صندلی هوشمند i-Transport با قابلیت تنظیم ارتفاع

AROUND 251000000 سال پیش، بیش از 90 درصد از گونه ها در زمین به طور ناگهانی منقرض شدند. قاتل آنها ممکن است یک شهاب سنگ مخرب و یا یک فوران آتشفشانی فاجعه بار ، امامیکروب فروتن بوده است.

 

نظریه غالب این است که انقراض دسته جمعی در پایان دوره پرمین توسط فوران های آتشفشانی بیش از یک منطقه گسترده ای از آنچه در حال حاضر سیبری آغاز شد. این ، به رهبری در میان چیزهای دیگر ، به افزایش قابل توجهی در انتشار گازهای گلخانه ای .

 

اما این سناریو فقط حقایق مناسب نیست ، می گوید دانیل راتمن از موسسه تکنولوژی ماساچوست . از تجزیه و تحلیل خود را از یک نمونه رسوب پایان پرمین از چین، راتمن می گوید سطوح کربن رسید خیلی به سرعت برای فرآیندهای زمین شناسی را در محل کار باشد.

 

میکروب ها می توانند ترکیبات کربنی که به سرعت تولید ، هر چند. هنگامی که گروه راتمن تجزیه و تحلیل ژنوم Methanosarcina -methanogen مسئول بسیاری از متان biogenic امروز زمین - آنها کشف کردند که این میکروب این توانایی در حدود 231 میلیون سال پیش به دست آورد. تاریخ نزدیک است که از انقراض بود، اما به اندازه کافی نشان می دهد یک لینک نبند.

 

اما Methanosarcina نیاز به مقدار زیادی از نیکل برای تولید متان به سرعت. زمانی که تیم رفت و برگشت به هسته رسوبات آنها ، آنها کشف کردند که میزان نیکل مشخصی تقریبا دقیقا 251،000،000 سال ago - احتمالا به خاطر گدازه سیبری غنی از فلز شد. این نشان می دهد Methanosarcina بود باعث انقراض ، راتمن نشست اتحادیه ژئوفیزیک آمریکا در سانفرانسیسکو گفت: در هفته گذشته .

 

دیگر زمین شناسان باقی می ماند تا متقاعد شوند . " [ اما ] این ایده جذابی است که تکامل یک فرم زندگی جدید منجر به انقراض ، می گوید:" آنتونی Barnosky از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی . انقراض امروز از تنوع زیستی مشابه است، می گوید Barnosky ، دلیل آن است که تا حد زیادی توسط گونه های ما هدایت می شود.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:, | 23:46 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت