KodakPlaySport Zx3

 

 

Kodak PlaySport Zx3

 

ما مقدار زیادی از قولنج با محصولات فعلی از دوربین های جیبی، بسیاری از آنها را به انجام با کیفیت تصویر: فیلم های دانه دار، فقیر (خنده دار) نور کم عملکرد، فقدان فوکوس اتوماتیک، زوم دیجیتال، 1080P gimmicky، و غیره. جدید کداک PlaySport Zx3 HD دوربین ضد آب حل هیچ یک از این مشکلات. اما شما می توانید آن را زیر آب قرار داده است. بنابراین، تمام بخشیده است. پیگیری پس از استراحت برای بررسی کامل ما.

این ممکن است دوربین جیبی مورد علاقه طراحی سخت افزار ما در عین حال، برای محض افت توانایی ساخت آن است. کداک تقریبا به طور کامل دور با سخت، پلاستیک براق انجام می شود (در خارج از یک بیت در نزدیکی بالای، اطراف لنز) و دارای یک قسمت بیرونی نرم در سراسر بسیاری از این دوربین است که فریاد می زند "من در پیاده رو رها، من قول می دهم به شکستن نیست "ما خود را محدود، اما هنوز هم یک تقویت کننده اعتماد به نفس خوب. این دوربین همچنین احساس می کند در دست بهتر ارگونومی از بسیاری از این بورس، هر چند ما باید در فرد قدیمی ما دو سنت قرار داده و به ذکر است که ما هنوز از روند برگزاری یک دوربین ایستاده در یک طرف و نه بی دست و پا برای انجام ویدیو پیدا کنید.

بزرگترین ادعای کداک به شهرت در اینجا طراحی ضد آب است، با برخی از درهای قفل سنگین با پوشش بیش از بنادر، باتری و کارت SD. البته، ما نه تنها کلمه ای کداک را برای آن: ما مستغرق دوربین. از دید دوربین زیر آن را چک کنید.

 

خیلی هیجان، درست است؟ یک جنبه جالب از مواد از دوربین است که آن را احساس می کند تقریبا به طور کامل خشک فقط ثانیه بعد از ما آن را بیرون از آب، و قطعا لغزنده و یا حتی سخت به کار گیرند.

البته، معاوضه است که شما برای باز کردن یک درب در هر یک از پورت ها، و دوربین نیز از برخی از ویژگی های رویایی از خواهر و برادر آن محدود شده است، مانند ورودی میکروفن خارجی و یا یک سوئیچ کلان.

رابط کاربری نرم افزار

 

کداک پیاده روی خط بین فلیپ گنگ به عنوان خاک و بیش از حد پیچیده (برای بیشتر) توشیبا Camileo S20، نسبتا یک عمل ساده و واضح است، اما گزینه ها و دکمه ها به اندازه کافی به اشتباه برخی از. بخش حداقل های مورد علاقه ما 4 طرفه د پد ارائه می دهد که راه گوشت رمز و راز از زوم دوربین عامل باقی مانده است، تغییر رزولوشن و تعویض به حالت ثابت.

هنگامی که شما را به منوی تنظیمات شما در مورد شانس 50/50 از تا بدانند چه یک آیکون به معنی، از سال کداک محروم مانده است قرار دادن کلمات در کنار گرافیک، اما خوشبختانه واقعا وجود دارد بیش از حد به از پیش فرض تغییر کردم شیرجه رفتن.

کیفیت VIDEO / CAMERA


به یاد داشته باشید زمانی که ما گفت: هیچ چیز تازه ها ما آن بنا شده است. این دوربین اساسا ارائه می دهد همان کیفیت تصویر 1080p با دقیق Zi8 (که کداک خواهد شد را در اختیار فروش)، از آن در اطراف سنسور مشابه ساخته شده است. بزرگترین تفاوت بین دوربین های حالت ماکرو در Zi8، که ما واقعا قدردانی کرده اند، و خط در جک است - یکی دیگر علاوه بزرگ است که برای دوربین است، اما که می تواند مناسب سخت در تعدادی ضد آب مانند بوده است این یکی.

خلاصه


به طور کلی، شما در حال گرفتن این دوربین برای جنبه های ناهموار و ضد آب خود را، و در آن نقطه این دوربین زیبا و انجام می دهد. در نهایت ما امیدواریم که کداک شروع به نوآوری در تصویر با کیفیت عرصه به عنوان خوب، و ما مطمئن امیدواریم که آنها می توانند مدیریت برای جلوگیری از مرتب کردن بر اساس قدم اشتباه عامل به صورت اسلاید تلنگر HD معلوم شد، اما در حال حاضر این شرکت در حال قرار دادن رگه های قابل توجه از کیف پول دوربین جیب دوستانه، و Zx3 از این قاعده مستثنی است.

 

 

آموزش اینترنت همراه اول

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, | 21:51 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت