کارگردانی اتم ها برای ساخت کوچکترین فیلم دنیا توسط IBM

بازیگران اند گفت: هیچ نقش های کوچک وجود دارد. آی بی ام است به طور جدی به چالش کشیدن که بیان ، با این حال ، در حال حاضر که آن را ایجاد یک فیلم کوتاه که در آن بازیگران در واقع اتم های فردی است.

یک پسر و اتم او خواهد بود مثل هر تعداد از انیمیشن های کوتاهی عادی آن بودند برای این واقعیت است که آن را تنها قابل مشاهده است اگر شما استفاده از یک میکروسکوپ که بزرگ می شود اقدام از 100 میلیون بار . با استفاده از تکنیک های آن پس از سال ها تحقیق در ذخیره سازی داده اتمی نوردی دقیق ، آی بی ام 250 فریم استاپ موشن به تصویر می کشد یک پسر بازی با ( حیوان خانگی ؟ اسباب بازی ؟ ) اتم خود را ایجاد .

چگونه دقیقا از یک اتم در این راه دستکاری ؟ این ارزان نیست : IBM نیاز به استفاده از دو تن میکروسکوپ اسکن تونل زنی خود را ، که در عمل در منهای 450 درجه فارنهایت ، به ساقه فیلم است. این میکروسکوپ در 1 نانومتر از سطح مس ، که پس از آن می تواند جذب و جسمی حرکت هر اتم ، یک به یک به نقل مکان کرد و یک سوزن " فوق العاده تیز".


همچنین مشاهده کنید : دانشمندان ساخت ' کامل ' تنها اتم ترانزیستور
در تاریکی : علاوه بر فیلم کوتاه، IBM نیز برخی از تصاویر اتمی منحصر به فرد برای فیلم آینده پیشتازان فضا ایجاد شده است. شما می توانید تصاویر را در مقیاس نانو از آرم پیشتازان فضا ، کشتی فضایی سازمانی و سلام ولکان از طریق برنامه فیلم و یا گالری در زیر ببینید .

IBM روش اتمی دستکاری تا حدودی در دستیابی به فن آوری ذخیره سازی کارآمد تر توسعه یافته است. توانایی برای ذخیره داده ها در اتم های فردی می تواند یک روز منجر به راه حل های ذخیره سازی شدید، به طور بالقوه ذخیره سازی تمام فیلم تا کنون ساخته شده بر روی یک شی به اندازه یک ناخن انگشت ، آی بی ام می گوید .

که ، و شاید عاقبت به فیلم بینهایت کوچک آی بی ام . آنچه که باید از ویژگی های فیلم های اتمی بعدی ؟ به اشتراک گذاشتن پیشنهادات خود را در نظرات.

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:, | 1:42 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت