رباتی که تخم مرغ رنگ می کند

eggbot_narenji_ir.jpg

 

حدود 1.25-4.25 اینچ در قطر ( 3 - - 10 سانتی متر )Eggbotربات هنر منبع باز است که می تواند بر روی اشیاء کروی یا تخم مرغ شکل از به اندازه یک توپ پینگ پنگ است که از یک گریپ فروت کوچک رسم شده است. این کیت بر روی طرح اصلی توسط بروس شاپیرو ، که قدمت آن به سال 1990. نسخه ما، بر اساس " تخم مرغ ربات 2.0 ، " به روز رسانی مدرن و دوستانه، با کمک بروس و تیم او طراحی شده است.

Eggbot فوق العاده قابل تنظیم و طراحی شده است برای قرعه کشی در انواع چیزهایی که معمولا "غیر ممکن" برای چاپ در . نه فقط تخم مرغ اما توپ پینگ پنگ ، لامپ ، کدو تنبل کوچک ، و حتی چیزهایی مثل گیلاس شراب - با کمی کار می کنند. در عکس ها، شما می توانید ببینید فقط تعداد کمی از چیزهایی که شما می توانید با eggbot را : توپ باور نکردنی شخصی گلف، کریسمس زیور آلات، لامپ ، و (بله ) تخم مرغ است.


شاسی Eggbot است از الیاف شیشه سخت، ساخته شده با گرما غرق یکپارچه برای موتورهای گنجانده شده است. قلم و تخم مرغ موتورها بالا گشتاور موتور پله دقت و ساز قلم آسانسورسروو موتور آرام و قابل اعتماد است .

کیت Eggbot آسان به جمع آوری در چند ساعت است ، و تنها نیاز به یک زن و شوهر از ابزارهای اساسی مانند مینیاتور فیلیپس سر و پیچ گوشتی flathead . شما همچنین می خواهید یک کامپیوتر منطقی مدرن و با پورت USB در دسترس ( مک، ویندوز و یا لینوکس ) ، به علاوه دسترسی به اینترنت برای دانلود دستورالعمل مونتاژ و نرم افزار لازم است.

آموزش اینترنت همراه اول



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 فروردين 1393برچسب:, | 23:27 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت