شارژ باطری با گام های انسان

تولید انرژی (با استفاده از منابع مانند زغال سنگ، انرژی خورشیدی، باد، و غیره) و ذخیره سازی انرژی (مانند باتری): فن آوری های انرژی تجدید پذیر به طور کلی از دو فرآیند مجزا تشکیل شده است. این دو فرایند همیشه از طریق دو واحد جداگانه انجام شود، با اولین فرآیند تبدیل شکل اصلی از انرژی به برق، و فرایند دوم تبدیل الکتریسیته به انرژی شیمیایی. در حال حاضر برای اولین بار، مهندسان نشان داده است که انرژی را می توان تولید و ذخیره شده در یک دستگاه واحد که انرژی مکانیکی را به طور مستقیم به انرژی شیمیایی تبدیل، دور زدن مرحله میانی از تولید برق. این دستگاه اساسا به عنوان یک واحد ترکیبی ژنراتور باتری، یا به عبارت دیگر، یک سلول قدرت خود کار عمل می کند.

محققان ، XINYU ژو ، Sihong وانگ ، Wenxi گوا ، یان ژانگ ، و زونگ لین وانگ از موسسه فناوری جورجیا در آتلانتا، جورجیا ، مطالعه خود را در ترکیب تولید انرژی و ذخیره سازی در یک واحد منفرد در شماره اخیر منتشر شده اند نانو نامه .
" این یک پروژه است که یک رویکرد جدید در فن آوری باتری است که اساسا در علم جدید معرفی شده است ، " زونگ لین وانگ Phys.org گفت . " این یک برنامه کلی و گسترده به دلیل آن است که یک واحد است که نه تنها انرژی برداشت بلکه آن را ذخیره می کند. این یک هواپیمای جت به دیوار منبع DC ثابت نیاز به شارژ باتری می گردد. این است که عمدتا برای رانندگی کوچک، لوازم الکترونیکی قابل حمل مورد استفاده قرار گیرد . "
برای ساخت سلول قدرت خود شارژ ، محققان با یک باتری لیتیوم یون سکه از نوع آغاز شده و به جای جدا پلی اتیلنکه به طور معمول دو الکترود با فیلم PVDF جدا می کند. به عنوان یک ماده پیزوالکتریک ، فیلم PVDF تولید یک بار در زمانی که تحتاسترس استفاده شود. از آنجا که موقعیت خود را بین الکترودهای باتری ، فیلم PVDFباعث می شود یون لیتیوم مثبت به از کاتد مهاجرت به آند به منظور حفظ تعادل بار در سراسر باتری . این فرایند مهاجرت یون به اتهام باتری بدون نیاز به هر گونه منبع ولتاژ خارجی؛ از جدا PVDF فراهم می کند ولتاژ یا اختلاف پتانسیل بین الکترودها ، باتری است که در اصل خود شارژ .

آموزش اینترنت همراه اول

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 فروردين 1393برچسب:, | 23:52 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت