شرکت SanDisk از یک کارت حافظه فلش با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت پرده برداشت

یک کامپکت فلش ( CF ) کارت جدید در بازار به دنبال بیش از قلب از علاقه مندان به ویدئو و حرفه ای کار با 4K فیلم برنده شدن وجود دارد.
این قطعا یک کارت را هدف قرار داده به سمت عکاس های گاه به گاه نیست. شرکت SanDisk نشان داده است2،199 AU $ کارت CF ماموت غذا به برنامه های کاربردی بیشتر خواستار ، به ویژه در دوربین های هل دادن بسیار با کیفیت بالا ویدئو، مثل Canon EOS -1D C.
این کارت های با ظرفیت بالا نیز توسط کسانی که بازی در اطراف با ضبط ویدئویی RAW در دوربینهای SLR سطح مصرف کننده به لطف سیستم عامل مدها مانند سحر و جادو فانوس استقبال می شود.
این کارت برای یک پایدار حداقل سرعت نوشتن 65MBps و سرعت انتقال تا 160MBps امتیاز. به عنوان کارت با افراطی برچسب طرفدار این شرکت مارک ، آن RTV ( vulcanizing دمای اتاق ) سیلیکون پوشش داده شده در داخل برای محافظت در مقابل شوک است ، و می تواند درجه حرارت از -25 تا 85 درجه Celcius (-13 تا 185 درجه فارنهایت ) مقاومت در برابر .
در کنار نوع 256GB ، شرکت SanDisk نیز در حال گسترش به بقیه محدوده ExtremePro CF به سرعت 160MBps و 150MBps خواندن و نوشتن بود.
با توجه به اینکه بسیاری از دوربین های بالا پایان که بهترین استفاده را از این ظرفیت را با اسلات کارت دوگانه ( مانند 1D C ) ،AU $ 2199 درخواست قیمت سرمایه گذاری قابل توجهی است آمده است. این کارت تا پایان این ماه در دسترس خواهد بود .

شارژ اتوماتیک همراه اول

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 11 بهمن 1392برچسب:, | 22:50 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت