JabraCLIPPER

Jabra CLIPPER

BY COLON ALEX 
شما دریافت می کنید زیادی برای پول خود را با جبرا (Jabra) گیر. اینکه از نظر فنی با هدست استریوی بلوتوث، شما حتی می توانید از آن استفاده کنید به نوبه خود به خانه سیستم سرگرمی شما را به یک بلندگو عظیم. یا شما فقط می توانید آن کلیپ به پیراهن خود را، به برق وصل است برخی از earbuds در، و برای اجرا شود. اگر چه آن را برای $ 59.99 لیست، گیر می تواند برای $ 39.99 یافت، و آن را خوب، گزینه های ارزان قیمت اگر شما به دنبال راه های متعدد برای استفاده از بلوتوث استریو است.

در JABRA گیر 1.9 0.7 مستطیل اینچ است که کمی بیش از 0.5 اینچ در وسیع ترین نقطه آن اندازه گیری می باشد. آن را در تعدادی از رنگ ها، از جمله سیاه و سفید، صورتی، نارنگی، فیروزه ای و سفید می آید. ما مدل نارنگی دریافت کرد، و در حالی که من دوست دارم زیبا، رنگ روشن، آن را قطعا یک نگاه با صدای بلند. سیاه یا سفید نگاه کنید خیلی بیشتر رام و آنها به احتمال زیاد به برخورد با ساز و برگ خود را بسیار کمتر است.

دستگاه خود را از احساس پلاستیک، لاستیک ابریشمی ساخته شده است. یک استاندارد اندازه جک 3.5mm هدفون در لبه بالا و یک پورت قدرت در پایین وجود دارد. از دو دکمه کنترل حجم صدا و یک دکمه چند منظوره بحث نقش برجسته بر روی صورت از گیر در شکل یک روزنه وجود دارد.نور وضعیت تا حدودی کم نور زیر پلاستیکی نشسته است.

JABRA گیر درون خطی

از لحاظ فیزیکی، گیر به نظر می رسد، خوب، کلیپ. این طراحی به کلیپ بر روی پیراهن خود را، و شما مجموعه ای از هدفون وصل حق را به آن، بنابراین شما افسار به دستگاه شما به آن وصل نیست. این طرح در واقع ممکن است آن را کمی دشوار به استفاده از اگر لباس شما به عنوان بسیاری از پیراهن دکمه به پایین تشکیل شده است نه به عنوان معدن می کند. از آنجا که اسب یا کشتی تندرو است که دقیقا یک کلیپ نیست، آن را تا حدودی مشکل اسلاید در طول حلقه بالای یک تی شرت. این نیز به نظر می رسد نوع از عجیب و غریب در آن موقعیت. علاوه بر این، گیر ارائه می دهد تنها 0.16 اینچ از فضا که با آن به کلیپ، پس از آن تقریبا از اگر شما با پوشیدن یک ژاکت. من ترجیح می دهم اگر آن را بیشتر شبیه به یک کلیپ کراوات، که در آن، ساز و قطع فیزیکی واقعی درگیر وجود دارد.

گیر همراه با مجموعه ای از در گوش جوانه ها، با سه راهنمایی لاستیک های مختلف به طوری که شما می توانید مناسب دریافت کنید. که من پیدا کردم راهنمایی متوسط ​​به عنوان راحت ترین، و طراحی در گوش نشانی از یک کار خوب از مسدود کردن سر و صدای محیط. آنها صدای مناسب و معقول، بیش از حد. آنها هیچ جایگزینی برای مجموعه مورد علاقه خود را از گوشی است، اما آنها ارائه درخواست و موسیقی است که صدای غنی و پر از باس. بزرگترین مسئله من این است که جوانه های طراحی شده به پشت گردن خود را، که پیدا کنم کمی بی دست و پا استفاده می شود. خوشبختانه، گیر اجازه می دهد تا شما را به استفاده از هر جفت هدفون شما می خواهید. فقط آنها را به جک 3.5mm وصل، و شما خوب به آن بروید.

اولین باری که در گیر به نوبه خود، به طور خودکار حالت جفت شدن وارد. پس از آن، شما باید به پایین فشار دهید بحث را نگه دارید برای چند ثانیه در حالی که دستگاه بر روی به منظور جفت با چیزی جدید تبدیل شده است.گیر با پشتیبانی از بلوتوث 2.1 + EDR، و تنها می تواند با یک دستگاه در یک زمان جفت می شود. برای این بررسی، من گیر با آی فون اپل 4S ($ 199.99-399.99 $، 4 ستاره)، LG ادم خائن و بدنهاد 4G LTE (79.99 $، 4 ستاره)، و یک PC لپ تاپ در حال اجرا ویندوز 7 تست شده است. من هر گونه مسائل جفت شدن را تجربه نمی کنند و یا استعفا صوتی.

کیفیت صدا، دیگر استفاده می کند، و نتیجه گیری 
برای تماس، کیفیت صدا از طریق گیر متوسط ​​است. با استفاده از هدفون های همراه، تماس های ورودی صدای غنی، روشن و آسان به درک. در انتهای دیگر، تماس های ساخته شده با قیچی باغبانی صدای واضح اما نازک، و سر و صدا لغو ضعیف است.گیر خود را در خانه های میکروفون، به طوری که نزدیک شما آن را به دهان خود را می پوشند، بهتر است. من پیدا کردم که صدای من خیلی ساده تر بود به شنیدن در هنگام استفاده از کلیپ درست در زیر دکمه بالا بر روی پیراهن من، از، می گویند، استفاده از آن را به سینه ام نزدیک تر است.

شما می توانید بر روی دکمه بحث برای پاسخ و پایان دادن به تلفن، اعداد شماره گیری مجدد، بی صدا کردن میکروفون، پخش و توقف موسیقی، و جست و خیز آهنگ استفاده کنید.دو برابر نور چراغ به عنوان یک باتری و نشانگر وضعیت با استفاده از رنگ های مختلف و فلش الگوهای. همچنین می دهید صدای آن هشدار شما را به اطلاعات مشابه وجود دارد. محدوده متوسط ​​است؛ شما می تواند حرکت کند در حدود 10 فوت دور از دستگاه خود را قبل از صدا آغاز می شود به کلیپ از. در حجم (که کاملا با صدای بلند)، گیر 4 ساعت و 48 دقیقه به طول انجامید. در یک سطح امن تر از حجم، باید آن را بدون مشکل رسیدن به 6 ساعت به نقل از جبرا (Jabra) داشته باشد.

برای موسیقی، کیفیت صدا بستگی به هدفون شما را به اسب یا کشتی تندرو به برق وصل است. جوانه همراه صدا خوب اگر شما فقط به دنبال چیزی با صدای بلند و thumping به فتح و غلبه بازی بیش از سخنرانان در ورزشگاه موسیقی. اما این قطعا گوشی با کیفیت شخص موسیقی دوست هستند، و موسیقی را از طریق یک جفت از Bowers و ویلکینز C5 در هدفون گوش (179.95 $، 4.5 ستاره) صدا قابل ملاحظه ای پاک کننده

یکی دیگر از ویژگی های جالب این است که شما می توانید گیر به هر مجموعه ای از سخنرانان دوست دارید (ارائه آنها استفاده از یک جک 3.5mm) اتصال به آنها را بلوتوث سازگار کند. بنابراین سخنرانان متصل به کامپیوتر شما، به عنوان مثال، می توان به گیر وصل شده، که از طریق آن شما می توانید جریان موسیقی را از دستگاه شما. شما حتی می توانید با استفاده از بلندگو به عنوان یک بلندگو بزرگ، اگر چه شما نیاز دارید که به اندازه کافی نزدیک به گیر به صحبت در آن، پس از آن همه که عملی نیست. با این حال، با توجه به اینکه یک آداپتور بلوتوث مانند لاجیتک بلندگو بی سیم آداپتور هزینه $ 39.99، گیر اساسا می تواند در خدمت همان تابع (البته با دامنه کمتر) و برقراری تماس در حدود همان قیمت.

تمام گفته ها، جبرا (Jabra) گیر می کند بسیاری از مسائل بسیاری دیگر از هدست بلوتوث نمی تواند. شما می توانید تماس با آن را. شما می توانید آن را در سالن ورزش استفاده کنید. شما حتی می توانید آن را برای اتصال به بلندگو در راه اندازی سینمای خانگی خود را.PLANTRONICS BackBeat برو ($ 99.99، 4 ستاره) انتخاب ویراستاران ما برای عملکرد صوتی فوق العاده آن، سرکوب سر و صدا بسیار عالی در هر دو جهت، و کیفیت صدا واضح و روشن باقی می ماند. سامسونگ HS3000 (59.99 $، 3 ستاره) به طور مشابه به گیر چند کاره است، اما کیفیت صدا در حد متوسط ​​است. سامسونگ HM3700 (59.99 $، 4 ستاره)، در عین حال، ویژگی های با کیفیت عالی صدا را در حالت استریو، اما متوسط ​​به عنوان یک هدست بلوتوث مونو. بنابراین اگر شما به دنبال چیزی است که هر دو ارزان و انعطاف پذیر، گیر یک گزینه عالی است.

 

 

آموزش اینترنت همراه اول

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 8 مرداد 1393برچسب:, | 6:26 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت