برخی از افراد نمی توانند در صبح بدون یک شات از کافئین به پا زدن شروع روز خود عمل، و هر چند وابستگی به کافئین است چیز خوبی نیست، سازندگان از یک محصول جدید به نام Sprayable انرژی، در صورتحساب یا لیست به عنوان "بر اساس اسپری انرژی موضعی برای اولین بار از کافئین در جهان "فکر می کنم وجود دارد می تواند یک بازار خارج وجود دارد به یک راه جدید برای گرفتن ثابت آن را باز کنید.

مردم پشت Sprayable انرژی ادعا می کنند که محصول ارائه می شود فقط یک ماده فعال، کافئین، به بدن خود را از طریق کاربرد موضعی از "بی رنگ، بی بو مایع." هر زمان که شما می خواهید یک کافئین ضربه شما اسپری محصول بر روی پوست خود را تا چهار برابر، که در آن خواهد شد و سپس به تدریج به سیستم شما نفوذ.

نوآوری در پشت Sprayable انرژی سیستم انتقال است، با کافئین از محلول های بیشتر جفت شدن آن را با ساخته شده "مشتق ساده از یک اسید آمینه به طور طبیعی تولید شده، تیروزین."

ما محصولات با فروش امتیاز های مشابه دیده می شود قبل از، با AeroShot ارائه یک ضربه کافئین به دهان شبیه به یک inhaler آسم. مزایای هر دو روش حذف کالری و نفس قهوه، و زمان ذخیره شده بر روی ساخت و نوشیدن نوشیدنی های کافئین دار می باشد.

یک بطری Sprayable انرژی (که حاوی حدود 160 اسپری ارزش مایع) هزینه 15 $ آمریکا از طریق مبارزات انتخاباتی Indiegogo، همراه ارسال رایگان کالا به هر نقطه در داخل ایالات متحده است. این پروژه هدف از 15000 $ بود، اما در حال حاضر به خوبی گذشته که هدف میره.

 

آموزش اینترنت همراه اول

 



تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:, | 1:30 | نویسنده : مهدی |

ایجاد شده توسط weAREmedienkuenstler جمعی وایمار بر، سنگ کاغذ قیچی بازی بین دو کامپیوتر بازی است. مانند بازی های کلاسیک، هر کامپیوتر اجرا می شود الگوریتم تصادفی خود، انتخاب یکی از سه مورد ممکن است. متصل شده توسط یک کابل اترنت، هر کامپیوتر بازی می کند دست خود را - کامپیوتر برنده می شود یک نقطه.

در مقابل به نوع انسان، سیستم فاقد توانایی شبه تاکتیکی به خواندن کنه. در این مورد روند الگوریتم که منجر به تصمیم گیری با استفاده از همان مولد عدد تصادفی. فرایند یادگیری و تاکتیکهای به کنار گذاشته و در عین حال بیننده را وسوسه به انتخاب طرف. در نبرد کلاسیک از سیاه و سفید در مقابل پیاده سفید یکی به طور غریزی با رنگ دلخواه و یا شرط انتخاب در نتیجه بازی قرار می گیرد. در این سناریو، کامپیوتر به پایان مبارزه در حلقه های مجازی - بیننده میدارد سمت.

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : جمعه 2 اسفند 1392برچسب:, | 23:8 | نویسنده : مهدی |

 

"این پیام را خود تخریبی در پنج ثانیه" - آن صحنه را مستقیما از مأموریت: غیر ممکن است که در حال حاضر تبدیل شدن به واقعیت است.

محققان در دانشگاه ایلینویز - در همکاری با دانشگاه تافتس و دانشگاه نورث وسترن - می خواهید گوشی های هوشمند خود را، در میان دستگاه های دیگر، اساسا انجام درست آن. شاید با دود کمتر، هر چند. در برنامه ای به نام "متولد به مرگ،" دانشگاه ایلینویز استاد مهندسی جان A. راجرز است که منجر به توسعه "الکترونیک گذرا."

همچنین نگاه کنید به: 10 لوازم جانبی برای جاز تا گوشی شما

محققان درگیر کردن با طراحی یک تراشه که حل هنگام برخورد آب آغاز شده است. در نهایت، این تیم می خواهد تمام تلفن خود را برای تبدیل شدن به کمپوست الکترونیکی. این پیشرفت نیز می توانند الگوهای طراحی جدید برای ایمپلنت های پزشکی، مانیتور محیط زیست و دیگر دستگاه های مصرف کننده معرفی.

تراشه نمونه اولیه فعلی است از منیزیم، سیلیکون و ابریشم ساخته شده است. به گفته راجرز، عمل این عناصر حل شدن در آب به طور طبیعی در محیط زیست و درون بدن انسان رخ می دهد - به عبارت دیگر، هیچ محصولات جانبی مضر و یا مواد شیمیایی نقش دارند. ساختار ابریشم تعیین میزان انحلال، که می تواند از چند دقیقه تا سال متغیر است.

آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته وزارت دفاع این پروژه پشتیبانی می کند.

سازمان دیده بان فیلم، بالا، برای کسب اطلاعات بیشتر و سپس به ما اطلاع آنچه شما در مورد اسباب بازی خود در سقوط و انهدام در نظرات بگذارید.

شارژ مستقیم همراه اول

 

 

 



تاريخ : پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:, | 1:48 | نویسنده : مهدی |

معماران: INNOCAD Architektur ZT شرکت
محل سکونت: وین، اتریش
تکمیل: 2011
مساحت زیربنا: 4500 متر مربع
هزینه: 2،800،000 یورو

ARGE KOOP / INNOCAD به عنوان برندگان در رقابت معماری برای مقر جدید مایکروسافت در وین، بر اساس مفهوم WPA برگزار شد پدید آمده است.

کار در همکاری نزدیک با تیم پروژه مایکروسافت در پس از آن مرحله تحقق پروژه، گروهی از معماران مسئولیت طراحی کلی از مایکروسافت جدید محیط کار به عنوان ناظر ساخت و ساز و مدیران پروژه به عهده گرفت. معماران گفت: "هدف ما این است که درهم آمیخته و هماهنگ محیط کار فیزیکی، مجازی و اجتماعی است."

 

 

آموزش mms همراه اول

 



تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, | 1:35 | نویسنده : مهدی |

 

داغ به عنوان عکس های پانوراما و حوزه های عکس هستند، آنها را به یک محدودیت جدی : آنها نیاز به کوک با هم عکس چند هنوز هم ، همه در زمان کمی متفاوت گرفته شده است. اما برای به دست آوردن یک کره عکس واقعی - یک شات 360 درجه از یک لحظه در زمان - شما می خواهم در همه جهات در یک دستگاه است که می تواند همه آنها را در هماهنگی آتش نیاز به دوربین اشاره . چه نوع از دوربین می کند که ؟

دوربین Panono ، در واقع : یک دستگاه مانند توپ رو قابل پرتاب لود شده با دوربین بر ​​روی سطح بیرونی آن که به نظر می رسد نوع مانند های lightsaber توپ عمل لوک اسکای واکر از جنگ ستارگان . Panono همچنین دارای یک راه جدیدی را از گرفتن عکس : این برنامه ریزی به ضربه محکم و ناگهانی عکس شال خود را زمانی که به پایین پرتاب ، شلیک تمام 36 دوربین به طور همزمان هنگامی که دستگاه می رسد بالاترین نقطه آن ( و در نتیجه در حال حرکت نیست، به حداقل رساندن تاری حرکت ) .

همچنین نگاه کنید به : 12 عکس بیشتر کلیشه در نمایش مشخصات عمومی

هنگامی که Panono پردازش تمام تصاویر منحصر به فرد است، به آنها رله به ابر از طریق گوشی های هوشمند و یا نرم افزار قرص، که در آن الگوریتم پیوند کردن عکس ها برای ایجاد تصویر نهایی 72 مگاپیکسلی . هنگامی که در حوزه عکس (در حال حاضر در سایت Panono میزبان ) است پشت رله ، کاربر می تواند آن را بر روی گوشی مشاهده ، آنلاین و یا از طریق کد قراردادن در سایت خود ، مثل این توپ رو از ما در دفتر Mashable در هالووین دستگیر شده است. عکس در فضای باز است حتی بهتر است.

به نظر می رسد مردم می خواهند به عکاسی از افراد دیگر می گوید: " جوناس Pfeil ، مخترع Panono . " و با تکنولوژی فعلی - با چشم انداز بخیه - تمام [ تصاویر ] در نقاط مختلف در یک زمان گرفته شده است. مسائل حرکت می کند ، به خصوص مردم ، بنابراین شما می توانید تصاویر از چیزهای جالب را با آن روش را ندارد . در اینجا، شما همه چیز را تصرف در یک عکس ، و شما لازم نیست که به آن وجود دارد دقیقه را به تمام تصاویر . "

Panono هنوز فقط یک نمونه اولیه ، و دستگاه Pfeil به ما نشان داد به نظر می رسد تقریبا همان است که آن را نشانی از زمانی که او در اصل برای ثبت اختراع در سال 2011 استفاده شده است. به همین دلیل است Pfeil در حال گردش است به Indiegogo به دوربین توپ خود را تامین می شود، با مبارزات انتخاباتی امروز شروع .

جوناس برای اولین بار کارآفرین را به تلاش به بازار دوربین مانند توپ برای گرفتن عکس است. Squito چیزی بسیار شبیه و Bublcam (که همچنین این فیلم ) در حال حاضر هدف Kickstarter آن از 100،000 دلار با بیش از یک ماه به دو برابر شد.

رقابت ناگهانی برای دوربین مانند توپ است یک تصادف است یا یک توطئه نیست. این نشان دهنده consumerization از فن آوری استفاده می شود که نیاز به پول زیادی بیشتر و تلاش : اتصالات بی سیم با پهنای باند بالا ، محاسبات ابری، و تکنولوژی تصویربرداری ارزان قیمت است که همچنین با کیفیت خوب . حالا که آن TECHS عنوان مشترک به عنوان نزدیک ترین گوشی های هوشمند هستند، مخترعان می توانند از مزایای آنها را به ایجاد نوع جدیدی از عکاسی است.

آیا وجود یک بازار برای آن ، هر چند ؟ شما به ما بگویید . افکار خود را در زمینه ی عکاسی کروی در نظر اشتراک بگذارید.

آموزش mms موبایل ویندوز

 



تاريخ : یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, | 22:5 | نویسنده : مهدی |

 

توسعه در UCSD را دیگو سان است برای چندین سال در جریان بوده است و در حال حاضر کودک ربات است برای اولین فیلم خانه اش به عنوان خوانده شده.ربات است که ساخته شده برای درک بهتر رشد شناختی کودکان، با یک دوربین در پشت هر چشم ضبط (و درس گرفتن از) تعاملات انسانی در اطراف آن. 27 قسمت متحرک وجود دارد که در صورت به تنهایی و دیگو سان قادر به تکرار وسعت کل از احساسات است - و ما لرزد را به عنوان او می کند. ما برخی از فیلم پیوسته واقعی را درست پس از استراحت کردم.

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, | 22:30 | نویسنده : مهدی |

 

 

به technophiles ، ممکن است به نظر می رسد عجیب و غریب به مردم همیشه در حال تماشای تلویزیون بیشتر از آنها در وب surfed فکر می کنم . اما آمار نشان دهنده یک تغییر بزرگ برای کشور بزرگ ، این سال برای اولین بار در مطالعه فورستر را که مردم به طور مساوی هزینه های زمان بر روی دو فعالیت گزارش کرده اند - 13 ساعت در هفته .

و این دلیل است که مردم به صرف وقت کمتر به تماشای تلویزیون نیست، تعداد کسانی که در مورد همان باقی مانده است. این به دلیل استفاده از اینترنت شده است به طور چشمگیری افزایش یافته است - در پنج سال گذشته 121 ٪ . بنابراین آنچه که مردم انجام می دهند کمتر می باشد ؟ گوش دادن به رادیو و خواندن چیزهایی مانند روزنامه ها و مجلات آنلاین ، با توجه به نظر سنجی . ( ما در شماره حدس می زنم آنها ممکن است به صرف وقت کمتر انجام کارهای دیگر نیز ، مانند " بیرون رفتن . " )

تجارت الکترونیک و شبکه های اجتماعی را دیده اند، بزرگترین افزایش محبوبیت از سال 2007 ، بررسی بیش از 40،000 نفر را نشان داد. سه سال پیش، تنها در حدود یک سوم از آمریکایی ها خرید آنلاین شدند ، و در حال حاضر نزدیک به دو سوم می باشد. تنها در حدود 35 ٪ از مردم بازدید سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک به طور منظم ، اما از 15 ٪ در سال 2007.

همانطور که برای تمام ابزار که بزرگترین وزوز در جهان فن آوری تولید کرده اند - خدمات میکروبلاگینگ مانند توییتر و جریان های رادیویی مانند پاندورا - خب، کسانی که نه کاملا در میان توده ها گرفتار . حتی خواندن وبلاگ چیزی تنها 18 درصد از مردم در این نظرسنجی را انجام داده است .

" واقعیت این است که این فعالیت ها هرگز به درخواست جمعی از چیزی مانند ایمیل ، باید " است که 92٪ از مردم استفاده می شود، می نویسد: محقق ژاکلین اندرسون در گزارش . نظریه او این است که مردم به احتمال زیاد به اتخاذ فن آوری است که پر نیاز عمومی و متناسب به راحتی با دیگر چیزهایی که آنها به هر حال انجام شد.

خوانندگان ، شما چه فکر میکنید ؟ چه چیزی شما را صرف بیشتر وقت - تماشای تلویزیون و یا با استفاده از اینترنت ؟ و فن آوری های جدید خواهد بود به احتمال زیاد برای گرفتن در با آمریکایی به طور متوسط ​​؟

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



تاريخ : شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, | 1:31 | نویسنده : مهدی |

سال گذشته نیکون راه اندازی D600، DSLR فول فریم با pricetag که شما نیاز به فروش بچه های خود را به استطاعت انجام آن را. در حال حاضر، آنها D610 جدید، که ویژگی های برخی از پیشرفت های جزئی بیش از سلف خود راه اندازی کرده اند.

یکی از ویژگی های جدید آرام، حالت شاتر مستمر، که اجازه می دهد تا عکاسان به ساقه پنهانی در 3fps در حالت پشت سر هم است. نیکون همچنین بهبود تعادل رنگ سفید بر روی D610 بیش از سلف خود و در حال حاضر قطاری از رنگ های طبیعی تر از قبل. در نهایت، سرعت و عملکرد نیز بهبود یافته است و D610 در حال حاضر سریع تر، اجازه می دهد آن را به تصرف در حدود 6fps در حالت پشت سر هم.

دیگر از آن D610 شبیه به D600 می باشد، با همان 24 مگاپیکسل حسگر فول فریم، ISO 100-6400 محدوده (را می توان به 25600 افزایش داد)، 39 نقطه سیستم فوکوس اتوماتیک، 100 درصد پوشش قاب، 3.2 اینچ ، 921K نقطه LCD، 1080p30 ضبط ویدئو و اسلات دوگانه کارت SD.

D610 در تنظیمات فقط بدن در دسترس خواهد بود برای $ 1،999.95 و با AF-S NIKKOR 24-85MM لنز F/3.5-4.5G ED VR برای $ 2،599.95 شروع اواخر ماه اکتبر.

 

آموزش mms همراه اول

 



تاريخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, | 22:49 | نویسنده : مهدی |

 

با توجه به داده ها از کاناکورد Genuity ، اپل و سامسونگ موفق به جذب 100 درصد سود در صنعت تلفن همراه در سه ماهه گذشته است. در سه ماهه اول سال 2013، اپل به خانه در زمان 57٪ از سود صنعت گوشی های هوشمند جهانی ، در حالی که سامسونگ برداشت تقریبا 43٪ به ترک چیزی برای شاه توت، نوکیا یا HTC . در واقع، تنها شرکتی است که سهم سود تلفن همراه در بالا 0 ٪ موفق LG با سهم 1 ٪ بود. حتی در نزدیک به 100 ٪ ، با این حال ، اپل و سهم سامسونگ از سود تلفن همراه است در واقع از سال گذشته کاهش یافته است. شرکت تحقیقاتی قبلا گزارش شده است که این دو شرکت 103 ٪ از سود صنعت گوشی در سال 2012 دستگیر شده است.

" با توجه به ضرر و زیان عامل از رقبای مقیاس کوچکتر در تلاش برای رقابت ، اپل و سهم سامسونگ از سود صنعت 100 درصد در محله های قبلی فراتر رفته است ، " کاناکورد Genuity T. مایکل Walkley گفت ، با توجه به AllThingsD . "در حالی که اپل و سامسونگ همچنان به تسلط بر سهم سود صنعت ، بهبود ساختار هزینه و نتایج را از دیگر OEM ها اند اپل و سامسونگ سهم به 100 درصد از سطح بالاتر از 100 درصدچند فصل گذشته کاهش یافته است . "

سامسونگ به آرامی دور در سود اپل در طول چند فصل گذشته خورده است. شرکت تحقیقاتی اشاره می کند که سامسونگ در حال حاضر در مسیر به پیش افتادن از اپل برای بزرگترین سهم از سود صنعت گوشی های هوشمند در چند ماه آینده .

Walkley گفت: " در طول سه ماهه ژوئن ، به اعتقاد ما فروش آیفون نرم تر همراه با قوی فروش سامسونگ کهکشان S4 می تواند در سامسونگ فراتر اپل برای سهم از سود صنعت گوشی منجر شود ."

اگر چه انتظار می رود فروش آیفون برای نرم کردن در ماه های آینده ، راه اندازی آیفون 5S به احتمال زیاد تکان خوردن اپل عقب رو .

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

 



تاريخ : چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, | 21:32 | نویسنده : مهدی |

 

 

محققان دانشگاه ایلینویز مش الکترونیکی مانند خال کوبی است که متصل به پوست را توسعه داده اند ، و می تواند آمار حیاتی را اندازه گیری و آنها را گزارش بی سیم به کامپیوتر است. گزارش نقد و فناوری MIT ، دستگاه نازک شامل الکترود ، سنسور، قدرت، و یک سیستم ارتباطات بی سیم ، در آنچه که به نظر می رسد بیش از یک باند . این حسگرها می تواند آب و درجه حرارت پوست در زیر آن ، و همچنین هر گونه فشار به منطقه اعمال می شود اندازه گیری . مش توسط یک مهر لاستیکی استفاده شود ، و آن را می توان برای احتیاط نظارت بر سایت های بهبود بیمار بعد از عمل جراحی .

با توجه به نقد و فناوری MIT ، این تیم تحقیقاتی پیش از این تکنولوژی در شکل ضخیم تر است که به پشتوانه لاستیک رعایت شده است. در حال حاضر یک سیزدهم به عنوان ضخامت قبل از ، و می توان آن را به مدت دو هفته فرسوده قبل از آن آغاز خواهد شد به طور طبیعی سقوط کردن . با وجود آرایش ظاهر flimsier ، این نسخه جدید نگه می دارد تا بهتر به ساییدگی و پارگی، و با استفاده از چیزی به عنوان ساده به عنوان یک پانسمان اسپری بر روی بیش از بالای دستگاه به یک مقدار قابل توجهی از حفاظت بیشتر فراهم می کند. محقق برتری تیم پروژه cofounded یک شرکت به نام MC10 ، و او امیدوار است که یک سال و نیم از هم اکنون MC10 قادر خواهد بود را به پیشرفت های جدید به بازار است.

آموزش mms موبایل ویندوز

 

 



تاريخ : سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, | 18:51 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت
صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 15 صفحه بعد