لباس قارچی برای اجساد

 

هنرمند و مخترع جائه Rhim لی است تا با یک روش غیر معمول برای مقابله با نگرش ما در مورد مرگ آمده است. در این کنفرانس TEDGlobal در هفته گذشته، او به عنوان دانشمند در مورد گوشت خوردن قارچ بی نهایت او در تلاش برای پرورش صحبت کردیم.

در مورد پروژه تدفین لایتناهی است که شما در حال کار بر روی به من بگو ؟
من علاقه مند به انکار مرگ فرهنگی ، و به همین دلیل ما تا از بدن ما دور ، و به خصوص نحوه انکار مرگ منجر به شیوه های مراسم تشییع جنازه که آسیب محیط زیست - با استفاده از فرمالدئید و صورتی آرایش و آنچه را که به شما دوست یک نگاه پر جنب و جوش و زنده است، به طوری که شما می توانید تصور کنید آنها فقط در خواب و نه در واقع مرده است. دولت ایالات متحده به تازگی به روز رسانی فرمالدئید از سرطان زا احتمالی را به یک ماده سرطانزا شناخته شده است ، بنابراین با تلاش برای حفظ بدن ما زندگی می کنند مسموم .

بنابراین من فکر کردم ، چه پادزهر به آن است ؟ برای من جواب این قارچ بود - قارچهای Infinity . این نمادی از یک روش جدید فکر کردن در مورد مرگ است.

دقیقا همان چیزیقارچ Infinity است ؟
من فکر کردم من می تواند یک قارچ خوراکی سم تمیز کردن آموزش برای خوردن بدن من . این قارچ، که معمولا بر روی چوب و مواد زوال در جنگل رشد می کنند، می توان به رشد در تقریبا هر ماده آلی و شکستن آن را . پس شروع کردم به جمع آوری مو ، ناخن ها و پوست ، بنابراین من می تواند بهترین قارچ برای تبدیل شدن به بی نهایت قارچ را انتخاب کنید ، به رسمیت شناختن و خوردن بدن من بعد از مرگ من .

آیا قارچ دوست offcasts شما ؟ آیا آنها بخوبی رشد می کند ؟
بله ، تا کنون . آنها در حال رشد می شود. هر دو کشت این قارچ و جمع آوری مو و پوست من در مورد غلبه بر squeamishness من هستند. بنابراین بخشی از روند کار با این قارچ است مقابله با آن - آن را مانند اگر شما پیدا کردن یک تکه از موی خود را در سوپ خود را ، یک نوع از لحظه ای غیر طبیعی وجود دارد .

چه نوع از قارچ استفاده می نمایید؟
در حال حاضر من کار با قارچ و صدف قارچ .

آیا یک آزمایشگاه برای انجام این کار در به شما کردم ؟
من خود آزمایشگاه کمی DIY من . من glovebox ساخته شده از جعبه ذخیره سازی پلاستیک و همه آن نوع از آثار . شما هزاران دلار از تجهیزات نیاز به انجام این کار. آزمایشگاه من یک چادر پارچهای سفید است ، آن را فقط یک فضای ساده است ، و آن را در خانه من است.

قارچ چرا ؟ چرا یک کرم نیست؟
این می تواند یک کرم بوده است. اما من احساس کردم که قارچ مخصوص بود چرا که من متوجه شدم که آنها به پاک کردن سموم محیط زیست در خاک است. هیچ قارچ منفرد سموم زیست محیطی می کشد وجود دارد، اما آنها را پوشش بسیاری از زمین.

چه نیز آن را قارچشناسی زندگی سالم پال استامتز که من با مورد مطالعه بود. او نوع از پدر بزرگ از مردم که با قارچ کار است . او در مورد قارچ مذاکرات به عنوان ارگانیسم رابط میان مرگ و زندگی ، که قارچ می decomposers استاد. پس چه ارگانیسم بهتر برای کار با ؟

شما بحث خود را در کنفرانس TED هفته گذشته با پوشیدن لباس مرگ قارچی خود را . چگونه کت و شلوار کار می کند؟
این اساسا یک دست کت و شلوار پنبه آلی مجهز به تور قلابباف در بالا در یک الگوی شبیه رشد میسیلیوم قارچ و تور است که در آن اسپور قارچ Infinity در ابتدا رشد خواهد کرد. من فکر ممکن است در واقع کار ، به دلیل اسپور قارچ سخت به رشد در خارج از پتری دیش می باشد. بنابراین چیزی که بعد از من فکر است با استفاده از ژلاتین به عنوان ، در واقع ، یک پوست دوم . همانطور که حل آن را فراهم می کند راه اندازی مواد لازم برای رشد .

آیا شما به خاک سپرده شود برای استفاده از این کت و شلوار از مرگ ؟
من کت و شلوار قارچ شدن از سطح زمین استفاده می شود اما تحت پوشش تصور کنید.

می تواند شما را از انجام آزمایشات حیوانی ؟
بله، من به برخی از گوشت تاریخ گذشته در فریزر من و من قصد دارم به سعی کنید که .

در بحث های خود را به شما گفت که برخی از افراد سعی کنید از لباس مرگ قارچی پس از مرگ خود داوطلب شده بود ؟
آنها رسمی ثبت نام کرده است ، آنها علاقه بیان شده است. تعداد زیادی از مردم در اینجا [ در TED ] نیز به من می آیند و در این مورد پرسید. من فکر می کنم که گام دیگری است : هنگامی که شما در واقع ثبت نام و سفارش . از آن نیاز به سطح دیگری از پذیرش در مورد مرگ است.

بحث شما بسیار سرگرم کننده بود، اما من احساس بود چیزی به جای عمق آن زمینه وجود دارد؟
این ایده که به نوعی پذیرش مرگ برای حفاظت از محیط زیست مورد نیاز است است. همه سموم صنعتی ما به اتمسفر و خاک منتشر می کنند بخشی از بدن ما است. این مشکل است که قبول این یعنی ما هم موجودات فیزیکی ، حیوانات، که خواهد مرد و پوسیدگی می باشد.

آیا شما فکر می کنم که تعداد زیادی از یک روز از مردم خود لباس مرگ قارچی داشته باشند؟
این امید است. من از این فکر می کنم در مراحل و گام بعدی این است برای دریافت این به واقع کار ... اما این چیزی است که مردم می تواند در مقیاس وسیع تر اتخاذ . من به طور کامل اذعان کرد که این نیاز به یک تغییر فرهنگی نسبت به پذیرش مرگ و تجزیه .

آموزش mms همراه اول

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:, | 1:34 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت