پیشگویی های IBM: تنها ۵ سال فاصله تا ذهن خوانی و چیزهایی عجیب تر

 

جهان در حال تغییر است سریع - شاید سریع تر از چیزی که فکر میکردند. و در عرض پنج سال، علمی تخیلی است که به نوبه خود به غیر داستانی. ما قادر به خواندن ذهن یکدیگر، و فراموش کردن کلمه عبور ما، و ایجاد تمام انرژی خانه های خود ما.

این تنها سه از پنج پیش بینی های IBM صبح امروز به عنوان بخشی از "5 5" پروژه پیش بینی خود را سالانه اعلام می باشد.

لیست است که به منظور ترویج کار طولانی مدت تحت ابتکار دقیق سیاره بزرگ آبی انجام می شود - و این شرکت می گوید: " 5 5 " در حال حاضر دارای یک پیشینه از موفقیت است. در سال 2008، آی بی ام می گوید ، این پیشنهاد که بعد از پنج سال ، مصرف کنندگان را به وب سایت صحبت کنید - و وب سایت را پاسخ دهند.

این بار، پیش بینی شاید خیالی کمی بیشتر :

خواندن ذهن هیچ داستان های علمی تخیلی دیگر است .
شما می توانید به قدرت خانه خود را با انرژی شما خودتان را ایجاد خواهد شد .
شما هرگز رمز عبور را دوباره نیاز دارید.
شکاف دیجیتالی را متوقف خواهد کرد وجود داشته باشد.
ایمیل های ناخواسته تبدیل خواهد شد پست پیشتاز .
به نظر می رسد این ایده جالب ترین فرض توسط IBM از یک مورد خواندن ذهن است . اما تا مبادا شما فکر می کنم آنچه که دانشمندان خود می گویند این است که شما قادر خواهید بود به تابش خیره کننده در یک دوست - یا شاید مهمتر از آن، دشمن - و می دانم آنچه که او فکر کردن، که ممکن است بیش از پنج سال خاموش . در عوض ، این است که در مورد چگونه مغز ما روزی ممکن است با دستگاه های محاسبات همگام سازی می شود :

اگر شما فقط باید در مورد تماس کسی فکر می کنم، آن اتفاق می افتد . یا شما می توانید مکان نما بر روی صفحه کامپیوتر فقط با فکر کردن در مورد که در آن شما می خواهید به آن حرکت را کنترل کنید.

دانشمندان در زمینه بیوانفورماتیک هدست با سنسورهای پیشرفته طراحی کرده اند به خواندن فعالیت مغز الکتریکی است که می تواند حالات چهره ، هیجان و غلظت تشخیص و افکار یک فرد بدون آنها از لحاظ فیزیکی در نظر گرفتن هر گونه اقدامات .


در عرض پنج سال ، ما آغاز خواهد شد برای دیدن برنامه های کاربردی اولیه این تکنولوژی در صنعت بازی و سرگرمی . علاوه بر این، پزشکان می تواند این فن آوری برای تست الگوهای مغزی استفاده کنید، احتمالا حتی در توانبخشی از سکته مغزی کمک و کمک در فهم اختلالات مغزی از قبیل اوتیسم .

یکی دیگر از توسعه به طور بالقوه جهان در حال تغییر است که آی بی ام فکر می کند که کمتر از پنج سال دور است که ما به زودی قادر به تولید تمام انرژی ما برای خانه های ما نیاز - خودمان. این یک ایده رادیکال ، و یکی است که می تواند احساسات را تحریک کردن صنعت انرژی کل است . اما در دنیایی که در آن هر پوند جدید از دی اکسید کربن است که می رود به اتمسفر به طور بالقوه برای کمک به انتقام ویران در این سیاره ، این می تواند یک چیز بسیار ، بسیار خوب است اگر آن را معلوم می شود درست است.

" هر چیزی که حرکت می کند و یا گرما تولید می پتانسیل را دارد که ایجاد انرژی است که می تواند اسیر شده است، "آی بی ام " 5 5 " آزادی بار خوانده شده . " پیاده روی . آهسته دویدن . دوچرخه سواری . گرمای از کامپیوتر شما. حتی جریان آب از طریق لوله های خود را . پیشرفت در تکنولوژی انرژی های تجدید پذیر اجازه می دهد افراد برای جمع آوری این انرژی جنبشی ، که در حال حاضر به هدر می رود ، و استفاده از آن برای کمک به قدرت خانه های ما ، دفاتر و شهرستانها . "

این بدان معناست که ، آی بی ام معتقد است که ممکن است ما قادر به تولید برق با ، به عنوان مثال، استفاده از ویدجت های کوچک ما در پره های دوچرخه ما قرار داده است .

کلمه عبور نه بیشتر
یکی دیگر از نوآوری های بزرگ IBM معتقد است به زودی می تواند بهبود توان زندگی روزمره از مرگ از رمز عبور است . و این، آن را می گوید ، می تواند ظرف پنج سال با توجه به شالوده های زیستی منحصر به فرد هر انسان است. " شما دیگر نیاز به ایجاد ، آهنگ و یا به یاد داشته باشید کلمه عبور چندگانه برای های مختلف ورود به سیستم ، می گوید:" IBM . " تصور کنید که شما قادر خواهید بود به راه رفتن تا به یک دستگاه ATM به صورت امن برداشت پول به سادگی صحبت کردن نام خود و یا به دنبال یک سنسور کوچک است که می تواند الگوهای منحصر به فرد در شبکیه چشم خود را. یا با انجام همین شناخت، شما می توانید بررسی موجودی حساب خود را بر روی تلفن همراه و یا قرص خود را.

این همه به خاطر مجموعه ای از سیستم هایی که ممکن است به خوبی در راه خود را با رحلت شناخته شده به عنوان بیومتریک چند عاملی است . و به عنوان یک نتیجه از چهره های ما فردی، صداها ، و شبکیه ، ما ممکن است به زودی قادر به دسترسی به تمام چیزهایی که امروز نیاز به کلمه عبور بدون نیاز به یاد داشته باشید هر چیزی باشد.

بحث در مورد پیشرفت .

 

شارژ مستقیم همراه اول



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 25 اسفند 1392برچسب:, | 23:38 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت