تلویزیون گوگل تا به خاموش با وجود بهترین تلاش های LG گرفته نشده است، و در حال حاضر به نظر می رسد تولید کننده کره ای ممکن است به دنبال گزینه های دیگر. با توجه به webOS ملت، گرم (تجسم دوباره متولد از نخل) و LG در حال کار با هم در یک تلویزیون های هوشمند جدید طراحی شده توسط webOS باز کردن. در حالی که webOS یک مقدار زیادی از ابتلا به انجام قبل از آن می تواند تبدیل به یک پلت فرم تلویزیون هوشمند معتبر داشته باشد، برنامه ها مانند Netflix، یوتیوب، و پاندورا ظاهرا برای چارچوب Enyo بازسازی شده.

منابع WebOS ملت می گویند که LG است "راحت با شرایط گوگل برای استفاده از تلویزیون گوگل،" و همچنین داشتن نگرانی های قابل فهم بیش از میزان استفاده از پلت فرم و تهدید اپل از ورود به بازار است. WebOS خواهد بود یک راه غیر متعارف برای مقابله با این ترس ها، اما با بازار تلویزیون های هوشمند هنوز در مرحله نوپای این امکان وجود دارد هر رول از تاس می تواند یک حق. LG و گرم بنا به گزارش ها می خواهید به پرده TV گسترش webOS کردن در CES 2013 - ما قطعا شما علاقه مند به دیدن در صورتی که می آید به تصویب باشد.

شارژ اتوماتیک همراه اول

 

 



تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:, | 22:49 | نویسنده : مهدی |

مانند به خواندن در حمام؟ نگاهی به صندلی در مدفوع حمام قدیمی مادر بزرگ خود را - سر دوش خود را در مورد به شما نشان می دهد تا است. آخرین نازل پراکندگی آب کوهلر، استرنج، ویژگی های یک سخنران بلوتوث قابل جدا شدن امن در مرکز سر دوش را با یک آهنربا. آن را مانند یک دهان باز کن Yakov Smirnoff بد برای تلفن های موبایل: در روسیه شوروی، حمام آواز می خواند به شما! سخنران میآید کردن سمپاش هنگامی که زمان آن را به حوله خاموش، و وعده به ارائه تا هفت ساعت از آهنگ های کف دار قبل از نیاز به شارژ مجدد. تنها چیزی که به نظر می رسد از دست رفته آب شده میکرو توربین است. دفعات بازدید در تاریخ برای آزادی مطبوعات رسمی کوهلر است.

 

آموزش اینترنت همراه اول

 



تاريخ : یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, | 22:25 | نویسنده : مهدی |

نیکو Economidis یک طراح چند رشته ای در بروکلین، نیویورک است.

نیکو به همان اندازه علاقه مند به شکل و عملکرد طرح را به عنوان او در دلبستگی عاطفی و معانی ایجاد شده توسط طراحی شده است. تمرکز او است به ایجاد طرح های که در بسیاری از سطوح صحبت می کنند، برای ایجاد کار است که تابعی است، اما همچنین می گوید یک داستان.

او می پردازد کار فعلی با بازنگری در اشیاء و مبلمان، و روابط ما به آنها، هر دو در عملکرد و شکل. احساس و شوخ طبعی مرکزی به کار خود می باشد. غالبا او اشاره اشکال گذشته، با استفاده از نماد ها و معانی موجود خود را به جاسازی یک معنی عمیق تر و روایت در کار خود را.

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, | 18:49 | نویسنده : مهدی |

این می تواند زمان بهینه ساز مهم برای کسانی که اضافی پنج در رختخواب دقیقه می خواهم.کلگیت برنامه ریزی برای یک مسواک با نشان داده است ساخته شده در پچ کافئین برای ارائه قهوه در صبح به عنوان به شما برس.درخواست حق ثبت اختراع نشان می دهد این شرکت است و حتی با توجه به تکه های عطر و طعم و حتی دارو با استفاده از سیستم.

درخواست حق ثبت اختراع از شرکت کلگیت پالمولیو تکنولوژی که اجازه می دهد مواد شیمیایی را به سر مسواک استاندارد تعبیه شده و به آرامی در طول استفاده از آزاد را نشان داد.
این شرکت برنامه ای برای همه چیز، از نعناع و سیب تکه های طعم دار به پچ کافئین از خواب بیدار خسته در صبح نشان داد.

هر پچ را در اطراف سه ماه گذشته، برنامه را نشان می دهد.
این شرکت همچنین می تواند ارائه گسترش یابد که داروهایی مانند آسپیرین، و برنامه حتی نشان می دهد 'مسواک رژیم غذایی رو با یک پچ که یک مهار کننده های اشتها ترشح می کند.

در درخواست حق ثبت اختراع، مسواک می تواند با پاک کننده زبان متفاوت به شکل مشخص، نشان می دهد طراحی - شکل سیب به معنی طعم سیب، برف ریزه به معنی احساس خنک کننده در حالی که یک نعناع منتشر برگ نعناع.
ثبت اختراع توصیف تصاویر به عنوان: "مراقبت از دهان پیاده سازی متشکل از یک دسته و سر، مواد حسی ترخیص یا نشر که در طول استفاده از فراخوانی یک پاسخ حسی در حفره دهان.
این همچنین در مورد یک "عنصر الاستومری شامل یک شکل است که نماینده بصری از پاسخ های حسی، و صحبت، مواد حسی ترخیص یا نشر شامل یکی از مواد طعم دهنده، حسی، و یا یک دارو.

همچنین این چشم انداز وحشتناک از نسخه فلفل فلفل را افزایش می دهد.
"به عنوان مثال، یک ماده شیمیایی موسوم به کپسایسین، به طور طبیعی در فلفل شیلی یافت می شود، می تواند مورد استفاده برای ارائه صدا، یک ماساژ گرم و یا گرم و یا گرم و یا گرم، تسکین دهنده احساس به یک کاربر، آن را می گوید.
"کپسایسین نیز شناخته شده است به تسکین درد و بیحس کننده احساس هنگام اعمال موضعی. '

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

 



تاريخ : جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, | 23:6 | نویسنده : مهدی |

دنیای محاسبات در روز چهارشنبه به دستیابی به موفقیت نادر در فناوری نانو تحت درمان قرار گرفت . پژوهشگران دانشگاه استانفورد ایجاد کامپیوتر نانولوله های کربنی اولین کار اعلام کرد .

این یافته ها در نسخه این هفته در مجله علمی Nature منتشر شد. به رهبری استاد Subhasish میترا و H.S. فیلیپ وانگ ، محققان در پشت این پروژه آن را " سدریک ، " یک سرنام آزادانه مشتق شده است که برای نانولوله های کربنی مدار مجتمع دیجیتال است.

همچنین مشاهده کنید : اینتل و آی بی ام نشان آینده از تراشه های کامپیوتری

برای uninitiated، این تحول جدید، نشانه تغییری از سیلیکون محاسبات ترانزیستور ، یک فن آوری است که به زودی از حد آن خواهد شد از ترانزیستورها فقط می تواند آنقدر کوچک قبل از اثرات کوانتومی است متوقف کردن آنها از کوچک شدن هر بیشتر است. ترانزیستورهای نانو لوله های کربنی ، با این حال ، در حال حاضر یک راه حل واقعی تر برای نسل های آینده از کامپیوتر به خاطر آنها جریان الکتریسیته را بهتر از سیلیکون، و می تواند کوچکتر در مقیاس .

این بدان معناست که رایانه های مبتنی بر نانولوله های کربنی خواهد بود قادر به ارائه سرعت سریع تر و بهره وری بیشتر در مصرف انرژی ، امروز یک چالش تولید کنندگان نیمه هادی در حال مبارزه برای مقابله با هر نسل جدیدی از پردازنده.

تکنولوژی کربن نانولوله هنوز جدید است، با این حال، و مشکلات بسیاری . راه حل تیم استنفورد به برخی از مسائل کلیدی با اصلاح خطا : سیستم آنها می تواند خاموش کردن نانولوله های کربنی معیوب ، و آنها یک الگوریتم به آدرس misalignments از نانولوله های کربنیاست که می تواند در مدار کوتاه از این سیستم نتیجه توسعه یافته است.

"مردم در مورد دوره جدیدی از کربن الکترونیک نانولوله حرکت فراتر از سیلیکون صحبت شده است ، " میترا در بیانیه ای گفت . " اما چند تظاهرات از سیستم های کامل دیجیتال با استفاده از این فن آوری هیجان انگیز وجود داشته است . در اینجا اثبات است . "

در این مرحله، سدریک است قادر به انجام فوری ، محاسبات پیچیده مانند دسکتاپ می توانید کامپیوتر خود نیست. با این حال، به عنوان فن آوری پیشرفت می کند، یک روز قادر به باشد. نمونه استنفورد نشان دهنده اولین گام به سوی نمونه های قوی تر از محاسبات کربن نانولوله در آینده است.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, | 1:35 | نویسنده : مهدی |

 

پالو آلتو ، کالیفرنیا - یه رول به رول چاپگر بزرگ است که شما مطمئن نیستید که چه باید بکنید با آن را ندارید؟ شما ممکن است در آینده در ساخت قطعات الکترونیکی است.

این هنوز روز بسیار زود است، اما محققان در مرکز تحقیقات پالو آلتو ( PARC ) شده اند مصرف گام های قابل توجهی در حال توسعه یک تکنولوژی جدید است که امکان چاپ قطعات الکترونیکی مانند سنسورها، ترانزیستور ، نور قطره چکان ، برچسب های هوشمند، باتری های قابل انعطاف، حافظه ، برچسب های هوشمند ، و بیشتر.
کار PARC همچنین می تواند یک عنصر جدید به چاپ 3D آورد : اضافه کردن ویژگی های الکترونیکی، سنجش و یا نوری به قطعات . چاپ سهام الکترونیک یک صفت مهم است که با فن آوری های بسیار داغ : این ماده افزودنی و نه کاهشی است . ، گفت: این بدان معناست که یانوش Veres ، مدیر برنامه PARC برای الکترونیک چاپ شده، که به جای اچ اجزاء از مواد دیگر ، سیستم جدید با استفاده از جوهر مخصوص ساخته برای تولید لوازم الکترونیکی از ابتدا. این جوهر ممکن است از مولکول ها، نانو مواد ، و حتی کوچک تراشه های سیلیکونی به حالت تعلیق در تشکیل شده است.

اگر چه PARC یک بخش از زیراکس است، و اغلب با بهره گیری از چندین دهه است که شرکت از تخصص چاپ، آن را در حال توسعه فن آوری های جدید برای پدر و مادر خود نیست. در عوض، آن است که کار در ارتباط با شرکت های خصوصی و مؤسسات آموزشی به منظور تلاش برای شکستن زمین جدید در زمینه چاپ، الکترونیک عملکردی است. در نهایت، آن است که به دنبال شرکای با ایده های پیشگامانه در مورد نحوه استفاده از فن آوری برای محصولات کاربردی و یا نمونه های اولیه. این بدان معناست که در آسمان است که تقریبا محدودیتی برای آنچه که ممکن است. Veres گفت، همه که مورد نیاز تخیل است.

 

آموزش mms موبایل ویندوز



تاريخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, | 1:31 | نویسنده : مهدی |

چقدر پول آمازون تولید از فروش eReaders و قرص روشن شدن آن؟ این به سختی می گویند به دلیل آمازون هرگز آمار فروش خاص برای دستگاه های خود را آزاد می کند. AllThingsD ما اشاره به تحقیقات جدید از مورگان استنلی که تخمین می زند آمازون خواهد 4500000000 $ ارزش دستگاه روشن شدن مارک فروش در سال جاری، افزایش 26٪ از 2012. محققان مورگان استنلی همچنین فکر می کنم که فروش بر افروختن 5 میلیارد دلار در 2015 تعداد در سال آینده و 5.5 میلیارد دلار است. آمازون خواهد شد نسل بعدی از 7 اینچ آن آتش افروختن این سقوط آزاد و مشخصات آن شامل یک صفحه نمایش 1920 X 1200 پیکسل، پردازنده 1.5GHz دو هسته تگزاس اینسترومنتز OMAP4 4470 پردازنده با گرافیک PowerVR SGX544، حافظه 1GB RAM و آندروید 4.2 خواهد شد 0.2 ژله لوبیا. نسل دوم قرص آتش افروختن HD نیز در این آثار هستند و از ویژگی های برخی از مشخصات قرص چشمگیر ترین ما تا کنون دیده اند.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:, | 23:35 | نویسنده : مهدی |

دو نفر از طراحان ارشد کار بر روی نقشه های گوگل نقشه راه 2013 کنفرانسی در سان فرانسیسکو در روز سه شنبه گفت که نقشه ها فقط یک "بوم برای آن چیزهایی که ما درباره جهان می دانیم،" و جستجو و غول وب محتوا در تلاش است تا ساخت به همان اندازه دانش را به نقشه های خود را به عنوان امکان پذیر است. و بافت تر از آن است در مورد شما، بیشتر مفید می توان آن را - به زودی، به گفته آنها، هر نقشه را برای یک فرد خاص و یک مکان خاص سفارشی.

یونس جونز، یک طراح تجربه کاربر در گوگل، گفت: بسیاری از دهه گذشته شده است در صرف به سادگی دیجیتالی همه از نقشه های کاغذی موجود و اطلاعات به طوری که می توان آنها را به راحتی بر روی وب و در دستگاه های تلفن همراه قابل دسترسی است. اما در حال حاضر که این پایه ایجاد شده است، او گفت، طراحان نقشه می توانید بیشتر و بیشتر با جزئیات که customizes تجربه بر اساس مکان و سیگنال های دیگر در مورد یک کاربر اضافه کنید.

یک نقشه بسیار خاص که هیچ کس تا به حال دیده خواهد شد و دوباره نمی تواند به دلیل آن را فقط برای ایجاد شد - " هنگامی که ما ترکیب محل با داده های دیگر ما ، ما در واقع می تواند یک نقشه جدید برای هر هدف و یا هر محل ساخت این یک هدف . "
به یک مثال، جونز گفت که هنگامی که کاربران زوم کردن بر روی نقشه، برچسب برای مکان و کسب و کار برخورد می کنند ، و این سرویس باید تصمیم بگیرید که کدام برای برجسته در نظر زوم کردن - پس از گوگل استفاده می شود که فقط یک انتخاب در مورد را که کسب و کار و یا از ویژگی های مهم تر بود. اما با توجه به مکان کاربر است یا چک به و یا جستجو برای ، گوگل می تواند برچسب های تغییر یا دوباره رتبه به طوری که کاربران به آنهایی که جذاب تر یا مهم است که آنها را ببینید.

برنهارد Seefeld ، مدیر محصول برای نقشه های گوگل، گفت که در برخی موارد ، گوگل ممکن است به اندازه کافی در مورد شما می دانید که آن را حتی نیاز به شما یک نقشه نشان می دهد - ممکن است می دانم که شما در فرودگاه می باشد ، و پس از آن می تواند نشان دهد زمان پرواز شما را بدون حتی شما نیاز به جستجو. او گفت ، مکان خود را در واقع می شود ، تقریبا مانند یک پرس و جو جستجو . او گفت که یک سرویس در مورد شما می داند "A نقشه فقط یکی از راه های تفسیر داده است " .

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, | 18:16 | نویسنده : مهدی |

می دانیم که اندیشه است تسلط بر بازار گوشی های هوشمند چین - حسابداری برای سهم حدود 86 درصد از دستگاه ها در Q4 2012 - و در حال حاضر سامسونگ ، فروشنده پیشرو در تلفن های مبتنی بر سیستم عامل گوگل متعلق است، زده است که موج برای تبدیل شدن به گوشی های هوشمند برتر چین ساز برای اولین بار ، با توجه به گزارش جدید است.

ارقام این آخر هفته از استراتژی تجزیه و تحلیل منتشر شد - از طریق Yonhap منتشر شده - نشان می دهد که غول الکترونیکی کره ای فروش گوشی های هوشمند در چین تقریبا سه برابر در طول 2012 دیدم . سامسونگ گفته شده است که 30،060،000 گوشی های هوشمند ( سهم 17.7 درصد بازار ) در چین در 2012 به فروش می رسد ، که افزایش قابل توجهی در 10.9 میلیون ( 12.4 درصد سهم بازار ) آن را تخمین زده است که در سال 2011 به فروش می رسد .

سامسونگ افزایش به بالای درخت گوشی های هوشمند در چین - که بزرگترین بازار گوشی های هوشمند در جهان - همزمان با کاهش زیادی برای نوکیا ، که سقوط سهم بازار خود را از 29.9 درصد به 2011 فقط 3.7 درصد در سال 2012 دیدم . این کاهش از مقام اول تا هفتم است.

از سازندگان گوشی های هوشمند باقی مانده ، خیر می آید در دوم با سهم 13.2 درصد بازار ، تا چهار درصد از سال 2011 . اپل ( 11 درصد سهم بازار ) ، ... تست شده ( 9.9 درصد ) و تولید کننده داخلی Coolpad ( 9.7 درصد ) کامل استراتژی تجزیه و تحلیل پنج بالا برای 2012.

سامسونگ تنها در شروع به فروش دستگاه های تلفن همراه در چین در سال 2009 ، و ظهور آن را به بالای یک شاهکار فوق العاده . از لحاظ کلی سهم بازار پلت فرم، گزارش استراتژی تجزیه و تحلیل از فوریه تخمین زده است که اندیشه ( و چنگال آندروید ) 86 درصد در Q4 2012 با iOS در 12 درصد برگزار شد، - که 98 درصد تسلط عظیم است.

هشدار در مورد چنگال مهم است ، زیرا چین شاهد رشد عظیمی در دستگاه های با قیمت ارزان " مقرون به صرفه " به فروش می رسد . بایدو است در میان کسانی که پیشگام زیر 1 ، 000 RMB ($ 160) محدوده در حالی که ، به عنوان سرمقاله جالب از وبلاگ بر چین فن آوری برنج توضیح می دهد ، کارخانه ها در این کشور تان شدیدا از دستگاه های با نسخه های اصلاح شده از بستنی ساندویچ که ارزان تر از خارجی فلش واردات .

" انتقال دوم به هیچ نام دستگاه در حال آمدن است حتی قوی تر ، " کای Lukoff انجمن رایس می نویسد ، " ' دیگر ' در حال حاضر برای 39 درصد از نمایش های چینی صفحه آندروید بر خواص بایدو حساب ، و در حال رشد . "

خیلی جالب خواهد بود که بفهمیم چگونه این روند ادامه یابد و اینکه آیا آن شروع می شود مؤثر بر سامسونگ و دیگر این سال است. بدیهی است، اواسط و دستگاه های کم پایان به صاحبان گوشی های هوشمند جدید و یا کسانی که خرید در بودجه تجدید نظر شود.

اضافه شده به این تنش ، دولت چین در هفته گذشته ابراز نارضایتی خود را با تسلط آندروید از اکوسیستم گوشی های هوشمند چینی. این جای تعجب نیست با توجه به تاریخ گوگل با مقامات در کشور - آن خدمات اصل خود را به هنگ کنگ در سال 2010 در حساب از حالت هک مهاجرت - اما نظرات جالب توجه از گوگل است به دست آوردن یک مقدار زیادی از چین که در آن دستگاه بالابر ویژگی هیچ کدام از خدمات و فروشگاه app گوگل بازی خود را می کند محتوا پرداخت می شود را شامل نمی شود .

به روز رسانی : هیچ نمودار یا جدول برای حمایت از داده های از آن به نظر می رسد از یک گزارش تنها مشتری بهYonhap به بیرون درز شده وجود دارد. ما به استراتژی تجزیه و تحلیل بیش از آخر هفته رسیده است و این شرکت امروز تایید کرده است که اطلاعات شخصی و در دسترس عموم نیست.

آموزش mms موبایل ویندوز

 

 



تاريخ : یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:, | 22:9 | نویسنده : مهدی |

وعده هیجان انگیز از گوگل شیشه ای بود که این امر می تواند یک تکنولوژی پوشیدنی کاربران اجازه می دهد به ادغام دنیای فیزیکی و دیجیتالی، به سادگی لایه ای از اطلاعات را در بالای آنچه را که کاربر در اطراف آنها مشاهده شد. تا کنون، با این حال، بسیاری از برنامه های بر روی پلت فرم به سادگی قابلیت های نرم افزار گوشی های هوشمند خود را به یک صفحه نمایش بسیار نزدیک به صورت خود پیوند. نیویورک تایمز و توییتر، به عنوان مثال، به روز رسانی کاربران می توانند دست آزاد اسکن را فشار دهید. اما یک شرکت بازی با احتمالات شیشه ای را فراهم می کند برای واقعیت افزوده وجود دارد - و ساخت برخی از پول برای بوت شدن.

علاقه داشتن به راه اندازی تجارت الکترونیک نیویورک شناخته شده برای روابط خود را به دنیای مد بالا و کالاهای لوکس است. نرم افزار شیشه ای آن اجازه می دهد تا کاربران را به ضربه محکم و ناگهانی یک عکس از اشیاء که در دنیای واقعی مشاهده کنید، پس از آن در می یابد آنها را تطبیق و یا موارد تکمیلی با سبک و رنگ آنها می توانند خرید مشابه است. این یک استفاده هوشمندانه از فن آوری ساخته شده است که علاقه داشتن به اولین شرکت به واقع پول را در گوگل شیشه ای است.

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : شنبه 12 بهمن 1392برچسب:, | 20:0 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت
صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 15 صفحه بعد