پول الکترونیک

پول الکترونیکی پول است که الکترونیکی رد و بدل شده است .  این شامل استفاده از شبکه های کامپیوتری و اینترنت و سیستم های ارزش ذخیره شده دیجیتال . نمونه هایی از پول الکترونیکی سپرده های بانکی، انتقال الکترونیکی وجوه (EFT) ، پرداخت مستقیم ، پردازنده های پرداخت ، ها و ارزهای دیجیتال مانند Bitcoin اخبار .
در حالی که پول الکترونیکی یک مشکل جالب برای رمزنگاری ، تا به امروز بوده است ، استفاده از پول الکترونیکی نسبتا کم در مقیاس بوده است. یکی از موفقیت نادر بوده است هشتپا سیستم کارت هنگ کنگ ، که به عنوان یک سیستم پرداخت حمل و نقل آغاز شده است و به یک سیستم پول الکترونیکی به طور گسترده استفاده می شود افزایش یافته است . سیستم کارت سپردار حمل و نقل لندن باقی مانده است اساسا یک سفر از پیش پرداخت بدون تماس . دو شهر دیگر عملکرد سیستم های پول الکترونیکی را اجرا کرده اند . بسیار شبیه به کارت هشتپا هنگ کنگ ، سنگاپور، یک برنامه پول الکترونیکی برای سیستم حمل و نقل عمومی ( رفت و آمد قطار ، اتوبوس ، و غیره ) ، بر اساس همان نوع ( FeliCa ) سیستم اختراع شده توسط Sony و برای اولین بار در توکیو و اوزاکا مستقر ، ژاپن. هلند نیز اجرا شده است یک سیستم پول الکترونیکی در سراسر کشور شناخته شده به عنوان Chipknip منظوره، و همچنین به عنوان OV- Chipkaart برای جمع آوری کرایه حمل و نقل . در بلژیک، یک شرکت خدمات پرداخت ، پروتون ، متعلق به 60 بانک بلژیکی صدور کارت ارزش ذخیره شده ، در سال 1995 توسعه داده شد . 
تعدادی از سیستم های پول الکترونیکی با استفاده از انتقال پرداخت به منظور تسهیل در پرداخت آسان و به اعتماد به نفس دریافت کننده وجه در رفتن از کیف پول الکترونیکی خود اجازه نمی در معامله تماس با ما . ایدهآینده، با تنها پول الکترونیکی با اختلاف نظر مواجه شده است . 

شارژ مستقیم همراه اول



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:, | 1:51 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت