نگاهی به دو کابل به دوش؟ AOC نشده، که اعلام کرد جدید e2251Fwu 22 اینچ مانیتور USB خود، یک گام قابل توجهی از زمان گذشته است. با توجه به قدرت و سیگنال از همان سرب به معنی یک پورت کمتر دیوار و کمتر روی میز، اسپاگتی، که ادعا می کند آن را برای محاسبات چند صفحه نمایش ایده آل است. تنظیمات دانا، ما به دنبال در 20،000،000:1 نسبت کنتراست دینامیک (به مراتب کمتر در مادری، بدون شک)، 1920 تفکیکپذیری X 1080 و زمان پاسخ 5ms.وصل و بازی دستگاه باید بر روی تمام سیستم عامل های مورد علاقه خود کار می کنند، زمانی که آن را در فوریه زمین برای 199 $.PR کامل پس از استراحت کنید.

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, | 22:33 | نویسنده : مهدی |

 

ما فقط باید چند روز باقی مانده تا جشن های واقعا توپ زدن در CES 2012 در لاس وگاس، اما LG در حال حاضر دست خود را با آزادی مطبوعات قول "بزرگترین جهان" پنل OLED برای نشان دادن نوک انگشتانش. ما در صفحه نمایش های کوچکتر از LG دیده می شود قبل و آن را در حال حاضر وعده داده HDTV OLED 55 اینچ برای اواسط سال 2012 بود، پس از این خبر فقط نشانه دیگری از این شرکت آماده را به جریان اصلی تکنولوژی آن است. فناوری های LG با استفاده از OLED ها به رنگ سفید تزیین با رنگ، که در آن ادعا می کند برای یک میزان خطا پایین تر و واضح تر "تعریف فوق العاده" روی صفحه نمایش، با رنگ های بیشتر از LCD های استاندارد. پس از آن برای یک تبلیغی PIC بیشتر از نمونه اولیه فاصله 5mm و فوق العاده لاغر LG را بررسی کنید، ما بهتر در آن (و رقابت اجتناب ناپذیر از رقیب کره ای سامسونگ) در شرکت غرفه ژانویه 9 دریافت کنید.

 

آموزش mms همراه اول

 



تاريخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, | 1:39 | نویسنده : مهدی |

 

به یاد داشته باشید آن روزها ایام خوب گذشته زمانی که مادر خود را سرزنش کردن شما به صاف بشین باید شما همیشه شروع به دولا دولا راه رفتن؟ خبر خوب، سوارکاران میز، به دلیل ErgoSensor مانیتور رومیزی فیلیپس است که در اینجا برای جلوگیری از دولا شدن شما در حال حاضر که مادر دیگر در اطراف - و نیازی نیست که شما به پوشیدن برخی آویز پلاستیکی احمقانه و یا اشغال هر یک از املاک و مستغلات USB خود را.24 اینچ، 250 نیت (nit)، 1920 * 1080 صفحه نمایش دارای یک سنسور در گودی آن است که شما به تماشای در حالی که شما کار می کنند و هشدار می دهد که شما زمانی که وضعیت خود را ضعیف می شود و یا اگر شما شده است در روی صفحه نمایش خیره بیش از حد طولانی است. آن را نیز به اطلاع کاربران نحوه تنظیم مانیتور برای مشاهده از راه دور بهینه و موقعیت ارگونومیک. علاوه بر این، می توانید بگویید که شما در اون اطراف نیست و بسته روی صفحه نمایش را به حفظ قدرت. ما نمی دانیم که چه مقدار پول مانیتور هزینه خواهد شد و یا حتی زمانی که آن را در دسترس است به رفع فرم نشستن خود را ضعیف می شود، اما ما نمی دانیم که شما می توانید هر چیز دیگری در مورد آن در منابع زیر یاد بگیرند.

 

آموزش اینترنت همراه اول

 



تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 20:9 | نویسنده : مهدی |

دور جمع به گوشه ای تاریک از غرفه پاناسونیک است برجسته و روشنی از ساز و برگ در IFA 2012 نمایشگاه: پانل 145 اینچ صفحه نمایش 8K پلاسما. طراحی و توسعه با همکاری NHK ژاپن، نمونه اولیه صرفا اثبات مفهوم برای برنامه ریزی 2020 راه اندازی پخش از سوپر سلام چشم انداز TV. در فرد، صفحه نمایش مسطح است واقعا هیبت الهام بخش، ارائه چنین غنای جزئیات که حتی تا نزدیک ما قادر به تشخیص هر پیکسل نیست، در حالی که رنگ متعادل و طبیعی به نظر می رسد. به طور کلی، کیفیت تصویر - 16 برابر به طور منظم HD کامل - میمون نزدیک به تصاویر واقعی جهان آن را تکرار. متاسفانه، شما باید منتظر بمانید گاهی اوقات قبل از این فن آوری trickles را به سطح بازار انبوه. در عین حال، خود را با دمو های ویدئویی کوتاهی پس از آن محتوا.

 

آموزش mms همراه اول



تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 2:29 | نویسنده : مهدی |

 

این امر می تواند به شرم اگر شارپ داشت که غول 90 اینچ AQUOS TV محدود به اتاق زندگی می کنند ، آن را نمی ؟ این شرکت به اندازه کافی به توافق می کنید که آن را به ساخت نسخه صنعتی، PN- R903 ، برای نشانه های دیجیتال تمایل . رزولوشن 1080p و LED های محلی کاهنده به عنوان آشنا به عنوان یک جفت کهنه کفش هستند، اما عرض 6 فوت و 8 اینچ اجازه می دهد تا ادعای شارپ یک رکورد برای فضاهای عمومی :R903 است ظاهرا علامت LCD برای اولین بار با تکنولوژی آن است که می تواند انسان به طور متوسط ​​در اندازه واقعی هنگامی که به یک مشاهده تصویر کج شده ، و آن را به تناسب ایده آل برای مد و یا هر چیزی که در آن یکی برای یکی از مسائل در مقیاس نمایش . روشنایی 700cd/m2 کمک می کند تا با نگه داشتن تصویر قابل مشاهده در روشنایی های سخت تر . اگر شما کاملا آماده برای دره غریبی نیست، شما خواهم بود خوشحالم که می دانیم که R903 نمی خواهد تا ژانویه 28 ، زمانی که آن را به فروش می رود با قیمت های پایین و باز کشتی. کسانی که هنوز هم ترجیح می دهم چیزی کمتر تحمیل می توانید یک 60 اینچ PN- R603 در همان زمان خرید یا صبر کنید برای 70 اینچ PN- R703 به فضل مغازه در فوریه 25 .

 

آموزش اینترنت همراه اول



تاريخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393برچسب:, | 1:2 | نویسنده : مهدی |

 

تلویزیون های 3D را در اطراف در حالی که در حال حاضر بوده است، اما هر دو عینک منفعل و فعال هستند درد برای مقابله با. چند شرکت سعی کرده اند به کار بر روی شیشه راه حل رایگان است، اما دالبی ممکن است در ترکیب واقعی برنده با ورودی جدید خود را در بازار رسید.

هنوز به صورت تجاری منتشر نشده، عینک دالبی را راه حل رایگان کار تا حدودی مانند کارت های بیس بال عدسی، و آن را اجازه خواهد داد که مردم در اتاق اثر به نمایش 3D از هر زاویه.

تاریخ انتشار هنوز اعلام شده برای این تلویزیون ها به بازار، اما دالبی در بحث های فعال با تولید کنندگان تلویزیون و تامین کنندگان محتوا به ادغام فن آوری است.

 

آموزش اینترنت همراه اول



تاريخ : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, | 1:17 | نویسنده : مهدی |

 

sonicum_speaker_narenji_ir.jpg

به یاد داشته باشید در ویندوز های قدیمی تر 3.11 و ویندوز Milennium ، که در آن آیکون بلندگوواقع در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش در 2D بود ؟ خوب، بلندگو Sonicum ما را به روزهای خوبی با آمدن در یک شکل مشابه زمانی که از طرف دیده شده - این بدان معنا نیست که صدا را که تولید می از دوره 1996 باشد.
با استفاده از تکنولوژی NXT ، صدا آیکون شکل بلندگوتولید صدا با کیفیت زیبا و براق سابووفر throbs برخی از باس به طور جدی معده wobbling . البته آنها فقط برای swishing تا ایستگاه های کاری طراح و پمپاژ از موسیقی را از کامپیوتر شما نیست، شما همچنین می توانید هر دستگاه پخش رسانه ای قابل حمل به آنها را با استفاده از کابل شامل پلاگین. سلام ما تقریبا یک جمله بدون استفاده از کلمه آی پاد به پایان! اوه انفجار ، ما نداشت. بود جایزه برای بسیاری به زیبایی طراحی شده و صدایی از کامپیوتر ( و یا آی پاد، لعنتی ما دوباره آن را انجام داد ) بلندگو، سپس Sonicums قطعا در بالای تریبون سخنرانی واقعا طولانی ، گریه ، و تشکر از مادر خود ایستاده وجود دارد.
شما می توانید انتخاب کنید تا یک جفت بلندگو Sonicum برای £ 59.95 .

 

آموزش اینترنت همراه اول



تاريخ : شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:39 | نویسنده : مهدی |

nec_lcd.jpg

 

اعتراف: تو را دوست دارم قاب عکس دیجیتال. شما آنها را خیلی دوست دارم، در واقع، که به شما خواهد بود هیجان زده اگر NEC بودند آمد تا یک پانل LCD قلبی شکل، بنابراین شما می تواند چیزی شبیه به نمونه اولیه در تصویر اینجا دریافت کنید. خوب، این دقیقا همان چیزی است که آن را با خود جدید بود "پیچیده، ماژول های غیر مستطیلی TFT LCD." این اولین صفحه نمایش های غیر مستطیلی دیده ایم نیست، اما قطعا یکی از متنوع ترین از نظر شکل آن اجازه می دهد. توسعه جدید بر روی یک صفحه نمایش TFT بیشتر انعطاف پذیر قرار می دهد که مدار درایور صفحه نمایش در طول محیط شیشه ای LCD، اجازه می دهد برای داده ها و دروازه ترتیبات خلاق تر است. به طور خلاصه، این همه نتایج در هیولا / توپ از cuteness - انتخاب شما - شما نگاه کنید به بالا.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول



تاريخ : جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:49 | نویسنده : مهدی |

نیز نهایتا ممکن است که از سال های چشم مصنوعی . حداقل که هدف مهندسان از چشم انداز گروه موناش ( MVG) از دانشگاه موناش در استرالیا است. آنها اخیرا نتایج آزمایشگاهی اولیه بسیار مثبت برای یک ریزتراشه های جدید است که چشم مصنوعی قدرت داشتند، و در مسیر برای داشتن یک آماده برای آزمایش بیمار در چند سال می باشد.

بر خلاف بسیاری دیگر از چشم / پروژه های ایمپلنت شبکیه مصنوعی در حال حاضر در توسعه، چشم مصنوعی MVG را دور می زند در چشم واقعی در دسترس نباشد. این سیستم متشکل از یک جفت ویژه عینک با یک دوربین کوچک که به شبکیه چشم ، یک پردازنده جیب فرسوده برای تبدیل ویدئو به سیگنال های الکتریکی و تراشه خود که به طور مستقیم بر روی سطح قشر بینایی بیمار کاشته عمل می کند. این مجموعه ریزتراشه متشکل از یک شبکه از تا 14 هشت توسط هشت تراشه ، خود متشکل از بیش از نیم میلیون ترانزیستور و 45 الکترود نازک برای دریافت با کیفیت پایین سیاه و سفید ویدئو و تحریک قشر بینایی .

هدف این است که برای تولید چشم مصنوعی است که حداقل معادل با استفاده از یک سگ چشم دیدن و یانیشکر و سفید . چشم مصنوعی به احتمال زیاد خواهد شد در رابطه با این کمک های سنتی استفاده می شود ، اما به عنوان فن آوری تکامل می یابد ، آن را در نهایت می تواند آنها را جایگزین .

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 

 



تاريخ : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:52 | نویسنده : مهدی |

 

در همکاری با دانشگاه ساتمتون، شارپ آزمایشگاه های اروپا در حال توسعه است تلفن همراه آزمایشگاه روی یک تراشه است که تف کردن نتایج در دقیقه، به طور بالقوه قرار دادن نتیجه تست بازی انتظار به پایان برسد. با استفاده از میکرو الکترونیک های موجود در LCD ها، مربع برنامه ریزی میکروسیالی تجزیه میکرولیتر از خون - و مایعات به طور بالقوه دیگر - به قطره های کوچک تر که آن را به واکنش های شیمیایی تحت کنترل افراد. یک نمونه خون تنها می توان برای تست های متعدد استفاده می شود، پس هیچ نیازی نیست برای تحمل و قدرت با یک مجموعه از حقیقتند وجود دارد. مردمی اضطراب برای نتایج آزمایشگاهی snappier ممکن است نیاز به نشستن تنگ، با این حال، به عنوان آن می تواند پنج تا ده سال قبل از دستگاه حل و فصل را به مطب دکتر شما. در همین حال، گذشته از استراحت برای دریافت lowdown علمی از شارپ سرپرست تحقیقات بن Hadwen سر.

 

آموزش اینترنت همراه اول



تاريخ : سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:39 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد