استفاده از تلفن هوشمند می تواند شما را ضعیف و ترسو بار بیاورد!

شهرت خود را به عنوان یک سخت، سخت بینی کسب و کار شخص فعال و زرنگ ممکن است یک ضربه اگر شما صرف زمان زیادی را با استفاده از گوشی های هوشمند کمی خود را. مطالعه انجام شده توسط محققان در دانشگاه هاروارد نشان می دهد که با استفاده از دستگاه های با صفحه نمایش کوچک می تواند باعث شود مردم را به رفتار پافشاریای کمتر از کسانی که با استفاده از صفحه نمایش بزرگتر .
" برخاسته از پژوهش نشان می دهد که اتخاذ جوارح گسترده قدرت روانی را افزایش می دهد ، ما فرض است که کار بر روی دستگاه های بزرگتر ، که مردم از گسترش جسمی، باعث می شود کاربران را به رفتار پافشاریای بیشتر، " می خواند خلاصه ای از این مقاله با عنوان " iPosture :حجم از دستگاه های قابل فروش الکترونیکی بر رفتار ما . "
در این مطالعه 75 شرکت کنندگانی که به طور تصادفی به انجام وظایف در دستگاه های مختلف قرار گرفتند استفاده می شود. محققان را انتخاب کرد که با محصولات اپل به نمایندگی از طیف وسیعی از اندازه ، هر چند نتایج را می توان به مارک های دیگر تعمیم داد. شرکت کنندگان با استفاده از آی پاد لمسی، اپل ، طرفدار مک بوک ، و یا از iMac .
هنگامی که کارها تمام شد ، محقق گفت: شرکت کنندگان ، " من در پنج دقیقه به شما اطلاعات کسب خواهد شد ، و پس از آن پرداخت شما به طوری که شما می توانید ترک . اگر من اینجا هستم نیست، لطفا بیا من در میز جلو . " سپس پژوهشگران صبر کردن تا 10 دقیقه به بازگشت. شرکت کنندگانی که با استفاده از شده است دستگاه های کوچکتر و جو در زمان دیگر به بهانه محقق از کسانی که با استفاده از بزرگتر

محققان ردیابی این رابطه به وضعیت بدن مردم اتخاذ هنگام استفاده از دستگاه. گوشی و کاربران قرص تمایل به قوز بیش از دستگاه های خود و انقباض بدن آنها. رومیزی از کاربران تمایل دارند که وضعیت باز است. "شرکت کنندگان در تعامل با دستگاه های کوچکتر کمتر جسورتر از شرکت کنندگان در تعامل با دستگاه های بزرگتر بود، می گوید:" این مطالعه.
در این مقاله با کمی مشاوره پایان می رسد. "بسیاری از ما صرف ساعت در هر روز در تعامل با دستگاه های الکترونیکی است. در تنظیمات حرفه ای ما اغلب از آنها استفاده می شود کارآمد و مولد. ما ممکن است، با این حال، از دست دادن بینایی از تاثیر دستگاه خود را بر رفتار ما و در نتیجه کمتر موثر است. ما نشان می دهد که برخی از زمان قبل از رفتن به یک جلسه، و بدیهی است که همچنین در طول آن، شما را به تلفن همراه خود را به دور. "

 

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, | 20:27 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت