یک کامپکت فلش ( CF ) کارت جدید در بازار به دنبال بیش از قلب از علاقه مندان به ویدئو و حرفه ای کار با 4K فیلم برنده شدن وجود دارد.
این قطعا یک کارت را هدف قرار داده به سمت عکاس های گاه به گاه نیست. شرکت SanDisk نشان داده است2،199 AU $ کارت CF ماموت غذا به برنامه های کاربردی بیشتر خواستار ، به ویژه در دوربین های هل دادن بسیار با کیفیت بالا ویدئو، مثل Canon EOS -1D C.
این کارت های با ظرفیت بالا نیز توسط کسانی که بازی در اطراف با ضبط ویدئویی RAW در دوربینهای SLR سطح مصرف کننده به لطف سیستم عامل مدها مانند سحر و جادو فانوس استقبال می شود.
این کارت برای یک پایدار حداقل سرعت نوشتن 65MBps و سرعت انتقال تا 160MBps امتیاز. به عنوان کارت با افراطی برچسب طرفدار این شرکت مارک ، آن RTV ( vulcanizing دمای اتاق ) سیلیکون پوشش داده شده در داخل برای محافظت در مقابل شوک است ، و می تواند درجه حرارت از -25 تا 85 درجه Celcius (-13 تا 185 درجه فارنهایت ) مقاومت در برابر .
در کنار نوع 256GB ، شرکت SanDisk نیز در حال گسترش به بقیه محدوده ExtremePro CF به سرعت 160MBps و 150MBps خواندن و نوشتن بود.
با توجه به اینکه بسیاری از دوربین های بالا پایان که بهترین استفاده را از این ظرفیت را با اسلات کارت دوگانه ( مانند 1D C ) ،AU $ 2199 درخواست قیمت سرمایه گذاری قابل توجهی است آمده است. این کارت تا پایان این ماه در دسترس خواهد بود .

 

آموزش mms همراه اول

 



تاريخ : سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:, | 22:51 | نویسنده : مهدی |

بیل گیتس بار دیگر سخن گفتن علیه رویکرد بسیاری از رهبران اولین اینترنت فن آوری گرفته اند تا بشر دوستی. "به عنوان یک اولویت؟ این یک شوخی است،" گیتس می گوید که بار مالی، زمانی که در مورد چگونگی طرح مارک زوکربرگ به را آنلاین تمام جهان در مقایسه با پژوهش مالاریا پرسید. "سلام، که مهم تر، اتصال و یا واکسن مالاریا؟ اگر شما فکر می کنم اتصال به مسئله کلیدی است، فوق العاده است. من نیست." اگرچه گیتس هنوز هم به عنوان رئیس مایکروسافت، بسیاری از تمرکز خود را این روزها در انسان دوستی است از طریق بنیاد بیل و ملیندا گیتس، پرداختن به کیفیت از مسائل زندگی از جمله ریشه کن کردن بیماری و جلوگیری از مرگ و میر دوران کودکی عمل می کند.

"من قطعا دوست دارم چیزی که IT،" گیتس FT می گوید. "اما وقتی ما می خواهیم برای بهبود زندگی، شما رو برای مقابله با چیزهای اولیه بیشتر شبیه به بقای کودک، تغذیه کودک."

که در نظر دارد به استفاده از بالن های غول پیکر را به اتصال به اینترنت به کشورهای در حال توسعه - - گفت: آن را نمی خواهد خیلی خوب انجام دهید اگر شما از مالاریا در حال مرگ بودند گیتس قبلا پروژه لون گوگل انتقاد کرده است. در حالی که هدف گیتس استفاده می شود شاهد گسترشPC ، امروزه چنین چیزهایی به دور از یک اولویت است. "جهان هموار و تخت نیست و رایانه های شخصی هستند ، در سلسله مراتب نیازهای انسان ، در پنج پله اول،" گیتس FT می گوید . او فکر ادامه بعد، در حالی که تیراندازی کردن این ایده که ایجاد صنایع جدید می تواند از دادن پول مهم تر است. "ما کودکان نیاز به مرگ نیست، ما مردم نیاز به یک فرصت برای دریافت آموزش و پرورش خوب داشته باشد. "

اما در حالی که بیل گیتس می خواهید برای صرف تمرکز خود را بر روی انسان دوستی ، او FT می گوید که مایکروسافت هنوز هم طول می کشد تا بخش بزرگی از وقت خود را . او بخشی از این کمیته به دنبال یک جایگزین برای بالمر ، و او هنوز هم به طور منظم با گروه محصول مختلف مایکروسافت ملاقات می کند. اگرچه گیتس می تواند شرکت خود را ترک پشت سر ، او به طور مداوم باعث می شود اولویت های خود را روشن . در حالی که " تکنولوژی شگفت انگیز است، " او FT می گوید ، " این کار را نه برای مردم که بیشترین نیاز در هر چیزی نزدیک به بازه زمانی ما باید آن را می خواهم . "

آموزش کارت شارژ همراه اول



تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, | 23:3 | نویسنده : مهدی |

آینده صفحه های نمایش AMOLED انعطاف پذیر سامسونگ در حال حاضر نام : " الیوم " نام تجاری می آید از یک صفحه جدید بر روی وب سایت نمایش کره ای سامسونگ تلفن همراه ، ارائه می دهد که دیگر کمی دیگر از نام های جدید. این شرکت وارد یک برنامه به دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده برای الیوم ، و آرم زیر را در پر کردن گنجانده شده است. به غیر از نام، سایت سامسونگ را ارائه می دهد یک مقایسه سریع بین تکنولوژی جدید، LCD و OLED . تنها تفاوت بین OLED استاندارد و همتای انعطاف پذیر خود را با استفاده از فیلم به جای شیشه، که به ادعای این شرکت باعث می شود که صفحه نمایش است " نازک تر ، سبک تر، و نشکن . " نام قطعا بدان معناست که ما یک گام نزدیک تر به دیدن این نمایش آمار از بازار است، اما برآورد سامسونگ از نسخه 2012 تنها که - برآورد - و نمایش electrowetting Liquavista آن در حال حاضر شده است برای اولین 2،013 میله میله. اگر نمی توانید صبر کنید که به مدت طولانی ، انعطاف پذیر صفحه نمایش الکترونیکی مقاله LG در حال حاضر در تولید و قرار است به زودی به عنوان این ماه در اروپا در دسترس است .

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : یک شنبه 29 دی 1392برچسب:, | 17:13 | نویسنده : مهدی |

آینده صفحه نمایش تاشو به نظر نمی رسد خیلی دور. فقط دیروز LG پرده به برنامه ریزی برای تولید انبوه اولین پلاستیکی انعطاف پذیر الکترونیکی مقاله جهان و در حال حاضر محققان از دانشگاه تورنتو در بیشتر انرژی کارآمد، سطح پلاستیکی OLED قابل انعطاف طراحی شده تا به امروز به نمایش گذاشته شده اند. این باز امکانات بی پایان برای آینده، که در آن اسباب بازی و تلفن های هوشمند با صفحه نمایش است که برابر و نمایش می دهد که شما می توانید در اتاق نشیمن خود را جمع کردن یک امکان بسیار واقعی و مجزا می باشد.

صفحه نمایش OLED در حال حاضر بسیار انرژی کارآمد اما یک نقطه ضعف از گران قیمت است. این dampener برای هر دو تولید کنندگان و مصرف کنندگان به طور یکسان است . اما پلاستیک های قابل انعطاف جدید نیز هموار راه را برای صفحه نمایش های ارزان تر و از این رو در نهایت تبادل نظر این هزینه بسیار کمتر . این پلاستیکی OLED دستیابی به موفقیت های یک تیم به رهبری مایکل Helander و Zhibin وانگ و بخش شگفت آور ترین داستان ماهیت تصادفی از اختراع است ساخته شده است.

دانش آموزان در آزمایشگاه تمیز شد ورق ایندیم قلع اکسید ، که یک جزء مشترک از صفحه نمایش OLED و به عنوان آنها شروع به آزمایش با این نمایش ، آنها به طور ناگهانی در بر داشت آنها را به مقدار زیادی کارآمد تر و روشن تر از همیشه قبل از. کلید این بهبود شگفت انگیز غیر روحانی در کلر که که توسط دانشجویان مورد استفاده قرار گرفت ، در شکل یک عامل تمیز کردن . این گروه دریافتند که علاوه بر این از مولکول کلر به پلاستیکی OLEDآن را بسیار کارآمد تر، سخت تر و انعطاف پذیر در طبیعت ساخته شده است.

این تیم سپس به طراحی اولیه از صفحه نمایش OLEDرفت و شروع به کار بر روی این خطوط به منظور توسعه یک پلاستیکی OLED جدیدی است که در نهایت به دستگاه های که هر دو مقرون به صرفه و قابل انعطاف منجر شده است. این فن آوری جدید ارائه می دهد یکی دیگر از سنگ پله به شرکت های ODM برای یکپارچه سازی قابل انعطاف تر ، ارزان تر و کارآمد صفحه نمایش OLED به تلفن های هوشمند ، لپ تاپ ها و حتی صفحه تخت مجموعه های تلویزیونی از فردا. در حالی که ما هنوز هم برخی از راه دور از تلویزیون که شما می توانید جمع کردن و یا پانل های گوشی های هوشمند است که می تواند تا خورده است ، سفر است و در راه آن است.

 

شارژ مستقیم همراه اول



تاريخ : یک شنبه 29 دی 1392برچسب:, | 4:54 | نویسنده : مهدی |

چند هفته پیش ، اپل استیو جابز دستگاه جدید پرده برداری کرده بود ، بیان کرد که " با آی پاد ، اپل یک دسته بندی کاملا جدیدی از دستگاه پخش موسیقی دیجیتال که اجازه می دهد کل مجموعه موسیقی خود را در جیب خود قرار داده و گوش دادن به آن را به هر کجا که شما بروید اختراع کرده است. "

شغل پیش بینی شده، " با آی پاد ، گوش دادن به موسیقی هرگز همان باشد. "

فیلیپ شیلر ، اپل معاون رئيس جمهور از سراسر جهان بازاریابی محصولات ، در آن زمان اعلام کرد که " با طرح دستیابی به موفقیت و سهولت استفاده از آن ، آی پاد ، ممکن است یکی از داغترین هدیه برای هر کاربر مک در این فصل تعطیلات . "

اپل به پایان رسید تا با فروش 125،000 دستگاه در سه ماهه زمستان سال 2001 .

دستگاه جدید برای فروش $ 399، بسته بندی شده 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، یک "صفحه نمایش با وضوح بالا ، " 160 توسط 128 پیکسل و یک پورت FireWire برای اتصال آن را به یک مک . آن را با iTunes 2 CD ، هدفون و یک آداپتور برق فایروایر همراه شد.

با استفاده از آی پاد اصلی مورد نیاز مک در حال اجرا یا مک OS 9.2 یا جدید سیستم عامل Mac OS X 10.1 . اپل نمی خواهد رها آی پاد قادر به کار با یک PC ویندوز هفت ماه دیگر .

در آوریل سال 2003 ، اپل به طور کامل لمسی نسل سوم آی پاد با یک پورت جدید کلیک کنید اتصال Dock است که می تواند با هر دو Firewire یا USB استفاده می شود منتشر شد ، دومی که آن را بسیار ساده تر برای استفاده با رایانه های شخصی عمومی، چند که با حمل رابط FireWire .

در ماه سپتامبر سال 2003، اپل میلیون آی پاد برای اولین بار خود را حمل کرده بود. در سال بعد از آن به فروش 4.4 میلیون آی پاد، گرفتی فروش مکینتاش اپل ایجاد یک آی پاد بخش های جدید. در آغاز سه ماهه زمستان سال 2005 اپل فروخته بود 22.5 میلیون دیگر ، پریدن به 39،400،000 در سال مالی 2006.

آی پاد راه اندازی آیفون


موفقیت های وحشی از آی پاد کمک اپل سرمایه گذاری در زیرساخت های فروشگاه iTunes شرکت و راه را برای فروشگاه برنامه های iOS از طریق توسعه بازی های ساده و آی پاد که اپل شروع به فروش هموار کرد. این نیز یک مزیت برای فروشگاه اپل ، که دیدم حجم ترافیک فوق العاده جدید به مکینتاش بود.

سال از سرمایه گذاری در فروشگاه های خرده فروشی خود را ، ذخیره رسانه های آنلاین و افزایش پیچیدگی در طراحی دستگاه تلفن همراه و مدیریت عملیاتی مورد نیاز برای ساخت و ده ها کشتی از میلیون ها نفر از آی پاد اپل راه اندازی برای راه اندازی آی فون را به یک بازار شلوغ و تثبیت شده برای تلفن های موبایل.

در زمانی که اپل شروع به فروش آیفون در سال 2007 ، آن را بیش از 100 میلیون آی پاد فروخته بود و فروشگاه iTunes با بیش از پنج میلیون آهنگ ، 350 تلویزیون را نشان می دهد و بیش از 400 فیلم برجسته بزرگترین فروشگاه جهان است. اپل بیش از 2.5 میلیارد آهنگ ، 50 میلیون تلویزیون را نشان می دهد و بیش از 1.3 میلیون فیلم های فروخته بود ، و آن را محبوب ترین موسیقی آنلاین ، تلویزیون و فیلم فروشگاه جهان .

چهار سال بعد، اپل در بازار سرمایه تصویب غول نفتی اکسون موبیل برای تبدیل شدن به شرکت های عمومی ارزش ترین بر ​​روی زمین.

آی پاد بازنشسته


فروش اپل با تغییر علامت تجاری اپل از نسخه های غیر همراه از آی فون به عنوان " آی پاد لمسی، " دستگاه های iOS است که برنامه ها همان زد حمایت می شد. آی پاد لمسی کمک به جذب و کاربران گذار از یک بار شدید محبوب بلک بری و سیمبین سیستم عامل به سیستم عامل .

امروز ، آی پاد اپل در زندگی بیشتر در نرم افزار، در قالب یک برنامه در iOS همراه با اپل و iPads . غیر همراه، دستگاه های موسیقی غیر iPad شرکت اپل در حال حاضر برای فروش واحد کمتر از فروش مک این شرکت را تشکیل می دهند . در این سال، برای اولین بار در بیش از یک دهه ، اپل به یک رویداد رسانه ای آی پاد سالانه میزبان نیست و تغییر موجود آی پاد وارد زمین سخت افزار آن است.

در عوض ، این شرکت توجه در 5S جدید آی فون و 5C و مدل های مینی اپل و آی پد هوایی جدید، محدوده بسیار پیچیده تر از دستگاه های تلفن همراه است که در یک نقطه قیمت پایین تر از آی پاد اصلی در سال 2001 شروع به متمرکز شده است.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : جمعه 1 آذر 1392برچسب:, | 14:53 | نویسنده : مهدی |

پول الکترونیکی پول است که الکترونیکی رد و بدل شده است .  این شامل استفاده از شبکه های کامپیوتری و اینترنت و سیستم های ارزش ذخیره شده دیجیتال . نمونه هایی از پول الکترونیکی سپرده های بانکی، انتقال الکترونیکی وجوه (EFT) ، پرداخت مستقیم ، پردازنده های پرداخت ، ها و ارزهای دیجیتال مانند Bitcoin اخبار .
در حالی که پول الکترونیکی یک مشکل جالب برای رمزنگاری ، تا به امروز بوده است ، استفاده از پول الکترونیکی نسبتا کم در مقیاس بوده است. یکی از موفقیت نادر بوده است هشتپا سیستم کارت هنگ کنگ ، که به عنوان یک سیستم پرداخت حمل و نقل آغاز شده است و به یک سیستم پول الکترونیکی به طور گسترده استفاده می شود افزایش یافته است . سیستم کارت سپردار حمل و نقل لندن باقی مانده است اساسا یک سفر از پیش پرداخت بدون تماس . دو شهر دیگر عملکرد سیستم های پول الکترونیکی را اجرا کرده اند . بسیار شبیه به کارت هشتپا هنگ کنگ ، سنگاپور، یک برنامه پول الکترونیکی برای سیستم حمل و نقل عمومی ( رفت و آمد قطار ، اتوبوس ، و غیره ) ، بر اساس همان نوع ( FeliCa ) سیستم اختراع شده توسط Sony و برای اولین بار در توکیو و اوزاکا مستقر ، ژاپن. هلند نیز اجرا شده است یک سیستم پول الکترونیکی در سراسر کشور شناخته شده به عنوان Chipknip منظوره، و همچنین به عنوان OV- Chipkaart برای جمع آوری کرایه حمل و نقل . در بلژیک، یک شرکت خدمات پرداخت ، پروتون ، متعلق به 60 بانک بلژیکی صدور کارت ارزش ذخیره شده ، در سال 1995 توسعه داده شد . 
تعدادی از سیستم های پول الکترونیکی با استفاده از انتقال پرداخت به منظور تسهیل در پرداخت آسان و به اعتماد به نفس دریافت کننده وجه در رفتن از کیف پول الکترونیکی خود اجازه نمی در معامله تماس با ما . ایدهآینده، با تنها پول الکترونیکی با اختلاف نظر مواجه شده است . 

شارژ مستقیم همراه اول



تاريخ : سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:, | 1:51 | نویسنده : مهدی |

بانکداری آنلاین ( یا بانکداری اینترنتی یا بانکداری الکترونیکی ) اجازه می دهد تا مشتریان از یک موسسه مالی برای انجام معاملات مالی در یک وب سایت امن است که توسط موسسه ، که می تواند یک بانک ، اتحادیه های اعتباری خرده فروشی و یا مجازی یا جامعه سازی است .
برای دسترسی به تسهیلات بانکی آنلاین یک موسسه مالی ، یک مشتری با داشتن دسترسی به اینترنت شخصی باید با نهاد برای خدمات ، ثبت نام و راه اندازی برخی از رمز ورود خود را ( تحت نامهای مختلف ) برای تایید مشتری . رمز عبور برای بانکداری آنلاین است که به طور معمول همان بانکداری تلفن نیست . موسسات مالی در حال حاضر به طور مداوم اختصاص شماره مشتری (همچنین تحت نام های مختلف ) ، یا نه مشتریان قصد دسترسی به تسهیلات بانکی آنلاین خود را . شماره مشتری به طور معمول همان شماره حساب نیست ، زیرا تعدادی از حساب را می توان به یک شماره مشتری مرتبط است . مشتری به تعداد مشتری لینک خواهد شد هر یک از این حساب که کنترل مشتری ، که ممکن است چک ، پس انداز، وام، کارت اعتباری و حساب های دیگر . شماره مشتری نیز نمی شود همان است که در هر بدهی یا کارت اعتباری که توسط موسسه مالی به مشتری صادر شده است .
برای دسترسی به بانکداری آنلاین ، مشتری به وب سایت موسسه مالی و تسهیلات بانکی آنلاین با استفاده از شماره مشتری و رمز عبور را وارد کنید . برخی از موسسات مالی تعیین کرده اند تا مراحل امنیتی اضافی برای دسترسی ، اما هیچ ثبات به روش اتخاذ شده وجود دارد .

تسهیلات بانکی آنلاین ارائه شده توسط نهادهای مختلف مالی دارای ویژگی ها و قابلیت های مشترک بسیاری است ، اما همچنین برخی که کاربرد خاص دارند .
ویژگی های مشترک قرار می گیرند بطور گسترده به چند دسته
مشتری بانک می تواند وظایف غیر کاربردی را از طریق بانکداری آنلاین ، از جمله انجام -
مشاهده مانده حساب
نمایش معاملات اخیر
دانلود صورتحساب های بانکی، به عنوان مثال در قالب پی دی اف
مشاهده تصاویر از چک پرداخت می شود
سفارش کتاب های چک
صورت حساب دوره ای دانلود
دانلود برنامه های کاربردی برای M- بانکداری، بانکداری الکترونیکی و غیره .
مشتریان بانک می توانند کارهای بانکی از طریق بانکداری آنلاین و ستد ، از جمله -
انتقال وجوه بین حساب های مرتبط با مشتری
پرداخت اشخاص ثالث از جمله پرداخت قبوض (نگاه کنید به ها ، مانند BPAY ) و انتقال تلگرافی / سیم
خرید سرمایه گذاری و یا فروش
برنامه های کاربردی وام و معاملات، مانند بازپرداخت ثبت نام
ثبت نام ابزار billers و پرداخت قبوض
موسسه مالی دولت
مدیریت از کاربران متعدد با سطح قدرت مختلف
روند تصویب معامله
روند بانکداری بسیار سریعتر تبدیل شده است
برخی از موسسات مالی ارائه خدمات اینترنت بانکی منحصر به فرد ، به عنوان مثال
پشتیبانی از مدیریت مالی شخصی ، مانند وارد کردن داده ها به نرم افزار حسابداری شخصی . برخی از پلت فرم های بانکداری آنلاین از تجمع حساب به مشتریان اجازه می دهد برای نظارت بر تمام حساب های خود را در یک مکان که آیا آنها با بانک اصلی خود و یا با نهادهای دیگر هستند .



تاريخ : شنبه 11 آبان 1392برچسب:, | 1:20 | نویسنده : مهدی |

تجارت الکترونیک، معمولا به عنوان تجارت الکترونیک یا تجارت الکترونیک شناخته می شود، یک نوع صنعت که در آن خرید و فروش محصولات یا خدمات بیش از سیستم های الکترونیکی مانند اینترنت و سایر شبکه های کامپیوتری انجام شده است. تجارت الکترونیک تساوی در فن آوری های مانند تجارت همراه، انتقال الکترونیکی وجوه، مدیریت زنجیره تامین، بازاریابی اینترنتی، پردازش آنلاین تراکنش، تبادل الکترونیکی داده ها (EDI)، سیستم های مدیریت موجودی و سیستم های خودکار جمع آوری داده ها است. تجارت الکترونیکی مدرن به طور معمول با استفاده از وب سایت در سراسر جهان حداقل در یک نقطه در چرخه زندگی تراکنش، هر چند ممکن است طیف وسیع تری از فن آوری های مانند پست الکترونیکی، دستگاه های تلفن همراه رسانه های اجتماعی و تلفن نیز شامل است.

تجارت الکترونیک در نظر گرفته شده است به طور کلی به جنبه فروش کسب و کار الکترونیکی است. همچنین از تبادل داده ها به منظور تسهیل در تامین مالی و جنبه های پرداخت معاملات کسب و کار تشکیل شده است. این یک راه موثر و کارآمد از برقراری ارتباط در داخل سازمان و یکی از موثر ترین و مفید ترین راه انجام کسب و کار است.

تجارت الکترونیکی را می توان به تقسیم می شوند:

E-باطله و یا "عرض مجازی" در وب سایت ها با کاتالوگ آنلاین، گاهی به یک "بازار مجازی" جمع ​​آوری

خرید یا فروش بر روی وب سایت های مختلف و / یا بازار آنلاین

جمع آوری و استفاده از داده های جمعیتی را از طریق تماس با ما وب سایت و رسانه های اجتماعی

تبادل داده الکترونیک (EDI)، تبادل کسب و کار به کسب و کار از داده ها

E-mail و فکس و استفاده از آنها به عنوان رسانه ای برای رسیدن به مشتریان بالقوه و تثبیت شده (به عنوان مثال، خبرنامه)

کسب و کار به کسب و کار خرید و فروش

امنیت معاملات کسب و کار



تاريخ : دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:, | 1:37 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت
صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 15 صفحه بعد