شبیه ساز مغز با استفاده از ۱۲۸ ترابایت حافظه فلش

طراحی از ایده های مهندسی است که به بازسازی رایانه های شخصی ، آی بی ام و دو دانشگاه سوئیس با استفاده از حافظه فلش به منظور بهبود عملکرد از یک ابر رایانه طراحی شده برای شبیه سازی یک مغز واقعی موش.

اما حافظه بسیار بیشتری فلش از شما در آخرین لپ تاپ پیدا کردن وجود دارد.

درایو حالت جامدPC ممکن است با چیزی شبیه به 128GB به 512GB حافظه فلش است. نسخه ویژه به روز رسانی این پروژه ماوس مغز یک ابرکامپیوتر ژن آبی / Q 250 به 1000 برابر حافظه های فلش - 128 ترابایت .

این پروژه ابر رایانه ها ، در رابطه با اکول پلی تکنیک Federale د لوزان ( EPFL ) و Eidgenoessische Technische هوخشوله زوریخ ( ETH زوریخ ) ، با هدف مدل 70 میلیون یا بیشتر سلول های عصبی را که مغز یک موش را تشکیل می دهند . کار با پروژه blue brain و پروژه مغز انسان اتحادیه اروپا dovetails .

آی بی ام توسعه در رابطه با ابر کنفرانس بین المللی 2013 طول می کشد که هفته آینده در لایپزیک، آلمان اعلام کرد . فلیکس Schürmann ، مدیر کل پروژه مغز آبی، برنامه ریزی شده است به ارائه نتایج در نشان می دهد.

حافظه فلش ارزان تر ، وسیع تر و آهسته تر از DRAM ، نوع حافظه استفاده می شود برای ذخیره اطلاعات است که یک پردازنده کامپیوتر به عاجلانه است . حافظه فلش نیز سریع تر اما از ذخیره سازی دیسک سخت گران تر است . به همین دلیل ، اغلب اشغال لایه میانی بین دیسک های سخت و DRAM ( حافظه با دسترسی تصادفی پویا ) در سلسله مراتب حافظه است.

" دلایل اصلی هر دو هزینه و سرعت ، گفت:" الساندرو Curioni دانشمند محاسباتی تحقیقات IBM از تصمیم به استفاده از حافظه های فلش . " شبیه سازی تفصیلی مغز به ویژه نیازهای منحصر به فرد است که آن را مطلوب به استفاده از نسبت های مختلف از محاسبه [ قدرت ] به حافظه [ ظرفیت ] از سیستم امروز است. "

Curioni گفت که حافظه های فلش خواهد انواع اطلاعات ، از جمله اطلاعات از مغز موشکه مورد مطالعه ، نتایج شبیه سازی که در انتظار تجزیه و تحلیل بیشتر ، و داده های ایستگاه بازرسی برای پیگیری آنچه در حال انجام در شبیه سازی را ذخیره کنید.

حافظه فلش در رایانه های شخصی امروز است که معمولا با رابط SATA استفاده می شود به قلاب تا دیسک های سخت متصل است ، اما جدید اپل مک نرم افزار قرار می دهد حافظه فلش یک گام به پردازنده نزدیک تر با متصل کردن آن را با رابط PCI اکسپرس . IBM نمی گویند چگونه آن را اتصال حافظه فلش خود را ، با استناد به " بحث های ثبت اختراع ، " اما گفته است که "عمیقا تعبیه شده است. "

دانشمندان کامپیوتر به مدت طولانی در مغز برای الهام ، و در دهه های اخیر ، یکی از راه هایی است که در شبکه های عصبی خود یادگیری است که در برخی از روش های مانند پرتکاپو نورون به هم پیوستهمغز رفتار بوده است. پروژه blue brain ، هر چند ، یک شبکه عصبی نیست. IBM گفت ، در عوض ، به دنبال آن برای شبیه سازی واقعیت فیزیکی از سلول های عصبی واقعی ، از جمله شکل خود را ، اندازه، و رفتار الکتریکی .

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:, | 22:38 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت