پژوهشگران پردازنده و حافظه کوانتومی را در هم آمیختند

محققان در دانشگاه کالیفرنیا، سانتا باربارا ، تبدیل شده اند برای اولین بار به ترکیب یک پردازشگر کوانتومی با حافظه است که می تواند برای ذخیره دستورالعمل ها و داده ها استفاده می شود. این دستاورد در محاسبات کوانتومی تکرار یک نقطه عطف مشابه در طراحی کامپیوتر های معمولی از از 1940s .

اگر چه محاسبات کوانتومی در حال حاضر بیشتر یک موضوع تحقیق ، در آن است از وعده کامپیوتر به مراتب بیشتر قادر نسبت به کسانی که ما امروز استفاده کنید. قدرت رایانه های کوانتومی از نسخه خود را از اصلی ترین واحد محاسبات ، بیت می آید . در یک کامپیوتر معمولی ، یک بیت می تواند در هر زمان نشان دادن یا 1 یا 0 . با تشکر از خصلت از مکانیک کوانتومی، معادل آن در یک کامپیوتر کوانتومی ، یک کیوبیت ، میتواند هر دو ارزش در یک بار نشان دهند. هنگامی که کوبیت در چنین " انطباق " دولت با هم کار کنند ، آنها می توانند به صورت تصاعدی اطلاعات بیشتر از همان تعداد بیت به طور منظم کار در . در نتیجه، کامپیوتر های کوانتومی باید قادر به شکست دادن رمز نگاری است که امروز نشکن در عمل و انجام شبیه سازی های بسیار پیچیده باشد.

لینک کردن یک پردازنده و عناصر حافظه به ارمغان می آورد چنین برنامه های کاربردی و نزدیک ، به این دلیل که باید آن را عملی تر برای کنترل و برنامه ریزی یک کامپیوتر کوانتومی می تواند انجام دهد را ، می گوید: ماتئو Mariantoni ، که منجر به پروژه، که بخشی از یک برنامه گسترده تر در UCSB به رهبری جان Martinis و اندرو Cleland .

این تحقیقات به تصویب رسید به عنوان شناخته شده فون نویمان معماری به نام بعد از جان فون نویمان ، که ایده ساخت رایانه که ترکیب پردازنده و حافظه پیشگام . قبل از اولین طرح های فون نویمان در اواخر 1940s ساخته شد ، کامپیوتر را می توان تنها با لحاظ جسمی آنها را مجدد برنامه ریزی . "هر کامپیوتر که ما در زندگی روزمره ما استفاده بر روی معماری von Neumann بر اساس ، و ما معادل مکانیک کوانتومی ایجاد کرده اند ، می گوید:" Mariantoni .

تنها سیستم محاسبات کوانتومی در دسترس برای خرید قیمت 10 دلار میلیون فاقد حافظه و کار می کند مانند یک کامپیوتر از قبل فون نویمان .

کوبیت ها را می توان در روش های گوناگون ، مانند یونهای تعلیق و یا اتم ها در میدان های مغناطیسی ساخته شده است. گروه UCSB البته آنهایی که باید تقریبا به صفر مطلق سرد به آنها را ابر رسانا و رفتار کوانتومی خود را فعال مورد استفاده قرار مدارهای الکتریکی معمولی بیشتر، . آنها را می توان با روش تراشه ساخت استفاده شده برای کامپیوترهای معمولی ساخته شده است. Mariantoni می گوید که با استفاده از مدار ابررسانا اجازه این تیم به جای کوبیت و عناصر حافظه نزدیک به هم روی یک تراشه کوچک ، ساخته شده است که امکان طراحی جدید فون نویمان ، الهام گرفته است.

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 19 فروردين 1393برچسب:, | 23:52 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت