Sonos SUB

 

هر محصول صوتی SONOS تحویل داده شده است تا کنون بر این فرض است که شما هرگز نیاز به هر چیز دیگری که شما پس از آن را خریدم، که آیا آن را برای پاسخگویی به یک سیستم صوتی شما در حال حاضر تحت مالکیت یا یک سیستم همه در یک است که SONOS خود ساخته شده است، مانند کار بازی: 3 بازی و یا بازی: 5 (متولد به عنوان S5). فرعی به تازگی منتشر شده، توسط طبیعت آن، به طور کامل وابسته به داشتن یکی از دو بلندگو پخش، و نشان می دهد این شرکت در حال تبدیل شدن به بیشتر از یک نام تجاری سنتی صوتی با یک اکوسیستم کامل است. جزء SONOS اولیه هم اکنون می توانید فقط اولین گام در یک مجموعه در حال رشد است که باعث بهبود به عنوان شما آن را گسترش - اندازه که شما می خرید استریو پایه، بلندگو پس از آن بهتر است، پس از آن بیشتر در فروشگاه های صوتی بالا پایان. $ 699 قیمت زیر را قطعا منجنیق هر سیستم SONOS به خاک بالا پایان، با این حال، و مجموعه برخی از انتظارات قطعا بلند برای چگونه آن را انجام خواهد داد. ما از پس از آن در صورتی که قدرت مطلق و چند حقه هوشمندانه به اندازه کافی برای فرعی به یک عنصر اساسی از راه اندازی خانه های صوتی بی سیم.

 

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : سه شنبه 3 تير 1393برچسب:, | 23:33 | نویسنده : مهدی |

Jawbone Mini Jambox

 

اصلی Jambox استخوان فک ساخته شده بلندگوهای بلوتوث قابل حمل یک ضربه انبوه. از آن زمان، هر چند، استخوان فک شروع به عقب به عنوان دیگر شرکت ها با واحد بهتر است که هزینه یا قیمت و یا مشابه کمتر است. در حال حاضر، 180 $ کوتاه Jambox است که در اینجا با یک طراحی قابل حمل و حتی بیشتر برای کمک به استخوان فک حفظ لبه آن است. حالا که ما این شانس را با آن زندگی می کنند برای چند هفته بدست، وقت آن است که برای پاسخ به سوالات بزرگ شما ممکن است قبل از قرار دادن قبل از سفارش است. آیا این پیشنهاد را کوتاه Jambox بهبود بیش از اصل مشخص شده اند؟ آیا به اندازه کافی برای رقابت با تمام گزینه های دیگر در این فضا؟ و مهمتر از همه، قیمت درست است؟ دفعات بازدید در تاریخ برای برداشت Engadget.

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : دو شنبه 2 تير 1393برچسب:, | 23:20 | نویسنده : مهدی |

 

Tely Labs telyHD

 

TelyHD به شما اجازه انجام ویدیو چت اسکایپ خود را در HDTV خود را به جای کامپیوتر شما. در حالی که دیگر وب کم TV در دسترس است برای کمتر از نیمی از 250 دلار برچسب قیمت TelyHD هستند (اگر شما یک تلویزیون سازگار)، راه اندازی آسان Tely و سازگاری با هر تلویزیون با ورودی HDMI ممکن است آن را یک خرید ارزشمند برای خانواده به دنبال یک سریع را و راه آسان را به چت خود را به اتاق نشیمن.

شارژ اتوماتیک همراه اول

 



تاريخ : یک شنبه 1 تير 1393برچسب:, | 21:51 | نویسنده : مهدی |

SteelSeries Guild Wars 2 Gaming Headset

 

استیل یک شرکت که به طور مستمر تولید محصولات با کیفیت بالا به طور عمده تمرکز بر روی موش، صفحه کلید به هدست. هر زمان که ما یک آیتم استیل در نیمکت تست ما ما همیشه می توانید بر روی آن حساب به خوبی ساخته شده است و آنها به ندرت نا امید، در واقع آنها اغلب فراتر از انتظارات ما.

امروز ما خواهد شد در نظر گرفتن یک نگاهی به جنگ های صنفی 2 هدست های جدید بازی از استیل. گاهی اوقات با حق رای دادن کراوات، قابل فهم پیدا کنیم که یک شرکت است بر روی نام بر روی جعبه بر روی تلاش در با محصول واقعی قرار داده نشده شمارش، خواهد استیل تکلیف این مسئله است؟

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

 



تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393برچسب:, | 20:2 | نویسنده : مهدی |

 

chip on a pill Novartis Pill Microchip Enables Remote Monitoring of Drug Dosage and Efficacy

نوارتیس AG، با استفاده از تکنولوژی مجوز از پروتئوس پزشکی ، در حال حاضر در حال توسعه Ingestible رویداد نشانگر ( IEM ) ، یک ریزتراشه تخصصی که این شرکت قصد دارد برای اضافه کردن به قرص . هنگامی که یک بیمارقرص IEM - افزایش قورت ، اسیدهای معده خود راریزتراشه ، که پس از آن می فرستد داده ها از قبیل ضربان قلب ، درجه حرارت، و حرکات بدن به پچ پوستی از طریق اتصال بلوتوث را فعال کنید. این پچ بعد از آن می تواند به صادرات داده ها به EMR ، به طوری که می توان آن را توسط پزشکان بیمار قابل دسترسی است. نوارتیس ادعا می کند که از آنجا که دستگاه خود را به اثرات مواد مخدر آن را با زوج تغییر نمی دهد ، آنها می توانند IEM را به بازار در کمتر از دو سال است.

این برنامه ابتدا به یکی از مواد مخدر تاسیس شرکت سوئیس است که توسط بیماران پیوند برای جلوگیری از رد عضو استفاده کنید. اما ترور Mundel ، سر جهانی از توسعه، معتقد است که این مفهوم را می توان به بسیاری از قرص های دیگر استفاده شود.
"ما در حال بدست گرفتن جلو این دارو پیوند با تراشه و ما در 18 ماه آینده امید به چیزی است که ما قادر خواهد بود برای ارسال به تنظیم کننده، حداقل در اروپا ، " Mundel اجلاس بهداشت رویترز در نیویورک گفت .
"من وعده را به عنوان رفتن بسیار فراتر از آن ،" او اضافه شده است.

آموزش mms همراه اول



تاريخ : یک شنبه 18 خرداد 1393برچسب:, | 21:31 | نویسنده : مهدی |

Apple AirPort Express 802.11n 2nd-gen

 اپل به روز شده فرودگاه اکسپرس، آسان به پیکربندی روتر کوچک است که شامل بسیاری از ویژگی های که در یک روتر مدرن انتظار می رود، از جمله به طور همزمان شبکه دو باند، به اشتراک گذاری چاپگر، و توانایی اضافه کردن حساب های مهمان است. این پشتیبانی از پخش برای جریان صوتی بی سیم، به شما اجازه بلندگو وصل به طور مستقیم به آنالوگ / نوری پورت های صوتی خود را. یکی از ویژگی های از دست رفته: شما می توانید یک درایو USB را اضافه نمی کند برای ایجاد یک شبکه قابل دسترسی دستگاه ذخیره سازی فوری، همان طور که در بسیاری از روتر های اخیر. اگر شما می توانید همراه بدون که دریافت می کنید، و شما می خواهید ساده، قوی، روتر کوچک است که می تواند مستقیما های صوتی به سخنرانان خود را در جریان، فرودگاه اکسپرس یک معامله خوب است.
 


تاريخ : جمعه 16 خرداد 1393برچسب:, | 21:8 | نویسنده : مهدی |

Ricoh GR

ریکو GR نمی خواهد برای همه است، اما کسانی که مانند آنچه در آن می تواند ارائه نمی نا امید خواهد شد. وقتی که خوراکی عکس ها، منتقدان بسیار تحت تاثیر قرار با قابلیت GR، با عکاسی دیجیتال دوربین دیجیتال و گفت آن را "کیفیت تصویر عالی"، و TechRadar می گوید که این تصاویر بودند "به خوبی در معرض، رنگ طبیعی و مقدار زیادی از جزئیات." در دست زدن به GR، Gizmodo می گوید که "گرفتن دست بسیار راحت و بدنه آلیاژ منیزیم زیبا و سبک وزن است." اما GR ندارد و نه فقط گرفتن عکس خوب - آن را نیز واقعا سریع است. عکاسی وبلاگ احساس می کند GR "برتری در بخش سرعت، با autofocusing تند و سریع قدرت در، شاتر تاخیر و زمان شات به شات." از آنجا که GR دارای یک لنز ثابت آن را به برای همه عکاسان کار می کنند، اما اگر شما می توانید با محدودیت های خود را در بخش زوم زندگی می کنند و سپس شما را با عکس های عالی به پاداش باشد.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:, | 22:49 | نویسنده : مهدی |

 

ماهیگیری برای جدید آندروید 3.1 قرص، بله است ؟ اگر چنین است، Archos از یک جفت جدید در حال ظهور از پاریس امروز، 80 G9 و 101 G9 . قابل پیش بینی ، بزرگترین تفاوت بین این دو اندازه صفحه نمایش است ، با ارائه سابقپانل 8 اینچ با وضوح صفحه نمایش 1024 در 768 و دومی افزایش به 10.1 incher ( 800 × 1280 ) . هر دو از اونا با افتخار با استفاده از 7mm Momentus نازک شرکت Seagate به منظور مقیاس به 250GB ، اما البته ، تنها زمان خواهد گفت که چگونه یک HDD تشنه قدرت در قرص عامل شکل انجام خواهد داد.

در زیر کاپوت ، شما یک دو هسته ای OMAP 4 پردازنده ( پردازنده 1.5GHz ARM قشر A9 ) پیدا کردن ، پشتیبانی از فلش ، دسترسی به بازار آندروید و تمام اندازه پورت USB - که خوب است برای پذیرش G9 جدید ساز و برگ را 3G WWAN چوب ($ 49) . شما همچنین می خواهید یک خروجی HDMI ، پشتیبانی از پخش 1080p وپرداخت به عنوان کنید! برو گزینه با فوق دانگل 3G دریافت کنید. این دو قرار است به فروش رفتن در پایان ماه سپتامبر ( شما می دانید ، فقط یک یا دو ماه قبل از بستنی ساندویچ می سازد لانه زنبوری شبیه کلاه قدیمی ) ، با 80 G9 رفتن برای $ 279 و101 G9 برای $ 349. هرگز نمی گویند حسابداران Archos از " به نظر نمی آید برای شما .

بروز رسانی: ما به ارزش یک گالری از دست بر روی عکس را از سایت Archos ' snagged امروز نشان می دهد در پاریس . ما در حال اجرا را برای بیشتر ما به عنوان نوع ، پس منتظر بمانید!...

 

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:, | 22:30 | نویسنده : مهدی |

با توجه به knockoffs موثر و کیت های رسمی دوربین دیده ایم، ما می خواهم می گویند که در اپل قطعا کردم چیز به کمک بیشتر shutterbugs، اما تا اکنون، محتوای آپلود از یک کارت CF دقیقا آسان نیست. خوب، دوستان ما در بیش از MIC گجت به تازگی اپل / آی پد کارت 2 سازگار با خواننده که رفع است که به قیمت ارزان نشان داد. نگران نباشید، کارت خوان CF برای آی پد و آی پد 2 نامیده می شود، چیزی که ورقه درست در اسکله پورت اتصال تخته سنگ و به عنوان شما می توانید از این ویدئو را ببینید آن را به انتقال ویدئو HD و تصاویر با وضوح بالا در یک ضربه محکم و ناگهانی - آن را نیز به ورزش اتصال USB. مانند سلف خود، خواننده را در دسترس از MIC برای $ 29.90، ​​اما شما باید حداقل یک ماه صبر کنید برای گرفتن دست خود را در یک. اوه، و یک کلمه از هشدار دهنده، شما ممکن است بخواهید مطمئن شوید که اپل پشتیبانی از فرمت های تصویری دوربین خود را قبل از توپخانه از خمیر، به عنوان MIC یافت دال می تواند ویدئو پخش نشده از یک کانن EOS 5D Mark II با.

 

 

 

 

 

آموزش اینترنت همراه اول

 



تاريخ : شنبه 10 خرداد 1393برچسب:, | 22:24 | نویسنده : مهدی |

 

2011-01-05notioninkho-23-narenji-ir.jpg

شما می بینید که وجود دارد؟ آه، بله، که جوهر مفهوم مدتها در انتظار آدم است، و آن را در دست ما است! در واقع، ما برخی از زمان بسیار صمیمی با 10 اینچ قرص PixelQi آندروید امروز صبح کردم، و ما باید بگوییم با وجود شک و تردید داشته ایم، ما فوق العاده با آنچه که این بر ​​هند و راه اندازی کسب کرده است، تحت تاثیر قرار گرفته است. با آن، ما نشان می دهد شما ضربه استراحت برای ما برداشت در عمق از آنچه به زودی یکی از قرص اندیشه منحصر به فرد در بازار خواهد بود.

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : جمعه 9 خرداد 1393برچسب:, | 23:27 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد