آی بی ام با الهام گرفتن از مغز انسان این بار سراغ

در تلاش برای شبیه سازی مغز انسان، IBM یک کامپیوتر ارائه می شود که قدرت و خنک کننده از طریق سیستم مایع همان ایجاد کرده است.

آی بی ام اعلام کرده است نمونه اولیه رایانه جدید است که سرد و پیگیری از طریق یک مایع الکترولیت، یک نوع خون الکترونیکی می شود. این سیستم، به نام "جریان اکسیداسیون و کاهش" با هدف شبیه سازی مغز انسان و کامپیوتر کارآمد تر. هدف نهایی IBM با این سیستم است برای قرار دادن یک کامپیوتر پتافلاپ، در حال حاضر به اندازه نصف یک زمین فوتبال، به یک PC رومیزی در سال 2060.

دکتر برونو میشل، که با دکتر پاتریک Ruch سیستم در زوریخ demoed، قرار می دهد جلو، هدف بلند پروازانه: "ما می خواهیم به جا یک ابر رایانه در داخل یک حبه قند. برای انجام این کار، ما نیاز به یک تغییر پارادایم در الکترونیک، ما نیاز به مغز ما انگیزه می شود. مغز انسان امروز 10،000 بار متراکم تر و کارآمد تر از هر کامپیوتر می باشد. "

برای، در نظر بگیرید کامپیوتر فوق العاده واتسون IBM است. آن را در یک بازی از خطر صورت گرفت و در حالی که آن را مورد استفاده 85000 وات را به شرکت در بازی نشان می دهد، رقبای انسانی خود ساخته شده با 20 وات انجام دهد.

مغز انسان چگونه است، کارآمد می باشد؟ میشل توضیح می دهد: "مغز انسان است 10000 برابر بیشتر متراکم و کارآمد تر از هر کامپیوتر است. این ممکن است به دلیل آن را با استفاده از تنها یک - بسیار کارآمد - شبکه ای از مویرگ ها و عروق خونی برای انتقال گرما و انرژی - همه در همان زمان "

شارژ مستقیم همراه اول

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 15 فروردين 1393برچسب:, | 2:8 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت