HP Z1

 

اگر شما پول نقد به صرف کردم، HP Z1 یک نیروگاه بهره وری است. این برنامه سریع و دارای یک رایتر بلو ری به عنوان یک گزینه در دسترس است، و یکی از بهترین صفحه نمایش های موجود در یک همه در یک دسکتاپ. این شهر همچنین دارای گزینه گسترش بیش از بسیاری از رقبای خود. با این حال، آن را از دست رفته برخی از ویژگی های موجود در سرگرمی محور تر همه در آنهایی که، از جمله پورت HDMI و صفحه نمایش لمسی. این باعث می شود که مناسب تر به عنوان دستگاه شما به در درجه اول برای کار استفاده کنید، به جای بازی، این است که چگونه HP آن قرار داده است.

 

 

آموزش mms همراه اول

 



تاريخ : یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, | 16:30 | نویسنده : مهدی |

PlanOn SlimScan (SS100)

این اسکنر کوچک حدود نیمی از قیمت دیگر اسکنر قابل حمل، مانند Doxie برو و زیراکس موبایل اسکنر است. اما اندازه آن به معنی آن را محدود به اسکن کردن آیتم های کوچکتر مانند کارت های کسب و کار و ثبت رسید. و با استفاده از آن به این اسکن می تواند عمل و صبر و حوصله نیاز دارد. اگر شما به دنبال کوچکترین اسکنر قابل حمل در دسترس است، شما ممکن است جالب SlimScan پیدا کنید. اگر شما به دنبال چیزی است که شما می توانید در هر نقطه را اسکن هر چیزی را، یکی از رقبای خود را در نظر بگیرند.

 

 

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:, | 20:21 | نویسنده : مهدی |

Panasonic Smart VIERA VT60 Series

 

پاناسونیک منتقدان تحت تاثیر قرار گرفته بسیار با سال گذشته VT50 سری است که بسیاری از احساس بود اتاق را برای بهبود با VT60 وجود ندارد، اما این چنین نیست. این تحت تاثیر قرار FlatPanelsHD بسیار، که گفت: "از سال VT60 طول می کشد کیفیت تصویر به سطحی حتی بالاتر ما به این وسیله آن جایزه با جایزه مرجع ما است." CNET احساس به همان شیوه، خواستار VT60 "پلاسما بسیار خوبی با شاید بهترین کیفیت تصویر شما در این سال خواهید دید توسط دیود ساطع نور شده است." همه این ها با کیفیت بالا می آید در قیمت های بلند، بنابراین اگر شما می در بودجه تنگ است، لطفا ارزان تر - و در حال حاضر ما باید دارای - ST60 سری پلاسما. در غیر این صورت، اگر بهترین عمیق ترین سطوح سیاه و سفید و کیفیت تصویر چیزی است که شما طلب، شما هزینه های بد بزرگ در چه AVForums تماس احساس نمی کند "بهترین TV درجه مصرف کننده در حال حاضر در دسترس است."

 

 

 

آموزش mms همراه اول

 



تاريخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:, | 22:36 | نویسنده : مهدی |

Jabra CLIPPER

BY COLON ALEX
شما دریافت می کنید زیادی برای پول خود را با جبرا (Jabra) گیر. اینکه از نظر فنی با هدست استریوی بلوتوث، شما حتی می توانید از آن استفاده کنید به نوبه خود به خانه سیستم سرگرمی شما را به یک بلندگو عظیم. یا شما فقط می توانید آن کلیپ به پیراهن خود را، به برق وصل است برخی از earbuds در، و برای اجرا شود. اگر چه آن را برای $ 59.99 لیست، گیر می تواند برای $ 39.99 یافت، و آن را خوب، گزینه های ارزان قیمت اگر شما به دنبال راه های متعدد برای استفاده از بلوتوث استریو است.

در JABRA گیر 1.9 0.7 مستطیل اینچ است که کمی بیش از 0.5 اینچ در وسیع ترین نقطه آن اندازه گیری می باشد. آن را در تعدادی از رنگ ها، از جمله سیاه و سفید، صورتی، نارنگی، فیروزه ای و سفید می آید. ما مدل نارنگی دریافت کرد، و در حالی که من دوست دارم زیبا، رنگ روشن، آن را قطعا یک نگاه با صدای بلند. سیاه یا سفید نگاه کنید خیلی بیشتر رام و آنها به احتمال زیاد به برخورد با ساز و برگ خود را بسیار کمتر است.

دستگاه خود را از احساس پلاستیک، لاستیک ابریشمی ساخته شده است. یک استاندارد اندازه جک 3.5mm هدفون در لبه بالا و یک پورت قدرت در پایین وجود دارد. از دو دکمه کنترل حجم صدا و یک دکمه چند منظوره بحث نقش برجسته بر روی صورت از گیر در شکل یک روزنه وجود دارد.نور وضعیت تا حدودی کم نور زیر پلاستیکی نشسته است.

JABRA گیر درون خطی

از لحاظ فیزیکی، گیر به نظر می رسد، خوب، کلیپ. این طراحی به کلیپ بر روی پیراهن خود را، و شما مجموعه ای از هدفون وصل حق را به آن، بنابراین شما افسار به دستگاه شما به آن وصل نیست. این طرح در واقع ممکن است آن را کمی دشوار به استفاده از اگر لباس شما به عنوان بسیاری از پیراهن دکمه به پایین تشکیل شده است نه به عنوان معدن می کند. از آنجا که اسب یا کشتی تندرو است که دقیقا یک کلیپ نیست، آن را تا حدودی مشکل اسلاید در طول حلقه بالای یک تی شرت. این نیز به نظر می رسد نوع از عجیب و غریب در آن موقعیت. علاوه بر این، گیر ارائه می دهد تنها 0.16 اینچ از فضا که با آن به کلیپ، پس از آن تقریبا از اگر شما با پوشیدن یک ژاکت. من ترجیح می دهم اگر آن را بیشتر شبیه به یک کلیپ کراوات، که در آن، ساز و قطع فیزیکی واقعی درگیر وجود دارد.

گیر همراه با مجموعه ای از در گوش جوانه ها، با سه راهنمایی لاستیک های مختلف به طوری که شما می توانید مناسب دریافت کنید. که من پیدا کردم راهنمایی متوسط ​​به عنوان راحت ترین، و طراحی در گوش نشانی از یک کار خوب از مسدود کردن سر و صدای محیط. آنها صدای مناسب و معقول، بیش از حد. آنها هیچ جایگزینی برای مجموعه مورد علاقه خود را از گوشی است، اما آنها ارائه درخواست و موسیقی است که صدای غنی و پر از باس. بزرگترین مسئله من این است که جوانه های طراحی شده به پشت گردن خود را، که پیدا کنم کمی بی دست و پا استفاده می شود. خوشبختانه، گیر اجازه می دهد تا شما را به استفاده از هر جفت هدفون شما می خواهید. فقط آنها را به جک 3.5mm وصل، و شما خوب به آن بروید.

اولین باری که در گیر به نوبه خود، به طور خودکار حالت جفت شدن وارد. پس از آن، شما باید به پایین فشار دهید بحث را نگه دارید برای چند ثانیه در حالی که دستگاه بر روی به منظور جفت با چیزی جدید تبدیل شده است.گیر با پشتیبانی از بلوتوث 2.1 + EDR، و تنها می تواند با یک دستگاه در یک زمان جفت می شود. برای این بررسی، من گیر با آی فون اپل 4S ($ 199.99-399.99 $، 4 ستاره)، LG ادم خائن و بدنهاد 4G LTE (79.99 $، 4 ستاره)، و یک PC لپ تاپ در حال اجرا ویندوز 7 تست شده است. من هر گونه مسائل جفت شدن را تجربه نمی کنند و یا استعفا صوتی.

کیفیت صدا، دیگر استفاده می کند، و نتیجه گیری
برای تماس، کیفیت صدا از طریق گیر متوسط ​​است. با استفاده از هدفون های همراه، تماس های ورودی صدای غنی، روشن و آسان به درک. در انتهای دیگر، تماس های ساخته شده با قیچی باغبانی صدای واضح اما نازک، و سر و صدا لغو ضعیف است.گیر خود را در خانه های میکروفون، به طوری که نزدیک شما آن را به دهان خود را می پوشند، بهتر است. من پیدا کردم که صدای من خیلی ساده تر بود به شنیدن در هنگام استفاده از کلیپ درست در زیر دکمه بالا بر روی پیراهن من، از، می گویند، استفاده از آن را به سینه ام نزدیک تر است.

شما می توانید بر روی دکمه بحث برای پاسخ و پایان دادن به تلفن، اعداد شماره گیری مجدد، بی صدا کردن میکروفون، پخش و توقف موسیقی، و جست و خیز آهنگ استفاده کنید.دو برابر نور چراغ به عنوان یک باتری و نشانگر وضعیت با استفاده از رنگ های مختلف و فلش الگوهای. همچنین می دهید صدای آن هشدار شما را به اطلاعات مشابه وجود دارد. محدوده متوسط ​​است؛ شما می تواند حرکت کند در حدود 10 فوت دور از دستگاه خود را قبل از صدا آغاز می شود به کلیپ از. در حجم (که کاملا با صدای بلند)، گیر 4 ساعت و 48 دقیقه به طول انجامید. در یک سطح امن تر از حجم، باید آن را بدون مشکل رسیدن به 6 ساعت به نقل از جبرا (Jabra) داشته باشد.

برای موسیقی، کیفیت صدا بستگی به هدفون شما را به اسب یا کشتی تندرو به برق وصل است. جوانه همراه صدا خوب اگر شما فقط به دنبال چیزی با صدای بلند و thumping به فتح و غلبه بازی بیش از سخنرانان در ورزشگاه موسیقی. اما این قطعا گوشی با کیفیت شخص موسیقی دوست هستند، و موسیقی را از طریق یک جفت از Bowers و ویلکینز C5 در هدفون گوش (179.95 $، 4.5 ستاره) صدا قابل ملاحظه ای پاک کننده

یکی دیگر از ویژگی های جالب این است که شما می توانید گیر به هر مجموعه ای از سخنرانان دوست دارید (ارائه آنها استفاده از یک جک 3.5mm) اتصال به آنها را بلوتوث سازگار کند. بنابراین سخنرانان متصل به کامپیوتر شما، به عنوان مثال، می توان به گیر وصل شده، که از طریق آن شما می توانید جریان موسیقی را از دستگاه شما. شما حتی می توانید با استفاده از بلندگو به عنوان یک بلندگو بزرگ، اگر چه شما نیاز دارید که به اندازه کافی نزدیک به گیر به صحبت در آن، پس از آن همه که عملی نیست. با این حال، با توجه به اینکه یک آداپتور بلوتوث مانند لاجیتک بلندگو بی سیم آداپتور هزینه $ 39.99، گیر اساسا می تواند در خدمت همان تابع (البته با دامنه کمتر) و برقراری تماس در حدود همان قیمت.

تمام گفته ها، جبرا (Jabra) گیر می کند بسیاری از مسائل بسیاری دیگر از هدست بلوتوث نمی تواند. شما می توانید تماس با آن را. شما می توانید آن را در سالن ورزش استفاده کنید. شما حتی می توانید آن را برای اتصال به بلندگو در راه اندازی سینمای خانگی خود را.PLANTRONICS BackBeat برو ($ 99.99، 4 ستاره) انتخاب ویراستاران ما برای عملکرد صوتی فوق العاده آن، سرکوب سر و صدا بسیار عالی در هر دو جهت، و کیفیت صدا واضح و روشن باقی می ماند. سامسونگ HS3000 (59.99 $، 3 ستاره) به طور مشابه به گیر چند کاره است، اما کیفیت صدا در حد متوسط ​​است. سامسونگ HM3700 (59.99 $، 4 ستاره)، در عین حال، ویژگی های با کیفیت عالی صدا را در حالت استریو، اما متوسط ​​به عنوان یک هدست بلوتوث مونو. بنابراین اگر شما به دنبال چیزی است که هر دو ارزان و انعطاف پذیر، گیر یک گزینه عالی است.

 

 

آموزش اینترنت همراه اول

 



تاريخ : پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, | 23:52 | نویسنده : مهدی |

 

 

Kodak PlaySport Zx3

 

ما مقدار زیادی از قولنج با محصولات فعلی از دوربین های جیبی، بسیاری از آنها را به انجام با کیفیت تصویر: فیلم های دانه دار، فقیر (خنده دار) نور کم عملکرد، فقدان فوکوس اتوماتیک، زوم دیجیتال، 1080P gimmicky، و غیره. جدید کداک PlaySport Zx3 HD دوربین ضد آب حل هیچ یک از این مشکلات. اما شما می توانید آن را زیر آب قرار داده است. بنابراین، تمام بخشیده است. پیگیری پس از استراحت برای بررسی کامل ما.

این ممکن است دوربین جیبی مورد علاقه طراحی سخت افزار ما در عین حال، برای محض افت توانایی ساخت آن است. کداک تقریبا به طور کامل دور با سخت، پلاستیک براق انجام می شود (در خارج از یک بیت در نزدیکی بالای، اطراف لنز) و دارای یک قسمت بیرونی نرم در سراسر بسیاری از این دوربین است که فریاد می زند "من در پیاده رو رها، من قول می دهم به شکستن نیست "ما خود را محدود، اما هنوز هم یک تقویت کننده اعتماد به نفس خوب. این دوربین همچنین احساس می کند در دست بهتر ارگونومی از بسیاری از این بورس، هر چند ما باید در فرد قدیمی ما دو سنت قرار داده و به ذکر است که ما هنوز از روند برگزاری یک دوربین ایستاده در یک طرف و نه بی دست و پا برای انجام ویدیو پیدا کنید.

بزرگترین ادعای کداک به شهرت در اینجا طراحی ضد آب است، با برخی از درهای قفل سنگین با پوشش بیش از بنادر، باتری و کارت SD. البته، ما نه تنها کلمه ای کداک را برای آن: ما مستغرق دوربین. از دید دوربین زیر آن را چک کنید.

 

خیلی هیجان، درست است؟ یک جنبه جالب از مواد از دوربین است که آن را احساس می کند تقریبا به طور کامل خشک فقط ثانیه بعد از ما آن را بیرون از آب، و قطعا لغزنده و یا حتی سخت به کار گیرند.

البته، معاوضه است که شما برای باز کردن یک درب در هر یک از پورت ها، و دوربین نیز از برخی از ویژگی های رویایی از خواهر و برادر آن محدود شده است، مانند ورودی میکروفن خارجی و یا یک سوئیچ کلان.

رابط کاربری نرم افزار

 

کداک پیاده روی خط بین فلیپ گنگ به عنوان خاک و بیش از حد پیچیده (برای بیشتر) توشیبا Camileo S20، نسبتا یک عمل ساده و واضح است، اما گزینه ها و دکمه ها به اندازه کافی به اشتباه برخی از. بخش حداقل های مورد علاقه ما 4 طرفه د پد ارائه می دهد که راه گوشت رمز و راز از زوم دوربین عامل باقی مانده است، تغییر رزولوشن و تعویض به حالت ثابت.

هنگامی که شما را به منوی تنظیمات شما در مورد شانس 50/50 از تا بدانند چه یک آیکون به معنی، از سال کداک محروم مانده است قرار دادن کلمات در کنار گرافیک، اما خوشبختانه واقعا وجود دارد بیش از حد به از پیش فرض تغییر کردم شیرجه رفتن.

کیفیت VIDEO / CAMERA


به یاد داشته باشید زمانی که ما گفت: هیچ چیز تازه ها ما آن بنا شده است. این دوربین اساسا ارائه می دهد همان کیفیت تصویر 1080p با دقیق Zi8 (که کداک خواهد شد را در اختیار فروش)، از آن در اطراف سنسور مشابه ساخته شده است. بزرگترین تفاوت بین دوربین های حالت ماکرو در Zi8، که ما واقعا قدردانی کرده اند، و خط در جک است - یکی دیگر علاوه بزرگ است که برای دوربین است، اما که می تواند مناسب سخت در تعدادی ضد آب مانند بوده است این یکی.

خلاصه


به طور کلی، شما در حال گرفتن این دوربین برای جنبه های ناهموار و ضد آب خود را، و در آن نقطه این دوربین زیبا و انجام می دهد. در نهایت ما امیدواریم که کداک شروع به نوآوری در تصویر با کیفیت عرصه به عنوان خوب، و ما مطمئن امیدواریم که آنها می توانند مدیریت برای جلوگیری از مرتب کردن بر اساس قدم اشتباه عامل به صورت اسلاید تلنگر HD معلوم شد، اما در حال حاضر این شرکت در حال قرار دادن رگه های قابل توجه از کیف پول دوربین جیب دوستانه، و Zx3 از این قاعده مستثنی است.

 

 

آموزش اینترنت همراه اول

 



تاريخ : چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, | 21:51 | نویسنده : مهدی |

Victorinox Presentation Master

ویکتورینوکس، کاملا به معنای واقعی کلمه، ارتش سوئیس چاقو از فایل ذخیره سازی قابل حمل، ترکیب فلش درایو رمزگذاری با امنیت بیومتریک اثر انگشت، کنترل بلوتوث برای ارائه پاورپوینت، و یک اشاره گر لیزری. اوه، و همچنین دارای یک چاقو، فایل ناخن، پیچ گوشتی و قیچی. برای همه چیز آن را ارائه می دهد، ارائه استاد است که در واقع یک معامله خوب برای $ 139. فقط به یاد داشته باشید تا آن را در چمدان چک شده خود را قبل از سوار شدن به هواپیما (ویکتورینوکس همچنین باعث می شود، نسخه رایگان چاقو ارزان تر است، اما به عنوان سیم اشاره می کند، که در آن سرگرم کننده است که در آن؟

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, | 20:23 | نویسنده : مهدی |

 

 

Withings Smart Kid Scale

هنگامی که ما برای اولین بار در مورد مقیاس های هوشمند بچه ($ 180، با نام مستعار WS-40) آموخته، توسعه دهنده Withings شد نشان دادن آن را در 2012 CES به عنوان "مقیاس هوشمند عزیزم"، و نشان می دهد که آن را در همان برنامه های iOS به عنوان اصلی این شرکت (استفاده از و ارزان تر) مقیاس در ارتباط با تمرکز بر بزرگسالان است. کمی بیش از یک سال بعد، یک نسخه بهینه از لوازم جانبی در نهایت شروع به چکیدن به فروشگاه تحت نام فعلی خود را، و یک برنامه جدید وجود دارد، بیش از حد: همنشین Withings کودک. در حالی که برچسب قیمت بالا مقیاس بچه های هوشمند را به طور جدی درخواست تجدید نظر خود را محدود می کند، سخت افزار و نرم افزار کمی تکامل یافته اند برای تبدیل شدن از زمانی که محصول برای اولین بار نشان داده شد جذاب تر.

در هسته ی اصلی آن، مقیاس بچه های هوشمند مقیاس های بی سیم دیجیتال به طور خاص برای اندازه گیری وزن کودکان را از سنین 0-8 ویژگی صفحه نمایش دیجیتال با دقت در سطح صدم گرم.، مقیاس ساخته شده است که مسئولیت رسیدگی به وزن از 0 تا 55 £ طراحی شده است، حتی از جمله اندازه گیری های کم پوند برای نوزادان. کشتی Withings مقیاس بچه های هوشمند با دو قطعه بچه به اندازه سینی که به طور مستقیم به بقیه از مقیاس به عنوان مورد نیاز متصل، و سپس جدا هنگامی که کودک قادر به ایستاده است. وقتی با سینی استفاده می شود، میزان نیاز به یک شیر آب بر روی بالای دوربین دکمه قدرت خود را به تنظیم وزن خالص وزن حسابداری برای وزن اضافه شده از سینی و پس از آن آماده برای نشان دادن اندازه گیری های دقیق بر روی صفحه نمایش است. سینی را می توان به طور موقت در محل با دو پین چرخش در زیر مقیاس قفل شده است. با سینی برداشته، هیچ شیر از دکمه برای اندازه گیری وزن لازم است. یک کودک فقط مراحل و فرایند متوقف می شود زمانی که آنها هنوز هم به اندازه کافی است که نوسانات عمده وزن به پایان است.


پس چه مقیاس بچه های هوشمند از نوزاد و کودک نو پا مقیاس مشترک دیجیتال است که برای خوب زیر 100 دلار به فروش متمایز می کند؟ شروع با طراحی و زواید خیال باف. ساخته شده از پلاستیک سفید و روشن، مقیاس به نظر نمی آید بسیار متفاوت از گزینه های غیر از iOS زمانی که سینی نصب شده است، اما زمانی که آن را خاموش، نسبتا جمع و جور 11 "توسط 9.1" طراحی جعبه های گرد را نشان می دهد الهام بخش آشکار اپل، از جمله ضخامت لایه روشن در اطراف صفحه نمایش و لبه. علاوه بر دکمه قدرت، یک نوار کش رفتن شما اجازه می دهد حرکت به چپ و راست از طریق تعداد محدودی از گزینه های منو به مجموعه ای از واحد های اندازه گیری و جفت شدن بلوتوث بدون تکیه بر روی دستگاه های IOS. بروز رسانی های اخیر سیستم عامل فعال مقیاس برای نشان پوند، اونس، و کسری از یک اونس و نه تنها کسر اعشار پوند یا کیلوگرم.


حرکت پا پلاستیکی به طور دائم به پایین متصل مقیاس را قادر به کار در سطوح ناهموار، و چهار باتری AAA برای قدرت گنجانده شده است. Withings نیز در 60-inch/150-centimeter پلاستیکی نوار اندازه گیری جمع بسته برای اندازه گیری طول / ارتفاع کودک. آخرین نوار اندازه گیری آن را با مقیاس شامل حدود دو سال از مصرف نسبتا فعال قبل از شکستن به طول انجامید، و این یکی شده است کمی برای ارگونومی بهبود یافته و بدون بدیهی است که تأثیر کیفیت از اجزای دوباره طراحی.


مزایای دیگر مقیاس بچه هوشمند شامل پشتیبانی از بلوتوث / Wi-Fi را، و نرم افزار. جفت شدن اولیه با دستگاه خود را IOS از طریق بلوتوث، که از شما برای نصب Withings عزیزم نرم افزار ردیابی همنشین انجام می شود. هنگامی که کامل، برنامه به طور خودکار می تواند تنظیمات Wi-Fi دستگاه خود را IOS در انتقال به مقیاس، یا به صورت دستی تنظیم آن را بر روی شبکه های مختلف در صورت لزوم. با استفاده از Wi-Fi، اندازه گیری وزن را می توان به سرویس ردیابی مبتنی بر اینترنت Withings 'بدون نیاز به دستگاه های iOS را به یک اتصال بلوتوث به طور مستقیم به مقیاس هماهنگ شده، هر چند هر دو گزینه باقی می ماند.

 

توجه داشته باشید در مثبت، همنشین Withings بچه است که واقعا به خوبی در بسیاری از رابطه طراحی شده است. هر کودک می شود یک پروفایل شخصی در داخل نرم افزار، به صورت اختیاری از جمله عکس، سن، قد، و شیشه یا پستان دادن جزئیات اگر شما آنها را عرضه دستی. این نرم افزار با استفاده از وزن گذشته محدوده به طور خودکار اندازه گیری مقیاس به تازگی ضبط شده به نام و مشخصات داده شده اختصاص دهید، و از شما برای کمک به کاربر در هر زمان اندازه گیری وزن جدید به وضوح تعیین و تخصیص نیست. این همچنین می تواند وزن و فشار خون اندازه گیری بالغ گرفته شده از دیگر محصولات این شرکت، هر چند آن را به شما اشاره به برنامه همسر Withings بهداشت برای جزئیات بیشتر.


تنها مسئله عمده ما با این برنامه به حال دست زدن به آن از اتصال بی سیم بود. در طول تست، ما متوجه شدیم که نتایج در اینترنت-همزمان شد به طور خودکار به برنامه در حال حاضر در حال اجرا تحت فشار قرار دادند، و یا به دست آمده از طریق یک دکمه تازه کردن آسان. نه، نتایج جدید هماهنگ زمانی که برنامه تازه بارگذاری می شود، و یا ترک و دوباره. بلوتوث همگام سازی به طور مشابه نیاز به کاربر و درهم کوبیدن اطراف با تنظیمات، که واقعا نباید لازم باشد. Withings شامل یک عنصر UI بصری که مسئولیت رسیدگی به بعضی از این ساده تاگ فراز زندگی از پروفایل های به آنها را تازه کردن با جدید داده اما در آزمایش ما، آن را به نظر نمی رسد به کار می کنند. ساخت همگام سازی فوری و آسان تر باید اولویت اصلی برای نسخه بعدی این محصول است.


مانند برخی از دیگر محصولات این شرکت، رتبه بندی کلی ما از مقیاس Withings هوشمند کودک کمتر از ما که تنها ترجیح داده، زیرا قیمت تا به ارزش واقعی آن نامتناسب است. در حالی که قابلیت های ارائه شده توسط مقیاس و برنامه بدون شک خوب، فرض کنید شما نیاز به بارها و بارها اندازه گیری بچه ها وزن با دقت های دیجیتال در خارج از مطب دکتر، یک حق بیمه $ 80 تا $ 120 در اینجا نسبت به بچه های دیجیتال وجود دارد مقیاس های بدون ویژگی های بی سیم. شکاف توسط این واقعیت است که مقیاس بزرگسالان Withings 'ارزان تر کار می کنند و همچنین برای کودکان قادر به ایستاده، با فرض شما اندازه گیری سطح centrigram نیاز ندارد تشدید. بر خلاف مقیاس بچه های هوشمند، آنها را به کار برای افراد با وزن بیش از 55 پوند یا 25 کیلوگرم را متوقف کند. این لوازم جانبی طاقچه برای شروع، توسط قیمت گذاری آن ساخته شده تو رفتگی در دیوار و حتی بیشتر است. باید آن را به شدت با تخفیف، آن را جدی تر با توجه به ارزش برای پدر و مادر خواهد بود.

 

شارژ اتوماتیک همراه اول

 



تاريخ : دو شنبه 9 تير 1393برچسب:, | 20:44 | نویسنده : مهدی |

Nike Nike+ FuelBand

 

 

اگر شما مایل به در مورد کالری ها، مراحل و یا اقدامات دیگر را فراموش کرده و در آغوش "NikeFuel" را به عنوان متریک جدید خود را برای موفقیت تمرین هستید، نایک + FuelBand ممکن است به خوبی برای شما کار می کنند. با این حال، اگر رژیم تناسب اندام خود را در زمان، مایل، یا سایر اهداف سنتی بر اساس، ممکن است بهتر است با یک محصول مانند فوق العاده FitBit یا سنسور نایک + آی پاد نایک. که گفت، اگر NikeFuel جلب و تمام دوستان خود را شروع به مقایسه اهداف نقطه سوخت خود را، شما ممکن است FuelBand غیر قابل اجتناب پیدا کنید.

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : شنبه 7 تير 1393برچسب:, | 20:32 | نویسنده : مهدی |

Withings Blood Pressure Monitor

 

اگر شما شده است با دکتر خود گفت: برای نظارت بر فشار خون خود را (و یا فقط کنجکاو)، Withings فشار خون مانیتور گزینه خوبی برای کاربران در iOS است. این راحت، آسان برای استفاده، دارای یک رابط کاربری جذاب، و اگر شما در حال استفاده از سایر محصولات Withings شما می توانید تمام خوانش های خود را در یک مکان دستی مشاهده و صادرات داده ها به انواع سایت های شریک زندگی، تناسب اندام گرا.

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : جمعه 6 تير 1393برچسب:, | 20:15 | نویسنده : مهدی |

 

Samsung Galaxy Tab 7.7 (SGH-i815)

در مدت 11 روز در پاییز گذشته، Engadget بررسی دو قرص سامسونگ کهکشان های مختلف منتشر شده است. در آن زمان، ما احساس کردیم که این شرکت تبدیل شده بود به یک کاریکاتور از خود، با قواره در هر اندازه قابل تصور، از جمله 10.1، 8.9 و 7 اینچ. بیشتر، هر چند، با "ببینید چه میله های" استراتژی سامی خشمگین اگر ما صدا، بخاطر آن بود که ساز و برگ پرده برداری کرد نه یکی، بلکه دو 7-inchers در طول یک ماه است. یکی از این، 7.0 به علاوه، به فروش رفت در ایالات متحده در ماه نوامبر، با مشخصات متوسط ​​و قیمت اواسط محدوده برای مطابقت با اندازه آن در میان. اما این قرص همیشه مثل جایزه تسلی در کنار مدعی دوم ما، نوار کهکشان 7.7، که به ارمغان می آورد پشت فلزی براق، باتری 10 ساعته و سوپر AMOLED به علاوه، 800 × 1280 صفحه نمایش احساس می شود. حتی بر روی کاغذ، همیشه امیدوار کننده به نظر می رسید. ویژه.

Maddeningly، هر چند، آن دسته از ما اینجا، در ایالات هنوز هم می تواند یکی از دوست داشتن از بهترین خرید و آمازون خرید، و هر چند ورایزون بی سیم در نظر دارد به فروش نسخه-LTE را فعال کنید، ما می دانیم جزئیات بیشتر به اندک چند در مورد زمانی که آن می رسند، چه مقدار از آن هزینه خواهد شد و یا اینکه آیا وجود خواهد داشت گزینه ای خارج از قرارداد. خوشبختانه برای ما، دوستان ما در بیش از نگری الکترونیک ما با یک الگوی بین المللی، یکی با 16GB حافظه داخلی و وای فای متصل شده اند، HSPA + و رادیو EDGE / GPRS - doozy از یک قرص است که شما 668.50 $ هزینه اگر شما به واردات آن را به ایالات متحده است. (شما می توانید آن را در داخل کشور اگر شما در بازار را انتخاب کنید مانند بریتانیا زندگی می کنند خریداری کنید.) بنابراین رمان محصول اندازه کافی به حکم که قیمت اخبار است؟ یافتن پاسخ به این پرسش ها و بیشتر پس از شکستن.

 

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, | 23:30 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد