ربات حشره نما از پارچه بالا می رود

 

دانشمندان مشغول به کار در رباتیک می دانیم که طبیعت دارای بهترین ایده برای ساخت ربات است که می تواند با سرعت، چابکی و بهره وری انجام دهد. در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، Biomimetic Millisystems آزمایشگاه در خط مقدم تقلید از طبیعت است. ماموریت آزمایشگاه آن است "به بهره برداری از ویژگی های دستکاری حیوانات، نقل و انتقال، سنجش، تحریک، مکانیک، دینامیک، و استراتژی های کنترل،" در کار خود با millirobots کوچک بسیار سبک وزن.

ایجاد آزمایشگاه، CLASH، جدیدترین عضو از موجودات روباتیک خود است، و این یکی به صورت عمودی تا پارچه حرکت می کند.

ده سانتی متر طول، CLASH 15 گرم به سمت بالا میرود پارچه به سرعت در یک حرکت خزیدن مانند حشرات. موتور در قدرت CLASH پاها و درایوهای فرکانس راه رفتن سریع آن است.

به گزارش سایت Biomimetic Millisystems آزمایشگاه ، دستگاه رباتیک " قادر به بالا رفتن از یک سطح پارچه شل در 15 سانتی متر در هر ثانیه با استفاده از یک مکانیسم ساده پنجه های غیر فعال و در هواپیما سیستم درایو پا همراه است . "

هر پا به تک موتور از طریق مجموعه ای از ارتباطات متصل می شوند.

نقطه مورد نظر طراحی مورد CLASH در این روش گرفتن و بالا رفتن از تیم ابداع ، که در آن خوشه کوچک در robit در پا گرفتن در بافت شل و اجازه صعود رباتمتمرکز شده است. الکترونیک و باتری به دم از ربات ، اضافه می کند که تعادل پیکربندی شده است.

تازه وارد CLASH متعلق به خانواده آزمایشگاه از " روبات در حرکت . " آنها را مورد ارزش سیستم های پا به جای سیستم های چرخ دار. مزایای عملکرد کلیدی در سیستم های پا است زیرا پا به طور مداوم در تماس با زمین ، که باعث می شود نمی روبات های پا بهتر قادر به عبور از زمین به چالش کشیدن ، آنها توجه داشته باشید . شاید استفاده جالب ترین ، می گویند که این محققان ، در رفتار دینامیکی مشاهده شده در طبیعت است. " بسیاری از حیوانات پا نمایشگاه به صورت پویا ، رفتار خود تثبیت شده است. به این معنا که خواص مکانیکی منفعل از سیستم ها به نحوی تنظیم شده به طور طبیعی اختلالات که ممکن است در غیر این صورت باعث رفتار ناپایدار در سیستم رد می کنند. "

در IROS 2011 ( کنفرانس بین المللی روبات های هوشمند و سیستم ) در سان فرانسیسکو : ماه گذشته تیم برکلی از P. Birkmeyer ، AG Gillies ، و RS به دلیل ترس از " صعود عمودی سست پارچه CLASH " معرفی شده اند.

کار این آزمایشگاه در CLASH هنوز انجام نداده است. بر اساس یک گزارش منتشر شده در IEEE طیف ، آنها می خواهند به CLASH به خزیدن به صورت افقی ، و آنها می خواهند CLASH به نوبه خود .

 

شارژ اتوماتیک همراه اول



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 29 فروردين 1393برچسب:, | 23:43 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت