تحلیل پنج بالا برای 2012.

سامسونگ تنها در شروع به فروش دستگاه های تلفن همراه در چین در سال 2009 ، و ظهور آن را به بالای یک شاهکار فوق العاده . از لحاظ کلی سهم بازار پلت فرم، گزارش استراتژی تجزیه و تحلیل از فوریه تخمین زده است که اندیشه ( و چنگال آندروید ) 86 درصد در Q4 2012 با iOS در 12 درصد برگزار شد، - که 98 درصد تسلط عظیم است.

هشدار در مورد چنگال مهم است ، زیرا چین شاهد رشد عظیمی در دستگاه های با قیمت ارزان " مقرون به صرفه " به فروش می رسد . بایدو است در میان کسانی که پیشگام زیر 1 ، 000 RMB ($ 160) محدوده در حالی که ، به عنوان سرمقاله جالب از وبلاگ بر چین فن آوری برنج توضیح می دهد ، کارخانه ها در این کشور تان شدیدا از دستگاه های با نسخه های اصلاح شده از بستنی ساندویچ که ارزان تر از خارجی فلش واردات .

" انتقال دوم به هیچ نام دستگاه در حال آمدن است حتی قوی تر ، " کای Lukoff انجمن رایس می نویسد ، " ' دیگر ' در حال حاضر برای 39 درصد از نمایش های چینی صفحه آندروید بر خواص بایدو حساب ، و در حال رشد . "

خیلی جالب خواهد بود که بفهمیم چگونه این روند ادامه یابد و اینکه آیا آن شروع می شود مؤثر بر سامسونگ و دیگر این سال است. بدیهی است، اواسط و دستگاه های کم پایان به صاحبان گوشی های هوشمند جدید و یا کسانی که خرید در بودجه تجدید نظر شود.

اضافه شده به این تنش ، دولت چین در هفته گذشته ابراز نارضایتی خود را با تسلط آندروید از اکوسیستم گوشی های هوشمند چینی. این جای تعجب نیست با توجه به تاریخ گوگل با مقامات در کشور - آن خدمات اصل خود را به هنگ کنگ در سال 2010 در حساب از حالت هک مهاجرت - اما نظرات جالب توجه از گوگل است به دست آوردن یک مقدار زیادی از چین که در آن دستگاه بالابر ویژگی هیچ کدام از خدمات و فروشگاه app گوگل بازی خود را می کند محتوا پرداخت می شود را شامل نمی شود .

به روز رسانی : هیچ نمودار یا جدول برای حمایت از داده های از آن به نظر می رسد از یک گزارش تنها مشتری بهYonhap به بیرون درز شده وجود دارد. ما به استراتژی تجزیه و تحلیل بیش از آخر هفته رسیده است و این شرکت امروز تایید کرده است که اطلاعات شخصی و در دسترس عموم نیست.

آموزش mms موبایل ویندوز

 

 



تاريخ : یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:, | 22:9 | نویسنده : مهدی |

وعده هیجان انگیز از گوگل شیشه ای بود که این امر می تواند یک تکنولوژی پوشیدنی کاربران اجازه می دهد به ادغام دنیای فیزیکی و دیجیتالی، به سادگی لایه ای از اطلاعات را در بالای آنچه را که کاربر در اطراف آنها مشاهده شد. تا کنون، با این حال، بسیاری از برنامه های بر روی پلت فرم به سادگی قابلیت های نرم افزار گوشی های هوشمند خود را به یک صفحه نمایش بسیار نزدیک به صورت خود پیوند. نیویورک تایمز و توییتر، به عنوان مثال، به روز رسانی کاربران می توانند دست آزاد اسکن را فشار دهید. اما یک شرکت بازی با احتمالات شیشه ای را فراهم می کند برای واقعیت افزوده وجود دارد - و ساخت برخی از پول برای بوت شدن.

علاقه داشتن به راه اندازی تجارت الکترونیک نیویورک شناخته شده برای روابط خود را به دنیای مد بالا و کالاهای لوکس است. نرم افزار شیشه ای آن اجازه می دهد تا کاربران را به ضربه محکم و ناگهانی یک عکس از اشیاء که در دنیای واقعی مشاهده کنید، پس از آن در می یابد آنها را تطبیق و یا موارد تکمیلی با سبک و رنگ آنها می توانند خرید مشابه است. این یک استفاده هوشمندانه از فن آوری ساخته شده است که علاقه داشتن به اولین شرکت به واقع پول را در گوگل شیشه ای است.

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : شنبه 12 بهمن 1392برچسب:, | 20:0 | نویسنده : مهدی |

یک کامپکت فلش ( CF ) کارت جدید در بازار به دنبال بیش از قلب از علاقه مندان به ویدئو و حرفه ای کار با 4K فیلم برنده شدن وجود دارد.
این قطعا یک کارت را هدف قرار داده به سمت عکاس های گاه به گاه نیست. شرکت SanDisk نشان داده است2،199 AU $ کارت CF ماموت غذا به برنامه های کاربردی بیشتر خواستار ، به ویژه در دوربین های هل دادن بسیار با کیفیت بالا ویدئو، مثل Canon EOS -1D C.
این کارت های با ظرفیت بالا نیز توسط کسانی که بازی در اطراف با ضبط ویدئویی RAW در دوربینهای SLR سطح مصرف کننده به لطف سیستم عامل مدها مانند سحر و جادو فانوس استقبال می شود.
این کارت برای یک پایدار حداقل سرعت نوشتن 65MBps و سرعت انتقال تا 160MBps امتیاز. به عنوان کارت با افراطی برچسب طرفدار این شرکت مارک ، آن RTV ( vulcanizing دمای اتاق ) سیلیکون پوشش داده شده در داخل برای محافظت در مقابل شوک است ، و می تواند درجه حرارت از -25 تا 85 درجه Celcius (-13 تا 185 درجه فارنهایت ) مقاومت در برابر .
در کنار نوع 256GB ، شرکت SanDisk نیز در حال گسترش به بقیه محدوده ExtremePro CF به سرعت 160MBps و 150MBps خواندن و نوشتن بود.
با توجه به اینکه بسیاری از دوربین های بالا پایان که بهترین استفاده را از این ظرفیت را با اسلات کارت دوگانه ( مانند 1D C ) ،AU $ 2199 درخواست قیمت سرمایه گذاری قابل توجهی است آمده است. این کارت تا پایان این ماه در دسترس خواهد بود .

شارژ اتوماتیک همراه اول

 



تاريخ : جمعه 11 بهمن 1392برچسب:, | 22:50 | نویسنده : مهدی |

شهرت خود را به عنوان یک سخت، سخت بینی کسب و کار شخص فعال و زرنگ ممکن است یک ضربه اگر شما صرف زمان زیادی را با استفاده از گوشی های هوشمند کمی خود را. مطالعه انجام شده توسط محققان در دانشگاه هاروارد نشان می دهد که با استفاده از دستگاه های با صفحه نمایش کوچک می تواند باعث شود مردم را به رفتار پافشاریای کمتر از کسانی که با استفاده از صفحه نمایش بزرگتر .
" برخاسته از پژوهش نشان می دهد که اتخاذ جوارح گسترده قدرت روانی را افزایش می دهد ، ما فرض است که کار بر روی دستگاه های بزرگتر ، که مردم از گسترش جسمی، باعث می شود کاربران را به رفتار پافشاریای بیشتر، " می خواند خلاصه ای از این مقاله با عنوان " iPosture :حجم از دستگاه های قابل فروش الکترونیکی بر رفتار ما . "
در این مطالعه 75 شرکت کنندگانی که به طور تصادفی به انجام وظایف در دستگاه های مختلف قرار گرفتند استفاده می شود. محققان را انتخاب کرد که با محصولات اپل به نمایندگی از طیف وسیعی از اندازه ، هر چند نتایج را می توان به مارک های دیگر تعمیم داد. شرکت کنندگان با استفاده از آی پاد لمسی، اپل ، طرفدار مک بوک ، و یا از iMac .
هنگامی که کارها تمام شد ، محقق گفت: شرکت کنندگان ، " من در پنج دقیقه به شما اطلاعات کسب خواهد شد ، و پس از آن پرداخت شما به طوری که شما می توانید ترک . اگر من اینجا هستم نیست، لطفا بیا من در میز جلو . " سپس پژوهشگران صبر کردن تا 10 دقیقه به بازگشت. شرکت کنندگانی که با استفاده از شده است دستگاه های کوچکتر و جو در زمان دیگر به بهانه محقق از کسانی که با استفاده از بزرگتر

محققان ردیابی این رابطه به وضعیت بدن مردم اتخاذ هنگام استفاده از دستگاه. گوشی و کاربران قرص تمایل به قوز بیش از دستگاه های خود و انقباض بدن آنها. رومیزی از کاربران تمایل دارند که وضعیت باز است. "شرکت کنندگان در تعامل با دستگاه های کوچکتر کمتر جسورتر از شرکت کنندگان در تعامل با دستگاه های بزرگتر بود، می گوید:" این مطالعه.
در این مقاله با کمی مشاوره پایان می رسد. "بسیاری از ما صرف ساعت در هر روز در تعامل با دستگاه های الکترونیکی است. در تنظیمات حرفه ای ما اغلب از آنها استفاده می شود کارآمد و مولد. ما ممکن است، با این حال، از دست دادن بینایی از تاثیر دستگاه خود را بر رفتار ما و در نتیجه کمتر موثر است. ما نشان می دهد که برخی از زمان قبل از رفتن به یک جلسه، و بدیهی است که همچنین در طول آن، شما را به تلفن همراه خود را به دور. "

 

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, | 20:27 | نویسنده : مهدی |

ما به نظر می رسد ام ادعاهای جسورانه در مورد انرژی فیزوالکتریک به تازگی، و یک مثال دیگه: کفش تولید انرژی. مهندسان در دانشگاه لوئیزیانا فنی می گویند که یک راه عملی برای ماشین پنبه پاک کنی تا برخی از قدرت تنها با راه رفتن در اطراف کشف کرده ایم.

با استفاده از نرم، نورد کردن دستگاه در تناسب با پاشنه پا از کفش در حال اجرا، مهندسی برق استادیار دکتر ویل Kaajakari می گوید که این تکنولوژی روزی ممکن است قدرت قابل استفاده ایجاد: "در نهایت ما می خواهیم را به سطح قدرت تا به یک نقطه که در آن ما می تواند، علاوه بر سنسور، شارژ و یا توان های دیگر دستگاه های قابل حمل مانند تلفن های همراه ".

ما آن را باور زمانی که ما آن را ببینید.

آموزش اینترنت همراه اول

 



تاريخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:, | 23:39 | نویسنده : مهدی |

سونی اعلام کرد که 13.3 اینچ الکترونیکی خوان جدید در هفته گذشته است که با استفاده از فناوری شرکت توسعه داخلی و در رابطه با E منابع جوهر . جدید خوان سونی الکترونیکی مقاله به طور جدی به هر کسی که اظهار تاسف کرده است که PDF خواندن و ویرایش تجارب خود را زیر پر در شش دستگاه اینچ است می نماید. در SID نمایش هفته در ونکوور ، ما با جیووانی مانچینی ، رئیس RND در E جوهر گرفتار ، برای بررسی از جدید سونی الکترونیکی خوان .
این سبک ترین دستگاه من تا کنون با در تاریخ نامه خوانندگان بازی بود. صفحه نمایش 13.3 اینچی است خدعه آمیز به ناگهان و شما را از نگاه کردن به آن شکل که آن را به طور قابل توجهی بیشتر از روشن شدن DX وزن . در حقیقت وزن آن تنها 12.6 اونس، نسبت به روشن شدن DX ، که وزن سنگین 18.9 اونس . صفحه نمایش الکترونیکی مقاله glides مانند یک قلم و زمانی که کاهش یافته است ، که من در بر داشت .
صفحه نمایش خود را از نظر وضوح و پیکسل تراکم کاملا قابل احترام است . در این قطعنامه بر روی صفحه نمایش 1200 × 1600 با 150 PPI است . این است که توسط E جوهر لقب باشگاه و این شرکت به طور فعال آن را به خرید در اطراف به که که از جهان e- reader های . جاذبه اصلی این است که با استفاده از دیجیتایزر فعال و تعامل با اسناد PDF پیچیده است. شما می توانید اسناد با چیزی که با عجله نوشته شده به پایین دست نوشته های خود را ویرایش ، و یا حتی برجسته معابر به بازگشت به بعد. صفحه نمایش صفحه نمایش بزرگ به سادگی شما را به بهترین PDF تجربه شما همیشه در یک پست خواننده به حال به من بدهید. من شخصا بیش از 83 مختلف نامه خوانندگان از راه اندازی خوب خواننده در سال 2009 ، و این یکی از اولین به من با کیفیت PDF تجربه را بود. I ایمیل از خلبانان خطوط هوایی ، سر از بخش های تحقیقاتی و ناشران در مورد آنچه که دستگاه آنها باید بخرم به خواندن PDF فایل های خود را دریافت کرده اند . من همه التماس برای خرید این سونی یکی هنگامی که آن بیرون می آید ، آن را به بازی تغییر می کند. من به طور معمول در مورد چیزهایی مثل این فوران ، اما زمانی که آن را به مدرسه ، کار، روزنامه ها ، راهنمای بازی، و اسناد PDF فنی می آید، این جامد است.
این نرم افزار در حال حاضر کاملا حشره دار، و اغلب خود را در بر داشت هدف قرار دادن یک کلید تابع چند بار قبل از ویژگی های لود شده . قلم دیجیتایزر است آن دکمه کوچک است که به شما اجازه می دهد برای پاک کردن چیزهایی که فشرده شده است. یکی از نگرانی های من، همراه با برخی از مردم دیگر رسانه ها وجود دارد، این بود که " پاک کردن " را فشار دهید که در آن شما به طور طبیعی گرفتن قلم قرار داده شد. این ممکن است در شما فشار دادن بر روی آن در گرایش طبیعی خود را به گرفتن قلم مانند یک مداد شود. ما متوجه شده است که هنگامی که شما با پایین نگه داشتن دکمه ، شما می توانید هر دستور راه اندازی کنید و یا با کلیک بر روی هر یک از دکمه های GUI. این نیرو به شما ارسال در الکترونیکی خوان در یک راه بسیار غیر متعارف است که ممکن است برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به .

شارژ اتوماتیک همراه اول

 



تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:, | 22:27 | نویسنده : مهدی |

زمانی که استیو جابز به شما می دهد پورشه در سن 23 سالگی ، شما می دانید که شما برای یک زندگی بزرگی به مقصد .
بنابراین آن را با کریگ الیوت، از مؤسسین و مدیر عامل شرکت Pertino ، راه اندازی جدید دره آماده است تا از حالت خفا پدیدار شدن است .

داستان در سال 1984 ، هنگامی که الیوت ، در حال حاضر 52 ، در آیوا زندگی در نظر گرفتن یک سال کالج آغاز می شود.

"من به پایان رسید تا کار در خرده فروش کامپیوتر محلی و در سال مکینتاش بیرون آمد بود. من Macintoshs بیش از هر کس در ایالات متحده به فروش می رسد ، " الیوت کسب و کار خودی است.

بنابراین او یک نامه از طرف اپل درخواست او را برای آمدن به کوپرتینو ، کالیفرنیا

"من صرف شام با استیو جابز به حال ، یک هفته با مدیران اپل به سر برد و استیو به من پورشه . "

صرف شام با شغل نزدیک به یک فاجعه بود. در طول غذا، شغل او را پرسید که چگونه بسیاری از مکینتاش او فروخته بود . جواب: حدود 125 .

" شغل مانند ، " آه خدای من بود ! که همه ؟ که احساساتی ! " الیوت به یاد می آورد . "من بیش از تکیه داد و گفت:" استیو ، به یاد داشته باشید ، من بهترین پسر تو هستم. " شغل گفت: " اوه ، حق با شماست . ' و برای بقیه از شام ما هم واقعا خوب بود. "

و این شغل به طور خلاصه بود ، الیوت می گوید . او شدید بود اما زمانی که مردم تحت فشار قرار دادند ، که " او را تغییر دهید. "

شغل ارائه شده الیوت کار اما شغل خواهد بود رئیس خود را برای مدت طولانی نیست . ناشناخته به هر دو آنها ، یک سال بعد، جابز را سرنگون شود .

الیوت در اپل برای یک دهه کار کرده است ، در حال اجرا اینترنت و تجارت الکترونیک کسب و کار اپل .

شغل سال بازگشت، الیوت دور توسط شبکه راه اندازی Packeteer به مدیر عامل شرکت خود استخدام شد. الیوت می Packeteer عمومی را و بعد از آن ، در سال 2008 ، آن را به فروش برای $ 268،000،000 به سیستم کت آبی .

الیوت بازنشسته به نیوزیلند به " سردواندن " با خانواده اش، او می گوید ، ویک سرمایه گذار فرشته

که می توانست پایان داستان خود را برای از مؤسسین Pertino است، اسکات Hankins بوده است ، اگر نه . ( Hankins شخصیت جالب دیگری است. او یک حرفه ای روبات سازی در NASA رها به در دره زندگی می کنند چرا که او فکر صنعت فن آوری خنک تر از فضا بود. )

Hankins برای الیوت در Packeteer به عنوان مهندس ستاره کار می کرد و به طور مداوم خواستار شد الیوت در نیوزیلند ایده راه اندازی سنگ فرشهای . الیوت همیشه می گفت نه، تا زمانی که در مورد این ایده برای Pertino شنیده می شود. او کیف پول خود را باز کرد و به دره به دست می آمد مدیر عامل شرکت .

Pertino خواهد شد شرکت های راه های جدید برای ساخت شبکه می دهد. در ارتباط باشید برای جزئیات بیشتر به زمانی که آن را به طور رسمی از خفا می آید .

در همین حال، در اینجا یک عکس از جابز، 23 ساله الیوت و پورشه است.

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, | 18:45 | نویسنده : مهدی |

دل شده ، استروژن، آمده تمیز در مورد مشکل کاربران انجمن مورد برای ماه اظهار نظر : طول و عرض لپ تاپ E6430u آن می کند در واقع بوی تند داشته باشند، اما آن را باعث شد " فرایند تولید است که در حال حاضر تغییر کرده است ، " و " به این نیست که به هیچ وجه به آلودگی زیستی مربوط می شود. " پاسخ دل را پس از ماه ها شکایت های صاحبان لپ تاپ که اصرار داشت که مدل بوی ، در کلمات از یک دیدگاه ، آمد "را به عنوان اگر آن را در نزدیکی ظرف مدفوع گربه نر را بوجود آمده است. "

با توجه به دل،" بوی کاملا نمی ادرار و یا هر نوع دیگری از مواد بیولوژیکی .قطعات آزمایش شده است و ما باید این 100٪ تایید کرد. بوی است که توسط یک فرآیند تولید که اکنون تغییر یافته است ایجاد می شود. " دل می گوید آن را ارائه بخشی جایگزینی ، و این که مشکل می کند نسخه های جدیدتر از لپ تاپ تاثیر نمی گذارد.

نظرات در مورد تاریخ بویE6430u بازگشت به ماه ژوئن، و پاسخ اولیه از پشتیبانی از مشتری دل یک پیشنهاد که کاربران حذف و پاک کردن صفحه کلید بود. در ماه اوت، به عنوان شکایت نصب شده ، دل به حال چندین مشتریان کشتی لپ تاپ خود را به این شرکت برای تجزیه و تحلیل ، و بعد از آن مشخص شد که این موضوع را نشان نمی " یکی از خطرات ، " و این که " هیچ قسمت دیگر از کامپیوتر و یا فرایند تولید را تحت تاثیر قرار "

 

آموزش اینترنت همراه اول

 



تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, | 18:28 | نویسنده : مهدی |

با توجه به داده ها از کاناکورد Genuity ، اپل و سامسونگ موفق به جذب 100 درصد سود در صنعت تلفن همراه در سه ماهه گذشته است. در سه ماهه اول سال 2013، اپل به خانه در زمان 57٪ از سود صنعت گوشی های هوشمند جهانی ، در حالی که سامسونگ برداشت تقریبا 43٪ به ترک چیزی برای شاه توت، نوکیا یا HTC . در واقع، تنها شرکتی است که سهم سود تلفن همراه در بالا 0 ٪ موفق LG با سهم 1 ٪ بود. حتی در نزدیک به 100 ٪ ، با این حال ، اپل و سهم سامسونگ از سود تلفن همراه است در واقع از سال گذشته کاهش یافته است. شرکت تحقیقاتی قبلا گزارش شده است که این دو شرکت 103 ٪ از سود صنعت گوشی در سال 2012 دستگیر شده است.

" با توجه به ضرر و زیان عامل از رقبای مقیاس کوچکتر در تلاش برای رقابت ، اپل و سهم سامسونگ از سود صنعت 100 درصد در محله های قبلی فراتر رفته است ، " کاناکورد Genuity T. مایکل Walkley گفت ، با توجه به AllThingsD . "در حالی که اپل و سامسونگ همچنان به تسلط بر سهم سود صنعت ، بهبود ساختار هزینه و نتایج را از دیگر OEM ها اند اپل و سامسونگ سهم به 100 درصد از سطح بالاتر از 100 درصدچند فصل گذشته کاهش یافته است . "

سامسونگ به آرامی دور در سود اپل در طول چند فصل گذشته خورده است. شرکت تحقیقاتی اشاره می کند که سامسونگ در حال حاضر در مسیر به پیش افتادن از اپل برای بزرگترین سهم از سود صنعت گوشی های هوشمند در چند ماه آینده .

Walkley گفت: " در طول سه ماهه ژوئن ، به اعتقاد ما فروش آیفون نرم تر همراه با قوی فروش سامسونگ کهکشان S4 می تواند در سامسونگ فراتر اپل برای سهم از سود صنعت گوشی منجر شود ."

اگر چه انتظار می رود فروش آیفون برای نرم کردن در ماه های آینده ، راه اندازی آیفون 5S به احتمال زیاد تکان خوردن اپل عقب رو .

آموزش اینترنت همراه اول



تاريخ : شنبه 5 بهمن 1392برچسب:, | 18:55 | نویسنده : مهدی |

دانشمندان کشور در مورد همه چیز رفتن شده راه اشتباه است . آنها زمان زیادی را صرف ساخت موشک های شگفت انگیز ، مانند این یکی خورشیدی که بین کشور پرواز کرد با استفاده از قدرت از خورشید است. برای همه است که کار بزرگ، شده است کار اندکی در ایجاد موشک های کاغذی بهتر وجود دارد. خوشبختانه، PowerUp 3.0 رفع این نظارت .

اگر چه آن را به نام 3.0 ، آن را به موشک های کاغذی2.0 برای بسیاری از ما است. چه بدترین قسمت این چنینی است ؟ اگر شما برداشت یا "در حال اجرا برای بازیابی آن " و یا " عدم کنترل بر مسیر پرواز خود را " پس از این نوآوری است برای شما.

در واقع، PowerUp 3.0 اجازه می دهد تا شما را به کنترل موشک های کاغذی با گوشی های هوشمند خود . دقیقا همان چیزی است که ما تمام شده است در انتظار ، از زمانی که انسان برای اولین بار در کلاس خسته و کاغذ را به شکل آیرودینامیکی خورده.

در اینجا چگونه کار می کند: یک تکه کاغذ ساخت و ساز و ایجاد موشک های کاغذی از انتخاب شما. ( مورد علاقه منیکی نیست که به حلقه د، حلقه است، اما هر چه دوست دارید باشد خوب است. ) سپس، شما وصل پروانه کوچک و تکه ای سکان را به پشت هواپیما خود را ، اسلاید قاب فیبر کربن فکر جدا کردن مقاله و ضمیمه بسته سپر / باتری سقوط ضد به جلو . این قطعه جلو همچنین دارای قابلیت های بلوتوث ، بنابراین در آی فون خود را به نوبه خود و به آجیل کنترل موشک های کاغذی خود را .

اتهامات باتری از طریق مینی USB و به مدت 10 دقیقه پرواز مداوم. خود برنامه مشاهده خلبان ، با یک شاخص دامنه ، یک شاخص سطح محوری، و یک قطب نمای مغناطیسی به شما می دهد . به صعود یا فرود هواپیما، استفاده از سطح دریچه گاز . برای روشن کردن آن ، شیب آی فون خود را در مسیر که می خواهمهواپیما مقاله به سر .

واقعی برای یک لحظه صحبت : این تا حدودی افسرده است که ما در حال حاضر کنترل موشک های کاغذی ما با اپل . احساس می کنم مثل من قرار است به فکر می کنم که ، و در برخی از زنگ تفریح ​​تاریک از تکنولوژی عشق قلب من ، من . اما بیشتر ؟ من می توانم ناجور صبر کنید تا بازی با این چیزی نیست، بنابراین تعهد شما مردم را بهتر نگه داشتن این را از زمین به اندازه کافی . ببینید، آن را یک پروژه Kickstarter در حال حاضر است، و اگر ویدیو قابل باور است ، از آن 57 نمونه های اولیه و جو در زمان به PowerUp 3.0 زمین.

اگر هیچ چیز دیگری ، که نوعی تعهد به موشک های کاغذی به نظر می رسد به ارزش 30 دلاری تعهد .

آموزش کارت شارژ همراه اول



تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 22:53 | نویسنده : مهدی |

اپل در نقطه بالا به عنوان با ارزش ترین برند 2،013 گرفته است، پایان دادن به 13 سال خط کوکا کولا را به عنوان شماره یک در گزارش سالانه بهترین مارک های جهانی وارد شده توسط Interbrand. کوکا کولا به پایان رسید تا سوم، پیشی گرفته است هر دو اپل و گوگل در این سال است.

هر دو اپل و گوگل riser های بالا در فهرست امسال هستند، با ارزش نام تجاری اپل حدود $ 98300000000، افزایش 28 درصد از سال 2012. گوگل دارای یک ارزش تخمینی از $ 93300000000، که نشان دهنده یک افزایش سالانه 34 درصد است.

شایان ذکر است که شرکت های فن آوری برای پنج تن از 10 مارک های برتر را به خود اختصاص این سال: اپل، گوگل، مایکروسافت، سامسونگ و اینتل. IBM که ششم بوده است، اما آن را در لیست را به عنوان یک نام تجاری خدمات کسب و کار است.

آموزش کارت شارژ همراه اول



تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:, | 18:18 | نویسنده : مهدی |

در تلاش برای شبیه سازی مغز انسان، IBM یک کامپیوتر ارائه می شود که قدرت و خنک کننده از طریق سیستم مایع همان ایجاد کرده است.

آی بی ام اعلام کرده است نمونه اولیه رایانه جدید است که سرد و پیگیری از طریق یک مایع الکترولیت، یک نوع خون الکترونیکی می شود. این سیستم، به نام "جریان اکسیداسیون و کاهش" با هدف شبیه سازی مغز انسان و کامپیوتر کارآمد تر. هدف نهایی IBM با این سیستم است برای قرار دادن یک کامپیوتر پتافلاپ، در حال حاضر به اندازه نصف یک زمین فوتبال، به یک PC رومیزی در سال 2060.

دکتر برونو میشل، که با دکتر پاتریک Ruch سیستم در زوریخ demoed، قرار می دهد جلو، هدف بلند پروازانه: "ما می خواهیم به جا یک ابر رایانه در داخل یک حبه قند. برای انجام این کار، ما نیاز به یک تغییر پارادایم در الکترونیک، ما نیاز به مغز ما انگیزه می شود. مغز انسان امروز 10،000 بار متراکم تر و کارآمد تر از هر کامپیوتر می باشد. "

برای، در نظر بگیرید کامپیوتر فوق العاده واتسون IBM است. آن را در یک بازی از خطر صورت گرفت و در حالی که آن را مورد استفاده 85000 وات را به شرکت در بازی نشان می دهد، رقبای انسانی خود ساخته شده با 20 وات انجام دهد.

مغز انسان چگونه است، کارآمد می باشد؟ میشل توضیح می دهد: "مغز انسان است 10000 برابر بیشتر متراکم و کارآمد تر از هر کامپیوتر است. این ممکن است به دلیل آن را با استفاده از تنها یک - بسیار کارآمد - شبکه ای از مویرگ ها و عروق خونی برای انتقال گرما و انرژی - همه در همان زمان "

شارژ مستقیم همراه اول

 

 

 



تاريخ : چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:, | 23:20 | نویسنده : مهدی |

یک کامپکت فلش ( CF ) کارت جدید در بازار به دنبال بیش از قلب از علاقه مندان به ویدئو و حرفه ای کار با 4K فیلم برنده شدن وجود دارد.
این قطعا یک کارت را هدف قرار داده به سمت عکاس های گاه به گاه نیست. شرکت SanDisk نشان داده است2،199 AU $ کارت CF ماموت غذا به برنامه های کاربردی بیشتر خواستار ، به ویژه در دوربین های هل دادن بسیار با کیفیت بالا ویدئو، مثل Canon EOS -1D C.
این کارت های با ظرفیت بالا نیز توسط کسانی که بازی در اطراف با ضبط ویدئویی RAW در دوربینهای SLR سطح مصرف کننده به لطف سیستم عامل مدها مانند سحر و جادو فانوس استقبال می شود.
این کارت برای یک پایدار حداقل سرعت نوشتن 65MBps و سرعت انتقال تا 160MBps امتیاز. به عنوان کارت با افراطی برچسب طرفدار این شرکت مارک ، آن RTV ( vulcanizing دمای اتاق ) سیلیکون پوشش داده شده در داخل برای محافظت در مقابل شوک است ، و می تواند درجه حرارت از -25 تا 85 درجه Celcius (-13 تا 185 درجه فارنهایت ) مقاومت در برابر .
در کنار نوع 256GB ، شرکت SanDisk نیز در حال گسترش به بقیه محدوده ExtremePro CF به سرعت 160MBps و 150MBps خواندن و نوشتن بود.
با توجه به اینکه بسیاری از دوربین های بالا پایان که بهترین استفاده را از این ظرفیت را با اسلات کارت دوگانه ( مانند 1D C ) ،AU $ 2199 درخواست قیمت سرمایه گذاری قابل توجهی است آمده است. این کارت تا پایان این ماه در دسترس خواهد بود .

 

آموزش mms همراه اول

 



تاريخ : سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:, | 22:51 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت