ریزتراشه های بلعیدنی

 

chip on a pill Novartis Pill Microchip Enables Remote Monitoring of Drug Dosage and Efficacy

نوارتیس AG، با استفاده از تکنولوژی مجوز از پروتئوس پزشکی ، در حال حاضر در حال توسعه Ingestible رویداد نشانگر ( IEM ) ، یک ریزتراشه تخصصی که این شرکت قصد دارد برای اضافه کردن به قرص . هنگامی که یک بیمارقرص IEM - افزایش قورت ، اسیدهای معده خود راریزتراشه ، که پس از آن می فرستد داده ها از قبیل ضربان قلب ، درجه حرارت، و حرکات بدن به پچ پوستی از طریق اتصال بلوتوث را فعال کنید. این پچ بعد از آن می تواند به صادرات داده ها به EMR ، به طوری که می توان آن را توسط پزشکان بیمار قابل دسترسی است. نوارتیس ادعا می کند که از آنجا که دستگاه خود را به اثرات مواد مخدر آن را با زوج تغییر نمی دهد ، آنها می توانند IEM را به بازار در کمتر از دو سال است.

این برنامه ابتدا به یکی از مواد مخدر تاسیس شرکت سوئیس است که توسط بیماران پیوند برای جلوگیری از رد عضو استفاده کنید. اما ترور Mundel ، سر جهانی از توسعه، معتقد است که این مفهوم را می توان به بسیاری از قرص های دیگر استفاده شود.
"ما در حال بدست گرفتن جلو این دارو پیوند با تراشه و ما در 18 ماه آینده امید به چیزی است که ما قادر خواهد بود برای ارسال به تنظیم کننده، حداقل در اروپا ، " Mundel اجلاس بهداشت رویترز در نیویورک گفت .
"من وعده را به عنوان رفتن بسیار فراتر از آن ،" او اضافه شده است.

آموزش mms همراه اول



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:37 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت