پنير آزمايشگاهى تولید شده از باكترى هاى انسان

ما هیچ غریبه به مواد غذایی غیر معمول در اینجا در Gizmag طول است، اما این آخرین شاهکار آشپزی است، احتمالا درمان نچسب ترین ما هنوز آمده در سراسر. دوبله Selfmade، پنیر در سوال این است که از باکتری های انسانی که از نمونه های گرفته شده از زیر بغل مردم، پا، و بینی مشتق شده ساخته شده است.

پنیر Selfmade کار کریستینا Agapakis دانشمند و متخصص عطر و بوی Sissel Tolaas است، و به عنوان بخشی از رشد خود را ... زندگی پس از طبیعت نمایشگاه در گالری علوم کالج ترینیتی دوبلین به نمایش گذاشته. در این نمایشگاه همچنین ویژگی های پروژه های دیگر که محو کردن خط بین هنر و علم، از جمله من می خواهم به تحویل دلفین: یک پروژه پیشنهاد که انسان آینده را به هنگام تولد به دلفین ها.

هر پنیر Selfmade است از فرهنگ های گرفته شده از پوست افراد مختلف ایجاد شده و روند شامل ترکیبی عجیب و غریب از آماده سازی مواد غذایی و روش های میکروبیولوژیکی. این نتایج در پنیر امضا که منحصر به فرد برای هر فرد می باشد - مانند "کریستینا" پنیر، و "بن" پنیر، به عنوان مثال.

با این حال، در صورتی که تصویر از پنیر انسان بر باکتری های در حال ترشح بزاق، آگاه باشید که پنیر انسان است که در واقع برای مصرف انسان در دسترس نیست، اما نه به عنوان ابزاری برای ترویج گفتمان میکروب شناسی در نظر گرفته شده است.

"آیا می توانم دانش و تحمل کشت های میکروبی در مواد غذایی ما بهبود تحمل این باکتری در بدن ما؟" فرض Agapakis و Tolaas در بیانیه هنرمند خود را.

پنیر Selfmade و رشد خود را ... زندگی پس از پروژه های طبیعت بر روی صفحه نمایش در گالری علوم کالج ترینیتی دوبلین تا 2014 ژانویه 19 باشد.

 

آموزش mms همراه اول

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:, | 23:46 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت