inearbudsleadpicsam13401-1294262519.jpg

 

ما در واقع دیده هدفون مناسب سفارشی قبل از، اما ما نمیفهمد چیزی ارزان تر را در آینده افزایش یابد تا. اینجا در CES، ما بر اساس آنچه Sonomax خواستار مجسمه Eers برخورد کردم. شروع از 199 دلار، این یک بار استفاده، انجام آن را به خودتان قالب کیت مناسب سفارشی در هدفون گوش ایجاد - و بهترین بخش، تنها چهار دقیقه طول می کشد. ما در واقع این شانس را به یک جفت از خود ما تولیدات برای ما است. سر گذشته استراحت برای برخی از دست ها، استروژن ها، گوش ها، در عمل ویدیو

 

آموزش کارت شارژ همراه اول



تاريخ : یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:, | 23:42 | نویسنده : مهدی |

pillow.jpg

 

مادر تگزاس ، انگیزه های خواسته شده از فرزند تازه متولد شده او را برای برخی از صلح راحت و آرام، توسعه بالش Zaky به طور خاص به نوزادان لمس گرم است.
مزایای بالش با توجه به کارخانه سازنده:

        اندازه و وزن شبیه سازی دست و لمس از پدر و مادر.
        ممکن است در بالای در اطراف و زیر نوزاد (به جز بر روی صورت) استفاده می شود، به ارائه مرزهای
        بچه ها احساس اطمینان به عنوان اگر کسی آنها را لمس کردن ، که در نیاز خود را از احساس محافظت شده کمک
        این کمک پرستاران و مراقبان به عنوان او می تواند Zakys با هر کودک ترک
        پدر و مادر احساس می کنید که آنها را ترک دست خود را با کودک خود ، کمک به آنها احساس در مراقبت از بیمار بیشتر درگیر
        ممکن است در گرم تر حوله در بیمارستان و در خشک کن در خانه گرم
        این یک مورد انتقالی برای نوزادان است ، کمک به آنها در محیط های مختلف . این چیزی ثابت و آشنا می دهد کاهش اضطراب کودک هنگام تجربه نوری مختلف ، بوها، اشیاء، صداها ، دما، و غیره ( در بیمارستان ، از بیمارستان به خانه، در صندلی اتومبیل ، از خانه به خانه شخص دیگری ، به کودک مراقبت ، و غیره)

آموزش کارت شارژ همراه اول



تاريخ : شنبه 30 فروردين 1393برچسب:, | 23:47 | نویسنده : مهدی |

 

دانشمندان مشغول به کار در رباتیک می دانیم که طبیعت دارای بهترین ایده برای ساخت ربات است که می تواند با سرعت، چابکی و بهره وری انجام دهد. در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، Biomimetic Millisystems آزمایشگاه در خط مقدم تقلید از طبیعت است. ماموریت آزمایشگاه آن است "به بهره برداری از ویژگی های دستکاری حیوانات، نقل و انتقال، سنجش، تحریک، مکانیک، دینامیک، و استراتژی های کنترل،" در کار خود با millirobots کوچک بسیار سبک وزن.

ایجاد آزمایشگاه، CLASH، جدیدترین عضو از موجودات روباتیک خود است، و این یکی به صورت عمودی تا پارچه حرکت می کند.

ده سانتی متر طول، CLASH 15 گرم به سمت بالا میرود پارچه به سرعت در یک حرکت خزیدن مانند حشرات. موتور در قدرت CLASH پاها و درایوهای فرکانس راه رفتن سریع آن است.

به گزارش سایت Biomimetic Millisystems آزمایشگاه ، دستگاه رباتیک " قادر به بالا رفتن از یک سطح پارچه شل در 15 سانتی متر در هر ثانیه با استفاده از یک مکانیسم ساده پنجه های غیر فعال و در هواپیما سیستم درایو پا همراه است . "

هر پا به تک موتور از طریق مجموعه ای از ارتباطات متصل می شوند.

نقطه مورد نظر طراحی مورد CLASH در این روش گرفتن و بالا رفتن از تیم ابداع ، که در آن خوشه کوچک در robit در پا گرفتن در بافت شل و اجازه صعود رباتمتمرکز شده است. الکترونیک و باتری به دم از ربات ، اضافه می کند که تعادل پیکربندی شده است.

تازه وارد CLASH متعلق به خانواده آزمایشگاه از " روبات در حرکت . " آنها را مورد ارزش سیستم های پا به جای سیستم های چرخ دار. مزایای عملکرد کلیدی در سیستم های پا است زیرا پا به طور مداوم در تماس با زمین ، که باعث می شود نمی روبات های پا بهتر قادر به عبور از زمین به چالش کشیدن ، آنها توجه داشته باشید . شاید استفاده جالب ترین ، می گویند که این محققان ، در رفتار دینامیکی مشاهده شده در طبیعت است. " بسیاری از حیوانات پا نمایشگاه به صورت پویا ، رفتار خود تثبیت شده است. به این معنا که خواص مکانیکی منفعل از سیستم ها به نحوی تنظیم شده به طور طبیعی اختلالات که ممکن است در غیر این صورت باعث رفتار ناپایدار در سیستم رد می کنند. "

در IROS 2011 ( کنفرانس بین المللی روبات های هوشمند و سیستم ) در سان فرانسیسکو : ماه گذشته تیم برکلی از P. Birkmeyer ، AG Gillies ، و RS به دلیل ترس از " صعود عمودی سست پارچه CLASH " معرفی شده اند.

کار این آزمایشگاه در CLASH هنوز انجام نداده است. بر اساس یک گزارش منتشر شده در IEEE طیف ، آنها می خواهند به CLASH به خزیدن به صورت افقی ، و آنها می خواهند CLASH به نوبه خود .

 

شارژ اتوماتیک همراه اول



تاريخ : جمعه 29 فروردين 1393برچسب:, | 23:43 | نویسنده : مهدی |

در انجمن توسعه اینتل در سان فرانسیسکو، اینتل مدیر ارشد فناوری جاستین Rattner پرده برداری از یک جفت از فن آوری از آزمایشگاههای اینتل در آینده که بسیاری از اندازه و قدرت از محدودیت های که در راه یکپارچه سازی فن آوری های رادیویی محکم تر با کامپیوتر ایستاده بود غلبه خواهد کرد و دیگر دستگاه های دیجیتال. اولین، چه اینتل خواستار "قانون رادیو مور،« یک فرستنده و گیرنده فای کامل در یک 32 نانومتری تراشه سیلیکونی در مقیاس است. دوم، به نام Rosepoint، یک سیستم بر روی یک تراشه کامل است که ادغام دو هسته پردازنده اتم با یک فرستنده و گیرنده فای دیجیتال است.

نمونه های اولیه ، که اینتل در حال کار بر روی تبدیل به محصولات، در نتیجه یک دهه از تحقیق و توسعه به فن آوری های رادیویی راه اندازی شده توسط CTO سابق پت Gelsinger (در حال حاضر مدیر عامل شرکت از VMware ) . به عنوان بخشی از یک استراتژی به نام " رادیو آزاد اینتل، " Gelsinger مجموعه هدف به " به معنای واقعی کلمه به نقطه ای که رادیو را به هر محصول ما ساخت یکپارچه دریافت کنید. "
مشکل این است که در حالی که رادیو تبدیل شده اند به طور فزاینده دیجیتال، بسیاری از اجزای مهم و یکپارچه ، به خصوص در اطراف رادیو تولید کرده اند فرکانس باقی مانده آنالوگ . " دیجیتال آنالوگ در بسیاری از مناطق فقط در مورد هر منطقه به جز رادیو پیشی گرفته است ، " Rattner در نطق اصلی خود گفت . در حالی که عناصر عقب پایان بی سیم از مدت ها قبل دیجیتالی شده است ، مدولاسیون مقابل پایان فاز ، سنتز فرکانس، و تقویت قدرت RF ، به عنوان مثال ، تا حد زیادی وابسته به قطعات آنالوگ بوده است.

موش گیر ، گفت که مسئله مطرح شده توسط آن قطعات آنالوگ است که در حالی که مولفه های دیجیتال را می توان با بهبود در سیلیکون تولید قالب کوچک ، قطعات آنالوگ نمی توانند، آنها به عنوان کوچکتر ، آنها بدتر و بدتر . Yorgos Palaskas ، رهبر پژوهش در آزمایشگاه ادغام رادیو اینتل ، گفت که به دلیل قطعات آنالوگ به طور کلی در مقیاس بزرگتر انجام خیلی بهتر است زمانی که تولید ، اجزاء آنالوگ برای فرستنده و گیرنده WiFi و تلفن های همراه " به طور معمول در FAB جداگانه ساخته شده است. "

برای غلبه بر این محدودیت به معنای تبدیل تقریبا تمام جنبه های آنالوگ رادیو به فرمت دیجیتال با ایجاد یک پردازنده تخصصی که مسئولیت رسیدگی به فیلتر کردن فرکانس و مدولاسیون وظایف . Palaskas گفت: "ما تا به حال به تجدید نظر در عملیات های رادیویی از دیدگاه های دیجیتال، و آن را به عنوان یک مشکل محاسباتی با نزدیک شدن " . " اینطور نبود که فقط تبدیل قطعات آنالوگ به معادل های دیجیتال است. در برخی موارد ما مجبور به اختراع چیزهای جدید و تجدید نظر اصول. "

برخی از قطعات در حال حاضر در یک فرم دیجیتال وجود داشته است ، اما نیاز به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. اینتل به حال تعدیل کننده های فاز دیجیتال در حال حاضر است که برای ماهواره ای و ارتباطات تلفن همراه توسعه یافته بودند ، اما آنها تنها به کار گرفته کانال های فرکانس به اندازه کافی برای ارتباطات 3G . Palaskas گفت: "ما نیاز به کانال های بسیار گسترده تر برای فای، تا 40 مگاهرتز پهنای باند " . " همچنین به برخی از دستکاری بسیار خلاق ریاضی. "

 

آموزش اینترنت همراه اول



تاريخ : جمعه 28 فروردين 1393برچسب:, | 23:54 | نویسنده : مهدی |

eggbot_narenji_ir.jpg

 

حدود 1.25-4.25 اینچ در قطر ( 3 - - 10 سانتی متر )Eggbotربات هنر منبع باز است که می تواند بر روی اشیاء کروی یا تخم مرغ شکل از به اندازه یک توپ پینگ پنگ است که از یک گریپ فروت کوچک رسم شده است. این کیت بر روی طرح اصلی توسط بروس شاپیرو ، که قدمت آن به سال 1990. نسخه ما، بر اساس " تخم مرغ ربات 2.0 ، " به روز رسانی مدرن و دوستانه، با کمک بروس و تیم او طراحی شده است.

Eggbot فوق العاده قابل تنظیم و طراحی شده است برای قرعه کشی در انواع چیزهایی که معمولا "غیر ممکن" برای چاپ در . نه فقط تخم مرغ اما توپ پینگ پنگ ، لامپ ، کدو تنبل کوچک ، و حتی چیزهایی مثل گیلاس شراب - با کمی کار می کنند. در عکس ها، شما می توانید ببینید فقط تعداد کمی از چیزهایی که شما می توانید با eggbot را : توپ باور نکردنی شخصی گلف، کریسمس زیور آلات، لامپ ، و (بله ) تخم مرغ است.


شاسی Eggbot است از الیاف شیشه سخت، ساخته شده با گرما غرق یکپارچه برای موتورهای گنجانده شده است. قلم و تخم مرغ موتورها بالا گشتاور موتور پله دقت و ساز قلم آسانسورسروو موتور آرام و قابل اعتماد است .

کیت Eggbot آسان به جمع آوری در چند ساعت است ، و تنها نیاز به یک زن و شوهر از ابزارهای اساسی مانند مینیاتور فیلیپس سر و پیچ گوشتی flathead . شما همچنین می خواهید یک کامپیوتر منطقی مدرن و با پورت USB در دسترس ( مک، ویندوز و یا لینوکس ) ، به علاوه دسترسی به اینترنت برای دانلود دستورالعمل مونتاژ و نرم افزار لازم است.

آموزش اینترنت همراه اول



تاريخ : چهار شنبه 27 فروردين 1393برچسب:, | 23:27 | نویسنده : مهدی |

 

زیراکس و مصرف کننده لزوما کلماتی را که دریافت با هم پرتاب می کرد، ولی شرکت همراه اسکنر در واقع می تواند یک خانه با برخی از پیدا کردن - ارائه آنها مایل به بخشی با 250 $ است. این منطقی سبک (تنها 22.5 اونس) است و از آن می توانید تقریبا بلافاصله پرتو هر سند شما آن را به چشم-Fi وصل دستگاه. آن را به 300 صفحه در یک شارژ زنده ماندن و پر از اسناد نگه داشتن گوشی آندروید خود را. چه چیزی آن را خاص توانایی اسکن نه تنها JPGs، اما فایلهای PDF است. شما همچنین می توانید بین JPG، سیاه و سفید PDF و یا رنگ PDF تنها با چند شیپور خاموشی یک دکمه تغییر دهید. حتی می توانید فایلهای PDF چندین صفحه ایجاد اگر شما فقط غذا یک سند دوم از طریق در عرض پنج ثانیه صورت گرفت. در اطراف به شما سلاح مخفی را کشف - شکاف کارت SD به همراه کارت Eye-Fi که PDF ایجاد پشتیبانی می کند. اتمام گالری زیر برای چند برداشت.

آموزش mms موبایل ویندوز



تاريخ : سه شنبه 26 فروردين 1393برچسب:, | 23:40 | نویسنده : مهدی |

 

 

 

قصد فیلیپ Aduatz 'در طراحی صندلی ذوب شده است به تصرف تحول گذرا در داخل یک شی مجسمه. صندلی ذوب، مناسب برای استفاده است که، مراقبت است؟ به طور کامل گردد به نظر می رسد به بیننده یا به عنوان یک صندلی جامد ذوب دور یا به عنوان یک انجماد مذاب مایع است. برای ایجاد یک توهم واقع بینانه، Aduatz انجماد مایعات و همچنین ذوب مواد جامد با مدرن نرم افزار انیمیشن 3D مطالعه قرار گرفت.

 

 

شارژ اتوماتیک همراه اول



تاريخ : دو شنبه 25 فروردين 1393برچسب:, | 23:45 | نویسنده : مهدی |

AROUND 251000000 سال پیش، بیش از 90 درصد از گونه ها در زمین به طور ناگهانی منقرض شدند. قاتل آنها ممکن است یک شهاب سنگ مخرب و یا یک فوران آتشفشانی فاجعه بار ، امامیکروب فروتن بوده است.

 

نظریه غالب این است که انقراض دسته جمعی در پایان دوره پرمین توسط فوران های آتشفشانی بیش از یک منطقه گسترده ای از آنچه در حال حاضر سیبری آغاز شد. این ، به رهبری در میان چیزهای دیگر ، به افزایش قابل توجهی در انتشار گازهای گلخانه ای .

 

اما این سناریو فقط حقایق مناسب نیست ، می گوید دانیل راتمن از موسسه تکنولوژی ماساچوست . از تجزیه و تحلیل خود را از یک نمونه رسوب پایان پرمین از چین، راتمن می گوید سطوح کربن رسید خیلی به سرعت برای فرآیندهای زمین شناسی را در محل کار باشد.

 

میکروب ها می توانند ترکیبات کربنی که به سرعت تولید ، هر چند. هنگامی که گروه راتمن تجزیه و تحلیل ژنوم Methanosarcina -methanogen مسئول بسیاری از متان biogenic امروز زمین - آنها کشف کردند که این میکروب این توانایی در حدود 231 میلیون سال پیش به دست آورد. تاریخ نزدیک است که از انقراض بود، اما به اندازه کافی نشان می دهد یک لینک نبند.

 

اما Methanosarcina نیاز به مقدار زیادی از نیکل برای تولید متان به سرعت. زمانی که تیم رفت و برگشت به هسته رسوبات آنها ، آنها کشف کردند که میزان نیکل مشخصی تقریبا دقیقا 251،000،000 سال ago - احتمالا به خاطر گدازه سیبری غنی از فلز شد. این نشان می دهد Methanosarcina بود باعث انقراض ، راتمن نشست اتحادیه ژئوفیزیک آمریکا در سانفرانسیسکو گفت: در هفته گذشته .

 

دیگر زمین شناسان باقی می ماند تا متقاعد شوند . " [ اما ] این ایده جذابی است که تکامل یک فرم زندگی جدید منجر به انقراض ، می گوید:" آنتونی Barnosky از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی . انقراض امروز از تنوع زیستی مشابه است، می گوید Barnosky ، دلیل آن است که تا حد زیادی توسط گونه های ما هدایت می شود.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول



تاريخ : یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:, | 23:46 | نویسنده : مهدی |

بازیگران اند گفت: هیچ نقش های کوچک وجود دارد. آی بی ام است به طور جدی به چالش کشیدن که بیان ، با این حال ، در حال حاضر که آن را ایجاد یک فیلم کوتاه که در آن بازیگران در واقع اتم های فردی است.

یک پسر و اتم او خواهد بود مثل هر تعداد از انیمیشن های کوتاهی عادی آن بودند برای این واقعیت است که آن را تنها قابل مشاهده است اگر شما استفاده از یک میکروسکوپ که بزرگ می شود اقدام از 100 میلیون بار . با استفاده از تکنیک های آن پس از سال ها تحقیق در ذخیره سازی داده اتمی نوردی دقیق ، آی بی ام 250 فریم استاپ موشن به تصویر می کشد یک پسر بازی با ( حیوان خانگی ؟ اسباب بازی ؟ ) اتم خود را ایجاد .

چگونه دقیقا از یک اتم در این راه دستکاری ؟ این ارزان نیست : IBM نیاز به استفاده از دو تن میکروسکوپ اسکن تونل زنی خود را ، که در عمل در منهای 450 درجه فارنهایت ، به ساقه فیلم است. این میکروسکوپ در 1 نانومتر از سطح مس ، که پس از آن می تواند جذب و جسمی حرکت هر اتم ، یک به یک به نقل مکان کرد و یک سوزن " فوق العاده تیز".


همچنین مشاهده کنید : دانشمندان ساخت ' کامل ' تنها اتم ترانزیستور
در تاریکی : علاوه بر فیلم کوتاه، IBM نیز برخی از تصاویر اتمی منحصر به فرد برای فیلم آینده پیشتازان فضا ایجاد شده است. شما می توانید تصاویر را در مقیاس نانو از آرم پیشتازان فضا ، کشتی فضایی سازمانی و سلام ولکان از طریق برنامه فیلم و یا گالری در زیر ببینید .

IBM روش اتمی دستکاری تا حدودی در دستیابی به فن آوری ذخیره سازی کارآمد تر توسعه یافته است. توانایی برای ذخیره داده ها در اتم های فردی می تواند یک روز منجر به راه حل های ذخیره سازی شدید، به طور بالقوه ذخیره سازی تمام فیلم تا کنون ساخته شده بر روی یک شی به اندازه یک ناخن انگشت ، آی بی ام می گوید .

که ، و شاید عاقبت به فیلم بینهایت کوچک آی بی ام . آنچه که باید از ویژگی های فیلم های اتمی بعدی ؟ به اشتراک گذاشتن پیشنهادات خود را در نظرات.

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

 

 



تاريخ : یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:, | 1:42 | نویسنده : مهدی |

ایستگاه های کاری می باشد به طور معمول تمرکز ما ، اما زمانی که دل نشان می دهد یک سیستم دقیق جدید است که اجازه می دهد تا چهار جوانب مثبت رسانه ها به اشتراک گذاشتن سخت افزار گرافیکی خود را در یک بار، می توانید مطمئن باشید این شرکت توجه ما . اگر IT خود را به چشمه های اصلی برای R5500 دقیق با چهار کارت Quadro 2000 کارت ، هر یک از این کارت می توانند از مزایایگرافیکی را عبور از طریق در مجازی سازی خودتان هستید؟ به ارائه مدل های 3D در سرعت های بسیار بیشتر شبیه به آنچه شما می خواهم اگر کارت Quadro نشسته بودند در PC خود را . قبل از اینکه چشم از چهار بازیکن احزاب جنگ های مدرن پس از ساعت در محل کار ، موانع ذاتی از راه دور و ماشین مجازی خود را به احتمال زیاد رد کند هر جلسه بازی . ما می خواهم اضافه کنم که کارت Quadro ، پردازنده های Xeon و 2742 $ قیمت حداقل آن پیشنهاد گران را . این شبیه سازی های مهندسی پایان خواهد خیلی سریع تر ، هر چند ، به شما وقت بیشتری برای بازی به خانه .

نمایش متن PR کامل
دل معرفی نخست چند کاربر ایستگاه کاری رک 2U برای مجازی 3D حجم کار

دل امروز اعلام کرد که در حال گسترش است راه حل های مجازی سازی مشتریان خود را با معرفی اولین مجازی ایستگاه های کاری سخت بازپرسی کردن از 2U را قادر می سازد تا چهار کاربران حرفه ای گرافیک همزمان به کار از یک ایستگاه کاری تک از تقریبا در هر نقطه. ایستگاه کاری سخت بازپرسی کردن از دقت دل R5500 اولین چهار GPU ( واحد پردازش گرافیکی ) پیکربندی که باید توسط خودتان هستید؟ با GPU تایید شده است عبور از خودتان هستید؟ XenServer ® 6 با استفاده از Citrix XenDesktop ® HDX ™ 3D Pro و به ارمغان می آورد امنیت بیشتر ، IT منابع بهینه سازی و پایان انعطاف پذیری کاربر به حجم کار با کارایی بالا. این مدل استفاده جدید برای مشتریان در حال اجرا نشدن حجم کار در 3D در مهندسی، پزشکی، رسانه ها و سرگرمی ، علمی، توسعه نرم افزار و بخش های اقتصادی و مالی در بازار به دنبال حمایت از کاربران اضافی بر روی یک ایستگاه کاری تنها طراحی شده است.

مزایای اضافی از یک ایستگاه کاری قفسه مجازی شامل توانایی برای تمرکز ، امن و مدیریت داده ها، اهرم استخر استعداد در سراسر جهان ، منابع سهم برای کاربردهای حساس بهبود هزینه ها و اجرا عملکرد است که نیاز به سیستم میزبان و اطلاعات را به در مجاورت نزدیک باشد. کاربران می توانند به قدرتمند ، قابل اعتماد و کنترل دقت دل R5500 از طریق دل و دستگاه های غیر کامپیوتری دل از جمله تین کلاینت ، لپ تاپ ها، کامپیوترهای رومیزی و یا دیگر دستگاه های تلفن همراه که دارای لود سازی Citrix گیرنده ™ ارتباط برقرار کنند.

"دقت دل R5500 ارائه می دهد که از بالاترین میزان کاربر در دسترس است بر روی پلت فرم گواهی XenServer برای XenDesktop HDX 3D نرم افزار ، با چهار کاربران همزمان در میزبان ، گفت:" درک Thorslund ، مدیر مدیریت محصول، تکنولوژی HDX در خودتان هستید . " این باعث می شود آن را به یک گزینه بسیار جذاب را برای مشتریان به دنبال ارائه پایان بالا گرافیک حرفه ای 3D در حالی که در مرکز داده ها حفظ مالکیت معنوی خود را امن است. "

از Citrix XenServer با HDX 3D نرم افزار را قادر می سازد محیط زیست ایستگاه کاری مجازی با یک کارت گرافیک گسسته اختصاصی هر کاربر و یا ماشین مجازی. کارت گرافیک اختصاصی را فراهم می کند که کاربر با دسترسی کامل به کارت گرافیکی در یک محیط مجازی . کاربران می توانند خود را به دقت دل R5500 با چهار تا NVIDIA کارت Quadro ® 2000 کارت گرافیک اواسط محدوده با دیگر بالا پایان NVIDIA کارت Quadro کارت گرافیک به زودی در دسترس پیکربندی ، . 2U ایستگاه کاری سخت بازپرسی کردن از دل ارائه می دهد صنعت اسلات اتوبوس استاندارد با گزینه های از تا پنج تمام قد و PCIe تمام طول شکاف ، و گرافیک استاندارد صنعتی و کارت های محاسبه GPU از جمله ، جدید ترین NVIDIA کارت Quadro و NVIDIA تسلا ® راه حل .

" این قفسه جدید پیکربندی ایستگاه های کاری از دل فراهم می کند طراحان و مهندسان با گزینه عملکرد دسکتاپ مجازی منحصر به فرد ، گفت:" جف براون، مدیر کلی، راه حل گروه های حرفه ای، NVIDIA . " R5500 دل طراحی شده توسط NVIDIA کارت Quadro GPU ها می دهد این کاربرانفرصتی برای تجربه قدرت کامل از بالا پایان اپنجیال ، X مستقیم و برنامه های کاربردی CUDA در کوچک فرم فاکتور ، محیط دسکتاپ مجازی . "

علاوه بر بالا پایان پشتیبانی از گرافیک،R5500 مقیاس پذیری کامل و عملکرد قدرتمند از بالا پایان ایستگاه های کاری برج دل در فاکتور فرم 2U فراهم می کند . این هدف طراحی شده برای حرفه ای ها که محاسبه و گرافیک حجم کار فشرده اجرا کنید و نیاز به عملکرد فوق العاده با قابلیت کنترل از راه دور است . این ارائه می دهد عملکرد بالا پردازنده های Xeon اینتل با ظرفیت حافظه تا 192GB ¹ و اسلات GPU دو وسیعی است که مقیاس تا 450 وات ، تا شش 2.5 اینچی هاردهای SAS یا پنج SATA هاردهای .

" ما در حال کار نزدیک با Citrix و NVIDIA به فعال کردن مدل های استفاده جدید برای رسیدگی به نیازهای مشتریان ایستگاه های کاری ما ، گفت:" Efrain Rovira ، مدیر اجرایی ایستگاه های کاری دقت دل . " این صنعت برای اولین بار چهار GPU صدور گواهینامه XenServer ارائه می شود افزایش بهره وری و انعطاف پذیری را به مشتریان خود ، و آن را به لیستی از نوآوری های ما به صنعت ایستگاه های کاریمعرفی کرده ایم اضافه می کند . "

دسترسی

از Citrix XenServer با GPU عبور از طریق در دسترس است در سراسر جهان از طریق Citrix و دل S & P. قیمت شروع برای دقت دل R5500 $ 2،742 USD است .

مشاهده دل در NVIDIA کنفرانس فناوری GPU در غرفه # 17 و # 18 این هفته به دیدن ایستگاه کاری دقت دل R5500 و کسب اطلاعات بیشتر در مورد جدید از Citrix XenServer GPU عبور از طریق صدور گواهینامه .

آموزش mms موبایل ویندوز



تاريخ : جمعه 22 فروردين 1393برچسب:, | 23:50 | نویسنده : مهدی |

محققان در دانشگاه کالیفرنیا، سانتا باربارا ، تبدیل شده اند برای اولین بار به ترکیب یک پردازشگر کوانتومی با حافظه است که می تواند برای ذخیره دستورالعمل ها و داده ها استفاده می شود. این دستاورد در محاسبات کوانتومی تکرار یک نقطه عطف مشابه در طراحی کامپیوتر های معمولی از از 1940s .

اگر چه محاسبات کوانتومی در حال حاضر بیشتر یک موضوع تحقیق ، در آن است از وعده کامپیوتر به مراتب بیشتر قادر نسبت به کسانی که ما امروز استفاده کنید. قدرت رایانه های کوانتومی از نسخه خود را از اصلی ترین واحد محاسبات ، بیت می آید . در یک کامپیوتر معمولی ، یک بیت می تواند در هر زمان نشان دادن یا 1 یا 0 . با تشکر از خصلت از مکانیک کوانتومی، معادل آن در یک کامپیوتر کوانتومی ، یک کیوبیت ، میتواند هر دو ارزش در یک بار نشان دهند. هنگامی که کوبیت در چنین " انطباق " دولت با هم کار کنند ، آنها می توانند به صورت تصاعدی اطلاعات بیشتر از همان تعداد بیت به طور منظم کار در . در نتیجه، کامپیوتر های کوانتومی باید قادر به شکست دادن رمز نگاری است که امروز نشکن در عمل و انجام شبیه سازی های بسیار پیچیده باشد.

لینک کردن یک پردازنده و عناصر حافظه به ارمغان می آورد چنین برنامه های کاربردی و نزدیک ، به این دلیل که باید آن را عملی تر برای کنترل و برنامه ریزی یک کامپیوتر کوانتومی می تواند انجام دهد را ، می گوید: ماتئو Mariantoni ، که منجر به پروژه، که بخشی از یک برنامه گسترده تر در UCSB به رهبری جان Martinis و اندرو Cleland .

این تحقیقات به تصویب رسید به عنوان شناخته شده فون نویمان معماری به نام بعد از جان فون نویمان ، که ایده ساخت رایانه که ترکیب پردازنده و حافظه پیشگام . قبل از اولین طرح های فون نویمان در اواخر 1940s ساخته شد ، کامپیوتر را می توان تنها با لحاظ جسمی آنها را مجدد برنامه ریزی . "هر کامپیوتر که ما در زندگی روزمره ما استفاده بر روی معماری von Neumann بر اساس ، و ما معادل مکانیک کوانتومی ایجاد کرده اند ، می گوید:" Mariantoni .

تنها سیستم محاسبات کوانتومی در دسترس برای خرید قیمت 10 دلار میلیون فاقد حافظه و کار می کند مانند یک کامپیوتر از قبل فون نویمان .

کوبیت ها را می توان در روش های گوناگون ، مانند یونهای تعلیق و یا اتم ها در میدان های مغناطیسی ساخته شده است. گروه UCSB البته آنهایی که باید تقریبا به صفر مطلق سرد به آنها را ابر رسانا و رفتار کوانتومی خود را فعال مورد استفاده قرار مدارهای الکتریکی معمولی بیشتر، . آنها را می توان با روش تراشه ساخت استفاده شده برای کامپیوترهای معمولی ساخته شده است. Mariantoni می گوید که با استفاده از مدار ابررسانا اجازه این تیم به جای کوبیت و عناصر حافظه نزدیک به هم روی یک تراشه کوچک ، ساخته شده است که امکان طراحی جدید فون نویمان ، الهام گرفته است.

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : سه شنبه 19 فروردين 1393برچسب:, | 23:52 | نویسنده : مهدی |

 

 

اگر شما می توانید به موسیقی از طریق هدست بدون قرار دادن هر چیزی به داخل یا بر کانال گوش خود را گوش دهید ؟

این برای تلفن های موبایل ضد شهودی ، اما در اینجا یک مفهوم است که آزاد می گذارد گوش خود را انتخاب کنید تا سر و صدای محیط در حالی که شما به آهنگ های مورد علاقه خود را شیار است.

باند صدا هدست بی سیم که دور کند با بلندگو و صدایی سطح از طریق یک باند ارتعاشی است که نشسته است در پشت گوش خود را است .

من می توانم از دلایل بسیاری همین دلیل من می خواهم به خندق از earbuds من ( سیم درهم بزرگترین است ) فکر می کنم، و باند صدا وعده صدا روشن و بدون بدون هیچ زحمتی از قرار دادن چیزی در گوش شما و گرفتن آن را، دوباره و دوباره .

داستان های مرتبط

دریافت مغز خود را در شکل با هدست Emotiv بینش
وسوسه مصرف مواد توجه ؟ روشن کردن سر با این گوشواره ویدیو
چوب پنبه بطری را بر داشتن موسیقی محیط و ضربه با بطری صدا
قطره چکان را بر روی پشت گوش قلاب و با هم در یک فوب در پشت گردن که دارای دکمه برای تنظیم حجم و یا پاسخ دادن به یک تماس تلفنی از طریق لینک بلوتوث گوشی های هوشمند بپیوندید.

هدست تولید صدا در طیف وسیعی از 86Hz تا 20،000 هرتز و دارای یک تقویت کننده باس . اتمام تص زیر نشان میدهد که چگونه صدا سطح کار می کند.

با بیش از 400،000 دلار کمک را داده است، منافع قابل توجهی در باند صدا وجود دارد. هدف کشش است که مواجه شد به معنای آن خواهد شد نیز به عنوان یک هدست سیمی موجود، صرفه جویی در باتری، از طریق یک جک 3.5 میلی متر است.

باند صدا که ارزش خرده فروشی 189 $ وقتی که راه اندازی شد، اما هنوز برای 135 $ ارائه شده است. اتمام جزئیات حمایت کنید.

آیا شما ترجیح می دهید خاموش کردن صداهای خارجی در حالی که گوش دادن به موسیقی ؟ آیا شما راه رفتن در اطراف با پوشیدن یکی از این ؟

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

 



تاريخ : سه شنبه 19 فروردين 1393برچسب:, | 1:13 | نویسنده : مهدی |

تولید انرژی (با استفاده از منابع مانند زغال سنگ، انرژی خورشیدی، باد، و غیره) و ذخیره سازی انرژی (مانند باتری): فن آوری های انرژی تجدید پذیر به طور کلی از دو فرآیند مجزا تشکیل شده است. این دو فرایند همیشه از طریق دو واحد جداگانه انجام شود، با اولین فرآیند تبدیل شکل اصلی از انرژی به برق، و فرایند دوم تبدیل الکتریسیته به انرژی شیمیایی. در حال حاضر برای اولین بار، مهندسان نشان داده است که انرژی را می توان تولید و ذخیره شده در یک دستگاه واحد که انرژی مکانیکی را به طور مستقیم به انرژی شیمیایی تبدیل، دور زدن مرحله میانی از تولید برق. این دستگاه اساسا به عنوان یک واحد ترکیبی ژنراتور باتری، یا به عبارت دیگر، یک سلول قدرت خود کار عمل می کند.

محققان ، XINYU ژو ، Sihong وانگ ، Wenxi گوا ، یان ژانگ ، و زونگ لین وانگ از موسسه فناوری جورجیا در آتلانتا، جورجیا ، مطالعه خود را در ترکیب تولید انرژی و ذخیره سازی در یک واحد منفرد در شماره اخیر منتشر شده اند نانو نامه .
" این یک پروژه است که یک رویکرد جدید در فن آوری باتری است که اساسا در علم جدید معرفی شده است ، " زونگ لین وانگ Phys.org گفت . " این یک برنامه کلی و گسترده به دلیل آن است که یک واحد است که نه تنها انرژی برداشت بلکه آن را ذخیره می کند. این یک هواپیمای جت به دیوار منبع DC ثابت نیاز به شارژ باتری می گردد. این است که عمدتا برای رانندگی کوچک، لوازم الکترونیکی قابل حمل مورد استفاده قرار گیرد . "
برای ساخت سلول قدرت خود شارژ ، محققان با یک باتری لیتیوم یون سکه از نوع آغاز شده و به جای جدا پلی اتیلنکه به طور معمول دو الکترود با فیلم PVDF جدا می کند. به عنوان یک ماده پیزوالکتریک ، فیلم PVDF تولید یک بار در زمانی که تحتاسترس استفاده شود. از آنجا که موقعیت خود را بین الکترودهای باتری ، فیلم PVDFباعث می شود یون لیتیوم مثبت به از کاتد مهاجرت به آند به منظور حفظ تعادل بار در سراسر باتری . این فرایند مهاجرت یون به اتهام باتری بدون نیاز به هر گونه منبع ولتاژ خارجی؛ از جدا PVDF فراهم می کند ولتاژ یا اختلاف پتانسیل بین الکترودها ، باتری است که در اصل خود شارژ .

آموزش اینترنت همراه اول

 



تاريخ : یک شنبه 17 فروردين 1393برچسب:, | 23:52 | نویسنده : مهدی |

محققان در دانشگاه نیو ساوت ولز نوع جدیدی از ساعت اتمی که مدار نوترون یک اتم به جای مسیر پرواز الکترون را اندازه گیری را توسعه داده اند. این روش ظاهرا تا 19 رقم اعشار دقیق است، با چندین لیزر انتقال الکترون در یک روش خاص، اجازه می دهد پروفسور Victor Flambaum برای اندازه گیری "آونگ" حرکت نوترون. این ظاهرا تا 100 برابر دقیق تر از پیشینیان خود نزدیک - همه با هیچ انجماد نقش دارد. این ساعتهای اتمی موجود ممکن است دقیق فراتر از 100 میلیون سال است، اما برای این نسل جدیدی از زمان گیری بیش از حد دقیق، شما فقط نیاز به تنظیم مجدد ساعت یک بار در هر 14 میلیارد سال است. و ما هیچ ایده چگونه آنها محاسبه شده است که.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : شنبه 16 فروردين 1393برچسب:, | 23:46 | نویسنده : مهدی |

 

کشف شده توسط حادثه،به طور طبیعی اتفاق می افتد و نگهدارنده bisin را می توان به مواد غذایی ما تزریق به محض بلند شدن انگشت شست از تنظیم کننده . و سپس، می شود، نیازی به انداختن مواد غذایی ، به عنوان نگهداری شده است سال های طولانی مدت وجود دارد.

به نظر می رسد ترسناک مسائل و دقیقا مخالف انقلاب آلی است که از طریق سوپر مارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی در نوردید. در حال حاضر ثبت اختراع ، Bisin های میکروبیولوژی در دانشگاه مینه سوتا کشف شد ، و ظاهرا امن به مصرف است . بر خلاف که هفتهای گلدان از ماست که شده رفتن آبی در گوشه ای از یخچال شما . اما اگر bisin واقعادر آینده در شکم ما! ، پس از آن هیچ ترس از خوردن غذا است که عمر مفید آن تمام شده وجود دارد، آن را به عنوان بنا به گزارش ها از باکتری ها را می کشد و مانع از اشریشیا کلی، سالمونلا و لیستریا از رشد .

این می تواند خبر خوبی برای زنان باردار و نوزادان ، به عنوان لیستریا ، در حالی که نادر است، به خصوص با حدود 500 نفر در هر سال در حال مرگ در ایالات متحده به تنهایی کشنده باشد. موجود در لبنیات و محصولات گوشت ، آن را نیز یکی از دلایل زنان باردار گفت: برای جلوگیری از خوردن پنیر نرم .

دلایل آشکار که چرا این ماده نگهدارنده برای تلفن های موبایل بسیار جذاب وجود دارد. ما می خواهم که برای خرید مواد غذایی کمتر ، در نتیجه صرفه جویی در پول ، و خطر ابتلا به بیماری های پیمانکاری خواهد بود کاهش . اما چرا آن را به من ترک احساس سرد شود؟ هیچ چیز ضربان مواد غذایی تازه ، و من شک هر کسی قادر خواهد بود تا بیش از بلوک های روانی از نوشیدن شیر است که در یخچال به مدت سه ماه بوده است دریافت کنید. اما آن را به عنوان انتظار می رود که به صورت تجاری توسط سازندگان مواد غذایی در سه سال آینده مورد استفاده قرار گیرد ، ما مقدار زیادی از زمان به کار تا طعم مواد غذایی مصنوعی کردم ، گمان می کنم

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : جمعه 15 فروردين 1393برچسب:, | 23:48 | نویسنده : مهدی |

در تلاش برای شبیه سازی مغز انسان، IBM یک کامپیوتر ارائه می شود که قدرت و خنک کننده از طریق سیستم مایع همان ایجاد کرده است.

آی بی ام اعلام کرده است نمونه اولیه رایانه جدید است که سرد و پیگیری از طریق یک مایع الکترولیت، یک نوع خون الکترونیکی می شود. این سیستم، به نام "جریان اکسیداسیون و کاهش" با هدف شبیه سازی مغز انسان و کامپیوتر کارآمد تر. هدف نهایی IBM با این سیستم است برای قرار دادن یک کامپیوتر پتافلاپ، در حال حاضر به اندازه نصف یک زمین فوتبال، به یک PC رومیزی در سال 2060.

دکتر برونو میشل، که با دکتر پاتریک Ruch سیستم در زوریخ demoed، قرار می دهد جلو، هدف بلند پروازانه: "ما می خواهیم به جا یک ابر رایانه در داخل یک حبه قند. برای انجام این کار، ما نیاز به یک تغییر پارادایم در الکترونیک، ما نیاز به مغز ما انگیزه می شود. مغز انسان امروز 10،000 بار متراکم تر و کارآمد تر از هر کامپیوتر می باشد. "

برای، در نظر بگیرید کامپیوتر فوق العاده واتسون IBM است. آن را در یک بازی از خطر صورت گرفت و در حالی که آن را مورد استفاده 85000 وات را به شرکت در بازی نشان می دهد، رقبای انسانی خود ساخته شده با 20 وات انجام دهد.

مغز انسان چگونه است، کارآمد می باشد؟ میشل توضیح می دهد: "مغز انسان است 10000 برابر بیشتر متراکم و کارآمد تر از هر کامپیوتر است. این ممکن است به دلیل آن را با استفاده از تنها یک - بسیار کارآمد - شبکه ای از مویرگ ها و عروق خونی برای انتقال گرما و انرژی - همه در همان زمان "

شارژ مستقیم همراه اول

 

 

 



تاريخ : جمعه 15 فروردين 1393برچسب:, | 2:8 | نویسنده : مهدی |

jelfinlead-narenji_ir.jpg

برخی می خواستند به تماس Jelfin توپ شکل موس crapgadget، اما این تا زمانی که دست خود را در اطراف موس کروی پیچیده می شود. نمی توان گفت Jelfin بهترین موس در جهان است و یا این که آن را می سازد که شما در مورد خود را ماوس مشکلات را فراموش کرده ام - که اگر شما حتی تا کنون آنها را به حال - اما ژل تحت پوشش توپ رو راحت است. در ابتدا کمی عجیب و غریب بود به حرکت به مک بوک طرفدار دسکتاپ 13 ما با یک توپ در دست است، اما ما از آن آویزان است. اما در حالی که ما دوست داریم احساس از دکمه ها، که با خطوط ژل مطرح تمایز، آنها انجام می دهند به اندازه کافی نیست و ما تا به حال به فشار بیش از حد سخت را دوبار کلیک کنید. ما همچنین در حال هیجان زده نیست که یک بند آن سفید بلند USB، یا. شانس شما است بهتر است با لاجیتک برای بهره وری واقعی مناسب است، اما ما با استفاده از یک توپ به عنوان یک موس بیشتر از ما همیشه می تواند تصور لذت ببرید.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : چهار شنبه 13 فروردين 1393برچسب:, | 19:6 | نویسنده : مهدی |

 

 

به technophiles ، ممکن است به نظر می رسد عجیب و غریب به مردم همیشه در حال تماشای تلویزیون بیشتر از آنها در وب surfed فکر می کنم . اما آمار نشان دهنده یک تغییر بزرگ برای کشور بزرگ ، این سال برای اولین بار در مطالعه فورستر را که مردم به طور مساوی هزینه های زمان بر روی دو فعالیت گزارش کرده اند - 13 ساعت در هفته .

و این دلیل است که مردم به صرف وقت کمتر به تماشای تلویزیون نیست، تعداد کسانی که در مورد همان باقی مانده است. این به دلیل استفاده از اینترنت شده است به طور چشمگیری افزایش یافته است - در پنج سال گذشته 121 ٪ . بنابراین آنچه که مردم انجام می دهند کمتر می باشد ؟ گوش دادن به رادیو و خواندن چیزهایی مانند روزنامه ها و مجلات آنلاین ، با توجه به نظر سنجی . ( ما در شماره حدس می زنم آنها ممکن است به صرف وقت کمتر انجام کارهای دیگر نیز ، مانند " بیرون رفتن . " )

تجارت الکترونیک و شبکه های اجتماعی را دیده اند، بزرگترین افزایش محبوبیت از سال 2007 ، بررسی بیش از 40،000 نفر را نشان داد. سه سال پیش، تنها در حدود یک سوم از آمریکایی ها خرید آنلاین شدند ، و در حال حاضر نزدیک به دو سوم می باشد. تنها در حدود 35 ٪ از مردم بازدید سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک به طور منظم ، اما از 15 ٪ در سال 2007.

همانطور که برای تمام ابزار که بزرگترین وزوز در جهان فن آوری تولید کرده اند - خدمات میکروبلاگینگ مانند توییتر و جریان های رادیویی مانند پاندورا - خب، کسانی که نه کاملا در میان توده ها گرفتار . حتی خواندن وبلاگ چیزی تنها 18 درصد از مردم در این نظرسنجی را انجام داده است .

" واقعیت این است که این فعالیت ها هرگز به درخواست جمعی از چیزی مانند ایمیل ، باید " است که 92٪ از مردم استفاده می شود، می نویسد: محقق ژاکلین اندرسون در گزارش . نظریه او این است که مردم به احتمال زیاد به اتخاذ فن آوری است که پر نیاز عمومی و متناسب به راحتی با دیگر چیزهایی که آنها به هر حال انجام شد.

خوانندگان ، شما چه فکر میکنید ؟ چه چیزی شما را صرف بیشتر وقت - تماشای تلویزیون و یا با استفاده از اینترنت ؟ و فن آوری های جدید خواهد بود به احتمال زیاد برای گرفتن در با آمریکایی به طور متوسط ​​؟

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 13:8 | نویسنده : مهدی |

 

به طور معمول، اگر مردی بزرگ در مورد ساخت یک رآکتور گداخت و می خواهد خود را 13 ساله به اویختن در گاراژ خود را، انتظار می رود که شما را به لبخند، پشت دور به آرامی، و شاید هشدار به مقامات. اما، اگر آن مرد مدیر برنامه مایکروسافت کارل Greninger است نیازی به اجرا وجود دارد.متعصب علوم استخدام یک تیم از نوجوانان، را از سن 13، و کار با آنها را برای ساخت یک فرانس وورس-هرش Fusor - (نسبتا) راکتور هسته ای ساده است که با هم خرد اتم ها و تولید نوترون. چک کردن نزدیک به 20 دقیقه ویدیو پس از آن به تماشای یک دسته از بچه های مدرسه بالا تولید توپ رو از پلاسمای یونیزه بود. و به فکر می کنم، همه که در گاراژ خود است که '65 موستانگ شما قسم می خورم تو می خواهی بازگرداندن یک روز.

 

آموزش اینترنت همراه اول

 



تاريخ : شنبه 9 فروردين 1393برچسب:, | 23:43 | نویسنده : مهدی |

 

 

طراحی از ایده های مهندسی است که به بازسازی رایانه های شخصی ، آی بی ام و دو دانشگاه سوئیس با استفاده از حافظه فلش به منظور بهبود عملکرد از یک ابر رایانه طراحی شده برای شبیه سازی یک مغز واقعی موش.

اما حافظه بسیار بیشتری فلش از شما در آخرین لپ تاپ پیدا کردن وجود دارد.

درایو حالت جامدPC ممکن است با چیزی شبیه به 128GB به 512GB حافظه فلش است. نسخه ویژه به روز رسانی این پروژه ماوس مغز یک ابرکامپیوتر ژن آبی / Q 250 به 1000 برابر حافظه های فلش - 128 ترابایت .

این پروژه ابر رایانه ها ، در رابطه با اکول پلی تکنیک Federale د لوزان ( EPFL ) و Eidgenoessische Technische هوخشوله زوریخ ( ETH زوریخ ) ، با هدف مدل 70 میلیون یا بیشتر سلول های عصبی را که مغز یک موش را تشکیل می دهند . کار با پروژه blue brain و پروژه مغز انسان اتحادیه اروپا dovetails .

آی بی ام توسعه در رابطه با ابر کنفرانس بین المللی 2013 طول می کشد که هفته آینده در لایپزیک، آلمان اعلام کرد . فلیکس Schürmann ، مدیر کل پروژه مغز آبی، برنامه ریزی شده است به ارائه نتایج در نشان می دهد.

حافظه فلش ارزان تر ، وسیع تر و آهسته تر از DRAM ، نوع حافظه استفاده می شود برای ذخیره اطلاعات است که یک پردازنده کامپیوتر به عاجلانه است . حافظه فلش نیز سریع تر اما از ذخیره سازی دیسک سخت گران تر است . به همین دلیل ، اغلب اشغال لایه میانی بین دیسک های سخت و DRAM ( حافظه با دسترسی تصادفی پویا ) در سلسله مراتب حافظه است.

" دلایل اصلی هر دو هزینه و سرعت ، گفت:" الساندرو Curioni دانشمند محاسباتی تحقیقات IBM از تصمیم به استفاده از حافظه های فلش . " شبیه سازی تفصیلی مغز به ویژه نیازهای منحصر به فرد است که آن را مطلوب به استفاده از نسبت های مختلف از محاسبه [ قدرت ] به حافظه [ ظرفیت ] از سیستم امروز است. "

Curioni گفت که حافظه های فلش خواهد انواع اطلاعات ، از جمله اطلاعات از مغز موشکه مورد مطالعه ، نتایج شبیه سازی که در انتظار تجزیه و تحلیل بیشتر ، و داده های ایستگاه بازرسی برای پیگیری آنچه در حال انجام در شبیه سازی را ذخیره کنید.

حافظه فلش در رایانه های شخصی امروز است که معمولا با رابط SATA استفاده می شود به قلاب تا دیسک های سخت متصل است ، اما جدید اپل مک نرم افزار قرار می دهد حافظه فلش یک گام به پردازنده نزدیک تر با متصل کردن آن را با رابط PCI اکسپرس . IBM نمی گویند چگونه آن را اتصال حافظه فلش خود را ، با استناد به " بحث های ثبت اختراع ، " اما گفته است که "عمیقا تعبیه شده است. "

دانشمندان کامپیوتر به مدت طولانی در مغز برای الهام ، و در دهه های اخیر ، یکی از راه هایی است که در شبکه های عصبی خود یادگیری است که در برخی از روش های مانند پرتکاپو نورون به هم پیوستهمغز رفتار بوده است. پروژه blue brain ، هر چند ، یک شبکه عصبی نیست. IBM گفت ، در عوض ، به دنبال آن برای شبیه سازی واقعیت فیزیکی از سلول های عصبی واقعی ، از جمله شکل خود را ، اندازه، و رفتار الکتریکی .

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 

 

 



تاريخ : شنبه 9 فروردين 1393برچسب:, | 2:28 | نویسنده : مهدی |

 

پیانیست بازی می کند مجموعه ای از یادداشت ها، و زن آنها را بر روی یک سیستم کامپیوتری موسیقی منعکس . زن در ادامه به بازی یک ملودی ساده ساز بیش از یک مسیر حمایت لوپ . این کار مانند بسیاری از چالش های موسیقی صدا نیست - جز این که زن پس از یک سکته مغزی فلج ، و تنها می تواند چشم، صورت و حرکات سر کمی را . او در حال ساخت موسیقی کاملا با فکر کردن .

این یک آزمایش از یک سیستم کامپیوتری ، موسیقی است که به طور مستقیم در تعامل با مغز کاربر، پس از چیدن تا پیامهای الکتریکی کوچکی از سلول های عصبی است . این دستگاه ، توسعه یافته توسط آهنگساز و متخصص کامپیوتر ، موسیقی ادواردو میراندا از دانشگاه پلیموت ، انگلستان، همکاری با دانشمندان کامپیوتر در دانشگاه اسکس، در نهایت باید کمک به معلولان جسمی شدید، ناشی از آسیب های مغزی یا نخاعی ، برای به عنوان مثال، به موسیقی برای اهداف تفریحی یا درمانی . این یافته ها به صورت آنلاین در مجله موسیقی و Medicine1 منتشر شده است.

" این خیابان جالب توجه است، و ممکن است بسیار مفید برای بیماران ، می گوید:" راینر Goebel ، عصب شناسی در دانشگاه ماستریخت در هلند که در واسط مغز کامپیوتر کار می کند.

استفاده درمانی

شواهد نشان می دهد که شرکت های موسیقی می تواند برای افراد مبتلا به بیماری های عصبی مانند زوال عقل و بیماری پارکینسون مفید است. اما افرادی که تقریبا هیچ حرکت عضله به طور عمومی از جمله مزایای حذف شده و می تواند موسیقی را تنها از طریق گوش دادن منفعل لذت ببرید.

توسعه رابط مغز و کامپیوتر ( BCI که ) که کاربران را قادر به کنترل عملکرد کامپیوتر توسط ذهن به تنهایی ارائه امکانات جدید برای این افراد ( ببینید روانی پینگ پنگ می تواند paraplegics کمک ) . به طور کلی ، این رابط بر توان کاربر را به یاد بگیرند که چگونه به خود القاء حالات ذهنی خاصی است که می تواند توسط فن آوری های مغز ، اسکن شناسایی شده تکیه می کنند.

میراندا و همکاران خود استفاده کرده اند و یکی از قدیمی ترین این سیستم ها : الکتروانسفالوگرافی ( EEG ) ، که در آن برق در جمجمه انتخاب کنید تا سیگنال های عصبی ضعف می کند . سیگنال EEG را می توان به سرعت پردازش ، اجازه می دهد زمان پاسخ سریع، و ابزار ارزان تر و قابل حمل تر از روش های مغز اسکن مانند MRI و CT اسکن پوزیترون انتشار است .

تلاش های قبلی با استفاده از BCI که در حال حرکت آیکون های روی صفحه نمایش کامپیوتر مانند نشانگر متمرکز شده است، اما تیم میراندا را به دنبال دستیابی به بسیار پیچیده تر کار کاربران را قادر به بازی و ساختن آهنگ . میراندا می گوید که او برای اولین بار از زمینه آن در حال ظهور از BCI که آگاهی بیشتری نسبت به یک دهه پیش در حالی که تحقیق در مورد چگونگی ساخت موسیقی با استفاده از امواج مغزی شد. "زمانی که من پتانسیلBCI موسیقی برای رفاه ازکارافتاده متوجه شدم، " او می گوید ، " من می توانم این ایده را ترک کنید به تنهایی در حال حاضر من می توانم این کار از فعالیت های من به عنوان یک آهنگساز جدا نیست . "

ترفند این است برای آموزش کاربر چگونه به شریک سیگنال های خاص مغز با وظایف خاص با ارائه یک محرک تکرار - شنیداری ، بصری یا لمسی - و گرفتن کاربر به بر روی آن تمرکز می کنند. این یک الگوی قابل تشخیص مشخص در سیگنال EEG ای. میراندا و همکارانش نشان می دهد چندین رایانه ای ' دکمه ' بر روی صفحه نمایش کامپیوتر، که هر ماشه رویداد موسیقی . کاربران فشار یک دکمه تنها با توجه خود را معطوف به آن است.

به عنوان مثال، یک دکمه می تواند مورد استفاده برای تولید یک ملودی از مجموعه ای از پیش انتخاب شده از یادداشت ها. کاربر می تواند از شدت سیگنال های کنترل را تغییر دهید - چگونه ' سخت' دکمه فشار داده شده است - با تغییر شدت توجه، و در نتیجه به آنها بصری به عنوان یک تغییر در اندازه دکمه را تغذیه می کند. به این ترتیب، هر یک از چندین یادداشت ها را می توان با ذهنی تغییر شدت فشار انتخاب شده است.

با کمی تمرین ، این اجازه می دهد تا به کاربران برای ایجاد یک ملودی به عنوان اگر آنها انتخاب کلید بر روی یک پیانو شد. و ، به عنوان با نواختن یک ساز ، می گویند محققان ، «هرچه بیشتر تمرینبهتر می شود" .

برگشت در کنترل

محققان سیستم خود را در یک بیمار دختر است که ، در بیمارستان سلطنتی برای مغز و اعصاب ناتوانی در لندن قفل شده است ، در سندرم ، یک شکل از فلج تقریبا کل ناشی از ضایعات مغزی trialled . در یک جلسه دو ساعته ، او از آن آویزان سیستم و در نهایت به همراه آهنگ پشتوانه بازی می کرد. او گزارش داد که " آن بزرگ بود برای کنترل کردن دوباره " .

تبلیغات
Goebel اشاره می کند که بیمار باید قادر به کنترل حرکات چشم خود را، که مردم با کل قفل شده است ، در سندرم نمی تواند. در این موارد جزئی ، او می گوید ، "یکی می تواند معمولا زل زل نگاه کردن به طور مستقیم برای دستگاه های کنترل ، به جای یک سیستم EEG استفاده از" . اما میراندا اشاره می کند که چشم زل زده به تنهایی تغییرات در شدت سیگنال اجازه نمی دهد. " درون به موضوع نگاه چشم است قابل مقایسه با یک انتخاب کنید ، " او می گوید. " سیستم ما اضافه می کند یکی دیگر از ابعاد است که به شدت از انتخاب. که برای سیستم موسیقی ما حیاتی است. "

میراندا می گوید که اگر چه افزایش پیچیدگی وظایف موسیقی است یک اولویت نیست، موسیقی درمانی پیشنهاد کرده اند آن بهتر خواهد بود اگر سیستم بیشتر شبیه به یک آلت موسیقی بود - به عنوان مثال، با یک رابط که به نظر می رسد مانند یک صفحه کلید پیانو. او اذعان می کند که از آن آسان است برای بالا بردن تعداد دکمه یا کلید فراتر از چهار ، اما با اعتماد به نفس که "ما وجود دارد در نهایت خواهد شد " است .

"چیزی که فلش نیازی به بر روی صفحه نمایش کامپیوتر می شود ، " او می گوید. این می تواند ، به عنوان مثال، یک صفحه کلید الکترونیکی فیزیکی با دیود ساطع نور بر روی کلید . "شما می توانید آن را با خیره شدن به کلید های بازی ، " او می گوید.

 

آموزش mms همراه اول

 



تاريخ : جمعه 8 فروردين 1393برچسب:, | 1:55 | نویسنده : مهدی |

evergreen.jpg

 

در همیشه سبز تست محدودیت های همگرایی صبح امروز با ¥ خود را جدید 3،499 ($ 33) نابغه ناوبر 365 ماوس. این یک موس لیزری 1600/800dpi است و شما آن را حدس زده، گیم پد همه در یک بسته تنها پیچیده می شود. که هیچ کدام از ما کار می کند و همچنین به یک جفت ابزار اختصاصی مشکوک. نگاه کنید، ما ممکن است از انتخاب شما برای این ماوس را تایید، اما ما به مرگ برای راست خود را به آن را انتخاب کنید مبارزه کنند. خوب، شاید نه این بار.

آموزش mms همراه اول

 



تاريخ : سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, | 20:20 | نویسنده : مهدی |

IBMو Astron ، یک سازمان نجوم هلند ، برنامه ریزی برای توسعه یک سیستم کامپیوتری exascale است که ستون فقرات از بزرگترین و حساس ترین تلسکوپ رادیویی را تشکیل می دهند .

این سیستم exascale خواهد شد برای استفاده از کم قدرت طراحی شده و پلاگین را به بین المللی آرایه کیلومتر مربع ( SKA ) . SKA خواهد شد با کمک از ستاره شناسان بیش از 20 کشور ساخته شده است. این تلسکوپ خواهد میلیون ها نفر از آنتن و یک منطقه مجموعه ای از حدود یک کیلومتر مربع است. SKA نیز قادر به اسکن عرض قاره ایالات متحده خواهد بود .

در زیر 5 سال ، 32900000 € (43.9 میلیون دلار) معامله ، دو گروه را از مرکز Astron و آی بی ام برای فناوری Exascale ساخت . این تلسکوپ ، به دلیل در 2024 ، به پردازش اسب بخار است که در تاریخ همتراز با چند میلیون نفر از سریع ترین رایانه های امروزی می شود نیاز دارند. این پروژه توسط استان درنته ، هلند، و وزارت امور اقتصادی ، کشاورزی و نوآوری ( EL & I ) تامین می شود. Astron ( کوتاه را برای موسسه هلند برای رادیو نجوم ) و IBM قبل بر روی ابرکامپیوتر ژن آبی ، که به تجزیه و تحلیل داده ها از آرایه ای با فرکانس پایین Astron همکاری کرده اند.

آموزش کارت شارژ همراه اول



تاريخ : دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:, | 22:40 | نویسنده : مهدی |

باتری های لیتیوم بسیار غالبا قدرت ابزارهای ما است، اما مواد خود را عادی نیست و با فرمت، ارزان نیست. محققان در دانشگاه توکیو از علوم هدف برای حل که از طریق باتری های سدیم یون با استفاده از مواد الکترود های جدید. با مخلوط کردن با هم اکسیدهای آهن، منگنز و سدیم، Shinichi Komaba و تیم موفق به دریافت الکترود باتری سدیم در برگزاری یک اتهام است که از یک باتری لیتیوم یون نزدیک در حالی که با استفاده از مواد بسیار فراوان تر. داشتن تنها 30 کل اتهام به معنی این ساده ترین شکل فن آوری باتری یون سدیم می تواند سال ها دوری از پیدا کردن یک خانه در گوشی های هوشمند و یا EV بعدی خود را، اگر چه این تنها گزینه نیست. کریس جانسون آزمایشگاه ملی آرگون است به شرکت توسعه وانادیم الکترود اکسید عجیب و غریب تر است که می تواند 200 به اتهام تولید در حالی که باتری خود را از یک عنصر شما اغلب در نمک خود را پیدا کنید از دنده های تلفن همراه خود را ساخته شده است.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

 



تاريخ : یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:, | 21:51 | نویسنده : مهدی |

The letter S

هاینریش گفت: "در مقیاس اتمی ذخیره سازی داده های مغناطیسی سفارشات از قدر کوچکتر از یک بیت معمولی است."

هاینریش سریع به اشاره می کنند که دستیابی به موفقیت در این نقطه نظری تر از عملی است. تولید کنندگان ذخیره نمی خواهید به ساخت دستگاه های ذخیره سازی که با استفاده از میکروسکوپ تونل زنی اسکن برای تغییر بیت های عقب و جلو به ذخیره داده ها.

اما این تحقیق ثابت می کند رسانه های ذخیره سازی می تواند بسیار متراکم تر از امروز.

هاینریش گفت: "اگر شما در عنصر ذخیره سازی داده های مغناطیسی در یک دستگاه حالت جامد نگاه کنید، مانند یک دستگاه spintronics [نیز به عنوان magnetoelectronics شناخته شده و یا در یک درایو هارد دیسک، شما باید حدود یک میلیون اتم در هر بیت،". "پس شما تعداد زیادی از گریز از جایی که ما در حال حاضر می باشد."

هاینریش پیش بینی کرد که دستگاه با استفاده از روش های جدید IBM از ذخیره سازی داده ها را به پنج تا 10 سال طول بکشد، اما تحقیقات بسیار مهم است که در آن ثابت می کند محدودیت های نظری قبلی به ذخیره سازی داده ها وجود ندارد.

"، با استفاده از اتم های آهن در سطح نیتریت مس است که احتمالا بیشتر از آنکه یک تکنولوژی واقعی است. شما نمی خواهید به ساخت این با ابزار ما استفاده می کنیم که یک ابزار پژوهش،" او گفت. "شما می خواهید برای ایجاد این ارزان برای یک محیط جمعی، و این یک چالش مهندسی بزرگی است."

Antiferromagnets است پروژه ذخیره سازی داده ها تنها که آی بی ام در حال کار بر نیست. سال گذشته، این شرکت تولید اولین مدار مسیر مسابقه حافظه خود را، که می تواند به تراشه های سیلیکونی با ظرفیت دیسک های سخت امروز، بلکه دوام و عملکرد درایوهای فلش منجر شود. Henrich، با این حال، گفت: فن آوری مسیر مسابقه در میان رسانه های ذخیره سازی امروز و آی بی ام در تازه ترین کشف antiferromagnets.

آموزش mms همراه اول



تاريخ : شنبه 2 فروردين 1393برچسب:, | 21:40 | نویسنده : مهدی |

 

این یک ماه بزرگ برای محاسبات کوانتومی است. اوایل امروز ما گزارش میکند که دانشمندان کامپیوتر کوانتومی 39 دقیقه در دمای اتاق به جای داشتن به آن سرد به نزدیک به مطلق صفر برای اولین بار ، به این معنی ما شده بودند که بسیار نزدیک به کامپیوتر مصرف کننده مضحک سرعت . در حال حاضر آن را به نور که فوتون می توان اندازه گیری ، اندازه گیری ، و دوباره اندازه گیری - بدون نیاز به جذب و در نتیجه نابود کردن آنها را . نتیجه ؟ این یک ماه بزرگ برای محاسبات کوانتومی است. توضیح بعد از پرش .

به طور معمول هنگامی که فوتون - بسته های نور مانند ممکن است به عنوان ورودی در یک کامپیوتر کوانتومی استفاده می شود - اندازه گیری ( شناسایی) ، شما باید برای انجام این کار با یک تلسکوپ یا یک برخورد دهنده ذرات . این فن آوری از بین بردن فوتون ، بنابراین شما فقط می توانید یک بار آن را تشخیص دهد. اما همانطور که درماده 5 نوامبر در علوم منتشر شده نشان داده شده است ، ما هم اکنون می توانید یک فوتون های منعکس کننده آن را خاموشهسته اتمی منطبق تشخیص دهد.

هسته اتمی منطبق یکی است که ناشی شده است ( از طریق آهن ربا و نیروی دیگری ) در دو حالت انرژی وجود داشته باشد در همان زمان است . این است که یا چرخش هر دو "بالا" و "پایین" ، و یا - در مورد تظاهرات مورد بحث در این مقاله - در دو شکل مختلف انرژی در همان زمان . به طور خلاصه و وقاحت صحبت کردن، که ضرب المثل مثل یک قطعه خاصی از میوه ها هم یک سیب و پرتقال در همان زمان است است.

هنگامی که فوتون هسته منطبق ، فوتون پستی هسته "دولت منطبق ، که می تواند تشخیص داده ، در نتیجه تشخیص وجود فوتون . فوتون منعکس می شود و رفتار تغییر می کند، اما پوسیدگی نیست. سپس می تواند دوباره و دوباره اندازه گیری می شود برای افزایش دقت، پس از رسیدن به بیشتر و بیشتر اندازه گیری های خاصی را برای فوتون .

چه همه این مفهوم را میرسانند ؟ بسیاری از چیزها، در بسیاری از علوم . در مورد محاسبات کوانتومی ، به این معنی که ما می توانیم کوانتومی " گیت های منطقی " مشابه بر اساس بیتی ، " 1 و 0 است " گیت های منطقی مورد استفاده در پردازنده های مبتنی بر سیلیکون ایجاد . به برق وصل کردن تکه ای از داده ها، برای دریافت پاسخ بر اساس مجموعه ای به صورت پویا در حال تغییر از قواعد منطق.

به جز راه، راه ، راه سریعتر. چقدر سریع تر ؟ دهها هزار نفر از زمان سریع تر، به طور کلی . اضافه کردن مطلب به یک کامپیوتر کوانتومی دمای اتاق ، و شما در نهایت می تواند یک گوشی هوشمند است که باعث می شود سریع ترین گوشی های هوشمند مدرن مانند یک لوح سنگی و تمرین است.

شارژ مستقیم همراه اول



تاريخ : جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, | 21:16 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت