را قادر می سازد آن را به ثبت نور خود را مسافرت از یک نقطه به نقطه دیگر - یک تیم از آزمایشگاه رسانه ای MIT یک دوربین با "سرعت شاتر" از یک تریلیون مواجهه در هر ثانیه را ایجاد کرده است. با استفاده از یک لوله رنگ اثر خط به شدت اصلاح شده (که معمولا به شدت فوتونها به جریان الکترون استفاده می شود)، این تیم می تواند یک تصویر واحد از یک لیزر ضربه محکم و ناگهانی به عنوان آن را از طریق یک بطری نوشابه گذشت. به منظور ایجاد فیلم حرکت آهسته در فیلم ما پس از استراحت کردم، این تیم تا به حال به تکرار صدها آزمایش بار. این فیلم استاپ موشن نشان میدهد که چگونه پرش نور را از طریق بطری، جمع آوری در داخل کلاه مات قبل از پراکنده.اهمیت انقلابی ممکن است یک شاتر سریع اما مدت زمان طولانی طول می کشد برای پردازش تصاویر در آن به دست آورده اند نام مستعار دارند "کمترین سریع ترین دوربین جهان است."

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : سه شنبه 27 اسفند 1392برچسب:, | 1:1 | نویسنده : مهدی |

 

جهان در حال تغییر است سریع - شاید سریع تر از چیزی که فکر میکردند. و در عرض پنج سال، علمی تخیلی است که به نوبه خود به غیر داستانی. ما قادر به خواندن ذهن یکدیگر، و فراموش کردن کلمه عبور ما، و ایجاد تمام انرژی خانه های خود ما.

این تنها سه از پنج پیش بینی های IBM صبح امروز به عنوان بخشی از "5 5" پروژه پیش بینی خود را سالانه اعلام می باشد.

لیست است که به منظور ترویج کار طولانی مدت تحت ابتکار دقیق سیاره بزرگ آبی انجام می شود - و این شرکت می گوید: " 5 5 " در حال حاضر دارای یک پیشینه از موفقیت است. در سال 2008، آی بی ام می گوید ، این پیشنهاد که بعد از پنج سال ، مصرف کنندگان را به وب سایت صحبت کنید - و وب سایت را پاسخ دهند.

این بار، پیش بینی شاید خیالی کمی بیشتر :

خواندن ذهن هیچ داستان های علمی تخیلی دیگر است .
شما می توانید به قدرت خانه خود را با انرژی شما خودتان را ایجاد خواهد شد .
شما هرگز رمز عبور را دوباره نیاز دارید.
شکاف دیجیتالی را متوقف خواهد کرد وجود داشته باشد.
ایمیل های ناخواسته تبدیل خواهد شد پست پیشتاز .
به نظر می رسد این ایده جالب ترین فرض توسط IBM از یک مورد خواندن ذهن است . اما تا مبادا شما فکر می کنم آنچه که دانشمندان خود می گویند این است که شما قادر خواهید بود به تابش خیره کننده در یک دوست - یا شاید مهمتر از آن، دشمن - و می دانم آنچه که او فکر کردن، که ممکن است بیش از پنج سال خاموش . در عوض ، این است که در مورد چگونه مغز ما روزی ممکن است با دستگاه های محاسبات همگام سازی می شود :

اگر شما فقط باید در مورد تماس کسی فکر می کنم، آن اتفاق می افتد . یا شما می توانید مکان نما بر روی صفحه کامپیوتر فقط با فکر کردن در مورد که در آن شما می خواهید به آن حرکت را کنترل کنید.

دانشمندان در زمینه بیوانفورماتیک هدست با سنسورهای پیشرفته طراحی کرده اند به خواندن فعالیت مغز الکتریکی است که می تواند حالات چهره ، هیجان و غلظت تشخیص و افکار یک فرد بدون آنها از لحاظ فیزیکی در نظر گرفتن هر گونه اقدامات .


در عرض پنج سال ، ما آغاز خواهد شد برای دیدن برنامه های کاربردی اولیه این تکنولوژی در صنعت بازی و سرگرمی . علاوه بر این، پزشکان می تواند این فن آوری برای تست الگوهای مغزی استفاده کنید، احتمالا حتی در توانبخشی از سکته مغزی کمک و کمک در فهم اختلالات مغزی از قبیل اوتیسم .

یکی دیگر از توسعه به طور بالقوه جهان در حال تغییر است که آی بی ام فکر می کند که کمتر از پنج سال دور است که ما به زودی قادر به تولید تمام انرژی ما برای خانه های ما نیاز - خودمان. این یک ایده رادیکال ، و یکی است که می تواند احساسات را تحریک کردن صنعت انرژی کل است . اما در دنیایی که در آن هر پوند جدید از دی اکسید کربن است که می رود به اتمسفر به طور بالقوه برای کمک به انتقام ویران در این سیاره ، این می تواند یک چیز بسیار ، بسیار خوب است اگر آن را معلوم می شود درست است.

" هر چیزی که حرکت می کند و یا گرما تولید می پتانسیل را دارد که ایجاد انرژی است که می تواند اسیر شده است، "آی بی ام " 5 5 " آزادی بار خوانده شده . " پیاده روی . آهسته دویدن . دوچرخه سواری . گرمای از کامپیوتر شما. حتی جریان آب از طریق لوله های خود را . پیشرفت در تکنولوژی انرژی های تجدید پذیر اجازه می دهد افراد برای جمع آوری این انرژی جنبشی ، که در حال حاضر به هدر می رود ، و استفاده از آن برای کمک به قدرت خانه های ما ، دفاتر و شهرستانها . "

این بدان معناست که ، آی بی ام معتقد است که ممکن است ما قادر به تولید برق با ، به عنوان مثال، استفاده از ویدجت های کوچک ما در پره های دوچرخه ما قرار داده است .

کلمه عبور نه بیشتر
یکی دیگر از نوآوری های بزرگ IBM معتقد است به زودی می تواند بهبود توان زندگی روزمره از مرگ از رمز عبور است . و این، آن را می گوید ، می تواند ظرف پنج سال با توجه به شالوده های زیستی منحصر به فرد هر انسان است. " شما دیگر نیاز به ایجاد ، آهنگ و یا به یاد داشته باشید کلمه عبور چندگانه برای های مختلف ورود به سیستم ، می گوید:" IBM . " تصور کنید که شما قادر خواهید بود به راه رفتن تا به یک دستگاه ATM به صورت امن برداشت پول به سادگی صحبت کردن نام خود و یا به دنبال یک سنسور کوچک است که می تواند الگوهای منحصر به فرد در شبکیه چشم خود را. یا با انجام همین شناخت، شما می توانید بررسی موجودی حساب خود را بر روی تلفن همراه و یا قرص خود را.

این همه به خاطر مجموعه ای از سیستم هایی که ممکن است به خوبی در راه خود را با رحلت شناخته شده به عنوان بیومتریک چند عاملی است . و به عنوان یک نتیجه از چهره های ما فردی، صداها ، و شبکیه ، ما ممکن است به زودی قادر به دسترسی به تمام چیزهایی که امروز نیاز به کلمه عبور بدون نیاز به یاد داشته باشید هر چیزی باشد.

بحث در مورد پیشرفت .

 

شارژ مستقیم همراه اول



تاريخ : یک شنبه 25 اسفند 1392برچسب:, | 23:38 | نویسنده : مهدی |

 

هدست MyndPlay است که توسط کارخانه سازنده حسگر امواج مغزی NeuroSky ، یکی از پیشگامان در این زمینه بدون دست بازی ساخته شده ، و اندازه گیری سطح کاربر از تمرکز و آرامش به عنوان آنها با فیلم و همچنین موسیقی ، بازی ها و برنامه های دیگر که در بسته گنجانده تعامل . در حالی که تماشای یک فیلم MyndPlay ، صحنه و روایت می تواند بسته به بیننده واکنش نشان می دهد به داستان تغییر دهید. برای مثال، اگر یک صحنه ترسناک موجب یک واکنش ترس ، ممکن است این سیستم را به سوئیچ را بهپایان متناوب که در آن شخصیت اصلی یخ و ملاقاتسرنوشت نامطلوب در نتیجه نشانه .

سازندگان اعظم و MyndPlay نیز پتانسیل این فن آوری به عنوان یک ابزار آموزشی و درمانی مشتری جلب کردن . از آنجا که سیستم قادر به اندازه گیری بازخورد از پاسخ های مغز به محرک های مختلف است ، می توان آن را با توجه به وب سایت شرکت استفاده می شود "به منظور توسعه کنترل روحی ​​و روانی بیشتر است ." برنامه های کاربردی دیگر نیز در مدارس، تنظیمات شرکت های بزرگ ، آموزش ورزشی ، سلامت روانی و تبلیغاتی پیش بینی .

آموزش mms موبایل ویندوز



تاريخ : یک شنبه 25 اسفند 1392برچسب:, | 1:27 | نویسنده : مهدی |

به زودی شما نمی خواهد که به استخدام نویسان وب گران و طراحان به راه اندازی نمای آنلاین. مایکروسافت در حال توسعه برنامه ای است که به مردم امکان می دهد تا با طراحی تجربه برنامه نویسی و ذخیره کردن یک وب سایت تجارت الکترونیک سفارشی.می شود تجاری آنلاین است که از طریق یک سری از پرسشنامه طراحی شده برای استخراج اطلاعات مربوط به نوع خود از کسب و کار، مانند موجودی، روش مورد نظر خود را پرداخت و غیره هدایت می شود.آنلاین "جادوگر" و سپس وب سایت تولید به طور خودکار با ترکیب داده ها با مجموعه ای از قالب ابرمتن. چالش را به کد تولید شده به عنوان "پاک" را به عنوان امکان پذیر است.

آموزش mms همراه اول

 



تاريخ : شنبه 24 اسفند 1392برچسب:, | 1:3 | نویسنده : مهدی |

 

 

پکن - چین روز جمعه گفت آن است که مانع از یک میلیارد حساب های تلفن همراه در پایان ماه فوریه شکسته بود، به عنوان افراد بیشتری در پرجمعیت ترین خندق کشور در جهان از تلفن های ثابت .
تعداد اشتراک تلفن همراه 20.7 میلیون در ژانویه و فوریه بزرگ برای رسیدن به بیش از یک میلیارد ، وزارت صنایع و فناوری اطلاعات گفت: از 900،400،000 در ماه آوریل سال گذشته است.
در مقابل، تعداد اشتراک خط ثابت توسط 828000 در این دوره کاهش یافته است برای رسیدن به 284،300،000 ، چهره نشان داد .
استفاده از تلفن همراه در چین در سال های اخیر منفجر شد و به عنوان قیمت گوشی و هزینه کاربر کاهش یافته است ، در حالی که از ورود مستمر از فن آوری های جدید در بازار فروش موجب شده است .
از بیش از یک میلیارد حساب ، در مجموع 144 میلیون استفاده از فن آوری 3G - نزدیک به دو برابر این رقم برای آوریل 2011.
با این حال، ارقام نشان می دهد که چگونه بسیاری از کاربران تلفن همراه در چین وجود دارد ، به عنوان شرکت ها و افراد ممکن است هر دو یا چند اشتراک دارند .
چین همچنین دارای بزرگترین جمعیت وب در جهان با بیش از نیم میلیارد کاربر اینترنت ، با توجه به آمار رسمی .

آموزش اینترنت همراه اول

 



تاريخ : چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:, | 1:41 | نویسنده : مهدی |

 

به منظور جذب فیلم حرکت آهسته است که در آن یک گلوله در واقع می تواند دیده می شود سفر از طریق هوا ، یک دوربین فیلم برداری با سرعت در منطقه ای نزدیک از 5000 فریم در ثانیه. توجه به این که به عنوان معیار ، چه خواهد بود هدف از یک دوربین است که مدیریت عظیم 4.5 میلیون فریم در ثانیه ؟ در موردبر اساس UK - شورای امکانات علم و صنعت ( STFC ) در دوربین های جدید اشعه X ، آن را برای به دست آوردن تصاویر سه بعدی از مولکول های فردی است.

این دوربین است که برای استفاده در XFEL اروپا ( X اشعه رایگان الکترونی لیزر ) امکانات ایجاد شده ، که به آن تحویل داده می شود در سال آینده. با توجه به شروع عملیات در سال 2015، XFEL تکنولوژی شتاب دهنده ابررسانا برای تولید اشعه X- چشمک می زند از یک میلیارد بار روشن تر از کسانی که ایجاد شده توسط روش های مرسوم استفاده کنید.

این چشمک می زند شدید خواهد آن را ممکن است برای گرفتن تصاویر سه بعدی از مولکول ، اگر چه هر یک از فلش کمتر از یکصد میلیون میلیاردم یک ثانیه به طول انجامد. دوربین اشعه ایکس X- متعارف طراحی شده است برای به دست آوردن تصاویر از پرتو ثابت اشعه X ، نه از microburst فوقالعاده شدید - از این رو دوربین STFC فوق العاده با سرعت بالا .

هنگامی که در استفاده ، این امید است که تصاویر گرفته شده توسط دوربین می تواند به دانشمندان کمک به انجام کارهای مانند نقشه جزئیات اتمی از ویروس ها، با دقت اشاره کردن ترکیب مولکولی سلول انفرادی، و درک بهتر ماده و رفتار آن است.

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:, | 22:56 | نویسنده : مهدی |

 

دانشمندان معتقدند که این حیوان که از آن هر چیز دیگری تکامل یافته است . اولین موجود چند سلولی است که هر موجود زنده در این جهان از طریق میلیاردها جهش آمده، از ماهی به دوزیستان به خزندگان به پرندگان به پستانداران به شما .

این یک کشف شگفت انگیز است.

نام آن Otavia antiqua است ، و آن را قدیمی ترین حیوانی که تا کنون کشف شده است : 760 میلیون ساله . دانشمندان ادعا می کنند که از آن استفاده می شود به خنک کردن در آرامش ، زیبا، آب های کم عمق ، جویدن در جلبک ها و باکتری از طریق منافذ آن و به بدن لوله ای کوچک آن است.

Otavia یک اسفنج بود. یکی کوچک، بزرگتر از یک دانه شن و ماسه. دیرین شناس دکتر باب مغز مشهور برای کار خود را در انسان قبل از او بازنشستگی و زمین شناس آنتونی Prave ، از دانشگاه سنت اندروز در اسکاتلند پیدا شده فسیل از صدها نمونه Otavia در یک سنگ در پارک ملی Etosha ، در نامیبیا . با توجه به Prave ، " نمونه خاص احتمالا هزاران نمونه عملکرد. بنابراین، این امکان وجود دارد که موجودات بسیار فراوان بود. "

ظاهرا، از آن نیز بسیار انعطاف پذیر بود. این پژوهش ، داده های منتشر شده در مجله آفریقای جنوبی علم ، نشان می دهد که آن را در دست کم دو گلوله برف زدن زمین ، رویدادی است که محققان فکر می کنم بیش از 650 میلیون سال پیش رخ داده است جان سالم به در . در طول یک دوره با گلوله برف زدن زمین ، کل کره زمین تقریبا به طور کامل با یخ پوشیده شده است.

مخلوق کمی از طریق آن زمان تقریبا بدون تغییر استقامت ، مقاومت در برابر همراه با جلبک ها و باکتری برای حدود 200 میلیون سال ، درست قبل از انفجار کامبرین ، زمانی که زمین شروع به پر کردن با بسیاری از حیوانات متفاوت است.

دکتر مغز که کارشناس است شکار ، معتقد است که Otavia اولین درنده زمین بود. در آن روزها خیلی زود، آن را در بالای زنجیره غذایی ، بلامنازع نشسته، خوردن غذایی که او حتی در حالی که آن را به هیچ وجه به شکار داشت. به گفته وی، آن را برای اولین بار در مسابقه تسلیحاتی تکاملی بود. Otavia ، او می گوید، " به مرد منجر حاکم بر کره زمین. "

این نگاه بیش از حد شوم برای من ، اما با توجه به سابقه خود را از طریق آن صدها میلیون سال ، شاید OtaviaBMF در لباس مبدل بود ، بعد از همه .

 

آموزش اینترنت همراه اول

 



تاريخ : شنبه 17 اسفند 1392برچسب:, | 22:49 | نویسنده : مهدی |

 

هنرمند و مخترع جائه Rhim لی است تا با یک روش غیر معمول برای مقابله با نگرش ما در مورد مرگ آمده است. در این کنفرانس TEDGlobal در هفته گذشته، او به عنوان دانشمند در مورد گوشت خوردن قارچ بی نهایت او در تلاش برای پرورش صحبت کردیم.

در مورد پروژه تدفین لایتناهی است که شما در حال کار بر روی به من بگو ؟
من علاقه مند به انکار مرگ فرهنگی ، و به همین دلیل ما تا از بدن ما دور ، و به خصوص نحوه انکار مرگ منجر به شیوه های مراسم تشییع جنازه که آسیب محیط زیست - با استفاده از فرمالدئید و صورتی آرایش و آنچه را که به شما دوست یک نگاه پر جنب و جوش و زنده است، به طوری که شما می توانید تصور کنید آنها فقط در خواب و نه در واقع مرده است. دولت ایالات متحده به تازگی به روز رسانی فرمالدئید از سرطان زا احتمالی را به یک ماده سرطانزا شناخته شده است ، بنابراین با تلاش برای حفظ بدن ما زندگی می کنند مسموم .

بنابراین من فکر کردم ، چه پادزهر به آن است ؟ برای من جواب این قارچ بود - قارچهای Infinity . این نمادی از یک روش جدید فکر کردن در مورد مرگ است.

دقیقا همان چیزیقارچ Infinity است ؟
من فکر کردم من می تواند یک قارچ خوراکی سم تمیز کردن آموزش برای خوردن بدن من . این قارچ، که معمولا بر روی چوب و مواد زوال در جنگل رشد می کنند، می توان به رشد در تقریبا هر ماده آلی و شکستن آن را . پس شروع کردم به جمع آوری مو ، ناخن ها و پوست ، بنابراین من می تواند بهترین قارچ برای تبدیل شدن به بی نهایت قارچ را انتخاب کنید ، به رسمیت شناختن و خوردن بدن من بعد از مرگ من .

آیا قارچ دوست offcasts شما ؟ آیا آنها بخوبی رشد می کند ؟
بله ، تا کنون . آنها در حال رشد می شود. هر دو کشت این قارچ و جمع آوری مو و پوست من در مورد غلبه بر squeamishness من هستند. بنابراین بخشی از روند کار با این قارچ است مقابله با آن - آن را مانند اگر شما پیدا کردن یک تکه از موی خود را در سوپ خود را ، یک نوع از لحظه ای غیر طبیعی وجود دارد .

چه نوع از قارچ استفاده می نمایید؟
در حال حاضر من کار با قارچ و صدف قارچ .

آیا یک آزمایشگاه برای انجام این کار در به شما کردم ؟
من خود آزمایشگاه کمی DIY من . من glovebox ساخته شده از جعبه ذخیره سازی پلاستیک و همه آن نوع از آثار . شما هزاران دلار از تجهیزات نیاز به انجام این کار. آزمایشگاه من یک چادر پارچهای سفید است ، آن را فقط یک فضای ساده است ، و آن را در خانه من است.

قارچ چرا ؟ چرا یک کرم نیست؟
این می تواند یک کرم بوده است. اما من احساس کردم که قارچ مخصوص بود چرا که من متوجه شدم که آنها به پاک کردن سموم محیط زیست در خاک است. هیچ قارچ منفرد سموم زیست محیطی می کشد وجود دارد، اما آنها را پوشش بسیاری از زمین.

چه نیز آن را قارچشناسی زندگی سالم پال استامتز که من با مورد مطالعه بود. او نوع از پدر بزرگ از مردم که با قارچ کار است . او در مورد قارچ مذاکرات به عنوان ارگانیسم رابط میان مرگ و زندگی ، که قارچ می decomposers استاد. پس چه ارگانیسم بهتر برای کار با ؟

شما بحث خود را در کنفرانس TED هفته گذشته با پوشیدن لباس مرگ قارچی خود را . چگونه کت و شلوار کار می کند؟
این اساسا یک دست کت و شلوار پنبه آلی مجهز به تور قلابباف در بالا در یک الگوی شبیه رشد میسیلیوم قارچ و تور است که در آن اسپور قارچ Infinity در ابتدا رشد خواهد کرد. من فکر ممکن است در واقع کار ، به دلیل اسپور قارچ سخت به رشد در خارج از پتری دیش می باشد. بنابراین چیزی که بعد از من فکر است با استفاده از ژلاتین به عنوان ، در واقع ، یک پوست دوم . همانطور که حل آن را فراهم می کند راه اندازی مواد لازم برای رشد .

آیا شما به خاک سپرده شود برای استفاده از این کت و شلوار از مرگ ؟
من کت و شلوار قارچ شدن از سطح زمین استفاده می شود اما تحت پوشش تصور کنید.

می تواند شما را از انجام آزمایشات حیوانی ؟
بله، من به برخی از گوشت تاریخ گذشته در فریزر من و من قصد دارم به سعی کنید که .

در بحث های خود را به شما گفت که برخی از افراد سعی کنید از لباس مرگ قارچی پس از مرگ خود داوطلب شده بود ؟
آنها رسمی ثبت نام کرده است ، آنها علاقه بیان شده است. تعداد زیادی از مردم در اینجا [ در TED ] نیز به من می آیند و در این مورد پرسید. من فکر می کنم که گام دیگری است : هنگامی که شما در واقع ثبت نام و سفارش . از آن نیاز به سطح دیگری از پذیرش در مورد مرگ است.

بحث شما بسیار سرگرم کننده بود، اما من احساس بود چیزی به جای عمق آن زمینه وجود دارد؟
این ایده که به نوعی پذیرش مرگ برای حفاظت از محیط زیست مورد نیاز است است. همه سموم صنعتی ما به اتمسفر و خاک منتشر می کنند بخشی از بدن ما است. این مشکل است که قبول این یعنی ما هم موجودات فیزیکی ، حیوانات، که خواهد مرد و پوسیدگی می باشد.

آیا شما فکر می کنم که تعداد زیادی از یک روز از مردم خود لباس مرگ قارچی داشته باشند؟
این امید است. من از این فکر می کنم در مراحل و گام بعدی این است برای دریافت این به واقع کار ... اما این چیزی است که مردم می تواند در مقیاس وسیع تر اتخاذ . من به طور کامل اذعان کرد که این نیاز به یک تغییر فرهنگی نسبت به پذیرش مرگ و تجزیه .

آموزش mms همراه اول

 



تاريخ : چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:, | 1:34 | نویسنده : مهدی |

 

آیا ما همه مریخ ؟ به گفته بسیاری از دانشمندان سیاره ای، به آن قابل تصور است که تمام حیات بر روی زمین از موجودات که در مریخ سرچشمه گرفته و در اینجا روی شهاب سنگ ها انجام شد فرود آمد . اگر چنین است ، یک ابزار که توسط محققان در MIT و دانشگاه هاروارد توسعه یافته می تواند شواهد عقد فراهم می کند.

به منظور شناسایی نشانه هایی از زندگی گذشته یا حال در مریخ - اگر در واقع درست است که ما در حال مرتبط - پس از آن یک استراتژی امیدوار کننده خواهد بود به جستجو برای DNA یا RNA ، و به طور خاص برای توالی های خاصی از این مولکول ها که تقریبا جهانی هستند در تمام گونه های حیات زمینی . این استراتژی که توسط کریستوفر Carr از دانشمند محقق MIT و دیپلم فوق دکترا Clarissa لیو رویش کار کردم، کار با ماریا زوبر بیان ، رئیس گروه MIT از زمین ، اتمسفر و سیارات علوم ( EAPS ) ، و گری Ruvkun ، یک زیست شناس مولکولی در بیمارستان عمومی ماساچوست و دانشگاه هاروارد ، که با مفهوم سازآمد و با هم قرار داده تیم اولیه . لیو خلاصه ای از ابزار ارائه شده خود را در هوا و فضا کنفرانس IEEE در این ماه در بزرگ آسمان ، مونت ارائه شده است، به نام جستجو برای فرا زمینی ژنوم ( SETG ) ، .

این ایده در چند واقعیت که در حال حاضر شده است به خوبی شناخته شده اند است. اول، در روزهای اولیه از سیستم های خورشیدی،شرایط آب و هوایی در مریخ و زمین بسیار مشابه بیشتر از آنها در حال حاضر ، بنابراین زندگی که در زمان برگزاری بر روی یک سیاره احتمالا می توانست از سوی دیگر جان سالم به در . دوم ، حدود یک میلیارد تن سنگ از مریخ به زمین سفر کرده است، شل شده توسط اثرات شهاب سنگ لعنتی و پس از آن سفر را از طریق فضای بین سیارهای قابل توجه قبل از سطح زمین . سوم، میکروب ها نشان داده شده است که قادر به زنده ماندن از شوک اولیه چنین تاثیر ، و شواهدی که آنها نیز می تواند هزاران سال از حمل و نقل در فضا قبل از رسیدن به یک سیاره دیگر زنده ماندن وجود دارد.

پس از مراحل مختلف مورد نیاز برای زندگی به بر روی یک سیاره آغاز شده و گسترش به دیگر قابل قبول هستند. علاوه بر این ، دینامیک مداری نشان می دهد که آن را در حدود 100 برابر آسان تر برای سنگ از مریخ به زمین از راه دیگر . بنابراین اگر زندگی وجود دارد برای اولین بار آغاز شد ، میکروب ها می تواند در اینجا انجام شده است و همه ما ممکن است فرزندان آن است.

پس چه ؟

اگر ما فرزندان از مریخ هستند، ممکن است وجود داشته باشد درس مهم است که در مورد ریشه های بیولوژیکی خود ما با مطالعه بیوشیمی در سیاره همسایه ما، که در آن آثار بیولوژیکی پاک مدتها پیش در اینجا بر روی زمین ممکن است در عمق یخ مریخ حفظ شده است آموخته شود .

دستگاه محققان MIT ' که نمونه های خاک مریخ را و جداسازی هر گونه میکروب زندگی می کنند که ممکن است وجود داشته باشد ، یا باقی مانده میکروبی ( که می تواند برای حفظ حدود تا یک میلیون سال و هنوز هم حاوی DNA قابل دوام ) ، و جدا از مواد ژنتیکی در به منظور استفاده از روشهای استاندارد بیوشیمیایی به تجزیه و تحلیل توالی ژنتیکی آنها .

" این یک شوت از راه دور است، " Carr به تصدیق می کند ، " اما اگر ما به مریخ بروید و پیدا کردن زندگی است که مربوط به ما، ما می تواند در مریخ سرچشمه گرفته است. یا اگر آن را در اینجا آغاز شده ، از آن می توانست به مریخ منتقل شده است . " در هر صورت، " ما می تواند به زندگی در مریخ در ارتباط است. بنابراین ما حداقل باید به دنبال تواند برای حیات بر روی مریخ است که مربوط به ما است. "

حتی چند سال پیش ، که ممکن است مانند بیشتر از یک شوت از راه دور به نظر می رسید ، اما اخیر مدارگرد مریخ و مریخ نورد ماموریت به وضوح نشان داده است که مریخ یک بار به حال آب فراوان، و بسیاری از شرایط به فکر مورد نیاز برای حمایت از زندگی است. و اگر چه سطح مریخ امروز بیش از حد سرد و خشک برای حمایت از موجودات زنده شناخته شده است ، شواهدی وجود دارد که آب مایع ممکن است بسیار پایین تر از سطح وجود داشته باشد. " در مریخ امروز، بهترین مکان برای زندگی نگاه در زیر سطح زمین است ، " Carr به می گوید .

بنابراین این تیم شده است در حال توسعه یک دستگاه است که می تواند یک نمونه خاک مریخ از زیر سطح را - شاید با یک کاوشگر مجهز به یک مته در عمق لایروبی - و پردازش آن برای جدا کردن هر گونه موجودات ممکن است، تقویت DNA و یا RNA خود را با استفاده از همان تکنیک های مورد استفاده برای آزمایش DNA پزشکی قانونی بر روی زمین ، و سپس با استفاده از نشانگرهای بیوشیمیایی برای جستجوی نشانه هایی از توالی ژنتیکی خاص که در میان تمام موجودات زنده شناخته شده تقریبا جهانی است.

محققان تخمین می زنند که از آن می تواند دو سال را برای تکمیل طراحی و آزمایش یک دستگاه SETG نمونه. اگر چه دستگاه پیشنهاد کرده است هنوز برای هر ماموریت های آینده مریخ انتخاب نیست، یک ماموریت آینده با یک کاوشگر و یا مریخ نورد مجهز به یک مته طور بالقوه می تواند انجام این ساز زندگی تشخیص .

بدون ابزار شده است به مریخ فرستاده شده است به طور خاص برای شواهد از زندگی از لندرز وایکینگ دوقلوی ناسا در سال 1976 ، که نتایج امیدوارکننده اما مبهم تولید شده است. ابزار در علمی مریخ نشین به در پاییز راه اندازی خواهد شیمی مربوط به زندگی بررسی . ابزار از تیم MIT- هاروارد مستقیما زیست شناسی مولکولی مشابه زمین .

کریستوفر مککی، زیستشناس نجومی در ناسا ایمز، مرکز تحقیقات در کالیفرنیا که متخصص در تحقیقات مربوط به احتمال وجود حیات در مریخ ، می گوید این کار است " بسیار جالب و مهم است. " او می گوید ، "این تفکیک درست نیست که زندگی در مریخ خواهد شد به حیات بر روی زمین مربوط و در نتیجه به اشتراک گذاشتن یک ژنتیک رایج است. در هر صورت این امر می تواند مهم برای آزمایش این فرضیه . " اما او اضافه می کند که انگیزه دیگری برای انجام این پژوهش نیز وجود دارد : " از سلامت و ایمنی یک نقطه فضانورد دید و از یک نقطه بازگشت نمونه از این دیدگاه، وجود دارد به نگرانی در مورد " اگر ارگانیسم های نزدیک به ما مربوط وجود دارد در مریخ ، از میکروب است که شبیه است که بسیار به احتمال زیاد به عفونی به اشکال زندگی زمینی نسبت بهمیکروب کاملا بیگانه تر - پس از آن بسیار مهم است که قادر به تشخیص اشکال زندگی از جمله در صورتی که در حال حاضر بر روی مریخ می باشد. علاوه بر این، این روش نیز می تواند هر گونه آلودگی زیستی در مریخ است که توسط فضاپیما از زمین آورده تشخیص دهد.

این آزمون به نوعی چیزی است که ما از این توانایی برای انجام شده است ، او می گوید، و در نتیجه ، اگر چه این آزمایش هنوز به طور رسمی تایید نشده است ، " به نظر می رسد دور از ذهن به من که ما یک جستجوی جدی برای زندگی در مریخ انجام نداده و انجام این آزمون است. "

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, | 23:21 | نویسنده : مهدی |

 

پیانیست بازی می کند مجموعه ای از یادداشت ها، و زن آنها را بر روی یک سیستم کامپیوتری موسیقی منعکس . زن در ادامه به بازی یک ملودی ساده ساز بیش از یک مسیر حمایت لوپ . این کار مانند بسیاری از چالش های موسیقی صدا نیست - جز این که زن پس از یک سکته مغزی فلج ، و تنها می تواند چشم، صورت و حرکات سر کمی را . او در حال ساخت موسیقی کاملا با فکر کردن .

این یک آزمایش از یک سیستم کامپیوتری ، موسیقی است که به طور مستقیم در تعامل با مغز کاربر، پس از چیدن تا پیامهای الکتریکی کوچکی از سلول های عصبی است . این دستگاه ، توسعه یافته توسط آهنگساز و متخصص کامپیوتر ، موسیقی ادواردو میراندا از دانشگاه پلیموت ، انگلستان، همکاری با دانشمندان کامپیوتر در دانشگاه اسکس، در نهایت باید کمک به معلولان جسمی شدید، ناشی از آسیب های مغزی یا نخاعی ، برای به عنوان مثال، به موسیقی برای اهداف تفریحی یا درمانی . این یافته ها به صورت آنلاین در مجله موسیقی و Medicine1 منتشر شده است.

" این خیابان جالب توجه است، و ممکن است بسیار مفید برای بیماران ، می گوید:" راینر Goebel ، عصب شناسی در دانشگاه ماستریخت در هلند که در واسط مغز کامپیوتر کار می کند.

استفاده درمانی

شواهد نشان می دهد که شرکت های موسیقی می تواند برای افراد مبتلا به بیماری های عصبی مانند زوال عقل و بیماری پارکینسون مفید است. اما افرادی که تقریبا هیچ حرکت عضله به طور عمومی از جمله مزایای حذف شده و می تواند موسیقی را تنها از طریق گوش دادن منفعل لذت ببرید.

توسعه رابط مغز و کامپیوتر ( BCI که ) که کاربران را قادر به کنترل عملکرد کامپیوتر توسط ذهن به تنهایی ارائه امکانات جدید برای این افراد ( ببینید روانی پینگ پنگ می تواند paraplegics کمک ) . به طور کلی ، این رابط بر توان کاربر را به یاد بگیرند که چگونه به خود القاء حالات ذهنی خاصی است که می تواند توسط فن آوری های مغز ، اسکن شناسایی شده تکیه می کنند.

میراندا و همکاران خود استفاده کرده اند و یکی از قدیمی ترین این سیستم ها : الکتروانسفالوگرافی ( EEG ) ، که در آن برق در جمجمه انتخاب کنید تا سیگنال های عصبی ضعف می کند . سیگنال EEG را می توان به سرعت پردازش ، اجازه می دهد زمان پاسخ سریع، و ابزار ارزان تر و قابل حمل تر از روش های مغز اسکن مانند MRI و CT اسکن پوزیترون انتشار است .

تلاش های قبلی با استفاده از BCI که در حال حرکت آیکون های روی صفحه نمایش کامپیوتر مانند نشانگر متمرکز شده است، اما تیم میراندا را به دنبال دستیابی به بسیار پیچیده تر کار کاربران را قادر به بازی و ساختن آهنگ . میراندا می گوید که او برای اولین بار از زمینه آن در حال ظهور از BCI که آگاهی بیشتری نسبت به یک دهه پیش در حالی که تحقیق در مورد چگونگی ساخت موسیقی با استفاده از امواج مغزی شد. "زمانی که من پتانسیلBCI موسیقی برای رفاه ازکارافتاده متوجه شدم، " او می گوید ، " من می توانم این ایده را ترک کنید به تنهایی در حال حاضر من می توانم این کار از فعالیت های من به عنوان یک آهنگساز جدا نیست . "

ترفند این است برای آموزش کاربر چگونه به شریک سیگنال های خاص مغز با وظایف خاص با ارائه یک محرک تکرار - شنیداری ، بصری یا لمسی - و گرفتن کاربر به بر روی آن تمرکز می کنند. این یک الگوی قابل تشخیص مشخص در سیگنال EEG ای. میراندا و همکارانش نشان می دهد چندین رایانه ای ' دکمه ' بر روی صفحه نمایش کامپیوتر، که هر ماشه رویداد موسیقی . کاربران فشار یک دکمه تنها با توجه خود را معطوف به آن است.

به عنوان مثال، یک دکمه می تواند مورد استفاده برای تولید یک ملودی از مجموعه ای از پیش انتخاب شده از یادداشت ها. کاربر می تواند از شدت سیگنال های کنترل را تغییر دهید - چگونه ' سخت' دکمه فشار داده شده است - با تغییر شدت توجه، و در نتیجه به آنها بصری به عنوان یک تغییر در اندازه دکمه را تغذیه می کند. به این ترتیب، هر یک از چندین یادداشت ها را می توان با ذهنی تغییر شدت فشار انتخاب شده است.

با کمی تمرین ، این اجازه می دهد تا به کاربران برای ایجاد یک ملودی به عنوان اگر آنها انتخاب کلید بر روی یک پیانو شد. و ، به عنوان با نواختن یک ساز ، می گویند محققان ، «هرچه بیشتر تمرینبهتر می شود" .

برگشت در کنترل

محققان سیستم خود را در یک بیمار دختر است که ، در بیمارستان سلطنتی برای مغز و اعصاب ناتوانی در لندن قفل شده است ، در سندرم ، یک شکل از فلج تقریبا کل ناشی از ضایعات مغزی trialled . در یک جلسه دو ساعته ، او از آن آویزان سیستم و در نهایت به همراه آهنگ پشتوانه بازی می کرد. او گزارش داد که " آن بزرگ بود برای کنترل کردن دوباره " .

تبلیغات
Goebel اشاره می کند که بیمار باید قادر به کنترل حرکات چشم خود را، که مردم با کل قفل شده است ، در سندرم نمی تواند. در این موارد جزئی ، او می گوید ، "یکی می تواند معمولا زل زل نگاه کردن به طور مستقیم برای دستگاه های کنترل ، به جای یک سیستم EEG استفاده از" . اما میراندا اشاره می کند که چشم زل زده به تنهایی تغییرات در شدت سیگنال اجازه نمی دهد. " درون به موضوع نگاه چشم است قابل مقایسه با یک انتخاب کنید ، " او می گوید. " سیستم ما اضافه می کند یکی دیگر از ابعاد است که به شدت از انتخاب. که برای سیستم موسیقی ما حیاتی است. "

میراندا می گوید که اگر چه افزایش پیچیدگی وظایف موسیقی است یک اولویت نیست، موسیقی درمانی پیشنهاد کرده اند آن بهتر خواهد بود اگر سیستم بیشتر شبیه به یک آلت موسیقی بود - به عنوان مثال، با یک رابط که به نظر می رسد مانند یک صفحه کلید پیانو. او اذعان می کند که از آن آسان است برای بالا بردن تعداد دکمه یا کلید فراتر از چهار ، اما با اعتماد به نفس که "ما وجود دارد در نهایت خواهد شد " است .

"چیزی که فلش نیازی به بر روی صفحه نمایش کامپیوتر می شود ، " او می گوید. این می تواند ، به عنوان مثال، یک صفحه کلید الکترونیکی فیزیکی با دیود ساطع نور بر روی کلید . "شما می توانید آن را با خیره شدن به کلید های بازی ، " او می گوید.

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:, | 23:22 | نویسنده : مهدی |

 

تحقیقات جدید از دانشگاه های غربی unravels به معنای جدیدی از ارتباطات است که اجازه می دهد تا باکتری ها مانند Burkholderia cenocepacia (B. cenocepacia) برای مقاومت در برابر آنتی بیوتیک ها. B. cenocepacia باکتری های زیست محیطی است که باعث عفونت های ویرانگر در بیماران مبتلا به فیبروز کیستیک (CF) و یا با سیستم ایمنی است.

دکتر میگل Valvano و نویسنده اول عمر ال Halfawy ، دانشجوی دکترای ، نشان می دهد که سلول های مقاوم در برابر آنتی بیوتیک بیشتری را درتولید جمعیت باکتریایی و مولکول های کوچک را با سلول های مقاوم در برابر کمتر ، آنها را به قتل آنتی بیوتیک مقاوم تر . این مولکول های کوچک ، که از اسیدهای آمینه اصلاح شده ( بلوک های ساختمان استفاده می شود تا پروتئین ) ، حفاظت نه تنها سلول های حساس تر از B. cenocepacia بلکه باکتری های دیگر از جمله یک عامل بیماریزا به شدت رواج CF ، سودوموناس آئروژینوزا ، و E. کولی مشتق شده . این تحقیق در PLOS ONE منتشر شده است.
"این یافته ها نشان می دهد یک مکانیسم جدید از مقاومت ضد میکروبی بر اساس ارتباط شیمیایی بین سلول های باکتریایی توسط مولکول های کوچک که در مقابل اثر آنتی بیوتیک ها محافظت می کند، می گوید:" دکتر Valvano ، استاد کمکی در گروه میکروبیولوژی و ایمونولوژی در دانشکده Schulich غربی در پزشکی و دندانپزشکی ، در حال حاضر استاد و صندلی در دانشگاه بلفاست کوئین . " این راه را برای طراحی داروهای جدید برای جلوگیری از اثر این مواد شیمیایی ، بنابراین به طور موثر کاهش بار مقاومت ضد میکروبی . "
" این مولکول های کوچک را می توان مورد استفاده و تولید شده توسط تقریبا همه باکتری ها با استثنائات محدود است، بنابراین ما می توانیم این مولکول های کوچک به عنوان یک زبان جهانی است که می تواند توسط بسیاری از باکتری درک نظر ، می گوید:" ال Halfawy ، که این یافته ها به نام هیجان انگیز است. " راه دیگری که Burkholderia ارتباط برقرار سطح بالا در آن از مقاومت است با آزاد کردن پروتئین های کوچکی به وجود دشمن پاک کردن و اتصال به آنتی بیوتیک های کشنده ، در نتیجه اثر خود را کاهش . " گام بعدی این است برای پیدا کردن راه هایی برای مهار این پدیده .
پژوهش انجام شده در غرب ، با کمک مالی از فیبروز کیستیک کانادا و همچنین از طریق کمک مالی ماری کوری ادغام حرفه ای تامین شده بود.

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:, | 22:23 | نویسنده : مهدی |

 

 

این که آیا شما خیال پرستی از طریق تلسکوپ و یا تیراندازی یک ویدیو، سه پایه ها شل و ول می توانید تجربه مشاهده خود را خراب کردن. اگر شما می خواهید برای اضافه کردن بخش عمده کمی بیشتر به راه اندازی هر چند، فقط در طول یک گالن water.P را

این ترفند می آید حسن نیت ارائه میدهد از Instructables tholopotami کاربر. او نشان می دهد با استفاده از یک طناب آویزان کوزه از آب (یا شن و ماسه و یا سنگ، در صورتی که راحت تر) از بالای سه پایه. وزن اضافه پاهای سه پایه را حفظ خواهد کرد بصورتی پایدار و محکم بر روی زمین به عنوان دوربین و یا تلسکوپ خود را حین حرکت. بسیاری از این سه پایه عبارتند از قلاب تحمل وزن فقط برای این منظور، اما اگر شما نمی کند، معمولا چند مکان دیگر که شما می توانید آن را خاموش کراوات وجود دارد. اگر نجوم سرگرمی خود را از انتخاب است،

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:, | 1:50 | نویسنده : مهدی |

ما هیچ غریبه به مواد غذایی غیر معمول در اینجا در Gizmag طول است، اما این آخرین شاهکار آشپزی است، احتمالا درمان نچسب ترین ما هنوز آمده در سراسر. دوبله Selfmade، پنیر در سوال این است که از باکتری های انسانی که از نمونه های گرفته شده از زیر بغل مردم، پا، و بینی مشتق شده ساخته شده است.

پنیر Selfmade کار کریستینا Agapakis دانشمند و متخصص عطر و بوی Sissel Tolaas است، و به عنوان بخشی از رشد خود را ... زندگی پس از طبیعت نمایشگاه در گالری علوم کالج ترینیتی دوبلین به نمایش گذاشته. در این نمایشگاه همچنین ویژگی های پروژه های دیگر که محو کردن خط بین هنر و علم، از جمله من می خواهم به تحویل دلفین: یک پروژه پیشنهاد که انسان آینده را به هنگام تولد به دلفین ها.

هر پنیر Selfmade است از فرهنگ های گرفته شده از پوست افراد مختلف ایجاد شده و روند شامل ترکیبی عجیب و غریب از آماده سازی مواد غذایی و روش های میکروبیولوژیکی. این نتایج در پنیر امضا که منحصر به فرد برای هر فرد می باشد - مانند "کریستینا" پنیر، و "بن" پنیر، به عنوان مثال.

با این حال، در صورتی که تصویر از پنیر انسان بر باکتری های در حال ترشح بزاق، آگاه باشید که پنیر انسان است که در واقع برای مصرف انسان در دسترس نیست، اما نه به عنوان ابزاری برای ترویج گفتمان میکروب شناسی در نظر گرفته شده است.

"آیا می توانم دانش و تحمل کشت های میکروبی در مواد غذایی ما بهبود تحمل این باکتری در بدن ما؟" فرض Agapakis و Tolaas در بیانیه هنرمند خود را.

پنیر Selfmade و رشد خود را ... زندگی پس از پروژه های طبیعت بر روی صفحه نمایش در گالری علوم کالج ترینیتی دوبلین تا 2014 ژانویه 19 باشد.

 

آموزش mms همراه اول

 



تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:, | 23:46 | نویسنده : مهدی |

 

برخی از افراد نمی توانند در صبح بدون یک شات از کافئین به پا زدن شروع روز خود عمل، و هر چند وابستگی به کافئین است چیز خوبی نیست، سازندگان از یک محصول جدید به نام Sprayable انرژی، در صورتحساب یا لیست به عنوان "بر اساس اسپری انرژی موضعی برای اولین بار از کافئین در جهان "فکر می کنم وجود دارد می تواند یک بازار خارج وجود دارد به یک راه جدید برای گرفتن ثابت آن را باز کنید.

مردم پشت Sprayable انرژی ادعا می کنند که محصول ارائه می شود فقط یک ماده فعال، کافئین، به بدن خود را از طریق کاربرد موضعی از "بی رنگ، بی بو مایع." هر زمان که شما می خواهید یک کافئین ضربه شما اسپری محصول بر روی پوست خود را تا چهار برابر، که در آن خواهد شد و سپس به تدریج به سیستم شما نفوذ.

نوآوری در پشت Sprayable انرژی سیستم انتقال است، با کافئین از محلول های بیشتر جفت شدن آن را با ساخته شده "مشتق ساده از یک اسید آمینه به طور طبیعی تولید شده، تیروزین."

ما محصولات با فروش امتیاز های مشابه دیده می شود قبل از، با AeroShot ارائه یک ضربه کافئین به دهان شبیه به یک inhaler آسم. مزایای هر دو روش حذف کالری و نفس قهوه، و زمان ذخیره شده بر روی ساخت و نوشیدن نوشیدنی های کافئین دار می باشد.

یک بطری Sprayable انرژی (که حاوی حدود 160 اسپری ارزش مایع) هزینه 15 $ آمریکا از طریق مبارزات انتخاباتی Indiegogo، همراه ارسال رایگان کالا به هر نقطه در داخل ایالات متحده است. این پروژه هدف از 15000 $ بود، اما در حال حاضر به خوبی گذشته که هدف میره.

 

آموزش اینترنت همراه اول

 



تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:, | 1:30 | نویسنده : مهدی |

ایجاد شده توسط weAREmedienkuenstler جمعی وایمار بر، سنگ کاغذ قیچی بازی بین دو کامپیوتر بازی است. مانند بازی های کلاسیک، هر کامپیوتر اجرا می شود الگوریتم تصادفی خود، انتخاب یکی از سه مورد ممکن است. متصل شده توسط یک کابل اترنت، هر کامپیوتر بازی می کند دست خود را - کامپیوتر برنده می شود یک نقطه.

در مقابل به نوع انسان، سیستم فاقد توانایی شبه تاکتیکی به خواندن کنه. در این مورد روند الگوریتم که منجر به تصمیم گیری با استفاده از همان مولد عدد تصادفی. فرایند یادگیری و تاکتیکهای به کنار گذاشته و در عین حال بیننده را وسوسه به انتخاب طرف. در نبرد کلاسیک از سیاه و سفید در مقابل پیاده سفید یکی به طور غریزی با رنگ دلخواه و یا شرط انتخاب در نتیجه بازی قرار می گیرد. در این سناریو، کامپیوتر به پایان مبارزه در حلقه های مجازی - بیننده میدارد سمت.

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : جمعه 2 اسفند 1392برچسب:, | 23:8 | نویسنده : مهدی |

 

"این پیام را خود تخریبی در پنج ثانیه" - آن صحنه را مستقیما از مأموریت: غیر ممکن است که در حال حاضر تبدیل شدن به واقعیت است.

محققان در دانشگاه ایلینویز - در همکاری با دانشگاه تافتس و دانشگاه نورث وسترن - می خواهید گوشی های هوشمند خود را، در میان دستگاه های دیگر، اساسا انجام درست آن. شاید با دود کمتر، هر چند. در برنامه ای به نام "متولد به مرگ،" دانشگاه ایلینویز استاد مهندسی جان A. راجرز است که منجر به توسعه "الکترونیک گذرا."

همچنین نگاه کنید به: 10 لوازم جانبی برای جاز تا گوشی شما

محققان درگیر کردن با طراحی یک تراشه که حل هنگام برخورد آب آغاز شده است. در نهایت، این تیم می خواهد تمام تلفن خود را برای تبدیل شدن به کمپوست الکترونیکی. این پیشرفت نیز می توانند الگوهای طراحی جدید برای ایمپلنت های پزشکی، مانیتور محیط زیست و دیگر دستگاه های مصرف کننده معرفی.

تراشه نمونه اولیه فعلی است از منیزیم، سیلیکون و ابریشم ساخته شده است. به گفته راجرز، عمل این عناصر حل شدن در آب به طور طبیعی در محیط زیست و درون بدن انسان رخ می دهد - به عبارت دیگر، هیچ محصولات جانبی مضر و یا مواد شیمیایی نقش دارند. ساختار ابریشم تعیین میزان انحلال، که می تواند از چند دقیقه تا سال متغیر است.

آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته وزارت دفاع این پروژه پشتیبانی می کند.

سازمان دیده بان فیلم، بالا، برای کسب اطلاعات بیشتر و سپس به ما اطلاع آنچه شما در مورد اسباب بازی خود در سقوط و انهدام در نظرات بگذارید.

شارژ مستقیم همراه اول

 

 

 



تاريخ : پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:, | 1:48 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت