دوربین های دیجیتالمتفرقه خلق تصاویر پانورامای 360 درجه تنها با پرتاب یک توپ به هوا

 

داغ به عنوان عکس های پانوراما و حوزه های عکس هستند، آنها را به یک محدودیت جدی : آنها نیاز به کوک با هم عکس چند هنوز هم ، همه در زمان کمی متفاوت گرفته شده است. اما برای به دست آوردن یک کره عکس واقعی - یک شات 360 درجه از یک لحظه در زمان - شما می خواهم در همه جهات در یک دستگاه است که می تواند همه آنها را در هماهنگی آتش نیاز به دوربین اشاره . چه نوع از دوربین می کند که ؟

دوربین Panono ، در واقع : یک دستگاه مانند توپ رو قابل پرتاب لود شده با دوربین بر ​​روی سطح بیرونی آن که به نظر می رسد نوع مانند های lightsaber توپ عمل لوک اسکای واکر از جنگ ستارگان . Panono همچنین دارای یک راه جدیدی را از گرفتن عکس : این برنامه ریزی به ضربه محکم و ناگهانی عکس شال خود را زمانی که به پایین پرتاب ، شلیک تمام 36 دوربین به طور همزمان هنگامی که دستگاه می رسد بالاترین نقطه آن ( و در نتیجه در حال حرکت نیست، به حداقل رساندن تاری حرکت ) .

همچنین نگاه کنید به : 12 عکس بیشتر کلیشه در نمایش مشخصات عمومی

هنگامی که Panono پردازش تمام تصاویر منحصر به فرد است، به آنها رله به ابر از طریق گوشی های هوشمند و یا نرم افزار قرص، که در آن الگوریتم پیوند کردن عکس ها برای ایجاد تصویر نهایی 72 مگاپیکسلی . هنگامی که در حوزه عکس (در حال حاضر در سایت Panono میزبان ) است پشت رله ، کاربر می تواند آن را بر روی گوشی مشاهده ، آنلاین و یا از طریق کد قراردادن در سایت خود ، مثل این توپ رو از ما در دفتر Mashable در هالووین دستگیر شده است. عکس در فضای باز است حتی بهتر است.

به نظر می رسد مردم می خواهند به عکاسی از افراد دیگر می گوید: " جوناس Pfeil ، مخترع Panono . " و با تکنولوژی فعلی - با چشم انداز بخیه - تمام [ تصاویر ] در نقاط مختلف در یک زمان گرفته شده است. مسائل حرکت می کند ، به خصوص مردم ، بنابراین شما می توانید تصاویر از چیزهای جالب را با آن روش را ندارد . در اینجا، شما همه چیز را تصرف در یک عکس ، و شما لازم نیست که به آن وجود دارد دقیقه را به تمام تصاویر . "

Panono هنوز فقط یک نمونه اولیه ، و دستگاه Pfeil به ما نشان داد به نظر می رسد تقریبا همان است که آن را نشانی از زمانی که او در اصل برای ثبت اختراع در سال 2011 استفاده شده است. به همین دلیل است Pfeil در حال گردش است به Indiegogo به دوربین توپ خود را تامین می شود، با مبارزات انتخاباتی امروز شروع .

جوناس برای اولین بار کارآفرین را به تلاش به بازار دوربین مانند توپ برای گرفتن عکس است. Squito چیزی بسیار شبیه و Bublcam (که همچنین این فیلم ) در حال حاضر هدف Kickstarter آن از 100،000 دلار با بیش از یک ماه به دو برابر شد.

رقابت ناگهانی برای دوربین مانند توپ است یک تصادف است یا یک توطئه نیست. این نشان دهنده consumerization از فن آوری استفاده می شود که نیاز به پول زیادی بیشتر و تلاش : اتصالات بی سیم با پهنای باند بالا ، محاسبات ابری، و تکنولوژی تصویربرداری ارزان قیمت است که همچنین با کیفیت خوب . حالا که آن TECHS عنوان مشترک به عنوان نزدیک ترین گوشی های هوشمند هستند، مخترعان می توانند از مزایای آنها را به ایجاد نوع جدیدی از عکاسی است.

آیا وجود یک بازار برای آن ، هر چند ؟ شما به ما بگویید . افکار خود را در زمینه ی عکاسی کروی در نظر اشتراک بگذارید.

آموزش mms موبایل ویندوز

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, | 22:5 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت