بیل گیتس بار دیگر سخن گفتن علیه رویکرد بسیاری از رهبران اولین اینترنت فن آوری گرفته اند تا بشر دوستی. "به عنوان یک اولویت؟ این یک شوخی است،" گیتس می گوید که بار مالی، زمانی که در مورد چگونگی طرح مارک زوکربرگ به را آنلاین تمام جهان در مقایسه با پژوهش مالاریا پرسید. "سلام، که مهم تر، اتصال و یا واکسن مالاریا؟ اگر شما فکر می کنم اتصال به مسئله کلیدی است، فوق العاده است. من نیست." اگرچه گیتس هنوز هم به عنوان رئیس مایکروسافت، بسیاری از تمرکز خود را این روزها در انسان دوستی است از طریق بنیاد بیل و ملیندا گیتس، پرداختن به کیفیت از مسائل زندگی از جمله ریشه کن کردن بیماری و جلوگیری از مرگ و میر دوران کودکی عمل می کند.

"من قطعا دوست دارم چیزی که IT،" گیتس FT می گوید. "اما وقتی ما می خواهیم برای بهبود زندگی، شما رو برای مقابله با چیزهای اولیه بیشتر شبیه به بقای کودک، تغذیه کودک."

که در نظر دارد به استفاده از بالن های غول پیکر را به اتصال به اینترنت به کشورهای در حال توسعه - - گفت: آن را نمی خواهد خیلی خوب انجام دهید اگر شما از مالاریا در حال مرگ بودند گیتس قبلا پروژه لون گوگل انتقاد کرده است. در حالی که هدف گیتس استفاده می شود شاهد گسترشPC ، امروزه چنین چیزهایی به دور از یک اولویت است. "جهان هموار و تخت نیست و رایانه های شخصی هستند ، در سلسله مراتب نیازهای انسان ، در پنج پله اول،" گیتس FT می گوید . او فکر ادامه بعد، در حالی که تیراندازی کردن این ایده که ایجاد صنایع جدید می تواند از دادن پول مهم تر است. "ما کودکان نیاز به مرگ نیست، ما مردم نیاز به یک فرصت برای دریافت آموزش و پرورش خوب داشته باشد. "

اما در حالی که بیل گیتس می خواهید برای صرف تمرکز خود را بر روی انسان دوستی ، او FT می گوید که مایکروسافت هنوز هم طول می کشد تا بخش بزرگی از وقت خود را . او بخشی از این کمیته به دنبال یک جایگزین برای بالمر ، و او هنوز هم به طور منظم با گروه محصول مختلف مایکروسافت ملاقات می کند. اگرچه گیتس می تواند شرکت خود را ترک پشت سر ، او به طور مداوم باعث می شود اولویت های خود را روشن . در حالی که " تکنولوژی شگفت انگیز است، " او FT می گوید ، " این کار را نه برای مردم که بیشترین نیاز در هر چیزی نزدیک به بازه زمانی ما باید آن را می خواهم . "

آموزش کارت شارژ همراه اول



تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, | 23:3 | نویسنده : مهدی |

آینده صفحه های نمایش AMOLED انعطاف پذیر سامسونگ در حال حاضر نام : " الیوم " نام تجاری می آید از یک صفحه جدید بر روی وب سایت نمایش کره ای سامسونگ تلفن همراه ، ارائه می دهد که دیگر کمی دیگر از نام های جدید. این شرکت وارد یک برنامه به دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده برای الیوم ، و آرم زیر را در پر کردن گنجانده شده است. به غیر از نام، سایت سامسونگ را ارائه می دهد یک مقایسه سریع بین تکنولوژی جدید، LCD و OLED . تنها تفاوت بین OLED استاندارد و همتای انعطاف پذیر خود را با استفاده از فیلم به جای شیشه، که به ادعای این شرکت باعث می شود که صفحه نمایش است " نازک تر ، سبک تر، و نشکن . " نام قطعا بدان معناست که ما یک گام نزدیک تر به دیدن این نمایش آمار از بازار است، اما برآورد سامسونگ از نسخه 2012 تنها که - برآورد - و نمایش electrowetting Liquavista آن در حال حاضر شده است برای اولین 2،013 میله میله. اگر نمی توانید صبر کنید که به مدت طولانی ، انعطاف پذیر صفحه نمایش الکترونیکی مقاله LG در حال حاضر در تولید و قرار است به زودی به عنوان این ماه در اروپا در دسترس است .

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : یک شنبه 29 دی 1392برچسب:, | 17:13 | نویسنده : مهدی |

آینده صفحه نمایش تاشو به نظر نمی رسد خیلی دور. فقط دیروز LG پرده به برنامه ریزی برای تولید انبوه اولین پلاستیکی انعطاف پذیر الکترونیکی مقاله جهان و در حال حاضر محققان از دانشگاه تورنتو در بیشتر انرژی کارآمد، سطح پلاستیکی OLED قابل انعطاف طراحی شده تا به امروز به نمایش گذاشته شده اند. این باز امکانات بی پایان برای آینده، که در آن اسباب بازی و تلفن های هوشمند با صفحه نمایش است که برابر و نمایش می دهد که شما می توانید در اتاق نشیمن خود را جمع کردن یک امکان بسیار واقعی و مجزا می باشد.

صفحه نمایش OLED در حال حاضر بسیار انرژی کارآمد اما یک نقطه ضعف از گران قیمت است. این dampener برای هر دو تولید کنندگان و مصرف کنندگان به طور یکسان است . اما پلاستیک های قابل انعطاف جدید نیز هموار راه را برای صفحه نمایش های ارزان تر و از این رو در نهایت تبادل نظر این هزینه بسیار کمتر . این پلاستیکی OLED دستیابی به موفقیت های یک تیم به رهبری مایکل Helander و Zhibin وانگ و بخش شگفت آور ترین داستان ماهیت تصادفی از اختراع است ساخته شده است.

دانش آموزان در آزمایشگاه تمیز شد ورق ایندیم قلع اکسید ، که یک جزء مشترک از صفحه نمایش OLED و به عنوان آنها شروع به آزمایش با این نمایش ، آنها به طور ناگهانی در بر داشت آنها را به مقدار زیادی کارآمد تر و روشن تر از همیشه قبل از. کلید این بهبود شگفت انگیز غیر روحانی در کلر که که توسط دانشجویان مورد استفاده قرار گرفت ، در شکل یک عامل تمیز کردن . این گروه دریافتند که علاوه بر این از مولکول کلر به پلاستیکی OLEDآن را بسیار کارآمد تر، سخت تر و انعطاف پذیر در طبیعت ساخته شده است.

این تیم سپس به طراحی اولیه از صفحه نمایش OLEDرفت و شروع به کار بر روی این خطوط به منظور توسعه یک پلاستیکی OLED جدیدی است که در نهایت به دستگاه های که هر دو مقرون به صرفه و قابل انعطاف منجر شده است. این فن آوری جدید ارائه می دهد یکی دیگر از سنگ پله به شرکت های ODM برای یکپارچه سازی قابل انعطاف تر ، ارزان تر و کارآمد صفحه نمایش OLED به تلفن های هوشمند ، لپ تاپ ها و حتی صفحه تخت مجموعه های تلویزیونی از فردا. در حالی که ما هنوز هم برخی از راه دور از تلویزیون که شما می توانید جمع کردن و یا پانل های گوشی های هوشمند است که می تواند تا خورده است ، سفر است و در راه آن است.

 

شارژ مستقیم همراه اول



تاريخ : یک شنبه 29 دی 1392برچسب:, | 4:54 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت