PlayJamGameStick

PlayJam GameStick

همانطور که می توانید تصور کنید، بسیاری از، بسیاری از دستگاه از طریق ضرب المثلی پناهگاه بررسی Engadget را منتقل می کند. بیشترین شروع زندگی خود را به عنوان داده های تحقیقات بازار مبهم در اسلایدهای پاورپوینت ارائه شده، و به تدریج به چیزی واقعی یکی شدن. این همه بخشی از فرایند توسعه محصول زمان مفتخر است. با تشکر از محبوبیت crowdfunding، هر چند، برخی از محصولات شروع زندگی در جای دیگر - به عنوان یک رویا، و یا حتی یک سرگرمی.PlayJam GameStick یکی از آنها است. این 80 $ قابل حمل مبتنی بر آندروید بازی کنسول وارد بازار شد در یک زمان کنجکاو. دو غول بازی آماده برای راه اندازی سیستم عامل نسل بعدی خود را در این ماه، و OUYA - که دیگر کنسول Kickstarter آندروید - به دست آوردن کشش از طریق در دسترس بودن گسترده تر در خرده فروشی.

PlayJam (شرکت در پشت GameStick) ممکن است در بازار TV-بازی تاسیس شده، اما، با وجود داشتن انتظارات خطرناکی بالا به زندگی می کنند تا، آن را هنوز هم به کار خود درآورد. همانطور که برای مصرف در غول؟ که قصد خود نبوده است. در هر صورت، با جهان بازی در مورد به تجربه سونامی از توجه رسانه ها، GameStick قادر خواهد بود تا بر فراز امواج از هیجان، و یا آن را پیدا خود را در است busters مچ پا پاشش؟ ما به thumbsticks زمان برای پیدا کردن.

GameStick به نحو شایسته به نام.واقعی "کنسول" بخشی است به طور موثر تنها یک چوب آندروید است که ما قبل از اینکه دیده می شود، مانند MK802، پنبه آب نبات و بسیاری دیگر. تفاوت؟ سخت افزار برای بازی در طول، با شروع با کنترل همراه طراحی شده است. نتیجه این کنسول دو بخش است که هم قابل حمل است - فقط به برق وصل بخشی چوب را به یک پورت HDMI در تلویزیون خود، تغییر در گیم پد و تو می روی.

با توجه به اندازه کوچک چوب است، وجود ندارد تعداد زیادی شرکت می تواند طراحی عاقلانه انجام داده اند، اما مسکن سفید به نظر می رسد به اندازه کافی هوشمند، با آرم GameStick حک شده بود و چند سوراخ کوچک برای خنک کننده (و زیبایی بیش از حد، ما فرض). است که چگونه آن را با تلویزیون خود را در تعامل - ویژگی اصلی، واقعا، بیرون زده اتصال HDMI است. همچنین این کابل در جعبه، در مورد بدن گسترده ای از چوب را می شود در راه از هر چیزی که در حال حاضر ممکن است به بنادر مجاور HDMI وصل شده است.جزئیات کوچک، اما خوش آمدید - این یک زیبا، تخت، کابل رسما مارک بیش از حد است.

در داخل آن قطعه کوچکتر از سخت افزار ARM CPU قشر-A9 با مالی-400 گرافیک، به علاوه 8GB از ذخیره سازی است. اگر این کافی نیست، شما می توانید 32 گیگابایت اضافی از طریق یک حافظه microSD اضافه کنید. برای اضافه کردن بازی ها و مطالب دیگر، شما بیشتر شما با استفاده از توان های ساخته شده در رادیو فای 802.11b/g/n. نیز وجود دارد بلوتوث 4.0 برای ارتباط با کنترل کننده های بی سیم، و یک پورت میکرو USB برای قدرت، با یک دکمه درست در کنار آن.

 

 

 

 

 

آموزش اینترنت همراه اول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 20 تير 1393برچسب:, | 22:30 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت